Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 04/17/13 we wszystkich miejscach

  1. 22 punktów
    1. Nick: KazuyukiHitoshi 2. Wiek: Obecnie 17, za pięć miesięcy będzie 18. 3. Ile jesteś graczem serwera: Na serwerze gram od końcówki sierpnia z przerwami. Obecnie od jakiegoś czasu gram aktywnie. 4. Na ile znasz komendy gracza, Kidmoda i Moda w skali 1/10?: Obecnie mocne 8 z lekkim przechyleniem na 9. 5. Czy spełniasz wszystkie wymagania?: Spełniam wszystkie wymagania, aczkolwiek mogą zdarzyć się dni, że na serwerze spędzę aktywnie troszkę mniej niż 3 godziny. Wiadomo szkoła i tak dalej, ale postaram się żeby było jak najmniej takich dni. 6. Opisz siebie: Tak więc mam na imię Piotrek i jak wyżej napisałem mam 17 lat i aktualnie mieszkam w województwie Małopolskim, a konkretnie w Krakowie. Obecnie uczęszczam do 2 klasy technikum chemicznego, a dokładnie jestem na profilu technik analityk. Tak w dużym skrócie analityk wykonuje badania składu chemicznego surowców, produktów i innych materiałów (tak dla osób, które mogą nie wiedzieć). Jestem osobą wrażliwą i uczuciową, dosyć łatwo się wzruszam ale lubię sobie popłakać i jakoś mi to nie przeszkadza :s, dodatkowo dosyć często się stresuje. Mam też duże poczucie humoru, czasami jest to wadą, a czasami zaletą, zależy od sytuacji. Również jestem introwertykiem i dużo bardziej cieszy mnie siedzenie w domu i oglądanie anime lub filmów niż wychodzenie ze znajomymi, tak bywa :v. Apropo anime to dużo czasu wolnego właśnie spędzam na oglądaniu tych japońskich kreskówek, które wiele osób wyśmiewa. Do moich ulubionych tytułów należą Naruto, Tokyo Ghoul oraz Sword Art Online. Oprócz tego interesuje się chemią, ale bardziej tą w laboratorium niż teorią czy zadaniami. Od niedawna zacząłem za sprawą przyjaciela układać kostkę rubika, obecnie mój rekord jest dosyć przeciętny ale cały czas się uczę. Troszkę się rozpisałem ale jeszcze nawiąże do serwera. Chciałbym dołączyć do Waszej ekipy nie tylko ze względu na to żeby pomagać graczom ale również byłoby to dla mnie duże doświadczenie i nowe doznanie, ponieważ nigdy wcześniej nie pełniłem takiej funkcji :x. Na samo koniec chcę dodać jeszcze jeden punkt od siebie. Dobrze zdaję sobie sprawę z mojego zachowania z przeszłości, które po części skreśla moje szanse na otrzymanie rangi, ale staram się być optymistą. Uważam, że się zmieniłem. Moje zachowanie jest inne niż kiedyś, potrafię się powstrzymywać od pisania niepotrzebnych rzeczy i coraz mniej działam pod wpływem emocji. W większości przypadków staram się tłumić te emocje w sobie. Moje patrzenie na świat i na ludzi też się zmieniło ze względu na osoby, które poznałem i z którymi dużo rozmawiam. Mówiąc w skrócie, nie jestem tym samym człowiekiem co +/- 2 miesiące temu. Dziękuje za przeczytanie ;^ <ciastko w nagrodę>
  2. 20 punktów
    Cześć! Ponieważ wrociłem do prac nad CubeGame, to ostatnio dużo się dzieje, mimo że nie wszystko widać. Zaczynamy od zaległości technicznych i poprawek, później weźmiemy się za poprawki w grach, a na końcu jak wszystko się ustabilizuje zrobimy nowe edycje gier i nowe gry!! Pracujemy we dwóch razem z @neksi Definicje - System - nowy system zarządzania instancjami serwerów(arenami) który wszystko robi automatycznie Silnik - główny kod CubeGame który zarządza arenami, lobby, stanem gry itp. itd. w każdej z gier Silnik Minecrafta - silnik serwera Minecrafta Wyciek pamięci - problem w kodzie(Minecrafta lub naszym własnym) przez który areny po jakimś czasie przestają działać niedziela, 18 czerwiec 2017 * Wprowadzono nowy system zarządzania instancjami serwerów który pisałem ostatnie 2 miesiąca. Robi dużo magicznych rzeczy, usprawnia prace administracji stokrotnie, pilnuje tego żeby zawsze była odpowiednia ilość wolnych aren każdego trybu, ubija popsute areny... (ok. 10000 linii kodu żeby nie było że to drobnostka XD system jest porównywalny z tym który zarządza serwerem Hypixel) * Podłączono SkyWars pod nowy System (areny 100+) * Przepisano Radio/Muzyczkę na BlitzSG i włączono ponownie. Teraz nie powoduje ona już wycieków pamięci, jak w pierwszej wersji, która została dłuższy czas temu wyłączona. * Poprawiono stary błąd w silniku CubeGame przez który niepotrzebnie były ładowane Chunki przy starcie areny. Przez co arena zajmowała więcej ramu i startowała dłuzej. wtorek, 20 czerwiec 2017 * Zaktualizowano AntyCheat na BlitzSG i SkyWalls * Podpięto BlitzSG pod nowy System (areny 100+) (edited) * Poprawiono wycieki pamięci w silniku Minecrafta przez które crashowały areny BlitzSG * Poprawka w silniku Minecrafta, dzięki której nie występują już losowe 'kicki' z serwera (głownie wersja 1.7) * Zastąpienie komend /sg vote, /sw vote etc. uniwersalną /vote - aktualnie na BlitzSG, SkyWalls, SkyWars, ale wkrótce wszędzie * Podpięto SkyWalls pod nowy System (areny 100+)
  3. 19 punktów
  4. 17 punktów
    1. Nick w grze: Dragomir11 2. Wiek: 18 lat 3. Opisz siebie: Jestem Mateusz (bądź też Stivomir), mam 18 lat i po wakacjach będę uczęszczał do 3 klasy technikum o profilu Technik-Elektryk. Jestem osobą cierpliwą, łatwo nawiązującą nowe znajomości, przyjaźnie nastawioną do innych, oraz posiadającą bardzo duży dystans do swojej osoby. Staram się być uczciwy i niekonfliktowy. Interesuję się sportem, lubię biegać porankami, a późniejszą porą jeździć na rolkach czy pograć w piłkę nożną. W wolnym czasie oglądam filmy, jednymi z moich ulubionych jest cała seria "Hobbita" oraz "Władcy Pierścieni", ale oprócz nich podobają mi się filmy katastroficzne, ponieważ lubię oglądać jaką natura ma przewagę nad człowiekiem i kiedy nawet najnowsza technologia nie jest mu w stanie pomóc. Oprócz Minecrafta lubię grać też w Gothica (skąd pochodzi mój nick), a także Fifę 15 czy CS:GO. 4. Dlaczego miałbyś otrzymać rangę? Chciałbym pomóc administracji w szybszym reagowaniu na wykroczenia graczy, oraz udzielać pomocy nowym osobom. Nigdy wcześniej nie byłem na takim stanowisku, ale myślę, że podołam temu zadaniu. 5. Od kiedy aktywnie grasz na serwerze? Na serwerze aktywnie gram od 2016 roku. 6. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer? 3 godziny dziennie bądź więcej (zależy od okoliczności). 7. Skype: tak/nie TeamSpeak3: tak/nie Sprawny mikrofon: tak/nie Mutacja: tak/nie 8. Czy posiadasz konto premium: tak (i tylko tak, innej odpowiedzi być nie może).
