Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 09/18/18 we wszystkich miejscach

  1. 8 punktów
    Twoja oferta brzmiała tak: [22:25:58] [Client thread/INFO]: [CHAT] [2] roza_420: Sprzedam kilof 64 za stack redstone. Co prawda gracz z którym się wymieniałeś, w końcowej fazie wymiany napisał: "roza_420 kilof za stack redstone tak?" celu upewnienia się. Uważam, że umowa była jasna oraz oboje dobrze wiedzieliście o jaki kilof chodzi. Nawet jeśli zapomniałeś o tym, że dałeś taką ofertę i pomyślałeś, że chodzi mu o zwykły kilof, to przecież zaraz po tym dostałeś wyraźny odzew na chacie, żebyś dał mu kilof 64/64, który olałeś, podobnie jak moje prośby o oddanie redstone graczowi z którym się wymieniałeś. Na tym mogło się skończyć. Osobie którą oszukałeś nie zależało bardzo na tym redstonie, sam mi to napisał. Jednak późniejsze wiadomości z twojej strony, oraz zero jakiejkolwiek skruchy przekonały mnie do tego, że zasługujesz na bana: [22:36:43] [Client thread/INFO]: [CHAT] [2] roza_420: huzunke na afku odpalilem [22:36:47] [Client thread/INFO]: [CHAT] [2] roza_420: Smiechawka z ciebie helperku BEZ UB
  2. 4 punkty
    Obydwoje dobrze wiemy, że byłeś aktywnym uczestnikiem naszej serwerowni 2 miesiące temu panie Skynl. Twoje ip nie kłamie i nie ładnie tak kłamać. BEZ UB
  3. 3 punkty
    Zanim zacznę, chciałbym tylko powiedzieć, że zapoznałem się ze wzorem na pisanie tematu na tym forum: 1. Nick w grze: 2. Tryb gry: 3. Nazwa propozycji: 4. Opis propozycji: 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: 6. Ewentulne załączniki: jednak ze względu na to, że ten temat jest dosyć obszerny (tyczy się trybu Villager defense w wielu aspektach gry), postanowiłem z niego nieco odstąpić i mieć wszystko w ustalonej przeze mnie kolejności, począwszy od spraw optymalizacji, kończąc na tym co mogłoby być wdrążone. Aby spełnić wymaganie pierwszego podpunktu, podam go tutaj - Nick w grze: Dorian1998 - Następne podpunkty tego wzoru znajdują się w temacie pod tym wstępem, a nazwa trybu gry znajduje się w tytule wątku. Nazwy propozycji są oddzielone i pogrubione, a ich opisy, moje refleksje/opinie oraz wszelkiego typu dodatkowe informacje znajdują się pod tymi nazwami. A teraz bez zbędnego przeciągania, życzę miłego czytania i w zasadzie wystarczającej ilości czasu, bo trochę tego będzie: #1 Zmiana pory dnia na nocną AI Wieśniaków (zwanych również Villagerami, bądź NPC) jest zależne od pory dnia w grze, co oznacza że w nocy wieśniacy są bardziej nastawieni do ucieczki przed zombie. W dzień wieśniacy nie czują zagrożenia, dlatego kiedy zombie ich goni, oni NIE starają się walczyć o swoje życie poprzez ucieczkę, co jest bardzo denerwujące (zwłaszcza kiedy jakiś wieśniak, jak głupi idzie w stronę hordy zombie...). Chciałbym prosić o to, aby na każdej z trzech map była pora nocna. Nie tylko polepszyłoby to reakcje wieśniaków, ale również byłoby to bardziej klimatyczne. W końcu zombie budzą się w nocy, nieprawdaż?; #2 Nadanie możliwości graczowi niszczenia bloków wysokiej trawy oraz roślin różnego typu Jaki tu widzę problem? Dzieciaki zombie się pod trawą chowają i ciężko je przez nią trafić (w wersji 1.9+ jest to nawet niewykonalne ze względu na zmianę hitboxów małych zombie) dopóki same stamtąd nie wyjdą, dlatego chciałbym aby była możliwość niszczenia wszystkich zarośli, które nie są pełnym blokiem (wysoka trawa oraz różnego typu kwiaty, ewentualnie liany i lilie wodne). To na prawdę ułatwi graczom życie; #3 Wręczanie Diamentów w trakcie