Skocz do zawartości

AzethMeron

Użytkownik
  • Zawartość

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

AzethMeron wygrał w ostatnim dniu 1 Listopad 2017

AzethMeron ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

148 W porządku

7 obserwujących

O AzethMeron

  • Ranga
    Bywalec I
  • Urodziny 07/01/1998

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Youtube. Zapraszam na mój kanał: http://bit.ly/1SROKDt
  • Nick w grze
    Azeth_Meron
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Strona WWW
    http://bit.ly/1SROKDt

Ostatnio na profilu byli

2853 wyświetleń profilu
  1. AzethMeron

    A ja jestem na tak, przy czym wprowadzać to stopniowo. Przykładowo: teraz będzie rework SCB to połączyć portfel SCB z jednym z obecnych trybów. Kiedyś będzie rework innego trybu - znowu dołączyć go do wspólnego portfela. Wilk syty i owca cała. Wspólny portfel jest o tyle fajny, że można mainować jeden tryb ale potem pójść sobie pograć na innym, i nie będzie się dostawać (aż tak bardzo) po twarzy za braki w itemach. Pamiętajmy też, że można zrobić zamiast wspólnego portfela po prostu możliwości transferu na inne tryby - przy niekorzystnym przeliczniku. Dałoby to przynajmniej jakiś sens istnienia monetom po wymaksowaniu sobie danego trybu.
  2. Nowa edycja SCB? To będzie ciekawe. Edit: Moje propozycje: - Podział na klasy darmowe, VIP oraz możliwe do kupienia - to było spoko. Tylko nie może być tak, że ta sama klasa dla zwykłego gracza daje co innego niż dla VIPa: patrz Creeper. - Kreacja postaci: jeśli postać posiada przedmioty użytkowe, np. potiony, enderperły itd. to powinny co pewien czas otrzymywać "uzupełnienia". Np. Enderman może dostawać na start 4 enderperły i 1 co 15 sekund, 2 co 30 lub coś takiego. - Efekty nakładane przy śmierci na wrogów: po prostu... nie róbcie tego. - Regeneracja za zabicie - Przez naturę SCB (wygrywa Last One Standing) promuje się kampienie i unikanie walki bardziej niż atakowanie przeciwników. Moim zdaniem nadawanie regeneracji za zabicie to dobry pomysł. Nie musi od razu przywracać całego zdrowia, wystarczy część.
  3. AzethMeron

    1. Nick w grze: Azeth_Meron 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: ksawikos 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Latanie, speedhack 4. Tryb gry: SCB 5. Data: 24.03.2018 6. Dowody:
  4. 1. Nick w grze: Azeth_Meron 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: lubiemati, YTkostekPL, LOLOLTROLOL 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: - Lubiemati - Ten cheat jakoś ładnie się nazywa: pływał w powietrzu jak w wodzie - YTkostekPL, LOLOLTROLOL - sojusz, fly, speedhack (nie mogłem nagrać, oby zdjęcia wystarczyły) 4. Tryb gry: SCB 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 19 stycznia 6. Dowody:
  5. Aktualizacja 2.1.2. Linki oraz opis zmian w poście
  6. AzethMeron