  5. 15 punktów
    Historia zaczyna się w zamku króla stivów stivomirsona I (dla kumpli stivomir) kiedy to kami doda postanowiła go odwiedzić. Jednak kiedy ta weszła do komnaty króla ogłuszyła go swoim śpiewem. Zabrała wszystkie stivy żeby podbić świat. Po ocknięciu się król czym prędzej wysłał prośbę o pomoc do administratorium. Odebrał to Gurgon jeden z władców tego świata. Wysłał byczka aby ten ze swoim oddziałem pokonał złą kami dodę. W tej drużynie są Byczek, Fofulek, Ciapoludek, Sandał i Serverus. Zostali teleportowani do Stivomira. Ten po rozmowie dołączył do nich i razem wyruszyli w podróż. Wchodząc do stivolandu, stivomir załamał się widząc te wszystkie puste domu i ulice. Po 15 minutach zza rogu dobiegał hałas to zataczający się Jopek. Stivomir rozpoznał go i wiedząc że on lepiej kontaktuje w stanie upojenia niż w trakcie kaca to zapytał się go czy widział gdzie kami doda zabrała te biedne stivy. Ten powiedział że udała się w stronę więzienia imienia herkinusa. Pożegnali Jopka i pobiegli do tego więzienia aby znaleźć kami dodę. W nocy Kiedy dobiegi otworzył im assassinius. Byczek dowiedział się od niego że ta przyszła tu i zabrała wszystkie jego stivy które dawały mu suby i które robiły za free fragi w jego filmach na youtugionie. Poszła ona w stronę chatki mistrzyni kazuu i szamanki nataliusy. W tym momencie wszyscy za wyjątkiem byczka zamarli. Ten nie wiedząc co się dzieję, zapytał o co chodzi. Stivomir opowiedział mu legendy krążące wokół nataliusy. Byczek jednak nieustraszony kazał iść dalej. Następnego dnia byczek przypomniał sobie o fufulu i prowiancie które zostawić w zamku Stivomira. Nagle z pomiędzy krzaków wyskoczyła dziewczyna. To Sherrienna. Zbierała ona jagody w lesie. Sherrienna była miłą osobą i podzieliła się jagodami jednocześnie o wszystko się wypytując. Po tym dziwnym spotkaniu Drużyna klocka poszła w stronę chatki. Weszli na wzgórze i zobaczyli oni chatkę nataliusy. Schodząc ze wzniesienia zobaczyli marcieniego. Był cały poobijany. Byczek podszedł do niego i ten się ocknął. Opowiedział jak to chciał zarywać do kami dody ale w tym momencie wkroczyły stivy z pytaniami "szukam dziewczyny 10 lat". W tym samym momencie dostał on ostateczny cios od dody która podrapała go różowymi paznokciami i uśpiła śpiewem. Opatrzyli maarcieniego i poszli dalej. Na samym dole przebiegł im przed nosem herkinus uciekający przed villagerami parszywymi stworzeniami które lubią zdradza kryjówki przyjaciół. Po tym zjawisku oglądając w którą stronę pobiegli zobaczyli stargo przyjaciela skidusia. Biegał on z assassinkusem(inna wersja krowy biegająca na dwóch racicach). Skiduś dziwnie się zachowywał. Zawsze był szczęśliwy i uśmiechnięty. W tym momencie nie pomogło mu nawet mleko assassinkusa które uwielbiał. Okazało się że kami doda ma na niego focha bo ten chciał ukarać jednego z jej stivów. Powiedzieli mu, że gdy odbiją stivy będzie mógł ukarać tego stiva. Skiduś wrócił do siebie i pobiegł dalej ze swoim wiernym assassinkusem. Po chwili dotarli do legendarnego mostu który łąłczył kontynent cubegame ze światem cienia. Byczek zobaczył dwóch kumpli Cheaterusa i Roberusa. Poprosił ich o pomoc jednak kiedy ci otrzymali wiadomości od ryyuxyy i rivii czym prędzej pobiegli olewając naszego bohatera. Po drugiej stronie mostu zobaczyli swój cel. Chatka nataliusy. Pierwszy poszedł byczek. Most był dziurawy. I w pewnym momencie nasz bohater musiał skoczyć. Jednak nie udało mu się nie przeskoczył jednej kratki i spadł w przepaść ginąc na miejscu. Gdy reszta opłakiwała biednego byczka zza krzaków wybiegł regisen. Konstruktor tego mostu i powiedział że po co tędy szedł skoro obok mają nowy most bez dziur. Bohaterowie poddali się. Załamali się śmiercią kolegi. Po chwili usłyszeli głos kami dody która podbiegła do stivomira i powiedziała że przeprasza i niech wieźmie sobie te stivy bo ona dłużej nie da sobie z nimi rady. Ostatecznie kami została zamknięta w więzieniu Assassiniusa. Stivy wróciły do swojego władcy i wszystko dobrze się skończyło. Morał tej historii jest taki. Zanim zechcesz pokonać zło nie bądź jak byczek i naucz się skakać na jedną kratkę. KONIEC
  6. 15 punktów
    Największe choroby serwera Cubegame.pl 1. Nick z gry: Azeth_Meron 2. Dotyczy trybu: W pewnym stopniu, każdego 3. Treść uwagi: Jak widać, w ostatnim czasie sytuacja serwera zbyt kolorowa nie jest. Liczba graczy, nawet w godzinach szczytu czy podczas weekendu, nie przekracza 500, zwykle zamykając się nawet w granicach od 200 do 300 osób. Tryby świecą pustkami, czas oczekiwania na areny rośnie, liczba kupowanych VIPów oraz tworzonych nowych kont – maleje. Serwer pod-upada od lat – czasy, gdy grało na nim +-5000 osób, to dla wielu już prehistoria. Niedawno zaś liczba aktywnych graczy spadła do poziomu niebezpiecznie bliskiego dolnej granicy rentowności. Co jest jednak tego powodem? Co doprowadziło do tak znacznego exodusu użytkowników dawnego mysg.pl? I czy sytuacja może jeszcze wrócić do normy? Spokojnie, na wszystko to odpowiemy po kolei. Zacząć należy jednak od przyczyn: Oto zbiór największych chorób, które niszczą serwer Cubegame: 1. Błędy: Nie będę się w tym miejscu rozwodził nad Antycheatem, bo to temat jałowy: idealny nie będzie nigdy, a to, że „mógłby być lepszy”, to administracja doskonale wie. Są jednak inne i będąc szczerym, nawet bardziej palące a zarazem łatwiejsze w naprawie problemy. Mianowicie: 1) Regularnie bugujące się mapy – Mam tu na myśli sytuacje, kiedy jakaś konkretna arena odmawia współpracy i zostaje „wyłączona z obiegu”. Problem ten dotyczył większości trybów, ale najbardziej widoczny wydawał się na BlitzSG, gdzie przez calutki tydzień nie działała ani jedna arena. To nie był przypadek odosobniony, rzecz jasna. Jeśli nie jesteście w stanie naprawić tego błędu raz a dobrze, powinniście chociaż częściej organizować resety podserwerów. 