gry, a nie w ramach jej zakończenia Dlaczego? Odpowiedź jest następująca - kiedy ktoś wychodzi z serwera w jakikolwiek sposób (wliczając przerwanie łączności z internetem), a na przykład zajdzie daleko (typu 80 fala)... Traci kilka godzin swojego życia po to, żeby uzyskać jedno wielkie zapakowane nic. Mogą diamenty być przyznawane graczowi podczas zabijania zombie i przechodzenia fal, a ostateczny wynik byłby jedynie na pokaz ile diamentów łącznie dany gracz zebrał podczas aktualnej gry?; #4 Dodanie potworów asystentów do gry Kto powiedział, że zombie muszą być same? To właśnie czyni grę monotoniczną. Co powiecie, żeby zombie mogły wezwać na pomoc swoich najbliższych przyjaciół? Szkielety, Wiedźmy, Świńskie zombie, a może nawet inne potwory, które mogłyby asystować im w ich głównym celu - wyeliminowaniu wszystkich wieśniaków, bądź graczy. Te potwory może nie atakują wieśniaków, ale z pewnością wesprą zombie, atakując graczy i wymagając od nich lepszej strategii niż... Stanie w miejscu z 60 zombiakami zebranymi wokół Ciebie i zabijanie ich w momencie, w którym nawet nie mają najmniejszej możliwości żeby Cię tknąć... A czym by się te potwory różniły? No... Szkielety atakują zasięgowo, Świńskie zombie są szybsze i zadają więcej obrażeń niż zwykłe zombie, ale mają słabszą zbroję (tylko złotą), mimo wszystko mogą częściej posiadać ich narzędzia zaklęte niż zwykłe zombie. O wiedźmach mówić nie muszę, a jeśli chcecie żeby były trudniejsze do zabicia na późniejszych etapach gry, po prostu zwiększajcie im HP co 5 fal do max 50HP, czy coś. Moim zdaniem najlepszą decyzją by było, aby moby asystenci pojawiały się po każdym bossie (Np. Szkielety zaczęłyby się pojawiać od fali 11, Wiedźmy od fali 21 a Świńskie zombie od fali 31 itd.). Aby zgadzało się to z samą ideą, wystarczy zamienić czerwony napis "Zombie:" na "Potwory:". Serio. Oczywiście przeważnie powinny pojawiać się zombie, ale inne potwory również, w ramach wsparcia. Szkielety swoimi atakami zasięgowymi zapobiegłyby grindowaniu zombie (zaznaczyłem kolorem niebieskim, do czego się odnoszę), wiedźmy uczyniłyby gracza bardziej podatnym na ataki ze względu na truciznę i efekty mikstur, które przenikają przez zbroję (są też zasięgowe), a Świńskie zombie byłyby po prostu szybsze i silniejsze, ale bardziej podatne na ataki. Brzmi lepiej niż same zombiaki, prawda? Jeśli czegoś ważnego w tym aspekcie nie wyjaśniłem, proszę o zadawanie pytań pod tematem; #5.1 Edycja przedmiotów w sklepie Obecnie sklep wygląda tak: https://zapodaj.net/2e508170929f1.png.html Osobiście twierdzę, że jedynymi przedmiotami godnymi uwagi spośród tych są: https://zapodaj.net/002e5ab85e535.png.html Przedmioty, które moim zdaniem mogłyby być dodane to (porównajcie poprzednią ilustrację z tą): https://zapodaj.net/82f794db70687.png.html Dodano: Złotą marchewkę (dodaje większą ilość nasycenia niż jakikolwiek inny posiłek), wiaderko mleka (usuwa efekty mikstur, w tym truciznę), miksturę leczenia II, Mikstura szybkości II, mikstura sily II (większe obrażenia zawsze na propsie); Zapewne zauważyliście również, że nie zaklnąłem żadnych z części uzbrojenia, które są zaklnięte w oryginalnym sklepie, oraz znajduje się tam kowadło z butelkami expa, oraz kartka papieru, która prezentuje następną stronę. To prowadzi mnie do drugiej części tej sugestii; #5.2 Dodanie możliwości kupna książek z zaklęciami i manualnego zaklinania Heh, mówią "Knowledge is power", tak samo jak i ekstremalna pula szmaragdów, w którymi NIE można niczego