Skocz do zawartości

father-christmas_1f385.pngchristmas-tree_1f384.png

Wesołych, spokojnych świąt, spędzonych w rodzinnej atmosferze,
udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku życzy Administracja SkyBlock.pl

JanuszeQ

Użytkownik
  • Zawartość

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

45 Ogarnięty

3 obserwujących

O JanuszeQ

  • Ranga
    Bywalec II
  • Urodziny 12/12/2004

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska, Kujawsko-Pomorskie
  • Zainteresowania
    Prowadzenie drugiego sezonu Skarg Janusza.
  • Nick w grze
    JanuszeQ
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Steam
    tupting

Ostatnio na profilu byli

882 wyświetleń profilu
  1. JanuszeQ

    ekstraklasa
  2. JanuszeQ

    tetrahydrocanabilowiec ;>
  3. JanuszeQ

    1. Nick w grze: januszeq 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Kamilewski1337TV 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: reklama 4. Tryb gry: se 5. Data (musi być widoczna na dowodach): today 6. Dowody:
  4. JanuszeQ

    Oi

    wcześniej chodziło, może to przez aktualizacje w7 na w10?
  5. JanuszeQ

    Oi

    mi nawet nie odpala
  6. JanuszeQ

    Oi

    [06:35:53] [Client thread/INFO]: Setting user: Kamil17cm [06:35:53] [Client thread/INFO]: (Session ID is token: :15e2665ab0473f9ab71589b0f20de0e9) [06:35:56] [Client thread/INFO]: LWJGL Version: 2.9.1 [06:35:56] [Client thread/ERROR]: Couldn't set pixel format org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?] at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?] at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?] at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?] at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?] at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) ~[lwjgl-2.9.1.jar:?] at bsu.am(SourceFile:510) [1.8.jar:?] at bsu.aj(SourceFile:352) [1.8.jar:?] at bsu.a(SourceFile:299) [1.8.jar:?] at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:120) [1.8.jar:?] ---- Minecraft Crash Report ---- // Don't be sad. I'll do better next time, I promise! Time: 24.08.18 06:35 Description: Initializing game org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252) at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739) at bsu.am(SourceFile:523) at bsu.aj(SourceFile:352) at bsu.a(SourceFile:299) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:120) A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows: --------------------------------------------------------------------------------------- -- Head -- Stacktrace: at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252) at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739) at bsu.am(SourceFile:523) at bsu.aj(SourceFile:352) -- Initialization -- Details: Stacktrace: at bsu.a(SourceFile:299) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:120) -- System Details -- Details: Minecraft Version: 1.8 Operating System: Windows 10 (amd64) version 10.0 Java Version: 1.8.0_181, Oracle Corporation Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation Memory: 61040232 bytes (58 MB) / 157753344 bytes (150 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB) JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0 Launched Version: 1.8 LWJGL: 2.9.1 OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread. GL Caps: Using VBOs: No Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched. Type: Client (map_client.txt) Resource Packs: [] Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null Profiler Position: N/A (disabled) #@[email protected]# Game crashed! Crash report saved to: #@[email protected]# C:\Users\Igots\AppData\Roaming\.minecraft\crash-reports\crash-2018-08-24_06.35.57-client.txt Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM warning: Using incremental CMS is deprecated and will likely be removed in a future release Pomoże ktoś? Sterowniki wszystko jest zaaktualizowane
  7. JanuszeQ

    Krzemie
  8. JanuszeQ

    Eklerze
  9. JanuszeQ

    Proponuję zabawę polegającą na wymyślaniu przezwisk *które nie będą wulgarne, i nie będą debilem, idiotą, cwelem etc.* na ostatnią literę wyższego przezwiska, ja zacznę dzban i osoba poniżej musi wymyślić przezwisko na literkę "n". Powodzenia, przypominam że tu nie ma nikt się na nikogo obrazić, niech zadziała wyobraźnia. glhf
  10. JanuszeQ

    nope, fenoloftaleiniarz jakiś, może @Vaioo?
  11. JanuszeQ

    nope, @Marcelan?
  12. JanuszeQ

    Zdecydowanie na TAK, proponuję osobiście zrobić w lobby po lewej stronie taką tabelkę z poziomem, fajnie by było jak by VIP nie był rangą Pay2Win tylko dodawał więcej rzeczy kosmetycznych. I rzeczy kosmetyczne dodać, np. zrobić ten tryb od 1.10 i elytry zmieniać czy coś. Dodać snajperki, coś na podobiznę GunGama. Coś w stylu takiego typowego fortnita. I dodać tryby Solo, Duo, Oddziały. Na solo np. dodać pety takich towarzyszów co by za nami chodziły i atakowały. Może fantazja poniosła aleeee, ciekawe by było.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×