Skocz do zawartości

Uzulaser648

Użytkownik
  • Zawartość

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Uzulaser648 wygrał w ostatnim dniu 25 Wrzesień 2018

Uzulaser648 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

24 Ogarnięty

2 obserwujących

O Uzulaser648

  • Ranga
    Użytkownik II

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Słuchanie Szpaka, anime i lolitki OwO
  • Nick w grze
    Uzulaser648
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Discord
    TVPNewsAt11#3367

Ostatnio na profilu byli

545 wyświetleń profilu
  1. Uzulaser648

    Zyfrilka generalnie wyjaśniła. Nie.
  2. Uzulaser648

    Na tak, będzie to generalnie wygodniejsze niż wpisywanie /fly za każdym razem gdy zmieniasz lobby.
  3. Uzulaser648

    Flame nie uważam za zbyt dobry, ale może by sprawił, że ktoś właściwie będzie używać wiader z wodą. Punch bardziej, ale byłoby to trochę irytujące, szczególnie że już można kupić książkę knockback na mieczu w sklepie i dostać knockback w enchancie. Ale co do tych enchantów jest jeden problem; nie można ich otrzymać bez biblioteczek. Sprawdziłem na jakich levelach się pojawiają: Punch 1 zaczął się pojawiać na ~10 levelu enchantu (2 biblioteczki minimum) Punch 2 zaczął się pojawiać na ~16 levelu enchantu (7 biblioteczek minimum) Flame zaczął się pojawiać na ~18 levelu enchantu (9 biblioteczek minimum) Jasne, można by sprawić, że będą się pojawiać na niższych levelach, ale to wtedy by było zbyt OP dla osób ze wszystkimi stałymi. Po za tym za niedługo nowa edycja jak już ktoś wspomniał.
  4. podobno ma być nowa edycja sw
    mam nadzieję że nie będzie na niej itemów stałych
    LEPIEJ* żeby nie było itemów stałych

     

  5. Uzulaser648

  6. zagłada basically

    72a15c1.png

  7. Uzulaser648

    masna fest, co tu więcej mówić na tak
  8. Uzulaser648

    Pomyślałem trochę o tej potce siły i doszedłem do wniosku że powinna zostać albo usunięta albo mieć poziom 1 i kosztować więcej (jak niektórzy proponowali). Ale dlaczego jest ona aż tak mocna? A więc, powiedzmy że masz diamentowy miecz i siłę 2. Ile będzie ten miecz zadawał obrażeń? Zwykły dia miecz zadaje 7 punktów obrażeń (3,5 serca bez żadnej zbroi lub resistance'u). Siła 2 sprawia, że zadaje się +260% obrażeń (7 + 7*260%). Miecz będzie zadawać 36,4 punktów obrażeń. Zwykły gracz bez żadnych efektów ma 20 punktów życia. Dodajmy do tego sharpness i generalnie można zadać 2 razy więcej obrażeń niż potrzeba by zabić takiego gracza jednym kliknięciem. Obniżenie poziomu siły do 1 jest jakimś rozwiązaniem ale nie idealnym; potka daje +130% obrażeń, a diamentowy miecz z siłą będzie zadawać 18,2 punktów obrażeń. (z sharpnessem 21,45, przez co gracz bez armora nadal będzie oneshotowany). Jest to mniej OP od poziomu 2, ale nadal jest bardzo mocne. "Ale każdy gracz ma co najmniej skórzaną zbroję!" - cały set skórzany daje 28% odporności przed obrażeniami (każdy punkt obrony daje 4% obrony przed obrażeniami, obliczajcie inne zbroje sami c: ), więc z siłą 2 nadal będziesz oneshotować kogoś bez sharpnessa (Zadając ~26,2 pkt obrażeń). Głównym celem twórcy tego posta było za to zbalansować tą potkę by była tak dobra jak inne... i szczerze to trudne będzie do zrobienia ze względu na to że inne potki są tak beznadziejne (jump boost 1 który nawet nie umożliwia skoku na 2 kratki lub niewidka która nie ukrywa zbroi, czy nawet rzucany slowness). I kilka osób mówi, że Dragomir ładnie wyjaśnił. Szczerze, nie; równie dobrze można było powiedzieć "Po co usuwać ten łuk punch 5 ze sklepu, najlepiej usuńmy wszystko i klepa na łapki". Przynajmniej gdyby istniał taki łuk trzeba by było umieć z niego celować lol edit: zauważyłem, że potka została zniżona do poziomu 1. prawdopodobnie już dosyć dawno. nie zmieniam jednak zdania, że cena powinna wzrosnąć.
  9. Uzulaser648