użytecznego zrobić na późniejszym etapie gry. Jak temu zaradzić? Dodajcie graczom możliwość samodzielnego zaklinania swoich narzędzi. Kto z pięćdziesięcioma zombiakami w diamentowej zbroi na karku nie chciał by stworzyć sobie diamentowego miecza ze "Smite V" na nim? Podpowiem: Nikt, kto by tak daleko zaszedł i chciał mieć możliwość szybszej eliminacji tych parszywców. Dlatego nasunął mi się pomysł - "A co jeśli gracze dostaną możliwość używania kowadeł, kupowania książek z zaklęciami i ich używania?" To uczyniłoby grę mniejszym piekłem dla graczy, a jednocześnie zbalansowałoby fakt, że gracz przestałby mieć możliwość grindowania zombiaków (szkielety). Więc sklep miałby wtedy drugą stronę, która prezentowałaby się tak: https://zapodaj.net/1f1dd71839daa.png.html Książki, które tam by się znajdowały (czytam od górnego lewego rogu do dolnego prawego, poziomo w prawo): Protection I, Protection IV, Fire protection I, Fire protection IV, Projectile protection I, Projectile protection IV, <pusto>, <pusto>, <pusto> Sharpness I, Sharpness III, Sharpness V, Smite I, Smite III, Smite V, Fire aspect II, Knockback I, Knockback II Power I, Power III, Power V, <pusto>, <pusto>, Punch I, Punch II, Flame, Infinity Unbreaking III, 8 pustych kratek Oczywiście pomyślałem na temat tego, że ktoś by mógł kowadła wykorzystać jako potencjalny blok. Na szczęście kowadło jest podatne na grawitację, więc większość pomysłów może być zaniechana. Jednak jeśli ktoś zdecyduje się stawiać kilka kowadeł i coś z nich budować, najlepszym pomysłem byłoby zlimitować ilość kowadeł do jednego na mapę/gracza. Jeśli jakiś gracz wpadnie na pomysł: "Zabarykaduję się w drzwiach to mnie nie dorwą!", a potem nie będzie mógł się wydostać w ramach konieczności, to będzie wynik tylko i wyłącznie jego głupoty. Można też po prostu porozstawiać kowadła po mapie, to jeż jakaś opcja (tylko one się z czasem psują, więc albo postawcie ich kilka lub uczyńcie je niewrażliwymi na obrażenia). #6 Dodanie nowej (a raczej starej, tylko obecnie nie istniejącej) klasy za diamenty - DOOM Kojarzycie kit z poprzedniej edycji, który miał motykę, a ta strzelała strzałami podczas trzymania prawego przycisku? O tym właśnie mówię. Klasa ta posiadałaby ów broń, którą gracz mógłby ulepszać za szmaragdy i w każdym jej stadium broń zadawałaby więcej obrażeń, strzelałaby szybciej, powodowałaby większy odrzut oraz miałaby większy zasięg. Jednakże aby ograniczyć potencjał tej klasy, można by zablokować jej możliwość używania broni białej oraz łuków; #7 Redukcja ilości map "Zamek" Yes, that's right. Ta mapa jest bardzo duża, a graczy jest dosyć mało na tym trybie. Sama mapa nie jest tragiczna (kogo ja oszukuję), ale jej wszechobecność nie pozwala innym graczom raczyć się trybem ze względu na niedobór graczy. Wiecie, większość moich prób gry w VD kończy się tak: https://zapodaj.net/b2acd9555eb9d.png.html, https://zapodaj.net/f4a8d803c461e.png.html, co jest trochę smutne, bo ja serio uwielbiam ten tryb. Tłuczkowanie potworów to przewyborna rzecz. Tylko ciężko wejść, kiedy PRZYNAJMNIEJ 3/4 (zazwyczaj 4/4) mapy to Zamek. Dobra, to by było tyle na teraz. Ankieta jest zrobiona, więc możecie wyrażać swoje opinie na to, które w powyższych pomysłów Wam się podobają. Ja jestem w stu procentach świadomy, że niektóre z tych rzeczy (zwłaszcza szósty punkt) mogą być wymagające, żeby stworzyć/przywrócić. Ale to są pomysły, koncepty, kwestię wykonania powierzam tym, którzy twierdzą że są otwarci na propozycje, dziękuję za uwagę.
