• Ogłoszenia

    • Sentence

      Regulamin Globalny SkyBlock.pl

      Zasady forum internetowego skyblock.pl     Każdy użytkownik rejestrując się na forum skyblock.pl automatycznie akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Nieznajomość regulaminu wiąże się z karami, które będą opisane poniżej.   §1 Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin, określa zasady i warunki korzystania z forum internetowego działającego pod domeną SkyBlock.pl, w szczególności prawa i obowiązki poszczególnych grup na forum. 2. Rejestracja konta i korzystanie z forum w sposób czynny lub bierny oznacza świadomą akceptację Regulaminu. 3. Zgodnie z ustawą o ochronie prywatności i sposobie gromadzenia danych osobowych dzieci w internecie (COPPA), forum przeznaczone jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 13 rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych lub w razie potrzeby, wyznaczonego opiekuna prawnego, który wyraził stosowną zgodę. 4. Zabrania się umieszczania linków do stron o tematyce pornograficznej, witryn głoszących nienawiść rasową, szowinizm, homofonię, stron których tematyka związana jest z nielegalnym rozpowszechnianiem oprogramowania / lub wszelkich dzieł objętych prawem autorskim. 5. Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych stron internetowych niż SkyBlock.pl 6. Rozsyłanie materiałów typowo reklamowych do innych użytkowników forum jest zabronione i grozi zawieszeniem konta. 7. Przy dokonywaniu rejestracji, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie na adres e-mail podany podczas rejestracji komunikatów dotyczących funkcjonowania serwisu oraz newslettera zawierającego odnośniki do artykułów i reklam polecających różnego rodzaju serwery.   §2 Posty i tematy 1. Zabronione jest dodawanie treść i wszelkiego rodzaju materiałów naruszających prawa autorskie, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, orientacji seksualnej, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym. 2. Administrator zastrzega sobie bezwarunkowe prawo do zablokowania i/lub usunięcia konta użytkownika zawierającego treści sprzeczne z Regulaminem lub obowiązującym w Polsce prawem. Zablokowana zostanie również komunikacja pomiędzy forum, a zidentyfikowanym adresem IP. 3. Zabronione bezwarunkowo jest wykorzystywanie materiałów uzyskanych z Forum lub za pośrednictwem Forum - dotyczących Użytkowników w celach komercyjnych, 4. Zabronione jest umieszczanie treści, które ujawniają dane osobowe, fotografie, adresy poczty elektronicznej, miejsce zamieszkania, numer telefonu lub wszelkich inny poufnych danych. 5. Krótkie wypowiedzi nie wnoszące nic do głównego tematu. Wypowiedzi całkowicie odbiegające od tematu będą karane. 6. Posty o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne. 7. Administracja ma prawo usunąć, zamknąć, edytować post/temat użytkownika bez podania przyczyny. 8. Zabronione jest pisanie w tematach, które są starsze niż 60 dni. Takie posty będą uznawane za spam. 9. Wszelkie linki wychodzące, należy wstawić w znacznikach code. 10. Przy udostępnianiu linku do pobrania pliku należy dodać odnośnik z virustotal.com o rezultatach skanowanego pliku. 11. Zakaz podawania linków do plików, z których płyną korzyści finansowe, np. adf.ly. 12. Zakazane jest umieszczanie ofert handlowych pod wszelką postacią. 13. Użytkownicy, którzy pomimo otrzymania bana permanentnego, powracają na forum wykorzystując nowy adres email, takie konta będą kasowane i banowane w momencie otrzymania zgłoszenia.   §3 Taryfikator ostrzeżeń 1. Za nieprzestrzeganie regulaminu forum na użytkownika nakładane są kary w postaci ostrzeżeń. 2. Po 5 ostrzeżeniach użytkownik traci możliwość pisania na forum, przy 20 ostrzeżeniach użytkownik jest banowany na zawsze. 3. Za znieważanie innych użytkowników grozi ban bez wcześniejszych ostrzeżeń. 4. Powyższe zasady nie dotyczą administracji, która ma osobny regulamin opierający się na podstawach globalnego. 5. Możesz obniżyć swoje punkty ostrzeżeń pisząc poradniki, pomagając innym użytkownikom oraz udostępniając swoje skrypty. Służy do tego odpowiedni dział "Jak zmniejszyć poziom ostrzeżeń" w kategorii "Społeczność forum". 6. Administracja forum ma pełne prawo do nałożenia ostrzeżenia sprzecznego z taryfikatorem w indywidualnym i uzasadnionym przypadku.   §4 Postanowienia końcowe 1. W przypadku łamania prawa przez użytkowników forum Skyblock.pl, Administrator nie ponosi odpowiedzialności prawnej, lecz zobowiązuje się do natychmiastowego usunięcia zgłoszonej zawartości z forum. 2. Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Użytkownicy Forum zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Forum albo podczas logowania na Konto Użytkownika i zapewniona im będzie możliwość akceptacji lub odrzucenia nowej treści Regulaminu, co wiąże się z usunięciem istniejącego konta Użytkownika oraz zablokowaniem dostępu do większości treści i funkcji Forum (prócz jego przeglądania) w przypadku odrzucenia nowego Regulaminu. 3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964 nr 16 poz.93 z późn.zm.), ustawy szczególne oraz odpowiednie ratyfikowane umowy międzynarodowe. 4. W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy o kontakt pod adresem e-mail: <script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script> 5. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.     Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim akceptujesz powyższe warunki. Ostatnia edycja, dnia 12.08.2013r.   © Zabrania się kopiowania, powielania i wykorzystywania części lub całości treści, zawartych na stronach SkyBlock.pl,w formie elektronicznej, mechanicznej czy jakiejkolwiek innej bez zgody właściciela serwisu SkyBlock.pl

