Nadchodzące wydarzenia 1
  • Ogłoszenia

    • Sentence

      Regulamin Globalny SkyBlock.pl

      Zasady forum internetowego skyblock.pl     Każdy użytkownik rejestrując się na forum skyblock.pl automatycznie akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Nieznajomość regulaminu wiąże się z karami, które będą opisane poniżej.   §1 Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin, określa zasady i warunki korzystania z forum internetowego działającego pod domeną SkyBlock.pl, w szczególności prawa i obowiązki poszczególnych grup na forum. 2. Rejestracja konta i korzystanie z forum w sposób czynny lub bierny oznacza świadomą akceptację Regulaminu. 3. Zgodnie z ustawą o ochronie prywatności i sposobie gromadzenia danych osobowych dzieci w internecie (COPPA), forum przeznaczone jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 13 rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych lub w razie potrzeby, wyznaczonego opiekuna prawnego, który wyraził stosowną zgodę. 4. Zabrania się umieszczania linków do stron o tematyce pornograficznej, witryn głoszących nienawiść rasową, szowinizm, homofonię, stron których tematyka związana jest z nielegalnym rozpowszechnianiem oprogramowania / lub wszelkich dzieł objętych prawem autorskim. 5. Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych stron internetowych niż SkyBlock.pl 6. Rozsyłanie materiałów typowo reklamowych do innych użytkowników forum jest zabronione i grozi zawieszeniem konta. 7. Przy dokonywaniu rejestracji, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie na adres e-mail podany podczas rejestracji komunikatów dotyczących funkcjonowania serwisu oraz newslettera zawierającego odnośniki do artykułów i reklam polecających różnego rodzaju serwery.   §2 Posty i tematy 1. Zabronione jest dodawanie treść i wszelkiego rodzaju materiałów naruszających prawa autorskie, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, orientacji seksualnej, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym. 2. Administrator zastrzega sobie bezwarunkowe prawo do zablokowania i/lub usunięcia konta użytkownika zawierającego treści sprzeczne z Regulaminem lub obowiązującym w Polsce prawem. Zablokowana zostanie również komunikacja pomiędzy forum, a zidentyfikowanym adresem IP. 3. Zabronione bezwarunkowo jest wykorzystywanie materiałów uzyskanych z Forum lub za pośrednictwem Forum - dotyczących Użytkowników w celach komercyjnych, 4. Zabronione jest umieszczanie treści, które ujawniają dane osobowe, fotografie, adresy poczty elektronicznej, miejsce zamieszkania, numer telefonu lub wszelkich inny poufnych danych. 5. Krótkie wypowiedzi nie wnoszące nic do głównego tematu. Wypowiedzi całkowicie odbiegające od tematu będą karane. 6. Posty o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne. 7. Administracja ma prawo usunąć, zamknąć, edytować post/temat użytkownika bez podania przyczyny. 8. Zabronione jest pisanie w tematach, które są starsze niż 60 dni. Takie posty będą uznawane za spam. 9. Wszelkie linki wychodzące, należy wstawić w znacznikach code. 10. Przy udostępnianiu linku do pobrania pliku należy dodać odnośnik z virustotal.com o rezultatach skanowanego pliku. 11. Zakaz podawania linków do plików, z których płyną korzyści finansowe, np. adf.ly. 12. Zakazane jest umieszczanie ofert handlowych pod wszelką postacią. 13. Użytkownicy, którzy pomimo otrzymania bana permanentnego, powracają na forum wykorzystując nowy adres email, takie konta będą kasowane i banowane w momencie otrzymania zgłoszenia.   §3 Taryfikator ostrzeżeń 1. Za nieprzestrzeganie regulaminu forum na użytkownika nakładane są kary w postaci ostrzeżeń. 2. Po 5 ostrzeżeniach użytkownik traci możliwość pisania na forum, przy 20 ostrzeżeniach użytkownik jest banowany na zawsze. 3. Za znieważanie innych użytkowników grozi ban bez wcześniejszych ostrzeżeń. 4. Powyższe zasady nie dotyczą administracji, która ma osobny regulamin opierający się na podstawach globalnego. 5. Możesz obniżyć swoje punkty ostrzeżeń pisząc poradniki, pomagając innym użytkownikom oraz udostępniając swoje skrypty. Służy do tego odpowiedni dział "Jak zmniejszyć poziom ostrzeżeń" w kategorii "Społeczność forum". 6. Administracja forum ma pełne prawo do nałożenia ostrzeżenia sprzecznego z taryfikatorem w indywidualnym i uzasadnionym przypadku.   §4 Postanowienia końcowe 1. W przypadku łamania prawa przez użytkowników forum Skyblock.pl, Administrator nie ponosi odpowiedzialności prawnej, lecz zobowiązuje się do natychmiastowego usunięcia zgłoszonej zawartości z forum. 2. Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Użytkownicy Forum zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Forum albo podczas logowania na Konto Użytkownika i zapewniona im będzie możliwość akceptacji lub odrzucenia nowej treści Regulaminu, co wiąże się z usunięciem istniejącego konta Użytkownika oraz zablokowaniem dostępu do większości treści i funkcji Forum (prócz jego przeglądania) w przypadku odrzucenia nowego Regulaminu. 3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964 nr 16 poz.93 z późn.zm.), ustawy szczególne oraz odpowiednie ratyfikowane umowy międzynarodowe. 4. W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy o kontakt pod adresem e-mail: <script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script> 5. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.     Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim akceptujesz powyższe warunki. Ostatnia edycja, dnia 12.08.2013r.   © Zabrania się kopiowania, powielania i wykorzystywania części lub całości treści, zawartych na stronach SkyBlock.pl,w formie elektronicznej, mechanicznej czy jakiejkolwiek innej bez zgody właściciela serwisu SkyBlock.pl
Kemotomek