  4. 3 punkty
    Jako iż pod ostatnim tematem był fajny odzew to postanowiłem narysować kolejny fanart, tym razem dla ekipy CubeGame! (Postacie przedstawiają skórki administracji CubeGame)
  5. 3 punkty
    Kolejne podanie - kolejne odrzucone. Już trzeci raz, a nadal nie nauczyłeś się, żeby nie pisać, jeśli nie spełniasz wymagań. Kolejne = warn + blokada pisania.
  6. 3 punkty
  7. 3 punkty
    Zapraszam na rozmowę na ts3. (ts.skyblock.pl)
  8. 2 punkty
    Wszystkiego Najlepszego mordunko
  9. 2 punkty
    Można spróbować, zobaczmy. Tak
  10. 2 punkty
    No cóż zapraszam na ts i zobaczy się co dalej, póki co Neutral bo jakoś mnie ten wiek nie przekonuje.
  11. 1 punkt
    1. Nick w grze:herbixonik 2. Tryb gry:Nie dotyczy 3. Opis uwagi:Gdy wchodzimy na stronę serwera (mysg.pl) mamy 3 opcje problem polega na tym że w jednej z nich,czyli w zakładce sklep sugerujecie że do zakupienia w sklepie są przywileje oraz monety,o ile jeszcze przywileje mogę uznać za coś co macie w sklepie bo ranga vip się z tym łączy to monet do zakupienia nie macie,jest to mały błąd ale do poprawienia. Prosił bym też żeby ktoś napisał mi z jakiego powodu do zakupienia jest tylko ranga vip. 4. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje:Brak 5. Ewentualne załączniki:Brak
  12. 1 punkt
    Witaj! Ja jestem Urfe,i w tym o to moim AUTORSKIM poradniku zaprezentuję Ci,kilka podstaw które ułatwią ci grę na trybie SBSG,na serwerze Cubegame. Dział I - Zasady trybu! SBSG (czyli Super Blitz Survival Games) polega na zdobywaniu ekwipunku i walce o przetrwanie na arenie z nawet dwudziestoma-trzema innym graczami! WAŻNE- Aby wygrać,musisz pozostać jako ostatni na arenie ŻYWY... Nie musisz walczyć żeby wygrać (Lecz jest to najlepszy sposób na wygraną) Skoro już wiesz na czym on polega... przejdźmy do mechanik trybu! WAŻNE Na SBSG sojusze są NIEDOZWOLONE! Część II - MECHANIKA TRYBU! Wchodzisz na arenę,jest na niej X osób,wybierasz klasę (BRAK WYBORU SKUTKUJE OTRZYMANIEM LOSOWEJ!!!),arena startuje... Zdobywasz ekwipunek,otrzymujesz zestaw klasy (Przedmioty + statystyki)(KLASY OMÓWIMY TEŻ POTEM!) i ruszasz do boju!,po kilku minutach od startu areny w jednej z losowych skrzyń pojawia się BLITZ STAR ,pozwala on na wybór jednej z mocy (BARDZO POTĘŻNYCH),ale je omówimy potem... Po określonym czasie (15 minut),skraca się kiedy na arenie pozostają 3 osoby,następuje DEATHMATCH,masz 30 sekund na przygotowanie się do ostatecznej walki o wygraną! Jeśli minie więcej czasu (Do 25-30 minut) następuje koniec areny (Jeśli zostaną gracze przy życiu) i dochodzi do remisu,nie ma zwycięzcy. Dział II - Klasy! Alchemik - Mikstury! I to potężne... Siłka I,Trucizna 0:33,Osłabienie,Spowolnienie,Odporność na ogień !!! Statystyki nie są jego mocną stroną.. Mikstury owe mogą mieć decydujące znaczenie na Deathmatchu! Polecam Barbarzyńca - Przedmioty nie należą do najmocniejszych,statystyki przeciętne (2000HP,102% Prędkość) Najważniejsze u barbarzyńcy jest dodatkowe 30% obrażeń z toporów,niestety topory jednak są słabsze niż większość