    1. Nick w grze: Azeth_Meron 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Japuk2003, PanLegendarny 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Antyknockback, fly 4. Tryb gry: SCB 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 30 pażdziernika 6. Dowody:
  7. 1. Nick w grze: Azeth_Meron 2. Wiek: 19 lat 3. Opisz siebie: Jakub, niegdyś uczeń LO, dziś student Automatyki i Robotyki. Raczej większość osób z administracji mnie zna, od zeszłego roku działam na rzecz serwera Cubegame, co nierzadko stawiało mnie po przeciwnej stronie względem zarządu. Jednakże, wbrew obiegowej opinii, moim celem od zawsze było dobro serwera oraz sprawiedliwość. Przechodząc do umiejętności, posiadam obszerną wiedzę na temat komend Minecraft Vanilla (wliczając scoreboardy, gamerules oraz ich korelacje z redstonem oraz komparatorami) a także podstawy World Edita, więc jestem przekonany, że Cubegame’owe komendy załapię w ciągu kilku dni. 4. Dlaczego miałbyś otrzymać rangę? Mam silne poczucie sprawiedliwości, dziesiątki rozpatrzonych pozytywnie zgłoszeń, podstawową wiedzę o rodzajach oszustw oraz dobrą znajomość taryfikatora kar. W przeciwieństwie do niektórych moderatorów – obecnie już dzięki Bogu byłych – mam także zwyczaj myślenia przed mówieniem/działaniem, co na pewno oszczędzi wielu niepotrzebnych konfliktów. Jestem opanowany, poważny, darzę ludzi dookoła siebie szacunkiem. Nie da się także odmówić mi zaangażowania oraz konsekwencji; jako zwykły, prosty użytkownik udzielając się w sekcji „Skargi, pytania i problemy” oraz „Propozycje i uwagi” zaproponowałem i czynnie wspierałem wiele poprawek i zmian na lepsze, które ostatecznie zostały zrealizowane. Chcę po prostu pomagać dalej. Administracja potrzebuje ludzi, którym na serwerze szczerze zależy. 5. Od kiedy aktywnie grasz na serwerze? Pierwsze moje rozgrywki sięgają zapewne roku 2013, natomiast pierwsza udokumentowana gra jaką udało mi się znaleźć pochodzi z 2014. Najaktywniejszy byłem w okresie od ferii 2016 do wakacji tegoż roku, natomiast obecnie… 6. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer? Planuję powrót do aktywnej gry, więc śmiało można zakładać przynajmniej 2h dziennie na samą grę. Obowiązki kidmoderatora wydłużyłyby ten czas wprost proporcjonalnie. 7. Komunikacja: Discord: Tak TeamSpeak3: Tak Sprawny mikrofon: Tak Mutacja: Tak 8. Czy posiadasz konto premium: Tak. Mój profil: http://mysg.pl/profil/Azeth_Meron 9. Statystyki: Wiem, że lubujecie się w ocenianiu rekrutów przez pryzmat czasu spędzonego na serwerze, a także nabitych statystyk. Niestety, los z moimi statystykami obszedł się wyjątkowo nieuczciwie. Tak więc, aby oczyścić atmosferę; zwykłem grać przede wszystkim SCB, Klasyczne Blitz SG, SkyWalls oraz Kalambury. Na wszystkich miałem dobrze ponad 100 wygranych gier i znacznie więcej rozegranych. Niestety, większość z tych trybów dostała w niedalekiej przeszłości nowe edycje i resety topki… Mogę jednak zapewnoć, że moja wiedza o wszystkich dostępnych tutaj minigrach jest zdecydowanie większa niż może się to na pierwszy rzut oka wydawać. „Dorobek” oraz inne odniesienia: Poprzednie podanie: https://skyblock.pl/index.php?/topic/44006-odrzuconepodanie-azeth_meron/&tab=comments#comment-200417 Wprowadzony pomysł antyspamu: https://skyblock.pl/index.php?/topic/55565-propozycja-reforma-antyspamu/&tab=comments#comment-241855 Wielka propozycje poprawek SCB: https://skyblock.pl/index.php?/topic/43995-propozycja-poprawki-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-na-scb-i-inne-konkrety/ Wydłużenie bana za campienie na SCB, w którym się udzieliłem i także miałem to sugerować: https://skyblock.pl/index.php?/topic/43794-scb-ban-za-campienie/&tab=comments#comment-200413 Największe choroby Cubegame, zbiorczy temat ze zgłoszonymi błędami, poprawianymi powoli przez Neksiego i Derpeusza: https://skyblock.pl/index.php?/topic/53485-najwi%C4%99ksze-choroby-serwera-cubegamepl/ Moje opus vitae, Wojny Mobów, dowód znajomości komend Minecraft: https://skyblock.pl/index.php?/topic/55660-minigame-pvp17-wojny-mob%C3%B3w-211-20-klas-8-aren-4-tryby-gry/&tab=comments#comment-242182
  8. AzethMeron

    1. Nick w grze: Azeth_Meron 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: ItzLordz oraz Colleen1908 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Sojusz 4. Tryb gry: SCB 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 30 października 6. Dowody:
  9. AzethMeron