Nowa edycja HNS - uwagi, dyskusja

W propozycji musi być ankieta, więc oto ona   4 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy?


Zaloguj się lub zarejestruj, aby zagłosować w ankiecie.

5 posts in this topic

Będzie chyba troszkę niewzorowo, bo tak naprawdę zależy mi na temacie, w którym można by przedyskutować całość nowej edycji HNS. Ale dla niepoznaki, wzór:

1. Nick z gry: Kemotomek

2. Nazwa propozycji: Dyskusja HNS

3. Dotyczy trybu: HNS

4. Opis propozycji: Będzie niżej, ładnie rozbudowany

5. Własne refleksje: To samo, co w punkcie 4

 

Nastała nowa edycja HNS, nowe możliwości, ale też nowe problemy do przedyskutowania, zacznę po kolei, to co zauważyłem:

1. Problem ze strzelaniem do stałych bloków - w changelogu @neksi napisał "* Poprawki w HNS m.in z kompasem, niedziałającym łukiem na stałych blokach", ale gdy grałem wczoraj wieczorem, problem nadal występował. Problem jest najbardziej dotkliwy na kilku mapach, np. Miasteczku, gdzie chowający stoi sobie na daszku i by do niego dotrzeć, trzeba wykonać 2-3 trudne skoki. To więcej niż wystarczająco czasu, by chowający strzelił z łuku. Prowadzi to do sytuacji, gdzie jeden chowający stoi w miejscu, nie do ruszenia, gdy próbuje atakować go 6 innych osób. Podobnie na jednej z nowych map (jeszcze nie pamiętam wszystkich ich nazw, wybaczcie), gdzie można ukryć się w bibliotece. Zapas strzał i runda wygrana.

2. Wysadzanie aren - kilku ciekawskich graczy odkryło, że tnt rozstawione na mapie... da się wysadzić. Chociażby łukiem z płomieniem. Nie powiem, wygląda to zabawnie, budzi raczej płynącą z demolki satysfakcję, ale pozostaje uczucie pustki i dziura do próżni, w której gracze są praktycznie nieśmiertelni.

3. Osiągnięcia - bardzo podoba mi się pomysł, ale po rozegraniu paru meczy uważam, że należy je odrobinę zbalansować. Przykładowo, pierwszopoziomowe osiągnięcia na zwycięstwa chowający/szukający z 25/50 zmniejszyłbym do poziomu 10/25, a pierwsze z rozgrywanej ilości meczy z 50 do ~25. Wydaje mi się, że jak na pierwszy poziom są to troszkę zaporowe progi, których zdecydowana większość nie przekroczy. Wystarczy odrobinę prostej matmy, by policzyć sobie, że do 25 zwycięstw na chowającym (jeżeli nie zabija się szukających, o co nie podejrzewam początkujących graczy) potrzeba 250 minut, czyli 4h z małym hakiem. Do tego mniej więcej drugi raz tyle na 50 zwycięstw podczas szukania i wychodzi, że na te dwa osiągnięcia potrzeba +- 8h. Oczywiście dla niektórych graczy to nie problem i już dawno się z pierwszym poziomem uporali. Wydaje mi się jednak, że jak na poziom "tutorialowy" jest to zdecydowanie zbyt długo. W większości gier (gier w ogóle) pierwsze ulepszenia zdobywa się po ~1-2h, jeżeli nie mniej. Chodzi po prostu o to, by gracz mógł poczuć, że już coś osiągnął. Potem wyzwania oczywiście rosną (byle nie wykładniczo), ale gracz poświęcił już trochę własnego czasu na zdobycie "czegoś" w grze, więc mniejsze są szanse, że zwyczajnie to porzuci. Na razie nowemu graczowi łatwo się zniechęcić, zwłaszcza przy próbach wygrania jako chowający - topka jakaś już jest, płomienie mają, kompasy w grze, a ty próbuj się chować.

