Skocz do zawartości

Zmiany w wyglądzie forum!
Nowy wygląd do wyboru - ciemny ^_^

Ankieta "Który styl ma być domyślnym wyglądem forum".
Zachęcamy do głosowania i proponowania poprawek/zmian!
https://skyblock.pl/index.php?/topic/65440-nowy-wygląd-forum/

 

AAA01

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

O AAA01

  • Ranga
    Nowy
  • Urodziny 03/02/1999

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w grze
    AAA01
  • Gram na
    SkyBlock.pl

Ostatnio na profilu byli

492 wyświetleń profilu
  1. Jako iż krąży plotka, że nowa edycja za pasem, to jeszcze parę zmian by się przydało, do rzeczy: ~~~ 1. Aukcje ~~~ Owszem jest rynek, z którym ostatnio było sporo problemów, lecz aukcja była by urozmaiceniem rozgrywki. Zazwyczaj aukcje przeprowadza się wtedy, gdy istnieje wielu potencjalnych nabywców na jeden towar, a często tak jest gdy ktoś wystawi przedmiot na który jest popyt na rynku. Nie ma co tłumaczyć, po prostu było by "wygodniejsze" sprzedawanie przedmiotów przez nawet nowych graczy na które jest popyt, jak i dla starych wyjadaczy była by to ciekawa opcja. ~~~ 2. Limity ~~~ Limity ustawione na leje (hopery), tłoki (pistony) na wyspach, w moim mniemaniu powinny być one ustalone odgórnie. Przykładowo jest wyspa i posiada ona limit na np. 30 hoperow i 135 pistonów, a tak jak jest teraz czyli limit na gracza (razy mnożnik na członków wyspy) ludzie obchodzą na wiele sposobów - Dodają się wzajemnie na kilka minut tylko po to aby postawić więcej hoperów lub pistonów, lub dodają swoje MK logowane przez VPN'a lub też normalnie i dodają się na wyspę logując się raz na serwerze. Bynajmniej łatwo ten licznik obejść, więc odgórny limit byłby bardziej sprawiedliwy. Drugim sposobem na rozwiązanie tego zjawiska, można by dostosować limity do rangi - Vip, SVip, itd.. z każdą rangą limit byłby zwiększany. ~~~ 3. Taryfikator kar ~~~ Chodzi mi tutaj o taryfikator kar, dla graczy którzy zostali zgłoszeni na forum przez innego gracza, mianowicie to że ktoś sobie na za dużo pozwolił na czacie i dostał warna od kogoś z administracji, która znajdowała się obecnie na serwerze, ok. Lecz czasem gracz zostaje zgłoszony na forum przez innego gracza sam fakt, że ktoś poświęcił swój czas na napisanie tematu oraz zrobienie ss'a, wrzucenie go na stronę, to już się ceni, lecz taki zgłoszony gracz powinien posiadać surowszy taryfikator, jeden warn, lub mute na 15 minut, czy tam tę godzinę - dwie, to definitywnie za mało. Moim zdaniem kara dla takiego agenta powinna być wygórowana przykładowo mute do 48 godzin, lub ban na 24-48 godzin i do tego wiadomo, warn. ~~~ 4. Prace ~~~ Mam na myśli balans, przykładowo łowca do zarabiania etheru jest 3x lepszy od górnika, górnik przy ciągłym kopaniu stona kilofem 64/64 średnio wyciąga 1 ether na sekundę, a taki łowca przy jednym uderzeniu miecza przy dobrze rozbudowanej farmie pigmenów jest w stanie wyfarmić od 3 do 10 etheru, tak samo rybak - 5 etheru od ryby wydaje się dużo, lecz rybę łowi się ponad tę 5 sekund, co daje nam gorszy rezultat od górnika, nie oszukujmy się i jednak po przeanalizowaniu jest tutaj ten "balans" do zmiany, nie musi być od razu wszystko do perfekcji zmienione żeby każda praca dawała tyle samo etheru, co do prac to ode mnie na tyle, głębszą analizę pozostawiam władzą. ~~~ 5. Receptura ~~~ https://imgur.com/a/Ui6fyNS Przypomnę tylko, że rynkowa cena jednego diamentu to +/- 1.800$ - 2.000$ Mówiąc wprost, przydałoby się zmienić tę recepturę Pozdrawiam: AAA01