żelaznych/diamentowych mieczy... Nie polecam :c Ksiądz - Jedzenie,jakaś broń,całkiem dobre statytyki (2200HP,105% Prędkość) i do tego mikstury regeneracji,na wyższych poziomach klasy robią robotę,i to naprawdę dobrą... Jedna z lepszych klas. Polecam Pirat - Łuk,łopata z Knock II,TNT i dobry pancerz (Pancerz na wyższych lvl). Statystyki nie są jego mocną stroną (1800HP,100% Prędkość),dobry na słabszych przeciwników. Odporność na wybuchy czasami potrafi uratować graczowi zadek... Nie zapominaj o odporności! Polecam Rycerz - Bardzo średnia klasa,niby broń,niby pancerz ale jednak mimo naprawdę dobrych statystyk (2400HP,99% Prędkość) jest cieniem w porównaniu do Paladyna,który jest omówiony nieco niżej. Nie polecam Samuraj - Dobre obrażenia,30% dodatkowych obrażeń z mieczy,mizerna ilość życia i duża mobilność (1700HP,110% Prędkość) ,na papierze wygląda średnio,lecz dobry gracz i wylevelowany samuraj potrafią na start robić sieczkę z wrogów bez większych problemów. Polecany na wyższych poziomach Snajper - Mniejsza ilość życia wzamian za dobrą broń dystansową i lepszą mobilność (1850HP,105% Prędkość),w dobrych rękach i wysokim poziomie klasy,daje naprawdę dobrą kombinację to wygrywania gier. Polecam Stajenny - Największa ilość HP oraz KOŃ,kosztem skrajnie niskiej mobilności (2800HP,80% Prędkość) ,klasa mocno Zero-Jedynkowa,przy odrobinie farta i dobrych przedmiotach każdy deathmatch jest na korzyść stajennego,a sam koń ułatwia podróżowanie po otwartych mapach,szkoda że nie po wodzie :(. Koń często się buguje (*Krzysiu) Nie polecam Strzelec - Taki gorszy snajper,statystyki te same,ale więcej strzał i mniejsze obrażenia (1850HP,105% Prędkość),jak znajdziesz dobry łuk to możesz być szczęśliwy,lecz wg mnie snajper nadal jest lepszy. Nie polecam Dygnitarz - Bardzo wytrzymały,złoty pancerz z cierniami,i ciasta. (2700HP,98% Prędkość) ,przyjemna klasa lecz rzadko jednak przydatna... :c. Polecam,mimo wszystko Hazardzista - Najlepsza klasa na mapy gdzie mało skrzyń! Diamenty,żelazo,złoto,perły,CO TYLKO ZAPRAGNIESZ! (Pamiętaj że wszystko jest losowe... dosłownie...,statystyki broni,ilość smakołyków i bogactwa,bardzo jednak polecam) (2000HP,100% Prędkość). Polecam bardzo Mroczny Rycerz - Taki gorszy rycerz ze zgniłym mięsem... (2200HP,100% Prędkość) Nie polecam Paladyn - Jedna z najlepszych klas jaka jest,całkiem dobra broń,przedmioty średnie (chociaż Złote Jabłko od poziomu 6 ratuje całe gry czasami),20% redukcji obrażeń OTRZYMYWANYCH czyni go jeszcze wytrzymalszym i bardzo dobre statystyki (2600HP,97% Prędkość) Polecam bardzo Psychol - Klasa dla szaleńców,mikstura prędkości na 8 minut,kiepskie bronie (LUCKY,zarówno topór jak i łuk) oraz perełka na start (1700HP,108% Prędkość) Nie polecam (Ta klasa akurat nie jest w moim guście,ale nie zniechęcajcie się do niej) Pyroman - Trudna klasa,niby podpalenia oraz odporność na nie... (Łuk z Flame I ,i miecz z Fire Aspect I) lecz skrajnie niska ilość zdrowia zniechęca do gry ową klasą (1500HP,100% Prędkość),ciężka do wygrywania gier,cały czas na krawędzi. Niestety... Nie polecam Szpieg - Miecz ze znikaniem (FAJNIE),lecz trzeba zbierać dużo żywności,lecz sama gra szpiegiem nie jest tak łatwa jak się wydaje...