• Ogłoszenia

    • Sentence

      Regulamin Globalny SkyBlock.pl

      Zasady forum internetowego skyblock.pl     Każdy użytkownik rejestrując się na forum skyblock.pl automatycznie akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Nieznajomość regulaminu wiąże się z karami, które będą opisane poniżej.   §1 Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin, określa zasady i warunki korzystania z forum internetowego działającego pod domeną SkyBlock.pl, w szczególności prawa i obowiązki poszczególnych grup na forum. 2. Rejestracja konta i korzystanie z forum w sposób czynny lub bierny oznacza świadomą akceptację Regulaminu. 3. Zgodnie z ustawą o ochronie prywatności i sposobie gromadzenia danych osobowych dzieci w internecie (COPPA), forum przeznaczone jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 13 rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych lub w razie potrzeby, wyznaczonego opiekuna prawnego, który wyraził stosowną zgodę. 4. Zabrania się umieszczania linków do stron o tematyce pornograficznej, witryn głoszących nienawiść rasową, szowinizm, homofonię, stron których tematyka związana jest z nielegalnym rozpowszechnianiem oprogramowania / lub wszelkich dzieł objętych prawem autorskim. 5. Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych stron internetowych niż SkyBlock.pl 6. Rozsyłanie materiałów typowo reklamowych do innych użytkowników forum jest zabronione i grozi zawieszeniem konta. 7. Przy dokonywaniu rejestracji, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie na adres e-mail podany podczas rejestracji komunikatów dotyczących funkcjonowania serwisu oraz newslettera zawierającego odnośniki do artykułów i reklam polecających różnego rodzaju serwery.   §2 Posty i tematy 1. Zabronione jest dodawanie treść i wszelkiego rodzaju materiałów naruszających prawa autorskie, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, orientacji seksualnej, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym. 2. Administrator zastrzega sobie bezwarunkowe prawo do zablokowania i/lub usunięcia konta użytkownika zawierającego treści sprzeczne z Regulaminem lub obowiązującym w Polsce prawem. Zablokowana zostanie również komunikacja pomiędzy forum, a zidentyfikowanym adresem IP. 3. Zabronione bezwarunkowo jest wykorzystywanie materiałów uzyskanych z Forum lub za pośrednictwem Forum - dotyczących Użytkowników w celach komercyjnych, 4. Zabronione jest umieszczanie treści, które ujawniają dane osobowe, fotografie, adresy poczty elektronicznej, miejsce zamieszkania, numer telefonu lub wszelkich inny poufnych danych. 5. Krótkie wypowiedzi nie wnoszące nic do głównego tematu. Wypowiedzi całkowicie odbiegające od tematu będą karane. 6. Posty o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne. 7. Administracja ma prawo usunąć, zamknąć, edytować post/temat użytkownika bez podania przyczyny. 8. Zabronione jest pisanie w tematach, które są starsze niż 60 dni. Takie posty będą uznawane za spam. 9. Wszelkie linki wychodzące, należy wstawić w znacznikach code. 10. Przy udostępnianiu linku do pobrania pliku należy dodać odnośnik z virustotal.com o rezultatach skanowanego pliku. 11. Zakaz podawania linków do plików, z których płyną korzyści finansowe, np. adf.ly. 12. Zakazane jest umieszczanie ofert handlowych pod wszelką postacią. 13. Użytkownicy, którzy pomimo otrzymania bana permanentnego, powracają na forum wykorzystując nowy adres email, takie konta będą kasowane i banowane w momencie otrzymania zgłoszenia.   §3 Taryfikator ostrzeżeń 1. Za nieprzestrzeganie regulaminu forum na użytkownika nakładane są kary w postaci ostrzeżeń. 2. Po 5 ostrzeżeniach użytkownik traci możliwość pisania na forum, przy 20 ostrzeżeniach użytkownik jest banowany na zawsze. 3. Za znieważanie innych użytkowników grozi ban bez wcześniejszych ostrzeżeń. 4. Powyższe zasady nie dotyczą administracji, która ma osobny regulamin opierający się na podstawach globalnego. 5. Możesz obniżyć swoje punkty ostrzeżeń pisząc poradniki, pomagając innym użytkownikom oraz udostępniając swoje skrypty. Służy do tego odpowiedni dział "Jak zmniejszyć poziom ostrzeżeń" w kategorii "Społeczność forum". 6. Administracja forum ma pełne prawo do nałożenia ostrzeżenia sprzecznego z taryfikatorem w indywidualnym i uzasadnionym przypadku.   §4 Postanowienia końcowe 1. W przypadku łamania prawa przez użytkowników forum Skyblock.pl, Administrator nie ponosi odpowiedzialności prawnej, lecz zobowiązuje się do natychmiastowego usunięcia zgłoszonej zawartości z forum. 2. Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Użytkownicy Forum zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Forum albo podczas logowania na Konto Użytkownika i zapewniona im będzie możliwość akceptacji lub odrzucenia nowej treści Regulaminu, co wiąże się z usunięciem istniejącego konta Użytkownika oraz zablokowaniem dostępu do większości treści i funkcji Forum (prócz jego przeglądania) w przypadku odrzucenia nowego Regulaminu. 3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964 nr 16 poz.93 z późn.zm.), ustawy szczególne oraz odpowiednie ratyfikowane umowy międzynarodowe. 4. W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy o kontakt pod adresem e-mail: <script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script> 5. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.     Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim akceptujesz powyższe warunki. Ostatnia edycja, dnia 12.08.2013r.   © Zabrania się kopiowania, powielania i wykorzystywania części lub całości treści, zawartych na stronach SkyBlock.pl,w formie elektronicznej, mechanicznej czy jakiejkolwiek innej bez zgody właściciela serwisu SkyBlock.pl
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
tive1337

