Skocz do zawartości

Uzulaser648

Użytkownik
  • Zawartość

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Uzulaser648 wygrał w ostatnim dniu 25 Wrzesień 2018

Uzulaser648 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

31 Ogarnięty

3 obserwujących

O Uzulaser648

  • Ranga
    Użytkownik II

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Słuchanie Szpaka, anime i lolitki OwO
  • Nick w grze
    Uzulaser648
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Discord
    TVPNewsAt11#3367

Ostatnio na profilu byli

726 wyświetleń profilu
  1. @Uzulaser648 Dzięki, twoje tez jest mega

  2. Uzulaser648

    Nick: Uzulaser648 Propozycja/zmiana/błąd: 1. Zbalansowanie SBSG. 2. Poprawienie pułapek i TNT na Bedwars. Uzasadnienie: 1. Kilka osób już wspomniało o tym. Na SBSG większość klas nie jest używana z jednego powodu - Paladyn i Hazardzista są po prostu o wiele lepsze od nich. Paladyn po pewnym czasie może wydawać się niezniszczalny, a hazardzista po pierwszej minucie dostaje bardzo dużo itemów do craftowania. Wiele klas jak dla mnie ma ogromny potencjał, tak jak szpieg, którym trzeba grać mądrze by wygrać z przeciwnikiem lub samuraj, który generalnie jest szklaną armatą. Ale po prostu nie są one dobre, a przynajmniej nie lepsze od wcześniej wspomnianego Paladyna i Hazardzisty. I nie zapomnijmy, że klasa Alchemika (chyba tak się nazywa?) jest "tymczasowo" wyłączona od ponad roku, jak nie kilku. Niektóre efekty Blitz Stara również są słabe w porównaniu do innych - po co przywoływać kilka wilków jak można biegać z butami Sonica z prędkością mach 7? Albo po co brać słabą regenerację po zabiciu jak można po prostu porazić kogoś piorunem? 2. Pułapki wokół łóżek chyba też były wcześniej wspomniane, czasami można nawet skakać po czyimś łóżku a ta się nie aktywuje. Ale jest jedna rzecz, o której nie widziałem ani jednej skargi... TNT. TNT wybucha z opóźnieniem 1-1,5 sekundy, co trochę psuje dynamikę gry. Jeszcze jednym problemem z tym jest... wytłumaczę to załącznikiem, bo słowami mi trochę trudno.
  3. Uzulaser648

    Jak większość osób wymieniła, ta ranga nie pasuje zbytnio do serwera. Proponowałbym prędzej podrasowanie obecnego VIPa... A nawet jeśli zostałaby dodana to na pewno nie z rzeczami które podałeś. Wszystkie to tzw. pay to win, co nie jest zgodne z EULA i psuje rozgrywkę.
  4. Uzulaser648

    DM jest bezsensowny tak jak wspomniano powyżej, tak jak zmniejszająca się granica (generalnie gdy granica zmniejszy się do minimum będzie ten sam efekt co z deathmatchem). Smoki jak na Hypixelu robiłyby w jakimś stopniu większy sens, ale też nie jestem tego fanem, ze względu na losowość (bo smoki mogą dosłownie zaatakować każdego). Pomysł na wydarzenie kończące grę jest dobry, ale jak na razie żaden z wymienionych pomysłów nie przypada mi do gustu. Jak już był wspomniany Hypixel to fajnie by było jakby właściwie był limit budowania i/lub kompas do kupienia gdy dana drużyna straci łóżko.
  5. Uzulaser648

    Muszę przyznać, zdarzyło mi się nie raz. Fajnie by było gdyby to zostało naprawione.
  6. Uzulaser648

    po tytule spodziewałem się czegoś innego, ale mniejsza z tym 5 monet na 10 minut to trochę za mało żeby to miało w ogóle miało jakikolwiek sens oraz nie pasuje to zbytnio do serwera minigames generalnie na nie
  7. Uzulaser648

    Wszystkie propozycje na nie. SCB nie potrzebuje losowości lub limitu danej klasy na arenę, ale buffów klas gorszych i nerfów klas lepszych co jakiś czas, żeby tzw. "meta" się zmieniała. Ostatni update był bardzo dawno temu, stąd się wziął opisany problem; enderdragon itp. są po prostu lepszym wyborem niż pająk czy czarodziej, dlatego różnorodność klas jest tak mała. Ale zakładam, że taki mały update i tak się nie pojawi, bo lepiej robić ogromną nową edycję co parę lat niż dodawać trochę świeżości co parę miesięcy. sory, musiałem o tym ponarzekać.
  8. Uzulaser648

    Będzie to 1,8*10^16 razy wygodniejsze niż klikanie na kompas co chwilę. Tak Pevpe wyjaśnił czemu obraz nie powinien być odblokowany. Co do przycisków - tak Samo "Tak" to za mało. Więc yyyyy Tak. ten pomysł jest po prostu epicki
  9. Uzulaser648

    Jeśli zostaniesz 1v1 z kimś i zmienisz klasę na jakąś która niszczy klasę twojego przeciwnika to nie będzie zbyt sprawiedliwe. Inni gracze będą musieli wziąć pod uwagę zmianę klasy, aż po zmianę playstyle'u. I to będzie kolejny dodatek przez który gracze bez VIPa będą prawdopodobnie nienawidzić VIPów, przykładem tego jest też wspomniany wcześniej doublejump. W takim wypadku? Może być. Jak będzie można zmienić w każdej chwili? Solidne nie.
  10. Uzulaser648

    generalnie na tak
  11. Uzulaser648

    Nie spotkałem się jeszcze z taką sytuacją... Jestem też zbyt leniwy by to testować. Ale w sumie czemu nie, przecież to nie zajmie tak długo do zrobienia, z world editem ~2 minuty na mapę? EDIT: Wytestowałem, jak najbardziej da się tam wejść. (spokojnie, wyszedłem z areny po tym, nie nadużywałem tego)

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×