Skocz do zawartości

Kuber

Użytkownik
  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Kuber wygrał w ostatnim dniu 28 Czerwiec 2017

Kuber ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

65 W porządku

6 obserwujących

O Kuber

  • Ranga
    Użytkownik III

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    3 kyu w Karate Shinkyokushin
    Lubos Branch
  • Nick w grze
    Kuber579
  • Gram na
    CubeGame.pl

Ostatnio na profilu byli

2025 wyświetleń profilu
  1. Jak dla mnie nie ma to większego sensu. Popieram to co napisał @tzmcion oraz dodam coś od siebie. Patrząc na to, że istneją takie mapki, na których odstęp pomiędzy wyspami jest tak mały (*ekhem* Grzybki *ekhem*), że tym double jumpem od razu dałoby się przedostać do przeciwnika i się go pozbyć, to połowy graczy na arenie nie byłoby już po 5s od startu, a chyba nie o to chodzi?
  2. Kuber

    Nick z gry: Kuber579 Nick oskarżonego: thephenwick Powód: Cheaty [Scaffold] Tryb: SW Data: 16.06.2019 Dowody:
  3. Kuber

    Nick z gry: Kuber579 Nick oskarżonego: Abdullohmed132 Powód: Cheaty Tryb: HnS+ Data: 19.06.2019 Dowody:
  4. Kuber

    Możesz sobie darować takie zbędne propozycje... NIE
  5. Kuber

    Nad tego typu rozwiązaniem myślę już od długiego czas, bo i dla mnie jest to z lekszka uciążliwe, ale po dłuższym zastanowieniu się oraz obeznaniu w temacie jest to zbędne. "Czemu? "ktoś może się spytać. Dlatego, że zaobserwowałem tendencję do logania tylko wśród graczy, którzy mają monet od groma i nie interesuje ich to czy je stracą czy nie (wysoka topka) i nawet jeśli zostałaby dodana kara to nic ich to nie zaboli bo nie mają już na co tej kasy wydawać. A co do dodawania kasy szukającemu za killa w czasie lognięcia? Można by było wprowadzić lekką rekompensatę za to w postaci, może nie całej nagrody za zabójstwo, lecz +15 monet bez naliczania zgonu chowającemu i zabójstwa szukającemu. A jeśli logają osoby początkujące to ich strata, bo prędzej czy później i tak będą musieli zdobyć wygrane jako szukający. A jak wiadomo, zabijanie się z premedytacją szukania jest karane więc no... Daje neutral
  6. Kuber

    Nick z gry: Kuber579Nick oskarzonego: Glathis123Powód: Cheaty [Fly]Data: 21.05.2018Tryb: HnS+Dowody:
  7. Kuber

    Nick z gry: Kuber579 Nick oskarzonego: BalkeVade Powód: Wulgarne słownictwo wobec innych graczy Data: 18.05.2018 Tryb: HnS+ Dowody:
  8. Kuber

    Widze, że też ktoś inny zauważył uciążliwość kilkania 3 rzeczy aby kupić jedną śnieżkę czy strzałę. A potem spędza sie na lobby z 20 min jak chce sie kupić 3 stacki strzał. Również myślałem nad takim usprawnieniem już od jakiegoś czasu i chciałem się brać za pisanie propo, ale mnie uprzedziłeś Duże tak
  9. Kuber

    Pomyślmy logicznie. Osoby mające perma bana, np. taki Szczepsoon jak już jesteśmy w jego temacie, nie mają opcji na zdobycie ub (szczególnie on) więc po kija mu te statystyki? Na pokaz? Co on z nimi może zrobić? Powidzieć do kumpla "Ej patrz na moje świetne statystyki na CG, ale nic i tak z nimi nie zrobie bo mam perma"... To tylko blokuje topki... Nawet jakby był "ub all" to, jeśli dobrze pamiętam, ostatnio przed tym wydarzeniem było usuwanie nieaktywnych kont. Oczywiście jestem na TAK
  10. Kuber

    Nick z gry: Kuber579 Nick oskarżonego: RninN Powód: Cheaty [Fly] Tryb: HnS+ Data: 02.05.2019 Dowody:
  11. Kuber

    No to tak, na początku edycji sam myślałem że będzie słaba ta zbroja, jednak jest inaczej, bo wystarczy jeden fragment i niweluje prawie cały flame z łuków, więc nie widzisz osób z całą zbroją bo nie ma po co. Bez przesady, zabijać szukających i tak się bedzię, bo jeśli wie sie jak to zrobić to i te thornsy nic nie dadzą (widać to po osobach z kolczugą). Trzeba umieć "kaitować" (gracze lola zrozumieją). Na koniec, złota zbroja prot 1, unbreaking 1, fire prot 4 i thorns byłaby zbty przesadzona jak na 2 lvl osiągnięć, jeśli już to zmieniłbym to jednocześnie ze zmianą jej miejsca w poziomach osiągnieć na 3 lub 4. Lecz nie uważam tej zmiany za potrzebną, ludzie i tak będą gineli od innych z lepszym EQ. NIE //Edit (29.04): Po chwili przemyślenia nadal uważam to za zbędne, gdyż każdy set ma inną rolę, nie ma po co ich mieszać ze sobą. 1lvl (kolczuga) - set pod "poke" 2lvl (złota) - set pod fire resist (w aktualnym momencie edycji bardzo mocny, gdyż, jak wyżej napisałem, niweluje prawie cały flame) 3lvl (żelana) - set pod projectal prot (w aktualnym momencie edycji bardzo mocny, bo wiele osób ma łuki i strzały) 4lvl (diax) - set z wyższej pólki, niby do walki wręcz, ale do dystansowej już jednak nie za bardzo 5lvl (diax enchant) - set pod walke wręcz i gonienie, ale z dystansu nadal da sie zabić bez większoego problemu Jak widać każdy set ma wady jak i zalety dlatego są zbalansowane. Tutaj odniose się do mojej propozycji sprzed 2 lat Aby dodać "przebieralnie", czyli możliwość customizacji setu. Nie trzeba by było wprowadzać zmian w setach, tylko możliwość zmian setu w zależności od tego jak kto uważa za dobre i słuszne. Ja osobiście był złożył sobie set z 4 różnych części (każdego prota) aby mieć maksymalną ochronę jaką sie da. Problemem więc nie jest zły balans zbroi, lecz brak możliwości jej zmiany po zakupie setu z wyższego poziomu.
  12. Kuber

    Nick z gry: Kuber579 Nick oskarżonego: Jestemchujem566q Powód: Wulgarny nick Data: 28.04.2019 Tryb: ClassicSG Dowody:
  13. Kuber

    Co prawda to prwada, denerwujące to jest gdy gościu ci się spala... nie ma za to ani killa ani monet co dla początkujących graczy może być uciążliwe. Jestem na TAK. Ja bym to zrobił w taki sposób, że jeśli ktoś zginie do 3 sekund od otrzymania ostatnich obrażeń (płomień, miecz, strzała, upadek) zaliczy zabójstwo osobie, od której ostatnie obrażenia otrzymał.
  14. Kuber

    Po pierwsze: Pamiętaj o stosowaniu się do wzoru! Po drugie: Kiedyś już była taka propozycja (nie chce mi sie szukać xD) i nie będzie ten tryb wrócony na serwer. Uważam temat za wyczerpany... //Edit: Jednak znalazłem(a raczej zachciało mi sie szukać)
  15. Kuber

    Nick z gry: Kuber579 Nick oskarżonego: xKatulek1337 Powód: Cheaty/bugowanie mapy Tryb: HnS+ Data: 23.02.2019 Dowody:

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×