2) Potworne lagi podczas walki na SkyWalls – To z kolei błąd, który niemal całkowicie zniszczył radość płynącą z gry na wspomnianym trybie. Uderzony gracz traci możliwość poruszania się oraz obracania wokół własnej osi, nie może też zostać zrzucony z mostu z powodu automatycznej teleportacji w miejsce, w którym przyjął zrzucający go cios. Zredukowało to ludzki udział w walce – a przez także znaczenie umiejętności gracza – do absolutnego minimum, podobnie zresztą jak i płynąca z samej walki satysfakcje. Na chwile obecną, tryb jest niegrywalny. 3) Ukłony wobec trolli – Skoro już o SkyWalls mowa, nie sposób nie wspomnieć o problemie z handlarzem-NPC. Na większości aren jest zabudowany niechlujnie, przez co coraz częstszym zabiegiem jest zrzucanie go w przepaść, co odcina całą drużynę od możliwości nabycia niezbędnych przedmiotów. A wystarczy tylko dostawić na każdej arenie +-20 klocków. 4) Antyspam – Na papierze fajny pomysł, ale po pierwsze; utrudnia w sposób znaczący komunikacje także zupełnie normalnym graczom, a po drugie; wciąż blokuje także wpisywanie komend. Moim zdaniem, aby zapobiegać floodingowi, wystarczyłoby ograniczenie do 2 sekund zamiast 10. 5) Villager Defence niemożliwe do przegrania – Na niektórych arenach Wieśniaki pojawiają się w miejscach, które nie są dostępne dla Zombii, przez co trzeba się naprawdę postarać, aby w trybie tym przegrać. Jego sensem powinna być ochrona mieszkańców wioski – tylko co w takiej sytuacji chronić? 2. Źle zaprojektowane tryby: Błędy błędami, jednak Cubegame cierpi nie tylko z ich powodu. Niektóre minigry na serwerze zostały po prostu stworzone na bazie błędnych założeń, część pomysłów jest zupełnie nietrafiona. Np.: 1) SkyWars – Najgorzej zaprojektowany tryb na serwerze, mimo to prawdopodobnie i tak najbardziej grywalny z obecnych. Wymieniając zarzuty, należy wspomnieć przede wszystkim o: - Pay-To-Win - Prawda, niemal wszystko można kupić za walutę zdobywaną w grze. Tą jednak dostaje się za zwycięstwa i zabicia, zaś bez odblokowanych stałych i swobodnego dostępu do sklepu, dla dużej części gracy zabijanie i wygrywanie graniczy z cudem. - Całkowitej losowości i braku balansu w przedmiotach otrzymywanych ze skrzynek na wyspach - Możemy dostać pełny set mieszany z diamentowych i żelaznych części, a równie dobrze możemy dostać set skórzany – to wszystko kwestia szczęścia, jak w grach hazardowych. - Ponadto za przedmioty ze sklepiku bezpośrednio w trakcie rozgrywki także płacimy ogólną walutą trybu - Powinno to wyglądać raczej tak, że w trakcie gry dostajemy na start 100 monet do użycia w sklepiku, np. by kupić śnieżki, dodatkowe monety dostawalibyśmy za zabijanie innych graczy, zaś waluta do odblokowywania stałych, wyświetlana w lobby byłaby czymś zupełnie osobnym, niepowiązanym z sklepikiem dostępnym na arenie. - Przedmioty stałe są także stanowczo zbyt OP - Diamentowy set to przesada, kolcze uzbrojenie protection 2 wystarczyłoby w zupełności i dałoby choć cień szansy nowym graczom. 2) BlitzSG – Mapa „San Andreas” nadal daje dostęp do „zbrojowni” z diamentowym setem, „Zaczarowany las” to pustkowie na którym znalezienie skrzynki to nie lada wyzwanie nawet dla doświadczonych graczy. 3) TheWalls – Przedmioty stałe są bezsensowne i czynią pierwszą fazę gry nudną; po co wydobywać żelazo, gdy cały set masz już przy sobie? Ponadto, na niektórych mapach przedmioty na środku są o wiele zbyt mocne (diamentowy miecz sharpness 5, ulepszone złote jabłko) zaś, ze względu na specyfikę trybu, zwycięstwo nie jest możliwe, gdy umrzemy, a reszta naszej drużyny podoła wyzwaniu i pokona przeciwników. Moim zdaniem tryb powinien zostać rozwinięty pod kątek kooperacji, a także powinien uzyskać komendę /vd vote. Sklepik na arenie powinien też otrzymać własną walutę, tak jak tłumaczyłem to przy okazji SkyWarsów – w tym przypadku najlepiej walutę wspólną dla całej drużyny. 3. Brak zaangażowania oraz mentalność administracji: Ostatnią, lecz nie mniej ważną kwestią jest model postępowania zarządu serwera, głównie administracji, jednak część z grzechów, które wymienione zostaną poniżej, dotyczy także moderacji. Jakie zaś są to grzechy? Już wyjaśniam: 1) Brak szacunku wobec gracza i darczyńców Cubegame: Zarząd serwera cechuje prześmiewczy stosunek do graczy, zwłaszcza tych najaktywniejszych (Wyśmiewanie pewnej osoby za dostanie się do każdej topki na serwerze) brak wsparcia, a wręcz krytyka i szyderstwa względem aktywności społecznych (formowanie grup na serwerze) irytacja w przypadku popełnienia przez administratora/moderatora błędu („”) 2) Traktowanie graczy z wyższością, brak pokory: Administrator ma zawsze rację, nawet kiedy użytkownik udowodni, że nie. Usłyszenie prostego „Przepraszam”, kiedy osoba z władz serwera pomyli się lub nie dopełni jakiegoś obowiązku zdarza się niezwykle rzadko; zwykle zamiast tego usłyszymy pretensje, o czym pisałem już w podpunkcie 1. Warto zaznaczyć także, że również VIPy są traktowane jako osoby gorsze – trudno nie odnieść wrażenia, że w oczach zarządu to „frajerzy przelewający nam pieniądze”. 3) Nadużywanie przywilejów: Regulamin powstał po to, by uprzyjemniać rozgrywkę i zapewniać 100% pozytywnych doznań. Niestety, nie jest on przestrzegany nawet przez zarząd, którego w dodatku owy regulamin czasem nawet nie dotyczy (Osoby z władz mogą legalnie formować sojusze na dowolnym trybie…) Przywileje mogą być nadużywane, by zapewnić klientom jak najlepszą rozrywkę. Nie by ułatwiać grę administracji. 4) Znikoma aktywność w zakładce „Propozycje i uwagi”: Ten punkt dotyczy głównie administracji. Niestety, spotkanie czerwonego nicku w jakiejkolwiek dyskusji graniczy z cudem, wiele tematów, także tych gorących i wprost dotyczących osób z najwyższego szczebla lokalnej, serwerowej władzy, jest przez nich po prostu omijana. To smutne, ponieważ zakładka ta jest, obok „Skarg, pytań i problemów”, najważniejszym na Cubegame’owej części Skyblocka, segmentem forum. Służy do zgłaszania błędów, a także do dzielenia się własnymi pomysłami na zwiększenie atrakcyjności serwera, do prowadzenia twórczego dialogu zarządu oraz społeczności. Tymczasem administracja nie kontroluje tego działu, wątki potrafią wisieć nierozwiązane miesiącami, zaś moderacja nie dość, że nie robi tego, co ma w nazwie (moderuje – usuwa posty nic nie wnoszące do rozmowy, zapobiega chamstwu i obrażaniu innych)) to jeszcze wdaje się w jałowe i poza merytoryczne spory (jak miało to miejsce przy okazji dyskusji o regulaminie Cubegame) Kiedy natomiast czerwony nick pojawi się już w tym dziale, zwykle zostawia po sobie post, którego najtrafniejszym streszczeniem jest: „Nie podoba się? Nie graj”. Cóż, jak widać większość serwera wzięła sobie ową radę do serca. W końcu nikt nie chce być traktowany odgórnie i bez należytego szacunku. 