Nadchodzące wydarzenia 1
  • Ogłoszenia

    • Sentence

      Regulamin Globalny SkyBlock.pl

      Zasady forum internetowego skyblock.pl     Każdy użytkownik rejestrując się na forum skyblock.pl automatycznie akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Nieznajomość regulaminu wiąże się z karami, które będą opisane poniżej.   §1 Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin, określa zasady i warunki korzystania z forum internetowego działającego pod domeną SkyBlock.pl, w szczególności prawa i obowiązki poszczególnych grup na forum. 2. Rejestracja konta i korzystanie z forum w sposób czynny lub bierny oznacza świadomą akceptację Regulaminu. 3. Zgodnie z ustawą o ochronie prywatności i sposobie gromadzenia danych osobowych dzieci w internecie (COPPA), forum przeznaczone jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 13 rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych lub w razie potrzeby, wyznaczonego opiekuna prawnego, który wyraził stosowną zgodę. 4. Zabrania się umieszczania linków do stron o tematyce pornograficznej, witryn głoszących nienawiść rasową, szowinizm, homofonię, stron których tematyka związana jest z nielegalnym rozpowszechnianiem oprogramowania / lub wszelkich dzieł objętych prawem autorskim. 5. Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych stron internetowych niż SkyBlock.pl 6. Rozsyłanie materiałów typowo reklamowych do innych użytkowników forum jest zabronione i grozi zawieszeniem konta. 7. Przy dokonywaniu rejestracji, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie na adres e-mail podany podczas rejestracji komunikatów dotyczących funkcjonowania serwisu oraz newslettera zawierającego odnośniki do artykułów i reklam polecających różnego rodzaju serwery.   §2 Posty i tematy 1. Zabronione jest dodawanie treść i wszelkiego rodzaju materiałów naruszających prawa autorskie, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, orientacji seksualnej, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym. 2. Administrator zastrzega sobie bezwarunkowe prawo do zablokowania i/lub usunięcia konta użytkownika zawierającego treści sprzeczne z Regulaminem lub obowiązującym w Polsce prawem. Zablokowana zostanie również komunikacja pomiędzy forum, a zidentyfikowanym adresem IP. 3. Zabronione bezwarunkowo jest wykorzystywanie materiałów uzyskanych z Forum lub za pośrednictwem Forum - dotyczących Użytkowników w celach komercyjnych, 4. Zabronione jest umieszczanie treści, które ujawniają dane osobowe, fotografie, adresy poczty elektronicznej, miejsce zamieszkania, numer telefonu lub wszelkich inny poufnych danych. 5. Krótkie wypowiedzi nie wnoszące nic do głównego tematu. Wypowiedzi całkowicie odbiegające od tematu będą karane. 6. Posty o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne. 7. Administracja ma prawo usunąć, zamknąć, edytować post/temat użytkownika bez podania przyczyny. 8. Zabronione jest pisanie w tematach, które są starsze niż 60 dni. Takie posty będą uznawane za spam. 9. Wszelkie linki wychodzące, należy wstawić w znacznikach code. 10. Przy udostępnianiu linku do pobrania pliku należy dodać odnośnik z virustotal.com o rezultatach skanowanego pliku. 11. Zakaz podawania linków do plików, z których płyną korzyści finansowe, np. adf.ly. 12. Zakazane jest umieszczanie ofert handlowych pod wszelką postacią. 13. Użytkownicy, którzy pomimo otrzymania bana permanentnego, powracają na forum wykorzystując nowy adres email, takie konta będą kasowane i banowane w momencie otrzymania zgłoszenia.   §3 Taryfikator ostrzeżeń 1. Za nieprzestrzeganie regulaminu forum na użytkownika nakładane są kary w postaci ostrzeżeń. 2. Po 5 ostrzeżeniach użytkownik traci możliwość pisania na forum, przy 20 ostrzeżeniach użytkownik jest banowany na zawsze. 3. Za znieważanie innych użytkowników grozi ban bez wcześniejszych ostrzeżeń. 4. Powyższe zasady nie dotyczą administracji, która ma osobny regulamin opierający się na podstawach globalnego. 5. Możesz obniżyć swoje punkty ostrzeżeń pisząc poradniki, pomagając innym użytkownikom oraz udostępniając swoje skrypty. Służy do tego odpowiedni dział "Jak zmniejszyć poziom ostrzeżeń" w kategorii "Społeczność forum". 6. Administracja forum ma pełne prawo do nałożenia ostrzeżenia sprzecznego z taryfikatorem w indywidualnym i uzasadnionym przypadku.   §4 Postanowienia końcowe 1. W przypadku łamania prawa przez użytkowników forum Skyblock.pl, Administrator nie ponosi odpowiedzialności prawnej, lecz zobowiązuje się do natychmiastowego usunięcia zgłoszonej zawartości z forum. 2. Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Użytkownicy Forum zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Forum albo podczas logowania na Konto Użytkownika i zapewniona im będzie możliwość akceptacji lub odrzucenia nowej treści Regulaminu, co wiąże się z usunięciem istniejącego konta Użytkownika oraz zablokowaniem dostępu do większości treści i funkcji Forum (prócz jego przeglądania) w przypadku odrzucenia nowego Regulaminu. 3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964 nr 16 poz.93 z późn.zm.), ustawy szczególne oraz odpowiednie ratyfikowane umowy międzynarodowe. 4. W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy o kontakt pod adresem e-mail: <script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script> 5. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.     Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim akceptujesz powyższe warunki. Ostatnia edycja, dnia 12.08.2013r.   © Zabrania się kopiowania, powielania i wykorzystywania części lub całości treści, zawartych na stronach SkyBlock.pl,w formie elektronicznej, mechanicznej czy jakiejkolwiek innej bez zgody właściciela serwisu SkyBlock.pl