    Jakby dodali go z powrotem, wymaxowany chainowy hełm (generalnie dia hełm) nie miałby powodu by być w sklepie. Co prawda fajnie by było dodać go z powrotem, uważam też że jest to generalnie fajny itemek żeby pokazać że "Hej, gram tutaj od dawna". Ani na tak, ani na nie.
  10. Uzulaser648

    Prot 4 byłby jak najbardziej sztos, gdyby nie to że można tutaj kupić full dia zbroję. Prot 3 max bym dał, ale w bardzo dalekim late game (np. prot 1 kosztuje nadal 2 dia, prot 2 - 8, prot 3 - 16). Reszta jak najbardziej na tak - haste 2 nie będzie jakiś super OP, a zwiększenie zasięgu pułapki i regenki będzie... tak na prawdę odbugowaniem (bo obecnie tak nie powinny działać).
  11. Uzulaser648

    Nie grałem w ten tryb jeszcze nigdy, ale brzmi interesująco. Po za tym, Arcade potrzebuje trochę świeżości. Śnieżki za to nie powinny zabijać natychmiast, było by to według mnie zbyt oparte na CPS'ach... I w najgorszym wypadku tryb po prostu umrze po paru tygodniach. Generalnie jestem na tak.
  12. 5 sekund respawnu to nie jest tak mało, zdecydowanie wystarczy na zniszczenie beda gdy jesteś blisko (lub w środku) bazy przeciwnika. To będzie tak na prawdę więcej niż 5 sekund, bo jeszcze musisz spaść do tego specyficznego poziomu y (a nie można tego umiejscowić na np. y = 40, bo trzeba mieć w myśli rzucanie perły podczas spadania). Więc masz ~7 sekund. A jeśli jesteś w bitwie 2v1 to powinieneś po prostu grać mądrze, czego nie zmieni czas respienia się. Chyba że próbujesz zniszczyć czyjeś łóżko, ale jak już powiedziałem, masz na to wystarczająco dużo czasu.
  13. Uzulaser648

    Fireballa raczej będziesz używać tak jak na bedwars; gdy ktoś cie próbuje zaatakować z góry. Po za tym większość materiałów budowlanych na skywars jest raczej odporna na taki wybuch (przy odporności takiej jak na BW). Nie uważam że będzie to potrzebnym dodatkiem. Po za tym w jakim miejscu musiałby się taki znajdować? Bo na wyspie startowej na pewno nie.
  14. Uzulaser648

    Nie. Zakładając, że zdobycie czegoś takiego będzie możliwe na środku, sam środek by się zmienił w żyłę złota. Jeśli gracz użyje latania gdy spada to generalnie eliminuje karę dla gracza za popełnienie błędu. Tak jak powiedziano powyżej, możesz kupić w sklepie tymczasowym perełki. I wiem że to są tylko przykłady, ale wybór między super skokiem a lataniem przez 2,5 sekundy się średnio balansuje... Chyba że ten skok byłby na jakieś 500 kratek w górę...
  15. Uzulaser648

    1. Nick w grze: Uzulaser648 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: messi23126, szokolokospoko 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: sojusz 4. Tryb gry: SBSG 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 2019-03-01 6. Dowody: załączniki

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×