5) Lenistwo: Chyba najpoważniejszy zarzut wobec obecnego zarządu. Nie da się ukryć, że poprawki, nawet gdy zostaną już przepchnięte przez społeczność (np. jak w przypadku map SCB) są wprowadzane z bardzo dużym, nie proporcjonalnym do ilości koniecznej do wykonania pracy opóźnieniem. Gdyby różnego typu akcje, eventy były częstsze, ciekawsze i promowane we właściwy sposób, mogłyby przyciągać graczy nawet do trybów, w które normalnie nie grają; niestety jeśli jednak jakiś event jest już organizowany, informacja o nim trafia do tylko części społeczności (np. TNT Run – nie wiedziałem o nim, bo nie zaglądam na SkyWars) Serwer ma ogromny potencjał, mimo to od dawna żyje tylko spuścizną dawnego, wspaniałego MYSG. Niestety, skończyło się, i jeśli nie będzie zarządowi zależeć na rozwoju swojego dziecka, to czeka je niechybny koniec. To już byłoby wszystko. Możecie próbować mi udowodnić, że SkyWars nie są Pay-To-Win, że chodzenie na środek jeszcze ma sens (nie ma, co potwierdza wiele znajomych mi twarzy) że SkyWalls jest wolny od błędów lub CaveWarsy mają jeszcze szansę przyjąć się bez zapewnienia zgodności z staruteńką wersją 1.7. Możecie oszukiwać mnie, możecie oszukiwać społeczność. Prawda natomiast jest taka, że gdyby wszystko było okay, serwer by nie upadał – a upada, i to bardzo spektakularnie. Jednakże, to jeszcze nie koniec. Niedługo wakacje, niektóre osoby z zarządu będą miały wyraźnie więcej czasu na hobby, jakim jest dla nich serwer, zaś gracze wrócą, tymczasowo, do aktywnej gry. Liczba użytkowników w godzinach szczytu zapewne wróci do okolic 1000. Jeśli uda się ten czas wykorzystać, by przywrócić Cubegame dusze oraz choć część dawnego blasku, niewykluczone że jego historia wcale nie zakończy się na 2017. To może być ostatnia okazja dla dawnego MYSG.PL. Administracjo, wykorzystacie ją? A tak na zakończenie, parę pomysłów ode mnie na tymczasowe zwiększenie aktywności na serwerze. Nie naprawią one błędów, nie uleczą pozostałych wspomnianych chorób – ale w połączeniu z poprawkami i ciężką pracą nad zwiększeniem atrakcyjności serwisu, mogą dać dobre efekty: - Unban all - Cotygodniowe turnieje lub losowania pośród użytkowników 5 kodów na VIP, organizowane w weekendy, najlepiej w sobotni wieczór. - Zwiększenie ceny konta dla non-premium (dwukrotne) – zmniejszy problem cheaterów - Dni otwarte serwera, pozwalające na zdobycie darmowych kodów na konto – wiecie, dzięki czemu gracze, którzy nie mają jak kupić konta na Cubegame i nie mają legalnej kopii gry mogliby dostać się tutaj za darmo. Jeśli kodów nie byłoby zbyt wiele, raczej nie ściągałoby to tutaj cheaterów.
  7. 15 punktów
  8. 15 punktów
    Niniejszy taryfikator stanowi własność serwera CubeGame.pl Zabrania się jego kopiowania, powielania i wykorzystywania części lub całości treści zgodnie z ustawą o prawach autorskich! Zmian niniejszego taryfikatora może dokonać tylko i wyłącznie Administrator lub HeadAdministrator serwera. Taryfikator jest jedynie pomocą dla Administracji w ustalaniu odpowiednich i sensownych kar dla graczy łamiących regulamin! ╔═ Używanie cheatów/skryptów/wspomagaczy (auto, double, triple click, macro etc.) = ban permanentny ╠═ Reklama (pisanie na czacie, nazwa peta, nick gracza) = upomnienie / kick / ban czasowy [do] ban permanentny ╠═ Reklama kanału YT = brak bana (jeśli użytkownik posiada odcinki z serwera) [lub] upomnienie [do] kick ╠═ Reklama livestream'u = brak bana (jeśli prowadzony jest z serwera) [lub] upomnienie [do] kick ╠═ Multikonto = ban permanentny ╠═ Wulgarny, nieprzyzwoity nick = ban permanentny ╠═ Podszywanie się pod Administrację, YouTuber’ów oraz innych użytkowników = ban permanentny (z uzasadnieniem) ╠═ Rozpowszechniania i udostępniania danych osobowych i prywatnych = ban permanentny ╠═ Rozpowszechniania treści o charakterze komunistycznym, erotycznym, nazistowskim, faszystowskim, rasistowskim etc. = upomnienie / kick / ban czasowy [do] ban permanentny ╠═ Obraza Administracji/serwera/gracza/rodziny/religii = upomnienie / kick / ban czasowy [do] ban permanentny ╠═ Ogólny brak kultury/szacunku = upomnienie / kick / ban czasowy [do] ban permanentny ╠═ Przeklinanie i używanie wulgaryzmów = upomnienie / kick [do] ban czasowy 1h ╠═ Spam, flood, wywoływanie spamu, nadużywanie znaków, pisanie wielkimi literami, niepoprawna polszczyzna = upomnienie / kick [do] ban czasowy 1h ╠═ Wykorzystywanie bugów gry i serwera, wychodzenie poza mapy na arenach oraz teren, na którym powinna toczyć się rozgrywka = upomnienie / kick / ban czasowy [do] ban permanentny ╠═ Wulgarny nick peta = upomnienie (konieczność zmiany) ╠═ Wulgarny, nieprzyzwoity skin = upomnienie (konieczność zmiany) ╠═ Brak reakcji na upomnienia = upomnienie / kick [do] ban czasowy 1d ╠═ Brak współpracy z Administracją = ban permanentny (z uzasadnieniem) ╠═ Sojusz 2-osobowy na SuperBSG, SkyWars, SCB, GunGame, CaveWars, HNS (pomiędzy szukającym a chowającym) = upomnienie / kick [do] ban czasowy 2d (każda kolejna osoba 2 dni więcej) ╠═ Sojusz 3-osobowy na ClassicSG, BlitzSG = upomnienie / kick [do] ban czasowy 2d (każda kolejna osoba 2 dni więcej) ╠═ Campienie na arenie SCB = upomnienie / kick [do] ban czasowy 1h ╠═ Okłamywanie i wprowadzanie w błąd Administracji i graczy = upomnienie / kick / ban czasowy [do] ban permanentny ╠═ Utrudnianie rozgrywki graczom ze swojej drużyny na TheWalls oraz BedWars = upomnienie [do] kick ╚═ Budowanie wulgarnych lub nieprzyzwoitych budowli na trybie Kalambury oraz BuildBattle = kick [do] ban czasowy 1h Ostatnia aktualizacja: 23.08.2018 Przez: Georger - Administrator serwera CubeGame.pl Copyright © by CubeGame.PL Wszelkie prawa zastrzeżone!