PROPOZYCJA
Zmiejszenie lvl potrzebnego na zalozenie gildi nick: tive1337

1 post in this topic

1.ZMIEJSZENIE LVL POTRZEBNEGO NA ZALOZENIE GILDI

2 . tive1337

 

 

Moglibyscie zmiejszyc lvl do zalozenia gildia z tego 50 poziomu gram od poczatku i dorobilem sie itemow na gildie i mam 43 lvl a nim wbije 50 to juz nikt nie bedzie pewnie grac a chcialbym dodac znajomych i chodzic na klepy a nie ciagle siedziec w bazie na dole i liczyc na to ze nikt mi sie na lep nie wkopie. Już mało kto chce założyć gildie lecz takie osoby są na serwerze jest ich może 2-5 osób nie kazdy ma tyle czasu by caly dzien kopac i wbijac ten 50lvl jest też nauka i wiele innych rzeczy myślę ,że napewno wszystkie te osoby ktore planują założyć gildie ucieszy taka zjmiana :D proszę o pozytywne rozpatrzenie prośby 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0

  • Similar Content

    • Przez MrSynaj
      //cls
      to w takim razie nie ma sensu
    • Przez Krzychu2000
      1. Nick z gry: Krzychu
      2. Propozycja dotyczy: trybu TheWalls
      3. Opis propozycji:
      1.1 Mapy
      Mapy posiadają środkowy teren, stanowiący łącznik terytoriów wszystkich drużyn, jak na Mega Wallsach z Hypixela. Nie powinno na nich zabraknąć (nie licząc podstawowych materiałów) żwiru oraz powinna być zaopatrzona w stół do zaklęć z możliwością zaklinania do I poziomu i w kowadła z blokadą zwiększania poziomu zaklęcia (czyli ochrona I + ochrona I --> ochrona I).
      1.2 Rejoin
      Gracze mają możliwość dołączenia do areny, z której dobrowolnie lub mimowolnie wyszli. Można będzie ustalić, ile będzie na to czasu oracz czy tę możliwość dać tylko rangom VIP+.
      1.3 Obserwacja areny
      Po całkowitym wyeliminowaniu każdy ma dostęp do obserwacji areny z opcjami obserwatora z SBSG.
      1.4 Żelazo
      Z żelaza można stworzyć wszystko z wyjątkiem miecza i siekiery.
      1.5 Życie
      Gracze mają taką samą ilość życia, wynoszącą 20 serc - 40 punktów życia.
      1.6 Klasy
       
