Skocz do zawartości

Bepol

Nowy Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Bepol

  1. 1. Bebcio03 (mowią na mnie Bepol ) 2. Mam 15 lat skonczone 14 Sierpnia 3.Graczem serwera jestem jedynie tydzień, jednak mam nadzieje, ze dzieki mojej wysokiej znajomosci komend dla gracza, moda i KidModa (zapisuje sobie wszystkie w notesie ) przymkniecie na to oko xD. 4. Tak jak juz wspomnialem w poprzednim punkcie, znam je bardzo dobrze, a jesli jakiejs zapomne, sięgam do notesu. W skali od 1 do 10 będzie to 9.5 . Dlaczego nie 10? Znajac sam siebie, zakladam, ze cos przeoczylem xD 5. Co do tego punktu brakuje mi 10 postow na forum (co postaram sie jak najszybciej nadrobic). Na discordzie jestem cały czas dostępny, na ts'ie siedze po 3-4 godz dziennie w weekendy i święta, a w dni robocze ok 2 godzin. 6. Zacznę od tego, że nazywam się Antek, mieszkam w Wawie (w Powsinie). Mam kota i psa, ktorzy swietnie sie dogadują. Jak narazie ucze się programowac w Javie. Dlaczego chce być Modem? Od dluzszego czasu, w nic się mocno nie zaangażowałem, a taki mam plan co do "KidModowania" Ostatnio zdałem patent na jachty motorowe. Jeśli chodzi o ortografie, jestem nie do wytrzymania, bo kazdego poprawiam xD Lubie tez, być poprawianym, staram sie uczyc na bledach (nie tylko swoich) Dziękuje, za poswiecenie mi czasu P.S. na discord i TS'ie mam nick Bepol
  2. 1. Bebcio03 2. Az0h 3. Obraza gracza 4. 30.08.2017 5. SS

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×