  2. Witam ponownie, Przybywam ze świeżą porcją propozycji / zmian, mam nadzieję, że coś tu się prześlizgnie z podanych przykładów. Nie zwlekając, do rzeczy: 1. ~~~ komenda /fix ~~~ co tutaj dużo mówić, po prostu jest to zbyt drogie, przykładowo - ulepszenie miecza, który jest na wyczerpaniu kosztuje w granicach 2,5k etheru, i tutaj wkracza matematyka: 1 minuta w tym czasie gracz średnio dropi 40 ether coinsów, na zwykłej "farmie etheru" - w przeciągu godziny wychodzi około 2400 a liczba 2400 to cena "naprawy -> /Fix" jednego przedmiotu. Nawet chcąc naprawić miecz którym farmione były ether coinsy, to przy dobrych wiatrach wychodzimy na zero. Oczywiście możemy przeznaczać komendę /Fix na przedmiotu legendarnego typu, ale pamiętajmy o tym, że jest to przywilej i nawet zejście z ceny o 20% ulepszanego przedmiotu zwraca nam się w minimalnej ilości etheru nie wspominając o tym, że - Farmimy, Farmimy i farmimy, przez 40 / 60 minut tylko po to, żeby naprawić jeden item, tak więc puenta, sugeruje zmniejszyć "cene" komendy /Fix 2. ~~~ Czat ~~~ **PRZECIWNIK KRWAWI** - Chyba, każdy kto korzystał z farmy etheru, wie o czym mowa, praktycznie za każdego trafionego moba, dostajemy na czacie informacje, że **PRZECIWNIK KRWAWI** Proponuję aby informacja ta została wyświetlana tylko przy walki w trybie PVP, wtedy gdy walczymy z innym graczem. Korzystanie z farm etheru oraz czytanie czatu jest niewykonalne, na własnym przykładzie, farmiąc i gdy widać jakąkolwiek wiadomość na czacie, to widać ja tylko przez 1 sekundę, a potem już tylko spam, że PRZECIWNIK... / Wniosek - przeniesienie komunikatu tylko na tryb PVP 3. ~~~ Ether Shop ~~~ ETHER BOOST- Chyba ktoś kto ustalał cena tego bonusu wstawił o jedno zero za dużo, korzystając z obliczeń z punktu pierwszego chyba jesteśmy w stanie obliczyć ile zajmie nam farmienie tego bonusu, Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś chciał to kupić lub aby ktoś z tego korzystał. Tak więc opuszczenie ceny nawet o 3/4 jest tutaj średnio opłacalne, wychodzi wtedy 800 etheru na 10 minut, na który to boost musimy wydać aż 18 tysięcy etheru? / Morał - zejście z ceny, i to baaardzo.. 4. ~~~ Miliony Dolarów ~~~ Chodzi mi tutaj o to, że ludzie posiadają miliony na koncie, jest to głównie spowodowane olbrzymimi kaktusiarkami, jest jest trudno postać chwilkę w miejscu i pospamować scrolla, można to też sobie ułatwić Auto Clickerami i AutoHotKey'ami, stoisz i zarabiasz, z drugiej strony owszem, gracze to budowali sami i włożyli w to bynajmniej te 4-5 godzin samej budowy, ale ich spędzony czas na serwerze to budowa kaktusiarki a potem kolejne dni sprzedawania kaktusów, nie mam na myśli też samych kaktusiarek, są olbrzymie farmy czy to bambusa, pszenicy lub jakieś inne. Zmierzam tutaj do tego, że należy zmniejszyć boost roślin albo przynajmjniej ograniczyć go o połowę, w tedy gracze zaczną kombinować, co daje nam większe możliwości handlu, wymian, zarabiarek, oraz ogólnego rozrostu rozgrywki a nie samego stania i sprzedawania roślin, tak więc albo zmniejszenie cen roślin uprawnych lub boostu, który daje niesamowite możliwości wzrostu. 5. ~~~ Czas tematu ~~~ Mam tutaj na myśli o to, aby zamykać temat propozycji czy też zmian po 24 godzinach od jego napisania, dobrze by było posłuchać różnych opinii, a nie tak jak ostatnio, po paru minutach temat został zamknięty. Wiem, że wielu może go przeczytać, ale już wtedy nie wyrazi opinii, tak więc - 24h i temat zamykany, albo przynajmniej okolice tych 24h godzin, nikt perfekcyjny nie jest ;] Z pozdrowieniami: AAA01 (>^.^)> <(^.^<)