       
      Nazwa: Wojownik
      Ikona: Drewniany miecz
      Poziom: 1
      Ekwipunek: drewniany miecz z odrzutem II, drewniana siekiera i kamienny kilof
      Umiejętności: brak
      Prędkość odnawiania umiejętności: - 
      Prędkość odradzania: 10 sekund
      Cena: darmowa
       
      Poziom: 2
      Ekwipunek: drewniany miecz z zaklętym ogniem I, drewniana siekiera i kamienny kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek miecz w ręku może "zboostować" swoją prędkość na odległość 3 kratek (coś jak double jump, tylko że w poziomie) [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 10 sekund
      Prędkość odradzania: 8 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 3
      Ekwipunek: drewniany miecz z zaklętym ogniem I, drewniana siekiera i kamienny kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek miecz w ręku może go powiększyć na 3 sekundy i zadawać obrażenia z 1.5x większą siłą [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 45 sekund (po 3 sekundach od rozpoczęcia powiększenia)
      Prędkość odradzania: 8,5 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 4
      Ekwipunek: drewniany miecz, zaklęta książka z ostrością II, drewniana siekiera i kamienny kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek miecz w ręku może go powiększyć na 3 sekundy i zadawać obrażenia z 1.5x większą siłą [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 38 sekund (po 3 sekundach od rozpoczęcia powiększenia)
      Prędkość odradzania: 7 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 5
      Ekwipunek: kamienny miecz, zaklęta książka z ostrością II, zaklęta książka z zaklętym ogniem I, drewniana siekiera i kamienny kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek miecz w ręku może nim cisnąć piorunem, nakierowując go na przeciwnika
      Prędkość odnawiania umiejętności: 1 minuta
      Prędkość odradzania: 5,5 sekundy
      Cena: x monet
       
       
      Nazwa: Łucznik
      Ikona klasy: łuk
      Poziom: 1
      Ekwipunek: łuk, 22 strzały, kamienna siekiera i drewniany kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może strzelić zatrutą strzałą, która po trafieniu przeciwnika zatruwa go na 3 sekundy; gdy gracz uruchomi umiejętność, to wokół niego pojawią się pewne efekty, sygnalizujące gotowość mocy [LPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 20 sekund
      Prędkość odradzania: 9 sekund
      Cena: darmowa
       
      Poziom: 2
      Ekwipunek: łuk, 32 strzały, kamienna siekiera i drewniany kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może strzelić zatrutą strzałą, która po trafieniu przeciwnika zatruwa go na 3 sekundy; gdy gracz uruchomi umiejętność, to wokół niego pojawią się pewne efekty, sygnalizujące gotowość mocy [LPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 18 sekund
      Prędkość odradzania: 8 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 3
      Ekwipunek: łuk, 42 strzały, żelazna łopata z wydajnością I, 64 pióra, kamienna siekiera i drewniany kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może użyć potrójnego strzału, czyli niezależnie od naprężenia łuku seria 3 strzał z maksymalną siłą poleci w nakierowane miejsce [LPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 24 sekundy
      Prędkość odradzania: 7,5 sekundy
      Cena: x monet
       
      Poziom: 4 
      Ekwipunek: łuk, 52 strzały, żelazna łopata z wydajnością I, 86 piór, kamienna siekiera i drewniany kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może użyć potrójnego strzału, czyli niezależnie od naprężenia łuku seria 3 strzał z maksymalną siłą poleci w nakierowane miejsce [LPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 20 sekund
      Prędkość odradzania: 7,5 sekundy
      Cena: x monet
       