Krzychu2000

Użytkownik
  • Zawartość

    1112
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Days Won

    18

Krzychu2000 last won the day on March 26

Krzychu2000 had the most liked content!

Reputacja

558 Mentor

3 obserwujących

About Krzychu2000

  • Rank
    Maniak
  • Urodziny 05/13/02

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zainteresowania
    Excel
  • Nick w grze
    Krzychu
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Strona WWW
    http://skyblock.pl/
  • Steam
    brak
  • Jabber
    brak
  • Skype
    jest
  • Gadu Gadu
    jest

Recent Profile Visitors

816 wyświetleń profilu
  1. 1. Nick z gry: Krzychu 2. Propozycja dotyczy: trybu TheWalls 3. Opis propozycji: 1.1 Mapy Mapy posiadają środkowy teren, stanowiący łącznik terytoriów wszystkich drużyn, jak na Hypixelu. Nie powinno na nich zabraknąć (nie licząc podstawowych materiałów) żwiru oraz powinna być zaopatrzona w stół do zaklęć z możliwością zaklinania do I poziomu i w kowadła z blokadą zwiększania poziomu zaklęcia (czyli ochrona I + ochrona I --> ochrona I). 1.2 Rejoin Gracze mają możliwość dołączenia, z której dobrowolnie lub mimowolnie wyszli. Można będzie ustalić, ile będzie na to czasu oracz czy tę możliwość dać tylko rangom VIP+. 1.3 Obserwacja areny Po całkowitym wyeliminowaniu każdy ma dostęp do obserwacji areny z opcjami obserwatora z SBSG. 1.4 Żelazo Z żelaza można stworzyć wszystko z wyjątkiem miecza i siekiery. 1.5 Życie Gracze mają taką samą ilość życia, wynoszącą 20 serc - 40 punktów życia. 1.6 Klasy Nazwa: Wojownik Ikona: Drewniany miecz Poziom: 1 Ekwipunek: drewniany miecz z odrzutem II, drewniana siekiera i kamienny kilof Umiejętności: brak Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 10 sekund Cena: darmowa Poziom: 2 Ekwipunek: drewniany miecz z zaklętym ogniem I, drewniana siekiera i kamienny kilof Umiejętności: mając jakikolwiek miecz w ręku może "zboostować" swoją prędkość na odległość 3 kratek (coś jak double jump, tylko że w poziomie) [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 10 sekund Prędkość odradzania: 8 sekund Cena: x monet Poziom: 3 Ekwipunek: drewniany miecz z zaklętym ogniem I, drewniana siekiera i kamienny kilof Umiejętności: mając jakikolwiek miecz w ręku może go powiększyć na 3 sekundy i zadawać obrażenia z 1.5x większą siłą [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 45 sekund (po 3 sekundach od rozpoczęcia powiększenia) Prędkość odradzania: 8,5 sekund Cena: x monet Poziom: 4 Ekwipunek: drewniany miecz, zaklęta książka z ostrością II, drewniana siekiera i kamienny kilof Umiejętności: mając jakikolwiek miecz w ręku może go powiększyć na 3 sekundy i zadawać obrażenia z 1.5x większą siłą [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 38 sekund (po 3 sekundach od rozpoczęcia powiększenia) Prędkość odradzania: 7 sekund Cena: x monet Poziom: 5 Ekwipunek: kamienny miecz, zaklęta książka z ostrością II, zaklęta książka z zaklętym ogniem I, drewniana siekiera i kamienny kilof Umiejętności: mając jakikolwiek miecz w ręku może nim cisnąć piorunem, nakierowując go na przeciwnika Prędkość odnawiania umiejętności: 1 minuta Prędkość odradzania: 5,5 sekundy Cena: x monet Nazwa: Łucznik Ikona klasy: łuk Poziom: 1 Ekwipunek: łuk, 22 strzały, kamienna siekiera i drewniany kilof Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może strzelić zatrutą strzałą, która po trafieniu przeciwnika zatruwa go na 3 sekundy; gdy gracz uruchomi umiejętność, to wokół niego pojawią się pewne efekty, sygnalizujące gotowość mocy [LPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 20 sekund Prędkość odradzania: 9 sekund Cena: darmowa Poziom: 2 Ekwipunek: łuk, 32 strzały, kamienna siekiera i drewniany kilof Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może strzelić zatrutą strzałą, która po trafieniu przeciwnika zatruwa go na 3 sekundy; gdy gracz uruchomi umiejętność, to wokół niego pojawią się pewne efekty, sygnalizujące gotowość mocy [LPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 18 sekund Prędkość odradzania: 8 sekund Cena: x monet Poziom: 3 Ekwipunek: łuk, 42 strzały, żelazna łopata z wydajnością I, 64 pióra, kamienna siekiera i drewniany kilof Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może użyć potrójnego strzału, czyli niezależnie od naprężenia łuku seria 3 strzał z maksymalną siłą poleci w nakierowane miejsce [LPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 24 sekundy Prędkość odradzania: 7,5 sekundy Cena: x monet Poziom: 4 Ekwipunek: łuk, 52 strzały, żelazna łopata z wydajnością I, 86 piór, kamienna siekiera i drewniany kilof Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może użyć potrójnego strzału, czyli niezależnie od naprężenia łuku seria 3 strzał z maksymalną siłą poleci w nakierowane miejsce [LPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 20 sekund Prędkość odradzania: 7,5 sekundy Cena: x monet Poziom: 5 Ekwipunek: łuk z płomieniem I i nieskończonością I, złota łopata z niezniszczalnością I, zaklęta książka z uderzeniem II, zaklęta książka z mocą I, kamienna siekiera i drewniany kilof Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może użyć mega strzału, który niezależnie wystrzeliwuje 12 strzał pod kątem prostym, z maksymalną siłą i na wysokości trzymanej broni gracza; wygląda mniej więcej tak: [załącznik] Prędkość odnawiania umiejętności: Nazwa: Tank Ikona klasy: żelazny napierśnik Poziom: 1 Ekwipunek: żelazny hełm z odpornością na ogień I, żelazny kilof i kamienna łopata Umiejętności: brak Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 10 sekund Cena: darmowa Poziom: 2 Ekwipunek: żelazny hełm z odpornością na ogień I i cierniami I, żelazny kilof i kamienna łopata Umiejętności: brak Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 7 sekund Cena: x monet Poziom: 3 Ekwipunek: żelazny hełm z ochroną II i cierniami I, żelazny kilof i kamienna łopata Umiejętności: trzymając w ręku jakikolwiek miecz lub jakąkolwiek siekierę może wytworzyć falę uderzeniową, która odrzuca wszystkich przeciwników na odległość 5 kratek [Shift + PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 1 minuta Prędkość odradzania: 8,5 sekundy Cena: x monet Poziom: 4 Ekwipunek: żelazny hełm z ochroną III, żelazny kilof i kamienna łopata Umiejętności: trzymając w ręku jakikolwiek miecz lub jakąkolwiek siekierę może wytworzyć falę uderzeniową, która odrzuca wszystkich przeciwników na odległość 5 kratek [Shift + PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 50 sekund Prędkość odradzania: 7,5 sekundy Cena: x monet Poziom: 5 Ekwipunek: żelazny hełm z ochroną III, wydajnością pod wodą I i głębinowym wędrowcem III, żelazne nogawice z ochroną I i cierniami I, żelazny kilof i kamienna łopata Umiejętności: (1) trzymając w ręku jakikolwiek miecz lub jakąkolwiek siekierę może wytworzyć falę uderzeniową, która odrzuca wszystkich przeciwników na odległość 5 kratek [Shift + PPM] |(2) trzymając w ręku jakikolwiek miecz lub jakąkolwiek siekierę może stworzyć zasłonę, która wygląda tak: [załącznik], i przez pierwsze 3 sekundy jest ze skały macierzystej, potem przez 2 - z obsydianu i