  3. Witam, Na wstępie pragnę zaznaczyć, że jestem stosunkowo świeżym graczem, oraz nie studiowałem całego forum dlatego też nie wiem czy wymienione tutaj propozycje były podane wcześniej lub też było to wprowadzone na serwerze i z jakiegoś powodu usunięte. 1. ~~~ Kupony / Vouchery ~~~ Mianowicie chodzi tutaj o ETHER Jak sama nazwa wskazuje kupony, lub coś w tym rodzaju. Przykładowo dodanie do sklepu "/Ether" w postaci kartki papieru lub jakiejś innej, która po kliknięciu (PPM) przyznaje nam na konto, dajmy na to 500 Punktów etheru, oczywiście cena tegoż to kuponu byłaby taka sama lub troszeczkę niższa. Z moich obserwacji wynika, gracze i tak to stosują, lecz w postaci "kluczy", praktycznie codziennie ktoś wystawia na /ah Kluczyki "Party" lub jakieś inne. Stosując kupony, ułatwiło by to handel oraz rozbieżność cen rynkowych, ten sam klucz możemy sprzedać w cenach różniących się o klika tysięcy, a taki kupon wartości '500 punktów etheru" byłby wygodniejszy. 2. ~~~ SKYGOD ~~~ Chodzi mi tutaj głównie o to, że kogo byśmy nie zapytali za serwerze o to, jaką rangę kupić najlepiej odpowiedź jest rutynowa - SuperVip / Hero, Nie powinno tak być, gdyż logika podpowiada nam, co droższe, to lepsze, z drugiej strony nie mówię, że tak nie jest, większe bonusy owszem posiada ta ranga. Ze względu na to, że ją posiadam, sam byłem wypytywany kilkukrotnie przez graczy czy warto kupować SKYGODA i sam im odpowiadałem, że NIE - bardziej jest opłacalny wcześniej wymieniony SuperVip lub HERO, ponieważ "skala dóbr" <--- tak to nazwijmy na potrzeby, jest nieproporcjonalna do ceny, z pewnością jest to też zauważalne po ilości graczy z tym przywilejem, możemy sobie tłumaczyć to też ceną, ale zdania graczy są te same, "co warto kupić" a nie, "co jest lepsze" nie mylmy tych dwóch zasadniczych pojęć. 3. ~~~ Kolory ~~~ Nie chodzi tutaj o kolory na czacie, bo to już zostało odrzucone, tyle wiem ;] mam na myśli "kolory" na tabliczkach i nie chodzi mi tutaj o całą paletę a konkretnie o 2-3 kolory, np. niebieski i zielony. Reszta kolorów została by zarezerwowana dla administracji, aby ludzie sobie "zatwierdzeń" na eventy nie podrabiali. Można by było te "kolorki" wrzucić do sklepu z etherem lub do legendarnej skrzynki, oczywiście za jakąś wygórowaną cenę, aby nikt tym nie zaspamował wysp tabliczkami z informacjami kolorowymi bo epilepsji można będzie dostać, głównie przydawało by się to do konkretnych informacji takich jak, regulamin czyjejś prywatnej wyspy lub regulamin organizowanego eventu przez gracza. Z pewnością czyta się tekst lepiej, kiedy nie jest jednolitym ciągiem znaków tym bardziej szaro/czarnych oraz można podkreślić najważniejsze elementy, tak jak właśnie teraz tobą manipuluję ^^ 4. ~~~ Sektory ~~~ z pewnością uprzyjemniło by to rozgrywkę, chyba wiemy o co tutaj chodzi, klikam "TAB" przy 60 osobach online widzę 25-35 wchodzę na wyspę do Władzy typu /is warp Medson - i nagle czary "TAB" ---> wszystkich widać, trochę to uprzykrza jak się na kogoś czeka, lub chcę do kogoś napisać i nie wiem czy jest on online i muszę wpisywać /msg ... Niby nic takiego a jednak troszkę denerwuję. PS. Jak mówiłem jeżeli coś się powtórzyło to z góry przepraszam, Dajcie znać czy lepiej pisać takie rzeczy z kolorowym tekstem i formatowaniem, czy od góry na dół na szaro.. (>^.^)> <(^.^<) Z świątecznymi pozdrowieniami ~ AAA01

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×