      Poziom: 5
      Ekwipunek: łuk z płomieniem I i nieskończonością I, złota łopata z niezniszczalnością I, zaklęta książka z uderzeniem II, zaklęta książka z mocą I, kamienna siekiera i drewniany kilof
      Umiejętności: mając jakikolwiek łuk w ręku może użyć mega strzału, który niezależnie wystrzeliwuje 12 strzał pod kątem prostym, z maksymalną siłą i na wysokości trzymanej broni gracza; wygląda mniej więcej tak: [załącznik]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 1 minuta
      Prędkość odradzania: 6,5 sekundy
      Cena: x monet 
       
       
      Nazwa: Tank
      Ikona klasy: żelazny napierśnik
      Poziom: 1
      Ekwipunek: żelazny hełm z odpornością na ogień I, żelazny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: brak
      Prędkość odnawiania umiejętności: -
      Prędkość odradzania: 10 sekund
      Cena: darmowa
       
      Poziom: 2
      Ekwipunek: żelazny hełm z odpornością na ogień I i cierniami I, żelazny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: brak
      Prędkość odnawiania umiejętności: -
      Prędkość odradzania: 7 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 3
      Ekwipunek: żelazny hełm z ochroną II i cierniami I, żelazny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: trzymając w ręku jakikolwiek miecz lub jakąkolwiek siekierę może wytworzyć falę uderzeniową, która odrzuca wszystkich przeciwników na odległość 5 kratek [Shift + PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 1 minuta
      Prędkość odradzania: 8,5 sekundy
      Cena: x monet
       
      Poziom: 4
      Ekwipunek: żelazny hełm z ochroną III, żelazny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: trzymając w ręku jakikolwiek miecz lub jakąkolwiek siekierę może wytworzyć falę uderzeniową, która odrzuca wszystkich przeciwników na odległość 5 kratek [Shift + PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 50 sekund
      Prędkość odradzania: 7,5 sekundy
      Cena: x monet
       
      Poziom: 5
      Ekwipunek: żelazny hełm z ochroną III, wydajnością pod wodą I i głębinowym wędrowcem III, żelazne nogawice z ochroną I i cierniami I, żelazny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: (1) trzymając w ręku jakikolwiek miecz lub jakąkolwiek siekierę może wytworzyć falę uderzeniową, która odrzuca wszystkich przeciwników na odległość 5 kratek [Shift + PPM] |(2) trzymając w ręku jakikolwiek miecz lub jakąkolwiek siekierę może stworzyć zasłonę, która wygląda tak: [załącznik], i przez pierwsze 3 sekundy jest ze skały macierzystej, potem przez 2 - z obsydianu i ostatnie 3 - z drewnianych desek [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: (1) 1 minuta, (2) 3 minuty
      Prędkość odradzania: 6 sekund
      Cena: x monet
       
       
      Nazwa: Drwal
      Ikona: kamienna siekiera
      Poziom: 1
      Ekwipunek: 5 jabłek, 4 sztuki drewna, kamienna siekiera, kamienny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: brak
      Prędkość odnawiania umiejętności: - 
      Prędkość odradzania: 10 sekund
      Cena: darmowa
       
      Poziom: 2
      Ekwipunek: 10 jabłek, 4 sztuki drewna, kamienna siekiera, kamienny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: mając w ręku jakąkolwiek siekierę może kopać 2 bloki (wyłącznie) drewna naraz
      Prędkość odnawiania umiejętności: -
      Prędkość odradzania: 9 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 3
      Ekwipunek: 14 jabłek, 4 sztuki drewna, żelazna siekiera, kamienny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: mając w ręku jakąkolwiek siekierę może kopać 2 bloki (wyłącznie) drewna naraz
      Prędkość odnawiania umiejętności: -
      Prędkość odradzania: 8 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 4
      Ekwipunek: 14 jabłek, 4 sztuki drewna, żelazna siekiera, kamienny kilof i kamienna łopata
      Umiejętności: (1) mając w ręku jakąkolwiek siekierę może kopać 2 bloki (wyłącznie) drewna naraz | (2) mając w ręku jakąkolwiek siekierę może nią rzucać na odległość 3 kratek, zadając obrażenie równe obrażeniu krytycznemu tejże siekiery [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 40 sekund
      Prędkość odradzania: 6,5 sekundy
      Cena: x monet
       