ostatnie 3 - z drewnianych desek [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: (1) 1 minuta, (2) 3 minuty Prędkość odradzania: 6 sekund Cena: x monet Nazwa: Drwal Ikona: kamienna siekiera Poziom: 1 Ekwipunek: 5 jabłek, 4 sztuki drewna, kamienna siekiera, kamienny kilof i kamienna łopata Umiejętności: brak Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 10 sekund Cena: darmowa Poziom: 2 Ekwipunek: 10 jabłek, 4 sztuki drewna, kamienna siekiera, kamienny kilof i kamienna łopata Umiejętności: mając w ręku jakąkolwiek siekierę może kopać 2 bloki (wyłącznie) drewna naraz Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 9 sekund Cena: x monet Poziom: 3 Ekwipunek: 14 jabłek, 4 sztuki drewna, żelazna siekiera, kamienny kilof i kamienna łopata Umiejętności: mając w ręku jakąkolwiek siekierę może kopać 2 bloki (wyłącznie) drewna naraz Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 8 sekund Cena: x monet Poziom: 4 Ekwipunek: 14 jabłek, 4 sztuki drewna, żelazna siekiera, kamienny kilof i kamienna łopata Umiejętności: (1) mając w ręku jakąkolwiek siekierę może kopać 2 bloki (wyłącznie) drewna naraz | (2) mając w ręku jakąkolwiek siekierę może nią rzucać na odległość 3 kratek, zadając obrażenie równe obrażeniu krytycznemu tejże siekiery [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 40 sekund Prędkość odradzania: 6,5 sekundy Cena: x monet Poziom: 5 Ekwipunek: 20 jabłek, 5 sztuk drewna, żelazna siekiera z wydajnością II, zaklęta książka z ostrością I, zaklęta książka z cierniami II, żelazny kilof i żelazna łopata Umiejętności: (1) mając w ręku jakąkolwiek siekierę może kopać 2 bloki (wyłącznie) drewna naraz | (2) mając w ręku jakąkolwiek siekierę może nią rzucać na odległość 3 kratek, zadając obrażenie równe obrażeniu krytycznemu tejże siekiery [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 32 sekundy Prędkość odradzania: 5 sekund Cena: x monet Nazwa: Medyk Ikona klasy: mikstura regeneracji Poziom: 1 Ekwipunek: mikstura siły 3:00 (efekt utrzymuje się po śmierci), miotana mikstura leczenia, wiadro lawy, wiadro wody, kamienny miecz, złota łopata i drewniany kilof Umiejętności: brak Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 8 sekund Cena: darmowa Poziom: 2 Ekwipunek: mikstura siły 3:00 (efekt utrzymuje się po śmierci, miotana mikstura leczenia, 2 wiadra lawy, 2 wiadra wody, kamienna siekiera, kamienny miecz, złota łopata i drewniany kilof Umiejętności: brak Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 7,5 Cena: x monet Poziom: 3 Ekwipunek: różowa wełna, mikstura siły 3:00 (efekt utrzymuje się po śmierci, miotana mikstura leczenia, 2 wiadra lawy, 2 wiadra wody, kamienna siekiera, kamienny miecz, złota łopata i drewniany kilof Umiejętności: mając w dłoni różową wełnę może narzucić na siebie i na swoją drużynę w promieniu 30 kratek efekt mikstury regeneracji V na 5 sekund [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 4 minuty Prędkość odradzania: 6,5 sekundy Cena: x monet Poziom: 4 Ekwipunek: różowa wełna, mikstura siły 3:00, mikstura odporności na ogień 8:00, 2 miotane mikstury leczenia, 3 wiadra lawy, 5 wiader wody (lód), kamienna siekiera, kamienny miecz, złota łopata i drewniany kilof Umiejętności: mając w dłoni różową wełnę może narzucić na siebie i na swoją drużynę w promieniu 30 kratek efekt mikstury regeneracji V na 5 sekund [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 3 minuty i 45 sekund Prędkość odradzania: 6 sekund Cena: x monet Poziom: 5 Ekwipunek: różowa wełna, mikstura siły 8:00, 2 mikstury odporności na ogień 8:00, 4 