  9. 14 punktów
    Siemka, coś tam dzisiaj nabazgrałem może się spodoba ;v w sumie to długo nie rysowałem, a no i czas pracy to jakaś godzinka max.
  10. 14 punktów
    Poradnik W tym "poradniku" chciałabym wam opisać do czego służą dane cheaty. Cheaty są ułożone alfabetycznie. Pamiętajcie, że na większości serwerów są one niedozwolone! Nazwa - krótki opis AimAssist- Broń celuję nam w najbliższą osobę. Aimbot- Automatycznie ustawia nam celownik broni na przeciwnika. AirWalk- Podczas skakania unosisz się coraz wyżej. AntiAfk- Co jakiś czas podskakujemy, aby nie wyrzuciło nas z serwera z poowodu bycia afk. AntiBlind- Anuluje ślepotę. AntiCactus- Anuluje obrażenia od kaktusa. AntiFire- Blokuje obrażenia od ognia. AntiHurtcam- Nie mamy żadnej animacji, podczas walki. AntiPotion- Blokuje złe efekty mikstur. AntiSpam- Wysyłając tę samą wiadomość dopisuje nam się do niej (x2) (x3) itd. ArrowTrajectories- Po wystrzeleniu strzały pojawia się linia, która ukazuje nam gdzie doleci. AutoArmor- Zakłada nam automatycznie zbroję. AutoAttack | AutoTrigger- Automatycznie atakujemy innych w pobliżu. AutoBuild- Automatycznie buduje wybrany blok po umieszczeniu jednego. AutoEat- Automatycznie jemy jedzenie posiadane w ekwipunku. AutoFish- Podczas łowienia ryb, gdy ryba jest 'na wędce' wyciąga się automatycznie. AutoLeave- Automatycznie opuszcza serwer, gdy mamy mało hp. AutoMine- Automatycznie kopiemy AutoRespawn- Automatycznie odradzasz się po śmierci. AutoShot- Łuk posiada szybszą reakcję. AutoSoup- Automatycznie jemy zupy. AutoSplashPotAutoSprint- Automatycznie wyrzuca mikstury leczące. AutoSteal- Automatycznie zabiera wszystko ze skrzyni. AutoSwim- Nie topimy się pod wodą, w sensie nie zanurzamy się pod nią. AutoSwitch- Ciągle przemienia przedmiot trzymany w dłoni. AutoSword- Automatycznie bijemy innych w pobliżu. AutoTool- Podczas kopania zamienia nam narzędzie, którym najlepiej się kopie dany blok. AutoWalk- Automatycznie chodzimy. ArmorESP- Widzimy uzbrojenie przeciwnika przez ścianę. BaseFinder- Znajduję bazy graczy, szukajac bloków stworzonyc/ postawionych przez jednego z graczy. Blink- Symulujemy lagi. BlockHit- Automatycznie blokuje za każdym razem, gdy trafisz w coś mieczem. BoatFly- Pozwala latać z łódką. BonemealAura- Automatycznie wykorzystuje mączkę kostną na określonych rodzajach roślin. BowAimbot- Automatycznie wcelowuje łuk w najbliższą jednostkę. Breadcrumbs- Pozostawia ślad za nami (linię) BuildRandom- Umieszcza losowe bloki wokół ciebie. BunnyHop- Automatyczne podskakiwanie w trakcie ruchu. CameraNoClip- Zmieniając perspektywę (f5) to widzisz wszystko przez ściany. CaveFinder- Pokazuje nam wszystkie jaskinie. ChestESP- Pokazuje nam gdzie są skrzynki w pobliżu (są zaznaczone). ClickAimbot- Strzelamy z łuku do najbliższego gracza. ClickAura- Atakujemy najbliższą osobę. ClickNuker | Nuker- Kopiemy automatycznie bloki w zasięgu kilku kratek. CMD-Block- Pozwala ci stworzyć blok dowodzenia (command block) bez używa op. Criticals- Zadajemy większe obrażenia. CreativeFly- Po prostu mamy fly' a. Derp- Ruszamy głową we wszystkie strony. Dolphin- Podczas pływania w wodzie nie wpadamy pod nią. ExtraElytra- Ułatwia korzystania z elytry. FarmhuntESP- Wokół graczy pojawia się ramka (f3+ . FastBow- Strzelając z łuku leci nam kilka strzał na raz. FastBreak | Speedmine- Szybciej rozwalamy bloki. FastEat- Szybciej jesz. FastFall- Szybciej spadamy w dół. FastLadder- Czas wspinania się jest o połowę krótszy. FastPlace- Szybciej stawiamy bloki. (x5 szybciej) FightBot- Z automatu wszystko wokół siebie atakujesz. Flight- Szybciej latamy. Flip- Zostajemy odwróceni o 180°. Follow- Biegniesz centralnie w stronę najbliższej osoby. ForceField- Atakujemy wszystko wokół. ForcePush- szybko odpycha moby na boki. Freecam- Zostajemy tak jakby odłączeni od świata i sterujemy po prostu sobą jak byś my byli w trybie kreatywnym jednak latając po świecie nie mamy kontroli nad swoją postacią, możemy latać gdzie chcemy w ziemi, przez bloki i różne budowle czy ściany. Fullbright- Robi się bardzo jasno. GhostHand- U możliwa interakcję z konkretnymi blokami przez ściany. Glide- Spadamy w zwolnionym tempie, dzięki temu tracimy mniej hp. Headless- Kiedy masz to włączone to u innych widać Cię bez głowy. HeadRoll- Kiedy masz to włączone i nic nie robisz to u innych jest wrażenie, że kręcisz głową wokół. HighJump- Wyżej podskakujemy. InvWalk- Umożliwia nam chodzenie w trakcie otworzonego ekwipunku. InstantBunker- Natychmiast buduje wokół Ciebie mały bunkier. ItemESP- Itemy leżące na ziemi są otoczone ramką (f3+ ItemLabels- Patrząc na itemy leżące na ziemi widzimy ile ich jest. Jesus- Chodzimy po wodzie. Jestpack- Mamy fly’a, odpowiednio utrzymując się wznosimy się. Kaboom- Wysadza bloki wokół Ciebie. KillAura- Atakujemy najbliższą osobę, z kilku kratek. KillAuraLegit- Wolniejsza KillAura. Liquids- Woda jak i lawa stają się dla Ciebie dolidnymi blokami. LSD- Widzisz strasznie dużo kolorów wokół siebie. MassTPA- Wysyłasz do wszystkich prośbę o teleport. MileyCyrus- Twerkujesz. MobESP- Wokół mobów pojawia się ramka (f3+ . Morelnventory- Nie mając miejsca w ekwipunku przenosi nam itemy do craftinga podręcznego. MultiAura- Aura