4. Przezroczyste bloki na mapach - całym sercem popieram, czasami idealnie zastępują mury i budują przestrzeń, jednak na kilku mapach są koszmarnie umiejscowione. Rozumiem, że mają czasem uniemożliwić wejście na dachy etc., jednak są strasznie nieintuicyjne, gdy blokują balkony tak, że nie można z nich zeskoczyć, albo najzwyczajniejsze budynki, na które gracz chce wskoczyć. Zdarzyło mi się parę razy przez to zginąć i uważam to za strasznie irytujące - próbuję uciekać przed szukającym, wybieram trasę, popisuję się jakimiś trudnymi skokami, widzę już wolność i nagle łups, ściana, zgon i łzy spływające po policzkach.

Chyba kończę już hejty i zaczynam własne propozycje :P

5. Mapy testowe - pojawiło się trochę nowych map i osobiście jestem nieco w tyle - byłoby przyjemnie móc je zobaczyć, pobiegać po nich trochę poza właściwą rozgrywką. Gracze, którzy są na nowej edycji od początku znają już różne magiczne kryjówki, kiedy ja zwyczajnie gubię się w korytarzach, błądząc bez większego celu, nie mówiąc już o znalezieniu kryjówki. Mój pomysł polegałby na jednej, zmienianej np. co 5 minut arenie, na którą można wejść i biegać w trybie swobodnym (bez latania etc., ale bez obrażeń), bez limitu graczy - ot, każdy może wejść, rozejrzeć się, a po 5 minutach mapa się zmienia. Zmiana ubezpieczyłaby przed zapoznawaniem się z każdym pikselem mapy - ot tyle czasu, by bez stresu, goniących szukających, lub czasu do końca rundy móc się rozejrzeć i zorientować w nowym miejscu.

6. Areny limitowane - uważam, że całkiem niezłym pomysłem byłoby wprowadzenie kilku map z ograniczeniem poziomu np. wyłącznie poniżej 1. poziomu osiągnięć, wyłącznie dla 3. poziomu osiągnięć etc. Oczywiście tych map nie mogłoby być zbyt wiele, wniosłyby całkiem przyjemne urozmaicenie - gra z ludźmi na swoim poziomie. Słabsi gracze nie musieliby się martwić, że nagle wyskoczy na nich ktoś w diamentowej zbroi, lepsi gracze mieliby większe wyzwanie, mogąc grać w swoim gronie, gdzie każdy ma już ekwipunek, którym można się popisać. Problem z tymi arenami to jednak liczba graczy - wydaje mi się, że obecnie jest ich za mało, by mogło to swobodnie funkcjonować. Jednakże dosłownie kilka aren mogłoby wprowadzić jakieś urozmaicenie.

Jednak nie koniec hejtów, o czymś sobie przypomniałem x)

7. Bonusy dla chowających - uważam, że obecnie wymagają gruntownej kalibracji. Obecnie dzielą się na dwie kategorie, w których ceny wynoszą 3k/2k, ale ich bonusy są zdecydowanie różne. Chociażby, Netherowa Gwiazda daje więcej monet niż Oko Kresu, a są w tej samej cenie (oczywiście dzielę liczbę monet, przez limit czasowy). Wydaje mi się, że należałoby po prostu do tego siąść, policzyć na szybko stosunek monety/czas i dopasować do tego ceny podpowiedzi. Oczywiście nie jest to nic takiego game-breaking, ale delikatne poprawki byłyby wisienką na torcie (bo ogólnie za nową edycję propsy, mimo że straciłem wszystko i trochę mi smutno xD).