miotane mikstury leczenia II, 6 wiader lawy, 6 wiader wody (lód), kamienna siekiera, kamienny miecz, złota łopata z niezniszczalnością I, zaklęta książka z ochroną przed pociskami III, zaklęta książka z ochroną II i drewniany kilof Umiejętności: mając w dłoni różową wełnę może narzucić na siebie i na swoją drużynę w promieniu 30 kratek efekt mikstury regeneracji V na 5 sekund [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: 3 minuty i 25 sekund Prędkość odradzania: 5 sekund Cena: x monet Nazwa: Mag Ikona klasy: płomienna różdżka Poziom: 1 Ekwipunek: patyk Umiejętności: patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 10 sekund Cena: darmowa Poziom: 2 Ekwipunek: patyk, miotana mikstura krzywdy, 3 bomby (bomba - jajko creepera, które można wyrzucić w stronę przeciwnika Umiejętności: patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty Prędkość odnawiania umiejętności: - Prędkość odradzania: 9 Cena: x monet Poziom: 3 Ekwipunek: patyk, 3 miotane mikstury krzywdy, 5 bomb (bomba - jajko creepera, które można wyrzucić w stronę przeciwnika) Umiejętności: (1) patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty | (2) na 4 sekundy narzuca całkowitą ślepotę na najbliższego przeciwnika [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 5 minut Prędkość odradzania: 8 sekund Cena: x monet Poziom: 4 Ekwipunek: patyk, 5 miotanych mikstur krzywy, 7 bomb (bomba - jajko creepera, które można wyrzucić w stronę przeciwnika) Umiejętności: (1) patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty | (2) na 4 sekundy narzuca całkowitą ślepotę na najbliższego przeciwnika [PPM] Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 4 minuty i 30 sekund Prędkość odradzania: 7 sekund Cena: x monet Poziom: 5 Ekwipunek: patyk, 3 miotane mikstury krzywdy II, miotana mikstura trucizny 0:15, 10 bomb (bomba - jako creepera, które można wyrzucić w stronę przeciwnika), zaklęta książka z zaklętym ogniem II Umiejętności: (1) patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty | (2) na 4 sekundy narzuca całkowitą ślepotę na najbliższego przeciwnika [PPM] | patyk jest możliwy do zaklinania Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 3 minuty, (3) - Prędkość odradzania: 6 sekund Cena: x monet 1.7 Wither Wither jest tym, czym jest wełna dla każdej drużyny na SkyWalls. Posiada 1250 serc, czyli 2500 punktów życia. Można go zranić jedynie bronią białą. Nad nim jest napisane, ile posiada złotych monet. Klikając na niego PPM ukaże się sklep, gdzie będzie go można tymczasowo ulepszyć: Alarm! - Gdy Wither jest atakowny, na ekranie każdego członka drużyny wyświetla się o tym komunikat. [x złotych monet] Samoobrona - Gdy do Withera zbliża się przeciwnik, zaczyna on strzelać własnymi pociskami na odległość maksymalnie 6 kratek. [x złotych monet] ~Może pojawi się więcej ulepszeń~ 1.8 Sklep Sklep stały stanowią wyłącznie ulepszenia klas, gdzie, kupując te właśnie ulepszenia, odblokowuje się je do kupienia podczas areny. W stałym sklepie walutą są standardowe monety. Natomiast w sklepie tymczasowym walutą są złote monety, które można zdobyć za zabicia graczy i Witherów, za silne ranienie Witherów lub za kopanie ród złota, gdzie 40% wartości z rudy złota przechodzi do Withera drużyny. W sklepie tymczasowym można ulepszać klasy, jeżeli wcześniej zapłaciliśmy za taką możliwość oraz można usprawniać Withera. 1.9 Fazy Arena dzieli się na 3 fazy. Faza pierwsza to faza przygotowawcza, gdzie gracze szykują się do walki. Faza druga to faza rozgrywki właściwej, gdzie gracze mają 45 minut na wyłonienie zwycięskiej drużyny. Jeżeli tak się nie stanie, nastaje faza trzecia, podczas której Withery tracą po x puntków życia na x sekund, aż do śmierci. 