    1. Nick w grze: Azeth_Meron 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Mixrey 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Obraza 4. Tryb gry: HNS 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 30 października 2017 6. Dowody:
  10. Łatka 2.1.1 - Poprawia błędy: - W trybie drużynowym nie działało.. nic. Postawiłem jedną pochodnie i działa - Czasem przy grze TTT (Zdrajca) wylosowany gracz mógł zrespić się bez przedmiotów, teraz się to nie będzie zdarzać - Odporność 3 w trybie Arcade od teraz działa - Drobne poprawki optymalizacji i pomniejszych, niewpływających na grę błędów.
  11. Wojny Mobów 2 – Minigame PvP Ostatnia aktualizacja wątku: 4 stycznia 2018 O co tu chodzi? Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej. Tryby gry: Wspomniane cztery tryby rozgrywki to: - Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy. - Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn. - Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać. - Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter. Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego. Zróżnicowane bitwy: Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi. Mapy: Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach: Rezydencja: Zalecana liczba graczy: 2-3 Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena. Dola Jeruzalem: Zalecana liczba graczy: 3-6 Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju. Osada: Zalecana liczba graczy: 3-6 Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem. Bliźniacze Mosty: Zalecana liczba graczy: 4-8 Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami. Stos: Zalecana liczba graczy: 4-8 Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia. Candyland: Zalecana liczba graczy: 4-8 Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki. Tropiki: Zalecana liczba graczy: 6-12 Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. Lodowa: Zalecana liczba graczy: 6-12 Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew. Klasy Postaci: Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki. Agresorzy: Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał. Nazwa – Zombie (Aggressor) Liczba HP – 40 Broń – Kij sharpness 4 Efekty – Brak Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – brak Nazwa – Creeper (Aggressor) Liczba HP – 20 Broń – Proch sharpness 4 Efekty – Sila 2 Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x3 Nazwa – Kurczak (Aggressor) Liczba HP – 32 Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1 Efekty – Siła 1 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – brak Nazwa – Żelazny golem (Aggressor) Liczba HP – 36 Broń – Żelazna Sztabka sharpness 2 Efekty – brak Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4 Inne – 4 Złote jabłka Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor) Liczba HP – 20 Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3 Efekty – brak Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2 Nazwa – Wygnaniec (Aggressor) Liczba HP – 20 Broń – Żelazna motyka sharpness 6 Efekty – Przyspieszenie 1 Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4 Inne – brak Nazwa – Wither (Aggressor) Liczba HP – 40 Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2 Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1) Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x2 Tacticale: Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych. Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Łza ghasta sharpness 3 Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3 Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji Nazwa – Kałamarnica (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3 Efekty – Widzenie w ciemności Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach Nazwa – Posuch (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Kij Sharpness 4 Efekty – Odporność 1 Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16 Nazwa – Enderman (Tactical) Liczba HP – 32 Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3 Efekty – Niewidzialność Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10 Inne – 16 enderpereł, Nazwa – Farlander (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Złota motyka sharpness 4 Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund) Pancerz – brak Inne – brak Nazwa – Pająk (Tactical) Liczba HP – 28 Broń – Oko Pająka sharpness 4 Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2 Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60) Poke Masterzy: Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność. Nazwa – Endermite (Poke Master) Liczba HP – 28 Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2 Efekty – brak Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw) Nazwa – Smok Kresu (Poke Master) Liczba HP – 40 Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4 Efekty – Przyspieszenie 1 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4 Archers: Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie. Nazwa – Szkielet (Archer) Liczba HP – 20 Broń – Łuk punch 2 power 1 Efekty – Przyśpieszenie 1 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – Splash Speed 2 Potion x2 Nazwa – Blaze (Archer) Liczba HP – 20 Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2 Efekty – Przyśpieszenie 1 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2 Chaos: Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek Nazwa – Wiedźma (Chaos) Liczba HP – 20 Broń – Zboże sharpness 3 Efekty – brak Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4 Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg Nazwa – Ghast (Chaos) Liczba HP – 40 Broń – Łuk Efekty – Zwiększenie skoku 12 Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10 Inne – brak Nazwa – Herobrine (Chaos) Liczba HP – 20 Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3 Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1 Pancerz – brak Inne – Splash Speed 2 Potions x5 Wideoprezentacja: Linki do pobrania: Linki tylko dla tej wersji: MIRROR 1, MIRROR 2 Wersja mapy: 2.1.2 Kompatybilna z: Minecraft 1.7 W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5 Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0 Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade Games. Zaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza. Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.2 "Mała" ale duża aktualizacja. Poza szeregiem poprawek błędów oraz usprawnień optymalizacji wprowadza zaklęcie ostrości na wszystkich przedmiotach z knockbackiem, w przypadku gdy klasa taki posiada, Delikatnie poprawia balans, wprowadza nowy sekret do Hali Zagubionych Drzwi. Największą zmianą zaś jest przebudowa Stosu - skin Kamikazera zmienił styl, lokalizacje i układ ciała, pojawił się także jeden nowy skin, wszystkie zaś zostały połączone całą masą nowych przejść, ułatwiających poruszanie się po mapie. Stos otrzymał również dwa TP Buffy w zastępstwie za dawny Dark Buff. Miłej gry!
  12. AzethMeron