      Poziom: 5
      Ekwipunek: 20 jabłek, 5 sztuk drewna, żelazna siekiera z wydajnością II, zaklęta książka z ostrością I, zaklęta książka z cierniami II, żelazny kilof i żelazna łopata
      Umiejętności: (1) mając w ręku jakąkolwiek siekierę może kopać 2 bloki (wyłącznie) drewna naraz | (2) mając w ręku jakąkolwiek siekierę może nią rzucać na odległość 3 kratek, zadając obrażenie równe obrażeniu krytycznemu tejże siekiery [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 32 sekundy
      Prędkość odradzania: 5 sekund
      Cena: x monet
       
      Nazwa: Medyk
      Ikona klasy: mikstura regeneracji
      Poziom: 1
      Ekwipunek: mikstura siły 3:00 (efekt utrzymuje się po śmierci), miotana mikstura leczenia, wiadro lawy, wiadro wody, kamienny miecz, złota łopata i drewniany kilof
      Umiejętności: brak
      Prędkość odnawiania umiejętności: -
      Prędkość odradzania: 8 sekund
      Cena: darmowa
       
      Poziom: 2
      Ekwipunek: mikstura siły 3:00 (efekt utrzymuje się po śmierci, miotana mikstura leczenia, 2 wiadra lawy, 2 wiadra wody, kamienna siekiera, kamienny miecz, złota łopata i drewniany kilof
      Umiejętności: brak
      Prędkość odnawiania umiejętności: -
      Prędkość odradzania: 7,5
      Cena: x monet
       
      Poziom: 3
      Ekwipunek: różowa wełna, mikstura siły 3:00 (efekt utrzymuje się po śmierci, miotana mikstura leczenia, 2 wiadra lawy, 2 wiadra wody, kamienna siekiera, kamienny miecz, złota łopata i drewniany kilof
      Umiejętności: mając w dłoni różową wełnę może narzucić na siebie i na swoją drużynę w promieniu 30 kratek efekt mikstury regeneracji V na 5 sekund [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 4 minuty
      Prędkość odradzania: 6,5 sekundy
      Cena: x monet
       
      Poziom: 4
      Ekwipunek: różowa wełna, mikstura siły 3:00, mikstura odporności na ogień 8:00, 2 miotane mikstury leczenia, 3 wiadra lawy, 5 wiader wody (lód), kamienna siekiera, kamienny miecz, złota łopata i drewniany kilof
      Umiejętności: mając w dłoni różową wełnę może narzucić na siebie i na swoją drużynę w promieniu 30 kratek efekt mikstury regeneracji V na 5 sekund [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 3 minuty i 45 sekund
      Prędkość odradzania: 6 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 5
      Ekwipunek: różowa wełna, mikstura siły 8:00, 2 mikstury odporności na ogień 8:00, 4 miotane mikstury leczenia II, 6 wiader lawy, 6 wiader wody (lód), kamienna siekiera, kamienny miecz, złota łopata z niezniszczalnością I, zaklęta książka z ochroną przed pociskami III, zaklęta książka z ochroną II i drewniany kilof
      Umiejętności: mając w dłoni różową wełnę może narzucić na siebie i na swoją drużynę w promieniu 30 kratek efekt mikstury regeneracji V na 5 sekund [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: 3 minuty i 25 sekund
      Prędkość odradzania: 5 sekund
      Cena: x monet
       
       
      Nazwa: Mag
      Ikona klasy: płomienna różdżka
      Poziom: 1
      Ekwipunek: patyk
      Umiejętności: patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty
      Prędkość odnawiania umiejętności: - 
      Prędkość odradzania: 10 sekund
      Cena: darmowa
       
      Poziom: 2
      Ekwipunek: patyk, miotana mikstura krzywdy, 3 bomby (bomba - jajko creepera, które można wyrzucić w stronę przeciwnika
      Umiejętności: patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty
      Prędkość odnawiania umiejętności: -
      Prędkość odradzania: 9
      Cena: x monet
       