Krzychu2000

Użytkownik
  • Zawartość

    1137
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Days Won

    18

Krzychu2000 last won the day on March 26

Krzychu2000 had the most liked content!

Reputacja

574 Mentor

3 obserwujących

About Krzychu2000

  • Rank
    Maniak
  • Urodziny 05/13/02

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zainteresowania
    Excel
  • Nick w grze
    Krzychu
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Strona WWW
    http://skyblock.pl/
  • Steam
    brak
  • Jabber
    brak
  • Skype
    jest
  • Gadu Gadu
    jest

Recent Profile Visitors

1370 wyświetleń profilu
  1. Ogląda Galileo.
  2. 77. :?
  3. Ma przy sobie forsę.
  4. @Derpeusz Tak jak na Hajpi - restartować timer, gdy 4 diamenty nie zostaną zabrane z obrębu wyspy albo chociaż ze spawnera.
  5. 1. Nick z gry: Krzychu 2. Uwaga dotyczy: BW 3. Treść uwagi: Uwagi przedstawię w następujących punktach. 3.1 Bloki z wyłączonej fizyki Oczywiście chodzi o niewidoczne bloki, które uzyskuje się po wyłączeniu fizyki za pomocą WG lub wpisaniu odpowiedniego id bloku. No ale co z nimi nie tak? Podobnie jak na HNS+, są postawione nieintuicyjnie. Przez to, aby dostać się do menu sklepu, trzeba kliknąć w NPC będąc wprost wobec niego. No niby błahostka, ale pod presją ataku i czasu można uświadczyć takiego dyskomfortu i może on być fatalny w skutkach. 3.2 Wyspy Mapy są oczywiście genialne, ale przyczepić się muszę do rozmieszczenia na nich wysp. Otóż do diamentów (np. na mapie o tematyce zimowej) trudniej się dostać niżeli do szmaragdów, a chyba powinno być na odwrót, zgodnie z pomysłem pierwowzoru BW. 3.3 Drop Jak dotąd zaobserwowałem, że diamenty nie mają mniejszego ograniczeniu w dropie, więc z jednej wyspy wziąłem ich aż 16. Według mnie jest to trochę za duże ułatwienie, polegające na tym, że wcale nie trzeba regularnie zbierać diamentów, tylko można je sobie gromadzić. Dokładając do tego powyższy punkt, arena staje się jeszcze łatwiejsza. 3.4 Odrodzenie Gracz, który spada do otchłani najpierw traci życie, potem ginie i na końcu się odradza. Kolejność prawidłowa xd, ale pierwszy jej element jest zbędny. Gracz, który ma 1hp będzie odradzał się znacznie krócej od gracza ginącego z 20hp, a to ma ogromne znaczenie podczas finałowych zabójstw czy po prostu ataku na łóżko.
  6. 1. Nick z gry: Krzychu 2. Propozycja dotyczy: całego serwera 3. Opis propozycji: Moja propozycja, jak można wywnioskować po tytule wątku, będzie traktowała o gildiach. Ich projekt przedstawię w poniższych punktach: 3.1 Tworzenie gildii Gildia, podobnie jak w Party, musi mieć swojego założyciela, lidera. Zatem przyszły założyciel, musi udać się na stronę ze sklepem serwera i tam wybiera ofertę z utworzeniem ów gildii, podaje swój nick, wybiera metodę płatności i zatwierdza transakcję. A ile to będzie korzystać i czy jest to na stałe? To jest do ustalenia, ale ważne jest, aby gracze byli chętni do zakupu. Wracając, po udanym zakupie dostanie on nowy przedmiot do ekwipunku, powiedzmy, że to będzie 'ognista kula'. 3.2 Nowy przedmiot - 'ognista kula' Po kliknięciu w ów przedmiot pojawi się interfejs z kowadła, gdzie lider będzie musiał nadać nazwę swojej gildii. Gdy to zrobi, pojawi mu się standardowy interfejs, który prezentuje się tak: 3.2.1 Książka z piórem - Po najechaniu na nią myszką pojawią się ogólne statystyki całej gildii, czyli: zabicia, wygrane, rozegrane areny, przegrane areny i monety gildii. 3.2.2 Papier - Po najechaniu na jeden z nich myszką pojawią się ogólne statystyki całej gildii z danego trybu, czyli to samo, co wyżej. 