(1900HP,105% Prędkość) Polecam Dział III - Blitz Star Blitz star pojawia się w losowej skrzyni 5 minut od startu areny,posiada on ciekawe supermoce,a sama gwiazda pojawia się tylko raz w meczu! Jak go znaleźć? -Pojawia się w jednej ze skrzyń na mapie,w jej zawartości... Gdy blitz star się pojawia,skrzynia która go posiada "zapala" się na sekundę. To jest znak ,że w niej jest blitz star! Musisz go zdobyć za wszelką cenę. A teraz przejdziemy do opisu mocy BLITZ STARA. Nuke - Zadaje obrażenia i wyrzuca przeciwników do góry! Zabawne,łącznie z upadkiem zadaje on około połowy życia... (1000-1300 HP) Polecam Portal - Teleportujesz się do najbliższego gracza,często teleportacja jest bardzo ryzykowna... Często nie masz 100% gwarancji ,że pokonasz wroga,użycie wtedy portalu może być bardzo ryzykowne... Nie polecam ChestMan - Skrzynia pełna najróżniejszych przedmiotów jakie można znaleźć w innych skrzyniach (Refy,surowce,żywność,bronie,pancerz etc.) Polecam ExpMan - 10 Poziomów exp'a do enchantowania! Polecam Robin Hood - Otrzymujesz średni statystycznie łuk Robin Hooda (Lepsze statystycznie łuki można znaleźć w skrzyniach lub scraftować) i ogromną ilość strzał Nie polecam Spiderman - Dostajesz wędkę,do łowienia,lub unieruchamiania wrogów przy użyciu pajęczyny (Daje również Spowolnienie III na 3 sek,przydatne na DM) Polecam Sonic - Skórzane buty dające mega szybkość (+/- Speed II) (Nie zmieniaj nazwy bo usuwa to jego premię do prędkości) Polecam bardzo Jeździec - Otrzymujesz dobrze wyposażonego konia ,który znika na DM,buguje się jak zwykły koń... (*Krzysiu) Nie polecam Przywódca - Wilki,pomagają ci... (Tak naprawdę są bezużyteczne) Nie polecam Zeus - Najbliższego przeciwnika trafia SZLAG,zadając OGROMNE obrażenia... Przy zabójstwie często niszczy itemy,pamiętaj by nie używać go gdy przeciwnik jest blisko bo może ci również zadać obrażenia... Polecam Zaraza - Otruwa,dezorientuje i rozgładza przeciwników na pół minuty,przydatne gdy jest dużo rywali na arenie. Polecam Krwiopijca - Regeneracja zdrowia przy zabójstwie... Taka średnia (Regeneracja II na 5-10 sekund) ,ale przydaje się na DM lub w sytuacjach 2v1 Polecam Złodziej - Dostajesz to... co miał najbliższy gracz w ręku (Kompas... jedzenie... Broń... Refy...) Polecam (XD) Władca Czasu - Skraca czas do DM do 30 sekund... 10 Osób na deathmatchu to zabawa wkońcu! Polecam bardzo Rozrabiaka - W tajemniczy sposób miesza ekwipunek wszystkim graczom! Nie licząc ciebie... Nie polecam Kilka przydatnych tricków na SBSG 1. Możesz łączyć bronie (2 Żelazne miecze = 1 żelazny miecz losowej jakości i statystyk (W pewnym zakresie)) To oznacza ,że jak startujesz z żelaznym mieczem (Przykład 80-119 ) i zabijesz osobę o podobnej broni (też żelazny miecz) łączysz i wychodzi ci fajny (Losowe statystyki) miecz żelazny (Epic 299-412 130% Crit) 2. Jeśli broń ma obrażenia krytyczne 100%,to