      Poziom: 3
      Ekwipunek: patyk, 3 miotane mikstury krzywdy, 5 bomb (bomba - jajko creepera, które można wyrzucić w stronę przeciwnika)
      Umiejętności: (1) patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty | (2) na 4 sekundy narzuca całkowitą ślepotę na najbliższego przeciwnika [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 5 minut
      Prędkość odradzania: 8 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 4
      Ekwipunek: patyk, 5 miotanych mikstur krzywy, 7 bomb (bomba - jajko creepera, które można wyrzucić w stronę przeciwnika)
      Umiejętności: (1) patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty | (2) na 4 sekundy narzuca całkowitą ślepotę na najbliższego przeciwnika [PPM]
      Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 4 minuty i 30 sekund
      Prędkość odradzania: 7 sekund
      Cena: x monet
       
      Poziom: 5
      Ekwipunek: patyk, 3 miotane mikstury krzywdy II, miotana mikstura trucizny 0:15, 10 bomb (bomba - jako creepera, które można wyrzucić w stronę przeciwnika), zaklęta książka z zaklętym ogniem II
      Umiejętności: (1) patyk posiada właściwości kamiennego miecza, kamiennej siekiery, kamiennego kilofa i kamiennej łopaty | (2) na 4 sekundy narzuca całkowitą ślepotę na najbliższego przeciwnika [PPM] | (3) patyk jest możliwy do zaklinania 
      Prędkość odnawiania umiejętności: (1) -, (2) 3 minuty, (3) -
      Prędkość odradzania: 6 sekund
      Cena: x monet
      1.7 Wither
      Wither jest tym, czym jest wełna dla każdej drużyny na SkyWalls. Posiada 1250 serc, czyli 2500 punktów życia. Można go zranić jedynie bronią białą. Nad nim jest napisane, ile posiada złotych monet. Klikając na niego PPM ukaże się sklep, gdzie będzie go można tymczasowo ulepszyć:
      Alarm! - Gdy Wither jest atakowny, na ekranie każdego członka drużyny wyświetla się o tym komunikat. [x złotych monet]
      Samoobrona - Gdy do Withera zbliża się przeciwnik, zaczyna on strzelać własnymi pociskami na odległość maksymalnie 6 kratek. [x złotych monet]
      ~Może pojawi się więcej ulepszeń~
      1.8 Sklep
      Sklep stały stanowią wyłącznie ulepszenia klas, gdzie, kupując te właśnie ulepszenia, odblokowuje się je do kupienia podczas areny. W stałym sklepie walutą są standardowe monety. Natomiast w sklepie tymczasowym walutą są złote monety, które można zdobyć za zabicia graczy i Witherów, za silne ranienie Witherów lub za kopanie ród złota, gdzie 40% wartości z rudy złota przechodzi do Withera drużyny. W sklepie tymczasowym można ulepszać klasy, jeżeli wcześniej zapłaciliśmy za taką możliwość oraz można usprawniać Withera.
      1.9 Fazy
      Arena dzieli się na 3 fazy. Faza pierwsza to faza przygotowawcza, gdzie gracze szykują się do walki. Faza druga to faza rozgrywki właściwej, gdzie gracze mają 45 minut na wyłonienie zwycięskiej drużyny. Jeżeli tak się nie stanie, nastaje faza trzecia, podczas której Withery tracą po x puntków życia na x sekund, aż do śmierci.
      1.10 Drużyny
      Są 4 drużyny - czerwona, niebieska, zielona oraz żółta i w każdej z nich jest maksymalnie 9 osób. Zatem arena jest 32-osobowa z 4 dodatkowymi slotami dla graczy VIP.
      1.11 Scoreboard
      W scoreboardzie powinny się znaleźć takie informacje jak: klasa, czas trwania fazy, czas odnowienia umiejętności, zabicia, zabicia finałowe, zabicia Witherów, punkty zranienia Witherów, drużyna, ilość złotych monet, punkty życia własnego Withera i przeciwnych Witherów i chyba tyle.
      1.12 Ekwipunek
      Przedmioty z klasy pozostają w ekwipunku gracza, nawet jeśli zginie. Może jednak ich się pozbyć wyrzucając je lub chowając do skrzyni.
      1.13 Efekt śmierci
      Gdy gracz zginie, to z jego postaci zacznie uchodzić pomniejszony Szkielet.
      1.14 Eksplorowanie terenu
      Miejsce Withera domyślnie określane 'zamkiem' będzie niemożliwe do niszczenia.
      4. Własne refleksje: Myślę, że to dość ciekawy pomysł na nową edycję, który wniesie gruntowne zmiany w tym starym trybie i przywróci go do pełni życia. Zachęcam do wyrażania swoich opinii, sugestii. Jeżeli są jakieś pytania, proszę je zadawać śmiało, ja chętnie udzielę na nie odpowiedzi. 