1.10 Drużyny Są 4 drużyny - czerwona, niebieska, zielona oraz żółta i w każdej z nich jest maksymalnie 9 osób. Zatem arena jest 32-osobowa z 4 dodatkowymi slotami dla graczy VIP. 1.11 Scoreboard W scoreboardzie powinny się znaleźć takie informacje jak: klasa, czas trwania fazy, czas odnowienia umiejętności, klasa, zabicia, zabicia finałowa, zabicia Witherów, punkty zranienia Witherów, drużyna, ilość złotych monet i chyba tyle. 4. Własne refleksje: Myślę, że to dość ciekawy pomysł na nową edycję, który wniesie gruntowne zmiany w tym starym trybie i przywróci go do pełni życia. Zachęcam do wyrażania swoich opinii, sugestii. Jeżeli są jakieś pytania, proszę je zadawać śmiało, ja chętnie udzielę na nie odpowiedzi.
  2. @Vrikser Kogo to obchodzi, że ktoś ma słabszy komputer? EDIT: @Vrikser Map jest ok. 50, więc można tę spokojnie ominąć i zagrać na pozostałych. Poza tym, ktoś ma się ograniczać w budowaniu, bo inni mają słabsze komputery, dla mnie jest to bzdurne. Mapa Wiatraki jest dużo bardziej wymagająca, a jednak mój laptop świetnie sobie na niej radzi. Jestem ciekaw, co z mapami na TheWallsy.
  3. @Odświeżam, pojawił się nowy przywilej (pierwszy od dołu)
  4. To tak samo jakby w MasterChef powiedzieć, że się nie wyrabia z czasem i dali te jeszcze 10 minut więcej.
  5. To teraz 11/10. Czyli będą 4 miesiące VIP'a? xd Świetna, orientalna mapa! Za dodaniem.
  6. Nie szalej. Mapa jest znakomita! Bardzo oryginalna i ciekawa. 10/10 TAK
  7. @up ? @author Mapa jeszcze lepsza od poprzedniej, a skoro tamta miała 9,75/10. To ta ma 9,9/10. Jeszcze większe TAK z mojej strony.
  8. Pomysł mógłby się przydać na nową edycję HnS, która już lada dzień ^^. Jednak powód, dla którego gracze mieliby zmieniać swoją zbroję, powinien być inny. Mianowicie, każda zbroja będzie się lepiej sprawdzała w czym innym, np. jedna w walce, zaś druga w odporności na pociski, ogień. I wtedy gracz zmieniałby zbroję nie ze względu na to, że gra się nudzi, tylko - aby sprawdzać dostosowanie zbroi pod daną arenę bądź mapę.
  9. Ciekawa i oryginalna mapa. Wyróżniłaby się wśród innych map na SkyWarsach. 9,75/10 TAK
  10. Przepraszam, że się wtrącę, ale: @macieq555 To już twoja sprawa, że premium chcesz zakupić tylko pod rangę. Wymagania, zgodnie z zasadą "Jeżeli nie spełniasz któregoś z wymagań nie składaj podania, bo prędzej czy później zostanie odrzucone", należy spełniać odgórnie, czyli przed złożeniem podania.
  11. Mapa na GunGame się nie nadaje. Jest płaska i pusta, przez co jest bardzo nudna. Styl budowy jest bardzo prosty, o czym świadczy budowa budynków, mur czy wnętrza, które prezentują się lepie niż reszta mapy. W twojej pracy jest nadmiar pustej przestrzeni, a brakuje stylu w budowlach. Również drzewa nastawiane na obrzeżach terenu wyglądają kiepsko. 0/10 Jestem na nie. EDIT: @INDUKTI Jasne, że warto. A skoro nie na GG, to może próbuj swoich sił na innych trybach. Za każdym razem mapa będzie lepsza.
  12. Może nie wiesz, ale na CG jest już tryb, który istnieje dużo wcześniej niż BedWars. Nazywa się SkyWalls. Zamiast tworzyć drugi tryb, który opierałby się dokładnie na tym samym, lepiej jest zrobić nową edycję obecnego z podobnymi lub jeszcze ciekawszymi opcjami niż na BedWars.
  13. Mapa naprawdę bardzo ładna. Wystawiam 10/10. Sam też nie wiem, jak ją nazwać. Za dodaniem.
  14. @Ref (?)
  15. Wprowadzono ograniczenie czasowe (dość długie), tak więc temat pozostawiam zamknięcia.