Skocz do zawartości

Thordissa

Helper SkyBlock
  • Zawartość

    226
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Thordissa wygrał w ostatnim dniu 24 Czerwiec

Thordissa ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

248 Pomocny

O Thordissa

  • Ranga
    Bywalec II
  • Urodziny 03/04/2001

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    The Void.
  • Zainteresowania
    Ofiary
    Polowanie na dusze
    Handel organami
    Tortury owo
    ...
    No i w sumie koty i gotowanie :^
  • Nick w grze
    Thordissa
  • Gram na
    SkyBlock.pl
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Discord
    Thordissa#1555
  • Steam
    https://steamcommunity.com/id/Thordissa

Ostatnio na profilu byli

4906 wyświetleń profilu
  1. Zakładając, że byłoby to niemożliwe, to może przerobić lekko tę propozycję na automatyczne teleportowanie na spawna przy każdym logowaniu? Jakby ktoś chciał to argumentować tym, że trzeba za każdym razem wpisywać /is home - lepiej już poświęcić tę sekundę na wpisanie, a nie potem siedzieć, czekając na zmartwychwstanie sektora. Gorzej jakby spawn padł x'D W każdym razie jestem jak najbardziej na tak Zastanawia mnie tylko jedna kwestia. Co z graczami nonpremium, jeśli lobby dla stivków padnie? Siłą rzeczy przed przejściem na spawna muszą przez nie przejść...
  2. Thordissa

    Here we go again... Chyba nie mam do dodania nic więcej, gdyż poprzednicy wystarczająco wyczerpali temat. To zaczyna się robić co najmniej żenujące... Będziesz pisał nowe poradniki co każdą zmianę w ekonomii, czy co? -9 lololo
  3. Thordissa

    Dwa

    Cześć Skarga niestety nie zostanie rozpatrzona ze względu na brak konkretnej daty w dowodach (jest godzina, ale nie ma dnia) Jeśli masz jakieś lepsze dowody, na których znajdzie się konkretna data, podeślij komuś z kadry np. na Discordzie Pozdrawiam i życzę miłej gry
  4. Z jednej strony ciekawy bajer, ale z drugiej... Jeśli gracz nie będzie dbał o reklamę, to nie będzie mieć dużej frekwencji. Poza tym wydaje mi się (mogę się mylić), że gracze wolą chodzić na wyspy, gdzie mogą zarobić, więc gracz z wyspą stricte pod wygląd będzie przez to w tyle. Kolejna sprawa: przewiduję pojawienie się multikont tworzonych, by afczeć na wyspie. I dobrze ukryte mogą być niemal niewykrywalne (dopisek: wiem jak to wygląda z perspektywy moderatora, byłam nim w końcu z 2 miesiące, ale wątpię by moderatorzy mieli czas sprawdzać dosłownie każde nowe konto, tym bardziej że nie zawsze są), a moderatorzy mają często ważniejszą robotę niż chodzenie po topowych wyspach i szukanie afków. Przykro mi, ale jestem na nie
  5. Thordissa

    Również jestem na tak, nieraz byłam świadkiem, jak moderator sprawdził czas jednemu graczowi, a za nim poszła gromada innych z pytaniami typu "Ej a ja?" "A ja jaki mam czas?" "Mod sprawdzisz mój czas?" itp.
  6. Thordissa

    Tak jakby nie można robić hopperów xD Jestem na nie, choćby z powodu którego napisał Tulipanek: ktoś wydaje 10 zł i tak właściwie to lotto, czy dostanie czy nie...
  7. Thordissa

    Podpinam się pod wypowiedź kolegi wyżej, w moim odczuciu jest to również chaotyczne. W połowę rzeczy trzeba zainwestować dużo. Nie zauważyłam sposobu z ciasteczkami, a są jednym z najlepszych źródeł zarobku. Poza tym mieliśmy w planach robić zmienną ekonomię (nerfić to co najlepsze i podbijać coś innego), żeby nie było, że przez całą edycję gracze będą się skupiali tylko na kilku sposobach
  8. Thordissa

    Jestem typem osoby bardzo bezpośredniej, ja bym zapytała wprost o to, by przynajmniej mieć jasną sytuację, a nie wątpliwości. Boję się odrzucenia przez bliską osobę, że znowu będę sama.
  9. Thordissa

    Nick: no niech bedzie Thordissa ._. Tag: &7&lS&6MIESZE&7K - SMIESZEK //ewentualnie wersja sama zlota xd
  10. Thordissa

    Jestem na tak A co myślicie o czymś takim również na Bedwars? W przypadku jednej drużyny nie jest to chyba kwestią dyskusyjną (chyba że trzy osoby biłyby jedną, to może by system liczył dwa największe % dmg zadanego ofierze?), ale jakby były dwie różne drużyny przy ataku na jednego gracza? Nie mówię tu o sojuszach, które rzecz jasna są zakazane, ale czasem przy masowych bitwach mogłyby takie sytuacje nastąpić. Przewiduję dwie opcje w przypadku atakowania jednego gracza przez dwie różne drużyny: asysty się liczą lub nie liczą
  11. Thordissa

    Jestem ślepa, nie zauważyłam że ktoś o tym też pisał ;_; Proszę o zamknięcie i przepraszam za problem D: 1. Nick w grze: Thordissa 2. Tryb gry: BlitzSG (niewykluczone ze tez ClassicSG, nie sprawdzałam) 3. Opis uwagi: Po zabiciu gracza nie dropią jego itemy 4. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: No nie wiem co tu mogę dopisać xD Błąd zauważyłam wczoraj wieczorem 5. Ewentualne załączniki:
  12. Thordissa

    O tyle środek mi się bardzo podoba, o tyle wyspy graczy... Tak jak wyżej zasugerowano, dałabym pajęczyny zamiast białej wełny oraz zwyczajne drewno. I wyspy są trochę za daleko moim zdaniem Jeśli zostaną naniesione poprawki, to jak najbardziej będę na tak
  13. Blay95, odniosę się do Twojej wypowiedzi na temat Bedwars. Zwróć uwagę na to, że vipy mają pisanie na globalnym czacie nieograniczone, a double jump raz na bodajże minutę. Zwykli gracze byliby ograniczeni zasobem monet. Odniosę się teraz do głównego postu: 1. Poza wyżej wymienionymi rzeczami dodałabym coś, co widziałam w innym wątku na temat sklepu na Bedwars, a mianowicie efekty kosmetyczne. Czy to efekt nad wyspą, czy na przykład efekt wygranej (weźmy na przykład latanie na smoku, co jest na pewnym znanym wszystkim serwerze) 2. Bardzo mnie to przekonuje, często spotykałam vipów którzy myśleli, że jak mają rangę, to mogą sobie pozwolić na więcej. Choćby przykład sprzed paru tygodni, gdzie gracz na nawet napisanie przeze mnie kropki od razu odpowiadał jedną, tą samą, denerwującą wiadomością. Ciul wie czemu. Odniesienie do uwag: 1. Podpinam się pod wypowiedź Fabiana 2. Jestem za poprawą. Ciasto raczej nie jest wykorzystywane przy innych hasłach, a zablokowanie raczej nie stanowiłoby wielkiego problemu?
  14. Thordissa

    Dość ciekawe, widziałam coś takiego na innym serwerze, i nie widzę przeciwwskazań. Tylko gdzie by się to wyświetlało? Bądźmy szczerzy, na rankingi na cubegame.pl mało kto patrzy, tak myślę Na tak, bo czemu nie :P?
  15. Thordissa

    No hy0 helper :> *zwloki*

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×