atakująca kilka osób jednoczesnie. NameTag- Nick pokazany nad innymi powiększa się. NoClip- Pozwala przejść przez bloki(zadaje dużo obrażeń). NoFireworks- Wyłącza nam fajerwerki. NoBlind- Nie działają na nas efekty mikstur. NoFall- Spadając z wysokości dostajemy mniejsze obrażenia. NoHurtcam- Jak atakuje Cię gracz to anuluję Ci animację dostawania ciosów. NoOverlay- Blokuje nakładki dyń, wody, ognia i lawy. NoSlowDown- W pajęczynie poruszamy się normalnie, nie spowalnia Cię w wodzie. NoWeather- Wyłącza pogodę, zawsze jest jasno i bez deszczu. NoWeb- Nie jesteś spowolniony w pajęczynie. Nuker- Rozwala bloki wokół Ciebie. NukerLegit- Wolniejsza wersja Nukera. Overlay- Renderuje animację nukera, gdy kopiesz bloki. Panic- Natychmiast wyłącza wszystkie cheaty. ParkourJump- Na parkourze podskakujemy automatycznie. PlayerESP- Wokół innych pojawia się ramka (f3+B) PlayerFinder- Znajduję graczy podczas burzy. PotionEffects- Pokazuje nam aktywne miksturki. PotionSaver- Gdy się nie ruszasz wszystkie mikstury, które masz użyte na swojej postaci ‘zamrażąją ‘ się. Projectiles-Naprężając łuk pokazuje nam gdzie strzała doleci. ProhuntESP- WH na bloki. Reach- Zwiększa zasięg, czyli bijemy z kilku kratek. Regen - Szybciej regeneruje nam się hp. SafeWalk- Chroni Cię przed upadkiem, tak jakbyś się skradał. ScaffoldWalk- Automatycznie stawia pod Tobą bloki. Search- Pomaga znaleźć określony blok. SignCrash- Crashuje innych w pobliżu. SkinBlinker- Sprawie, że Twoja skóra miga. SkinDerp- Losowo wyłącza część Twojego skina. Sneak- Ciągle mamy włączone skradanie się. SpeedHack- Sprawia, że biegniesz 2,5x szybciej, niż normalnie. SpeedNuker- Szybsza wersja Nukera. Spider- Wspinamy się po ścianach. Sprint | Speed- Zwiększa nam szybkość. Step- Stepujesz na pełnych blokach. Throw- Za jednym kliknięciem wyrzucamy kilka na raz śnieżek, jak i jajek. Timer- Przyśpieszamy tym czas, tzn. przyśpieszamy wszystkie czynności. Tires- Jak masz to włączone to inni ludzie pomyślą, że jesteś bardzo zmęczony i masz ochotę zasnąć. TP-Aura- Atakuje automatycznie najbliższą osobę podczas teleportacji. Tracers- Pojawiają się linie, które prowadzą nas do innych graczy. Trajectories- Przewiduję tor lotu strzał i przedmiotów do rzucania (np. śnieżek). TriggerBot- Automatycznie atakuje gracza na którego patrzysz. TrollPotion- Generuję irytującą miksturę. TrueSight- Pokazuję nam niewidzialnych graczy. Tunneller- Kopie dziurę 3x3. Twerk- Szybko shiftujemy. Velocity | Antiknock Back- Nie działa na nas knock. Xray- Widzimy bloki, które sobie wybierzemy w opcjach. Zoot - Pozbywamy się złych efektów mikstur i utrzymujemy te dobre. Gdyby, któryś z podanych cheatów miał nieprawidłowy opis to piszcie, w końcu nie znam wszystkich i mogłam się pomylić ;p. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu poradnik się przyda. #edit 05.03.18 -dodano 70cheatów Uwaga: nie na każdym serwerze będzie działał dany cheat, dużo z nich jest dostosowanych na wersje 1.12
  11. 14 punktów
    18, 19 lipca 2017 * Podpięto BuildBattle pod System. * Zaktualizowano wszędzie pluginy, problem z m.in znikającym expem został naprawiony, areny na VD już się pokazują * Naprawiono double jump na SCB * Naprawiono brak sklepu/scoreboard na Arcade lobby * Poprawka z {$prefix} na TheWalls * BedWars: - naprawiono czyszczenie enderchesta po śmierci - TNT już nie niszczy łóżka - naprawiono błąd z widocznymi spectatorami - poprawiono bug przez który czasem nie kończyły się areny, jeżeli jakiś gracz wyszedł z gry w trakcie czasu respawna - poprawiono oznaczanie drużyn jako martwych, w przypadku kiedy od początku były puste lub wszyscy gracze z niej wyszli, a łóżko nie zostało ręcznie rozwalone - dodano fireball jako przedmiot specjalny - drobne poprawki w opisach
  12. 13 punktów
    Mapa przygotowana pod tryb; SkyWars Nazwa mapy; Mistyczna Przygotowana przez; _MiamiCenter_ oraz PeleretGames Opis mapy; Witam was wszystkich, przygotowałem wraz z moim kolegą mapkę pod tryb SkyWars, przedstawia ona wieżę Maga (Środkowa wyspa) z kilkoma fajnymi smaczkami, takimi jak kanały pod ziemią, ręka na której jest portal do innego wymiaru, najnormalniejsza farma jedzenia (Wkońcu jakoś trzeba przeżyć ) oraz oczywiście kilka rud oraz skrzynek poukrywanych w paru miejscach w wieży. Jeżeli chodzi o wyspy graczy, są one w bardzo podobnym stylu co wieża na środkowej wyspie, każda wyspa ma inny kolor 'esencji' (Nazwijmy tak to szkło wokół wież :D), dwie skrzynki, które zresztą można bardzo łatwo znaleźć, toaletę, grill'a i dwa drzewa, na wypadek jakby ktoś nie miał czym się budować gdzieś dalej. Ze względu na 'rękę' odstającą ze środka zdecydowaliśmy się także na przesunięcie jednej wyspy, aby gracz który ją dostanie nie miał za łatwego dostępu na środek. Porozlewaliśmy oczywiście troszkę wody, aby utrudnić zabijanie graczy budujących mosty Mam nadzieję że mapka wam się podoba, jedno jest pewne, fajnie się budowało Chciałbym żeby był z tego jakiś użytek Pozdrawiam, Miamiś. Filmik; Link do zdjęć; W załączniku są zdjęcia
  13. 13 punktów
    Nasi moderatorzy są dosyć czujni, stąd ta nagła zmiana w sprawie Twojego procesu rekrutacji. Innymi słowy żałosne zachowanie. Podanie odrzucone.