oznacza że kryty biją tyle samo co zwykłe ataki. Dział IV - Secrety na mapach! Pierwszy secret: Diamentowa klata na mapie SG5: WKRÓTCE SPRÓBUJE JE DODAĆ... NARAZIE ICH NIE MA Z POWODÓW TECHNICZNYCH. Dziękuje za jego przeczytanie i życzę ci przemiłej gry na trybie SBSG na serwerze Cubegame.pl Tak wiem ,że jest parę błędów (głównie interpunkcja ,ale już tak jestem przyzwyczajony w kwestii tego przecinka,NIE UPIERAJCIE SIĘ) Poradnik zawsze może być zmodyfikowany o parę dodatkowych informacji (W tej kwestii kontakt ze mną na priv) To jest mój pierwszy poradnik... W razie jakichś kluczowym błędów... Przepraszam. Poradnik będzie rozwijany z czasem! Z podziękowaniami dla użytkownika : Cance Krzysiu za pomoc przy tworzeniu tego poradnika!
  13. 1 punkt
    NAzwa trybu: SCB Nazwa mapy: Halloween Nick osoby budującej: mucha10 Opis mapy: Mapa przedstawia płaski teren przypominający Nether gdzie jest dużo miejsca do pvp a także ciekawe utrudnienia np. dziury w które gracz może wpaśc,pajęczyny i ogień. Są także skały z netherracku na które można wskoczyć double jumpem! Jak mapa jest zrobiona na halloween to także są bloki dyń. Na 1 skale możemy znaleśc lawę ale gracze nie mogą w nią wejść bo są na niej bloki barrier. Na dole jest też loch z czaszką szkieleta i redstone który ma przypominać krew. Mapa ma mroczny klimat i idealnie nadaje sie do scb i niedługo będzie hallowen więc przydało by się troche nowych map i tak do scb. mapa nie jest dosyć duża , ale graczom wystarczy taka mapa do rozgrywki. Zdjęcia mapy:
  14. 1 punkt
    Nick: UlanaKrowa Wiek: 17 lat Jak długo grasz na serwerze? Na tym Skyblocku gram od poprzedniej edycji. Dla jednych jest to długo, dla drugich na krótko, bo przecież która to już edycja? Ja jednak twierdzę, że przy mojej aktywności w grze jest to czas, który pozwala na zapoznanie się dość dogłębnie z serwerem i jego zwyczajami. Na ile w skali 1/10 znasz komendy Helpera i Moda? Jeśli chodzi o komendy Helpera, to mogę spokojnie dać sobie jakieś 7.5-8/10, jednak z komendami przysługującymi Moderatorowi będzie znaczenie gorzej, bo jakieś 6.5/10. Czy spełniasz wszystkie wymagania? Uważam, że wszystkie wymagania spełniam. Zaznaczam tylko, że od kilku tygodni nie ma mnie na TeamSpeak3 (z wyjątkiem dnia dzisiejszego) ze względu na to, że do 17-19 września mam chwilowe problemy z komputerem. Jednak później znowu się wszystko unormuje, więc aktywność będzie podobna jak w grze - czyli, lekko mówiąc, duża. A co do nienagannego zachowania... Tę kwestię jestem zmuszony pozostawić do analizy Rupimowi i Kazu, ponieważ w przeszłości (zresztą dość niedalekiej) się kilka razy im naraziłem tj. doszło do kilku nieporozumień. Opisz siebie: Hm... Może zaczniemy klasykiem? Mam na imię Sławek, Sławuś, Sławomir, wiek podałem wyżej. Uczęszczam do liceum (z niezbyt wygórowanym poziomem nauczania, jednak nie jest najgorszy); realizuję tam naukę w zakresie rozszerzonym z wiedzy o społeczeństwie, geografii i języka angielskiego. Po szkółce chodzę na treningi (kiedyś się bawiłem w dwubój