    • Przez Krzychu2000
      1. Nick z gry: Krzychu
      2. Nazwa propozycji: "Dwie propozycje"
      3. Dotyczy trybu: wszystkich
      4. Opis propozycji: Proponuję, aby po przegranej arenie, gdzie gracze VIP są już jedynie obserwatorami, dostali do głównego ekwipunku dwa przedmioty:
      - pusta butelka (Opuść arenę) LPM [opuszcza arenę]
      - butelka z wodą (Zagraj ponownie) LPM [teleportuje do areny, gdzie jest najwięcej graczy]
       
      Oprócz tego, VIP ma też taki przywilej, że gdy wybierze jakąś klasę, to taka na przyszłość będzie wybierana mu automatycznie, dopóki nie zmieni na inną.
      VIP na kompasie widzi nick gracza podczas trwania areny SkyWars.
      VIP na zasadzie głosowania może wybrać stałą porę dnia przed rozpoczęciem areny (zmierzch, świt, południe itp.).
      Gracz VIP ma efekt widzenia w ciemności, gdy gra na arenie SCB. (Dajcie fly na spectator w SCB.)
      Klasa Tajniak dla VIP'a ma przywilej do komendy "/slot", która otwiera dwa prywatne sloty, gdzie można schować mikstury niewidzialności i nie obawiać się o ich utratę.
      VIP trzykrotnie szybciej rzuca zaklętymi butelkami.
       
      5. Własne refleksje: Czemu nie? Zagłosuj w ankiecie.
    • Przez Krzychu2000
      1. Nick z gry: Krzychu
      2. Propozycja dotyczy: całego serwera
      3. Opis propozycji: Proponuję, aby zaszła zmiana w obecnym systemie dołączania do aren, aby nie było sytuacji, gdzie na konkretną mapę czeka się nawet 1,5 godziny, podczas gdy inne mapy powtarzają się w różnych arenach. A chyba niemożliwe jest, aby każda arena z tą mapą była zajęta.
      4. Własne refleksje: Częściowo uważam to za błąd/niedopracowanie, więc liczyłby na poprawę/zmianę tegoż systemu. 
    • Przez Lordzi0
      1.Nick z gry:Lord_Kapslok_PvP
      2.Nazwa propozycji:Blazingpack
      3.Dotyczy trybu:Każdego
      4.Opis propozycji:Dla sprostowania blazingpack to łatwa do instalacji paczka która pomaga zapobiegania cheaterom.
      Dlaczego?Gdy serwer korzysta z tego udogodnienia nie ma możliwości wejścia na cheatach,a wręcz przeciwnie  by wejść na serwer nie ma innej drogi niż uruchomienie wersji ,,blazingpack,, 
      5.Własne refleksje:Nie ma co się oszukiwać na serwerze jest pełno osób które pragną uprzykrzyć innym życie  .Najprostszym sposobem  jest wgranie tej paczki którą posiada ogromna ilość osób  to tyle z mojej strony.
       
      @edit:  Przepraszam pana Medsona ponieważ na tym forum nie  było  mnie bardzo długo.
      Ten cały ,,pomysł,, wymyśliłem w 2 min,dopiero gdy wstawiłem post zauważyłem że w twoim poście znajduje sie podobna kwestia.
  • Ostatnio przeglądający    0 użytkowników

    No registered users viewing this page.