  14. 13 punktów
    Dobra, od 15 dni to podanie siedzi w moim notatniku. Najwyższy czas wstawić, tak myślę... 1. Nick w grze: Thordissa 2. Wiek: 17 (rocznik 01) 3. Opisz siebie: Nazywam się Julia, uczę się w technikum na kierunku grafiki i poligrafii cyfrowej. W wolnym czasie głównie gram, ale również spaceruje nad jeziorem, gotuję czy bawię się z osiedlowymi kotami (z własnym również ). Uczę się rysowania. Uważam się za osobę uczciwą, zawsze mówię to co myślę. Niestety mam problemy z wyłapaniem ironii, a czasem traktuję pewne rzeczy zbyt poważnie. Z reguły jestem pełna empatii. Lubię czasem żartować, jednakże w odpowiednich chwilach umiem zachować powagę. Dobrze mi idzie praca zespołowa. Różni ludzie mówią, że jak już do czegoś się zabieram, to robię to porządnie. Staram się unikać konfliktów, a w ich obliczu jestem bezstronna - potrafiłam bronić nieznaną mi osobę przed bliskim przyjacielem, kiedy to czułam na pewno winę tego drugiego. Jestem typem osoby, która dużo obserwuje i analizuje. Uważam, że mam cechy flegmatyka i melancholika. 4. Dlaczego miałbyś otrzymać rangę? - nie ukrywam, gram tutaj głównie na BlitzSG. Widzę tam ogrom sojuszy (i mniejszy odsetek cheaterów), które zwalczam na miarę swoich możliwości (pisanie wątków na forum). Uważam, że z rangą to zadanie byłoby łatwiejsze (nie zawsze dam radę zrobić ss/nagrać+czekanie na reakcję moderacji). Myślę, że znam najważniejsze komendy moderatora, a także że moja znajomość regulaminu i taryfikatora jest w miarę odpowiednia. Mam również pomysł na ściganie sojuszy, nie wiem jak z praktyką (mam słaby laptop). Nie podam go publicznie, gdyż ktoś mógłby połączyć pewne fakty, jakby mnie już przyjęto 5. Od kiedy aktywnie grasz na serwerze? - zarejestrowałam się tu 14 maja. Na stronie pokazuje 30.06, lecz to data zarejestrowania premium (posiadam ss z datą 14.05). Poza tym grałam nieco w zimę (Tenshi_Enori), a także czas nieokreślony w 2014 (kiedy to było mysg.pl). Gracz hades13 pamięta mnie jeszcze z innego nicku (jesień? 2016) 6. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer? - w dni szkolne 2-3 godziny, może nawet 4 jeśli będzie luźniejszy dzień. W dni wolne 3+, chyba że coś mi to uniemożliwi (wyjazd czy nadmiar obowiązków domowych). Zwykle będą to godziny wieczorne, w wakacje również rano 7. Discord: tak TeamSpeak3: tak Sprawny mikrofon: tak Mutacja: to nie moja działka Mam lekką wadę wymowy, lecz nie zawsze ją słychać (Problem z wymową r). Głosu dziecinnego raczej nie mam, nie wiem jak mnie słychać w uszach innych 8. Czy posiadasz konto premium: tak *Kładzie kartkę z podaniem na biurku, lekko się kłania, po czym ostrożnie wychodzi z pokoju*
  15. 13 punktów
    środa, 21 czerwca 2017 * Poprawiono błąd w silniku Minerafta przez który BlitzSG crashowało z brakiem pamięci, głównie na mapie ArabicPort * Zaktualizowano konfigurację AntyCheata tak, aby zredukować ilość false positive * Podłączono TheWalls pod nowy System (areny 100+) * Poprawiono błąd w kodzie odpowiadającym za dobieranie map w Systemie
  16. 13 punktów
    Administracja SkyBlock Właściciele Sentence neksi HeadAdmini xThauron Administratorzy Medson Global Moderatorzy kuba_xel KrecikQ Moderatorzy Dziadek_Renkill nidaract Evostarek Yukson Toky0_ KrecikQ MaciekkPL Koanrade Helperzy Keiko16 vBlacku Thordissa Siemaczek KUL196 Kepuzon
  17. 12 punktów
    /1/ Nick w grze: lagoona909 /2/ Wiek: 16 /3/ Opisz siebie: Ciężko było mi się zebrać na to podanie, w pewnym momencie pomyślałam, że do odważnych świat należy! A więc witajcie, jestem Laguna i pochodzę z północy Polski. Zmierzam w kierunku kryminologii. Bardzo lubię aktywność fizyczną. Moim ulubionym gatunkiem sportu jest pływanie, w tym nurkowanie. Uczucie kiedy jestem w tym żywiole zwanym wodą jest nieziemskie. Specjalnie dla was postaram się przedstawić to uczucie. Teraz wyobraźcie sobie coś co sprawia wam przyjemność i pomnóżcie to razy tysiąc. Mam nadzieję, że przybliżyłam wam moje odczucia! Jestem bardzo wrażliwa na ludzką krzywdę, nie potrafię przejść obojętnie. Czasami mam wrażenie, że innych bronię bardziej niż siebie. Świat widzę w kolorowych barwach, które niestety czasami tracą swój piękny kolor i stają się wyblakłe. Jednak z czasem powracają do swojej pierwotnej formy i są tak wspaniałe jak wcześniej. Wydaje mi się, że jestem kreatywną osobą, często się śmieję i nigdy nie ''prowadzę wojny''. Do wszystkich napotkanych przeszkód podchodzę ze spokojem. /4/ Dlaczego miałbyś otrzymać rangę? Bardzo nie lubię osób które łamią regulamin, z całych sił staram się pomóc Administracji. Niestety w niektórych przypadkach jest to niemożliwe, gdyż może powinąć mi się nóżka i niestety zginę lub jestem za daleko tych osób. Gdy tylko mogę pomagam innym graczom, jak mają jakieś pytania bądź problemy na które potrafię odpowiedzieć. Jestem osobą uczciwą, kulturalną, spokojną ale i też stanowczą. /5/ Od kiedy aktywnie grasz na serwerze? Aktywnie gram od 4-5 miesięcy. Jakiś czas temu miałam 2,5 tygodniową przerwę, ponieważ wyjechałam za granicę. Ogólnie na serwerze gram od kilku ładnych lat. /6/ Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer? W wakacje mam dużo wolnego czasu. Myślę, że 3 godziny dziennie to minimum. Jestem w stanie poświęcić nawet do 6 godzin. W roku szkolnym codziennie będę minimum 2h. Oczywiście wszystko zależy od moich obowiązków i ewentualnych wyjazdów. /7/ Discord: tak TeamSpeak3: tak Sprawny mikrofon: tak Mutacja: - Jestem dziewczyną - /8/ Czy posiadasz konto premium: oczywiście
  18. 12 punktów
    Było już kilka osób bawiących się w ten sposób. Chyba nie muszę przypominać jakie konsekwencje czekają za tego typu zabawy? Zamykam.
  19. 12 punktów
    "O takie głupoty się pytacie na tej rekrutacji, że hoo" Jakakolwiek wiedza potrzebna w procesie rekrutacji sięga u ciebie czeluści dna Rowu Mariańskiego. Podanie odrzucone.