7a. Jeszcze jeden drobiażdżek, opisy osiągnięć - wyglądają trochę komicznie z brakującymi literkami i dziwnymi przerwami typu "c owających", plus brak polskich znaków w tytułach i opisach osiągnięć.

 

No, to chyba tyle, zapraszam do dyskusji i w ogóle :D

PS Z szybkich chałupniczych kalkulacji wyszło mi, że grając 4h dziennie (i za każdym razem wygrywając jako chowający x) ) za jakieś 83 dni będziemy mieli pierwszych graczy z 5 poziomem osiągnięć :P Zdobycie 2000 wygranych na szukającym bez zabijania szukających, to 333,(3)h gry xD Wydaje mi się lekko kosmiczne, ale czuję wyzwanie x)

PPS Wyłapał ktoś easter egga ze Świata Dysku?

2 osoby lubią to

Share this post


Link to post
Share on other sites

(y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dodatek kolejnym problemem jakie ja zauważyłem na HNS są ataki z łuków. Tutaj chodzi o samo wystrzelenie strzały w danym momencie. Co jakiś czas ( w moim przypadku na każdej mapie tak jest ) gdy chcę trafić gracza z łuku to zamiast wystrzelenia strzały nic się nie dzieje, najlepiej to widać przy próbie strzału ze słabo naprężonym łukiem.

Z tym wysadzaniem aren jeszcze ani razu nie trafiło mi się, żebym widział eksplozję TNT na tym trybie.

Z tymi niewidzialnymi blokami też mi się to nie podoba.

Brakujące rzeczy jakie dostrzegłem na każdej mapie jest brak klimatu pod względem otoczenia, moim zdaniem mapy wyglądałyby lepiej, gdyby ich twórcy zamiast murków otoczyliby całą mapę zwykłym szkłem z widokiem na krajobraz, tak jak na Blitz SG, Super Blitz SG i Classic SG ( oczywiście komu się chce tyle budować )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osiągnięcia - Popieram. Początkujący gracze powinni mieć jakieś osiągi po niedługim czasie grania, aby to mogło ich zachęcić do dłuższej zabawy przy stopniowo coraz trudniejszych osiągnięciach.

Mapy testowe - Nie zgadzam się. Mapy poznaje się po prostu grając na nich.

Areny limitowane - Może to i jest jakieś urozmaicenie, ale na nie potrzeba więcej graczy, których raczej nie przybędzie.

Bonusy - Popieram.

Opisy osiągnięć. - Popieram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po paru rozgrywkach dodaję jeszcze punkty:

9. Niewidzialni gracze - nie wiem, czy to problem ze zgodnością wersji, ale bardzo często przynajmniej część graczy nie widzi innych. Szczególnie irytujące przy szukających, którzy są po prostu niewidzialni i nagle ni stąd, ni zowąd giniesz, nie widząc nawet zagrożenia.

10. Strzelanie z łuku - antycheat za "dobrze" wyłapuje zbyt szybkie strzelanie, blokując łuk na parę sekund. Irytujący bug. Za to z plusów - nie zdarzyło mi się na nowej wersji wyrzucenie za fly, killaurę etc. Niestety cheaterów też nie wyrzuca - spotykam się często z longjumpami, aurami itp. Nie mam jak tego pokazać, bo nie nagrywam swoich poczynań na arenach (choć może powinienem zacząć).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!


Zaloguj się

  • Similar Content

    • Przez SottoPL
      1. Nick z gry: Sotto_PL
      2. Dotyczy trybu: Quake
      3. Opis uwagi: Na większości aren mapy są niedobudowane. (Tylko na zamku nie). Na prawie każdej arenie jest miejsce z którego nie da się wyjść, lub można nim opuścić mapę. W załączniku podaje 1przykład, resztę będe na bieżąco uzupełniał tutaj -
      http://imgur.com/a/2J1pJ. Proszę jeśli zaiteresujecie się tą sprawą, o zajrzenie na tą stronę od czasu do czasu.
       
       
      Propozycje -
      1. Zrobienie granicy mapy z jakiegoś bloku np. szkła.
      2. Zamurowanie części miejsc z których nie da się wyjść
      3. W miejscach w których wygląd mapy zmieniłby się zbyt bardzo przez zamurowanie, zrobić jakieś wyjścia.
       
      W załączniku: jedno z miejsc na mapie apokalipsa z których nie da się wyjść.

  • Ostatnio przeglądający    0 użytkowników

    No registered users viewing this page.