3.2.3 Głowa Smoka - Zastępuję głowę założyciela gildii. Po najechaniu na nią myszką pojawią się ogólne statystki lidera, czyli to samo, co wyżej. 3.2.4 Głowy Steve'ów - Zastępują głowy członków gildii. Po najechaniu na jedną z nich myszką pojawią się ogóle statystki członka, czyli to samo, co wyżej. 3.2.5 Znacznik - Ponownie otwiera interfejs z kowadła, by można było zmienić nazwę gildii. 3.2.6 Wiadro mleka - Pokazuje fanty, jakie zdobyło się w Szczęśliwych Skrzyniach 3.2.7 Smycz - Po raz kolejny otwiera interfejs z kowadła, jednak tam można zaprosić graczy do gildii. 3.3 Dołączanie do gildii Gracz chcący dołączyć do danej grupy musi mieć od niej aktualne zaproszenie. Jeżeli takowe będzie, ów graczy będzie musiał się udać na stronę ze sklepem serwera i tam wybrać ofertę z dołączeniem do gildii, podać swój nick oraz nazwę gildii, do której chce dołączyć, i potwierdzić transakcję. Po udanym zakupie również dostanie on ten nowy przedmiot, ale już bez Znacznika i Smyczy. No, ale oprócz tego jest oczywiście w gildii, której już opuścić nie może. 3.4 Monety gildii Gildia z jedynie połączonymi statystykami to raczej niezbyt kusząca oferta dla potencjalnych nabywców. Muszą mieć z tego jakieś korzyści i będą je mieli w postaci własnych "monet z gildii" (waluta do ustalenia). Monety będą przyznawane za wygrane areny i za zabicia. Przy zabiciach trzeba zachować pewną proporcję nagradzania ów, ponieważ jedna arena TheWalls, która trwa wiele czasu, ma się tam jedno życia i kilka zabójstw byłaby kompletnie nieopłacalna w porównaniu do SCB, gdzie ma się 5 żyć, 25 zabójstw + większe szanse na wygraną. Kto sprytniejszy, zauważy także, że grający w HnS+ będą mieć lepiej, bo chowający tak naprawdę nie przegrywa. Ale i tutaj będzie inaczej, bowiem arena, gdzie chowający został zabity, będzie uznana za straconą. Monety gildii wpływają nie tylko na konto jej członka, ale również na samą gildię jako wspólna wartość całej grupy. Na przykład 1 gracz ma 40k monet, to wartość na koncie gildii będzie o te 40k większa, ale jeżeli ten gracz wyda monety, wówczas o tyle zmniejszy się wspólna wartość. 3.5 Szczęśliwe Skrzynie No dobra, mamy te monety, ale po co one są? Za nie można kupić do Szczęśliwej Skrzyni szczęśliwy los z 1, 2 lub 3 gwiazdkami. Szczęśliwy los w zależności od jego jakości, czyli ilości gwiazdek może wylosować lepsze lub gorsze fanty. A wśród nich są: boostery 1,5x lub 2x, VIP na 5 dni, pisanie na kolorowo, kolorowy nick, unikalne gadżety do lobby i inne. Szczęśliwe losy również mają do ustalenia ilość monet na zakup. Poszczególne szczęśliwe losy będą dostępne od określonej liczby zabić, wygranych i monet gildii. 3.6 Rankingi Każda utworzona gildia może się znaleźć w zwykłej, jak do każdego trybu, topce. Może to być TOP100 ilości zabójstw, wygranych czy monet. 3.7 Opuszczanie gildii, wyrzucanie z gildii i usuwanie gildii Gildię usunąć może tylko lider, ale na to muszą wyrazić zgodę (w postaci komendy) wszyscy jej członkowie. Natomiast, aby od gildii odejść robi się to na własną odpowiedzialność, ponieważ potem nie można do niej wrócić. Wyrzucenia z gildii może dokonać tylko członek administracji. Członek gildii musi podać powód usunięcia gracza z gildii i udowodnić go na forum. Wówczas zgłoszony gracz zostanie raz na zawsze usunięty. 4. Własne refleksje: Uważam, że to może zachęcić graczy do grania w sojuszach.
  7. Ciekawe, czy tam banują za reklamę: https://zapodaj.net/d083d46d3b79a.png.html