  20. 12 punktów
    1. Nick na TS3: Obecnie Kazuyuki (wcześniej przebywałem na TS'ie pod nickami "Kazu." oraz "KazuyukiHitoshi") 2. Wiek: 28 czerwca skończę 18 lat. 3. Doświadczenie: Nie będę ukrywał, że byłoby to moje pierwsze zetknięcie się z Administracją teamspeak'a i zajmowanie się czymś więcej niż zabawa w edycje prywatnego kanału, aczkolwiek przez miesiące użytkowania owego komunikatora oraz przy lekkiej pomocy Barklera (za co bardzo mu dziękuje ) uważam, że dosyć dobrze umiem podstawy typu spacery, nadawanie rang i ostrzeżeń czy też tworzenie kanałów. 4. Jak długo korzystasz z naszego TSa?: Moje pierwsze połączenie na ts.skyblock.pl odbyło się 15 sierpnia ubiegłego roku, natomiast od listopada jestem aktywnym użytkownikiem. 5. Dlaczego chcesz moderować akurat nasz serwer?: No cóż, jestem dosyć aktywnym użytkownikiem owego teamspeak'a i mam dużą chęć, aby pomóc Wam i innym użytkownikom w każdej możliwej sytuacji. Pomaganie, a przy tym poznawanie innych osób poprzez krótką rozmowę jest dla mnie sporą satysfakcją oraz motywacją do dalszej pracy. Chciałbym też właśnie z Wami się lepiej poznać i zaprzyjaźnić. Chciałbym się szkolić, że tak to nazwę pod waszymi skrzydłami, żeby moje umiejętności stawały się coraz lepsze. Nie ukrywam, że pewnie będę popełniał błędy, ale szybko się uczę i potrafię się przyznać do owych błędów i się na nich uczyć. 6. Opisz siebie: Tak więc mam na imię Piotrek i za kilka dni skończę 18 lat. Aktualnie mieszkam w województwie Małopolskim, a konkretnie w Krakowie. Dziś (tj. 22.06) jadę odebrać świadectwo za ukończenie 2 klasy technikum chemicznego. Uczęszczam na profil technik - analityk, który wykonuje badania składu chemicznego surowców, produktów i innych materiałów. Postanowiłem pójść do tego technikum ponieważ interesuję się chemią, ale taką laboratoryjną, a nie zdaniami czy też teorią. Do moich zainteresowań należy też oglądanie anime. Oglądam każdy gatunek tych "chińskich bajek" czy to akcja, romans czy też fantasy. Do moich ulubionych tytułów należą Naruto, Sword Art Online oraz wiele innych. Generalnie jestem osobą wrażliwą z dużym poczuciem humoru. Jestem również osobą, która czasami działa pod wpływem emocji, ale przez doświadczenie z administracji skyblocka nauczyłem się to kontrolować. Jestem też introwertykiem, który woli siedzieć w domu i oglądać anime, pograć w gry typu LoL, GTA, Minecraft itp niż wyjść na jakieś piwo ze znajomymi. Kilka osób uważa mnie za osobę pewną siebie oraz sympatyczną, ciężko mi się z tym nie zgodzić, ale mam nadzieję, że sami się o tym przekonacie . Żeby się nie rozpisywać dalej to na tym zakończę opisywanie siebie, ale na każdą rozmowę jestem bardzo chętny ^^. Dziękuje za przeczytanie, a oto ciasteczko w nagrodę <ciasteczko>.
  21. 12 punktów
    Pomimo tego, że dowiedziałem się, że blazingpack to paczka cheatów jestem skłonny dać ci szansę.
  22. 12 punktów
    Nie pozostaje nam nic innego jak zaprosić Cię na Etap 2 rekrutacji na KidModeratora! Dobre przygotowanie to podstawa. Etap 2 zakończony pozytywnie - podanie przyjęte! Mam wiele wątpliwości czy decyzja, którą podjęliśmy jest aby na pewno słuszna. Pomimo tego jesteśmy skłonni dać Ci szansę na sprawdzenie się w roli KidModeratora na naszym serwerze - nie zmarnuj tego.
  23. 12 punktów
    czwartek, 22 czerwca 2017 * Wprowadzono limit wysokości na SkyWars * Poprawiono rzucaną miksturę na poziomie 3 na SkyWars sobota, 24 czerwca 2017 * Podłączono ClassicSG pod nowy System(areny 100+)
  24. 12 punktów
    Zapoznałem się z tematem i zgadzam się w wielu kwestiach, opisze pokrótce dlaczego tak wygląda aktualnie serwer, a nie inaczej 1. Technicznie serwerem zajmuję się tylko ja(jako programista, sysadmin i inne bzdety) to nie te czasy gdzie były 3 osoby, które w dodatku miały czas aby rozwijać serwer. Aktualnie serwer sam na siebie ledwo zarabia, nie mogę sobie pozwolić na siedzenie 24/7 przy serwerze, bo bym musiał chyba zamieszkać pod mostem i życia własnego bym nie miał... I mimo że tego nie widać, to ja, Georger, Natala i reszta administracji zajmujemy się serwerem na tyle, ile mamy czasu. 2. Dawniej, gdy było po 3-6k online posiadaliśmy budowniczych, którzy byli opłacani etc, aktualnie mamy tylko jedną osobę, która gdy ma czas to coś zbuduje z dobrego serca, bo tez ma własne życie, prace itd. 3. Na tym etapie youtuberzy nie mają sensu, gdyż serwer w aktualnym stanie nie zatrzyma nowych osób. Kilka tygodni temu pojawił się filmik u dealerqa i nic to nie dało, a zapłacić z własnej kieszeni musiałem i się nie zwróciło... Spadek graczy jest zauważalny na każdym polskim serwerze, spowodowane jest to na pewno końcem roku szkolnego oraz pogodą - kto w temperaturze 25+ ma ochotę siedzieć i grać w klocki? PS. Nowe HNS skończyłem pisać kilka dni po odpaleniu Arcade, dlaczego jeszcze nie została uruchomiona nowa edycja? Bo czekamy na lobby, nowe mapy oraz poprawki starych...
  25. 12 punktów
    Dnia: 06.05.2017 r. Godz.: 18.00 W imieniu całej administracji mam przyjemność zaprosić Was na XIII edycję kultowego serwera SkyBlock! Serwer classic, co za tym idzie działamy na zasadach trwających już od wielu edycji. Z nowości oferujemy między innymi powrót auto-eventów, system wymieniarek oraz częstsze konkursy! Ponadto rzecz jasna spróbujemy zniwelować bugi oraz lagi serwerowe do zera. Poniżej znajdziecie podstawowe informacje na temat serwera. Życzymy miłej gry! Oto co możemy Wam zaoferować: ♦ Najlepsza administracja! ♦ Spawnery z możliwością zmiany moba, ♦ Zdobywanie poziomu wyspy, ♦ System misji, ♦ System reputacji, ♦ Częste konkursy, ♦ Możliwość zmiany biomu na wyspie, ♦ Różne rodzaje wysp dla graczy oraz graczy z rangami, ♦ Możliwości odwiedzenia graczy na wyspie, ♦ Wyłączone hoppery, ♦ Wymieniarki, ♦ Dostępne rangi na serwerze: VIP SuperVIP SKYGOD ♦ Nether, ♦ Promocje, ♦ System auto-eventów, ♦ Skrzynki z żywnością oraz przedmiotami, ♦ Skrzynki premium: STANDARD PARTY LEGENDARY ♦ Trzy najlepsze wyspy tygodnia, ♦ Arena PvP oraz MobArena ♦ Własne sklepy, ♦ Stoniarki dla graczy, ♦ Wyspa VIP ♦ Craftingi: Ruda diamentu Generator stone ♦ I wiele wiele innych rzeczy! Polub nas na Facebook'u, aby być na bieżąco! Zachęcamy do odwiedzenia naszego TeamSpeaka! ts.skyblock.pl W celu zakupu rangi lub innych przedmiotów premium zapraszamy do sklepu internetowego . Zalecam również zapoznanie się z regulaminem oraz taryfikatorem. Poniżej zostawiam dla was parę zdjęć nowego spawnu. Do dyskusji zapraszam tutaj: http://skyblock.pl/index.php?/topic/52669-xiii-propozycje-na-nową-edycję/

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×