    Odpowiedź znajduje się w tym temacie: Można chyba temat zamknąć. Aczkolwiek nadal apeluję o ograniczenie do 3 sekund i może do 5/10 w lobby/przed wejściem do gry
  13. AzethMeron

    1. Nick z gry: Azeth_Meron 2. Nazwa propozycji: Reforma Antyspamu 3. Dotyczy trybu: Całego serwera 4. Opis propozycji: Proponuję, aby obecny system antyspam (10 sekund wyciszenia po wiadomości lub komendzie) zastąpić nowym. Działałby w ten sposób: - Po każdej wpisanej wiadomości (innej niż komenda!) gracz otrzymuje 3s wyciszenia. - Jeśli gracz wpisze taką samą lub bardzo podobną wiadomość więcej niż dwa razy pod rząd, otrzyma 10 sekund wyciszenia. 5. Własne refleksje: Osobiście, nigdy nie spotkałem się z przypadkami spamu innymi niż osób z zarządu, natomiast jeśli rzeczywiście spam jest problemem, to taki system byłby dużo mniej dotkliwy dla szanujących otoczenie graczy. Przykładowo? Czas oczekiwania na start SCB wynosi 10 sekund. Jeśli wpiszę komendę /v, nie dam rady wysłać żadnej innej wiadomości aż do startu areny, wtedy zaś raczej okazji już nie będzie. Utrudnia mi to wysyłanie standardowego "Powodzenia! I miłej gry ". Niby nic, ale trochę słabo. Inna sprawa, że zwykle po natrafieniu na godnego rywala lubię zamienić z nim kilka słów zanim go zabiję, oczywiście jeśli ten ma na rozmowę ochotę. Natomiast przy 10-sekundowym interwale rozmowa jest... dosyć powolna. Jestem też za zniesieniem lub ograniczeniem blokady antyspam dla graczy VIP. Wbrew pozorom, to byłby atrakcyjny ficzer.
  14. 1. Nick z gry: Azeth_Meron 2. Dotyczy trybu: Bedwars 3. Opis uwagi: Znalazłem kilka mniejszych i większych błędów na BW. Mianowicie: - Patyk Knockback 1 - Teoretycznie kupując go, powinniśmy otrzymać patyk z knockback 1. Co otrzymujemy w rzeczywistości? Patyk knockback 2... - Brak informacji o zakupie ulepszeń drużynowych na czacie - Daje grającym na komunikatorze głosowym jeszcze większą przewagę i pogarsza teamwork. Chyba do poprawy? - Nadpisujące się zbroje - Po zakupie żelaznej zbroi, jeśli missclickniemy na zbroje kolczą, nasza żelazna zbroja zostanie nadpisana kolczugą. Co gorsza, nie będziemy w stanie odzyskać żelaznej zbroi, ponieważ (swobodny cytat) "to ulepszenie jest stałe i nie można odblokować go drugi raz". Jeśli zdarzyłoby mi się to z diamentową zbroją, pewnie byłbym zły.
  15. Live z serwera. Ja, Barkler, Kamikazer i Bloom gramy Bedwars. Zapraszamy:
    youtu.be/n5U5NctxTMI

     

     

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×