olimpijski, teraz rekreacyjnie), zagłębiam się w teologii i zawodowo narzekam na matematykę. Jeszcze kilka miesięcy temu byłem wiceliderem rady parafialnej, co, moim zdaniem, jest dość dobrym dowodem na to, że nie jestem złym kandydatem na Helpera. Dlaczego? Normy religijne i moralne są w większości zbieżne (różni się jedynie ich pochodzenie), a rzeczą oczywistą jest, że ktoś, kto należy do rady parafialnej musi ich przestrzegać. Tak samo jest z Helperem. Musi wykazywać się i przestrzeganiem norm moralnych, i prawnych (tu: regulaminu serwera). Oczywiście jestem świadomy tego, że jeszcze dość niedawno nie byłem w stu procentach godnym naśladowania graczem. Od niedawna staram się zmienić wizerunek niczym Kmicic, tylko bez zmiany tożsamości. Zdążyłem się narazić kilku osobom na serwerze, jednak większość socjologów jest zgodnych z tym, że żaden człowiek nie jest w stanie utrzymać z wszystkimi dobrych relacji, dlatego staram się traktować te osoby neutralnie, bo przecież tak trzeba - prawda? Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojego podania. UlanaKrowa
  15. 1 punkt
    Nick już zacząłem zauważać na tsie, jednakże wciąż nie widuję tego nicku na chacie, co za tym idzie nie widzę byś pomagał graczom. Zacznij się więcej udzielać na chacie i pomagać innym Póki co jestem na NIE.
  16. 1 punkt
    Tak jak pisałem pod Twoim poprzednim podaniem, jesteś graczem aktywnym, lecz od czasu ostatniego podania wciąż mało widziałem byś pomagał na chacie oraz wiek wciąż niezmienny. Także i moja ocena niestety musi pozostać niezmienna, jestem na NIE. Pomagaj więcej graczom, przecież to właśnie jest główna rola bycia w administracji
  17. 1 punkt
    Witam! Gracz został ukarany, dziękujemy za zgłoszenie i życzymy miłej gry na serwerze! ///Zamykam
  18. 1 punkt
    Ogólnie rozmowa wypadła tak pół na pół, nie wiedziałeś niektórych rzeczy. Jednak widzę u Ciebie poprawę i to, że starasz się o szansę. Małe tak.
  19. 1 punkt
    1. Misiek1202 2. NIgdy nie korzystałem z tego serwera 3."You are banned temporarily. Reason: "Oszukiwanie i okłamywanie Administracji ~Georger"" 4. 5. Nigdy nie korzystałem z tego serwera więc nie mogłem okłamać administracji
  20. 1 punkt
    Hmm, konto nie istnieje. Wejdź na teamspeaka i zgłoś się do administratora. Zamykam.
  21. 1 punkt
  22. 1 punkt
    Zapraszam na ts3: ts.skyblock.pl na rozmowę. Wstępnie jestem na tak, aczkolwiek ocena ta może ulec zmianie. --- Po rozmowie utrzymuję swoją ocenę z małym minusem za wiek i głos.
  23. 1 punkt
    Aktywny jesteś bardzo, udzielasz się na chacie, Ogólnie mam wątpliwości co do Twojego zachowania, więc cóz - zapraszam na ts. Generalnie rozmowa wypadła pozytywnie, powiedziałam Ci czego się douczyć. Jestem za daniem Ci szansy.
  24. 1 punkt
    why amcia ;___;
  25. 1 punkt
    Skoro ,,ksiezniczka w twoim zamku'' Dala sie naklonic jakiemus szarakowi... To zle o tobie swiadczy? Moim zdaniem przy obecnych dowodach nie masz zadnych szans na UB. //Zamykam

Ogłoszenia



Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×