    1. Show previous comments  17 more
    2. Krzychu2000
    3. neksi

      neksi

      To chyba graliśmy na dwoch roznych serwerach, bo od 3-4 lat tryb ten ma sie dobrze i nie widziałem nigdy, aby NPC sprzedawał domyślne przedmioty :v, ale nvm, szkoda mi czasu na dyskusje xD

    4. MeGaLoDoN

      MeGaLoDoN

      "Czas to pieniądz!"

  8. Wystarczy, że serwer przypisze ci klasę, którą ostatnio wybrałeś, i już, gotowe. Również za dodaniem. Wydaje mi się, że gdzieś coś podobnego już widziałem... EDIT: @DeMajnkraftAleż nic nie szkodzi, to tylko przyuważenie. ;p
  9. 1. Nick z gry: Krzychu 2. Propozycja dotyczy: całego serwera 3. Opis propozycji: Proponuję dodanie funkcji Party, czyli (w dużym skrócie) możliwości tworzenia ugrupować graczy, gdzie jeden z nich jest liderem i jako jedyny może dołączać do aren. 4. Własne refleksje: Myślę, że to będzie przydatna funkcja, zwłaszcza do trybu BedWars.
  10. Czemu mi ktoś usunął temacik?

    1. Show previous comments  4 more
    2. Krzychu2000

      Krzychu2000

      Beta też jest napisane na starych Blitzach. Przykro mi, ale widzę to, co jest tu i teraz. A więc teraz widzę takie BedWarsy i w moim odczuciu są okrojoną wersją tych z H*, i nic na to poradzić nie mogę. Zamykanie tematu też daje do myślenia, bo sprawia wrażenie, jakby ktoś bardzo nie lubił negatywnych opinii. Zresztą, skoro pisałem tam aż takie głupoty, to czemu nie przeniesiono tego tematu? Przecież działałby tylko na moją niekorzyść.

      " Nic sie nie działo na serwerowni - narzekali, teraz się coś dzieje - narzekają " Zakładając, że tekst odnosi się do mnie, pytam: Czy narzekałem na nową edycję HNS, Arcade czy na BuildBattle?  

    3. AzethMeron

      AzethMeron

      Beta betą, ale np. beta starych blitzów to kompetentna minigra, będąca efektem długiej ewolucji tryba. Grając tam, nie czuć że to jest dzieło "niekompletne". To samo można powiedzieć o dowolnych trybach beta z serwera Hypixela. 

      Bed warsy, które obecnie są na CG, może być co najwyżej demem technologicznym lub stosunkowo wczesną alfą. Nie czymś, co nadaje się do publikacji ;-;

    4. MeGaLoDoN

      MeGaLoDoN

      Wieczna beta... Czasami nazwę trzeba tylko zmienić

  11. Osiągnięcia - Popieram. Początkujący gracze powinni mieć jakieś osiągi po niedługim czasie grania, aby to mogło ich zachęcić do dłuższej zabawy przy stopniowo coraz trudniejszych osiągnięciach. Mapy testowe - Nie zgadzam się. Mapy poznaje się po prostu grając na nich. Areny limitowane - Może to i jest jakieś urozmaicenie, ale na nie potrzeba więcej graczy, których raczej nie przybędzie. Bonusy - Popieram. Opisy osiągnięć. - Popieram.
  12. Grasz na serwerze 8 lat? Musiałeś się pomylić, popraw to.
  13. Nie wiem, czemu ban stały, a nie czasowy?
  14. Ponadto nigdzie indziej nie znajdziemy odnośnika do innego rankingu niż do l. zabić.
  15. Powiedzmy, że cenzura się uda, ale co dalej? Pytania o sojusz zastąpi PPM z mieczem w dłoni, komunikator lub wcześniej zaplanowana współpraca. I nie rozumiem zdania w piątym punkcie.