Skocz do zawartości

Grucha699

Helper SkyBlock
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Grucha699 wygrał w ostatnim dniu 4 Maj

Grucha699 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

34 Ogarnięty

5 obserwujących

O Grucha699

  • Ranga
    Nowy

Informacje profilowe

  • Nick w grze
    Grucha699

Ostatnio na profilu byli

217 wyświetleń profilu
  1. Witam Jeżeli chodzi o spawnery to NIE powinno zostać to dodane ponownie ponieważ, na poprzedniej edycji nie było problemu ze znalezieniem tak ważnego przedmiotu dzięki któremu moglibyśmy już zaczynać poważnie zarabiać, a cenne przedmioty jak spawnery powinny być bardzo ciężkie do zdobycia. Co do drugiej propozycji to jak najbardziej na TAK ponieważ na /warp vip nie ma za dużo rzeczy do zwiedzania. Znajdziemy tam tylko enchant i parkour niedokończony co może zniechęcać do przychodzenia na tego warpa. Dodatkowe promocje mogą zmienić bezużyteczny warp na użyteczny do tego stopnia że będzie odwiedzany codziennie.
  2. Grucha699

    Powiem tak, gdy wejdziesz w przegladarke i poszukasz o wytrzymalosciach diax kilofa znajdzie sie ze prawidlowa liczba to 1562. Ludzie sa osobami uczacymi sie na bledach dlatego jezeli ktos popelni jeden blad to mozna wytlumaczyc, a nie od razu pisac skarge na forum. Na przyszlosc polecam ci sprawdzic czy aby na pewno ta osoba sie myli. Ps. Dzieki ze nabiles mi posta
  3. Grucha699

    Wszystko zostalo dokladnie przedstawione krok po kroku, nawet lista potrzebnych przedmiotów wyliczonych co do bloku. (nawet sie troche zrymowalo ) Ogólnie bardzo dobry poradnik.
  4. Nigdy nie zwracalem uwagi na blędy zwiazane z estetyka dlatego jestem pod wrażeniem że znalazles takie blędy. Mam nadzieje ze zostanie naprawione oraz jestem za angielska wersją, gdyż ludzie mogą bardziej się poduczyć tego języka i później wymiatać na lekcjach
  5. Grucha699

    Tak dobrego fanarta to już dawno nie widziałem
  6. Grucha699

    No bez kitu zgadles nice To moze Dominika_??
  7. 1. Nick: Grucha699 2. Wiek: 16 (17 w grudniu) 3. Jak długo grasz na serwerze? Na serwerze gram około 3-4 miesiące. 4. Na ile w skali 1/10 znasz komendy Helpera i Moda? 8/10 gdyż zostało wprowadzonych trochę zmian z taryfikatorem. 5. Czy spełniasz wszystkie wymagania? Oczywiście że tak, inaczej nie pisałbym podania. 6. Opisz siebie: Mam na imię Kacper, w ostatnim podaniu opisałem bardzo dużo o sobie i nie chcę kopiować zawartości dlatego jeżeli chciałbyś/chciałabyś mnie poznać lepiej zapraszam na rozmowę na teamspeak lub zapoznanie się z wcześniejszym podaniem. Piszę to podanie ponieważ na ostatniej rekrutacji nie przeszedłem przez drugi etap dlatego zamierzam się nie poddawać i spróbować jeszcze raz moich sił. Zapewne jesteś ciekawy/a dlaczego chciałbym zostać członkiem administracji, otóż chciałbym nim zostać ponieważ napotkałem wiele sytuacji w których gracz łamał regulamin oraz nie otrzymywał pomocy. Dziękuję za poświęcenie czasu i oczekuję pozytywnej odpowiedzi Pozdrawiam serdecznie. Grucha
  8. TABALUGA XD

    1. Grucha699

      Grucha699

      Śpiew Kota? <3

  9. Grucha699

    Yep Danger?
  10. Grucha699

    Tak Amelka?
  11. Grucha699

    Nie Danger?
  12. Grucha699

    Tak Keiko?
  13. Grucha699

    Pomysł mi się jak najbardziej podoba. Pvp ranking bedzie zachęcać graczy do walki o ranking co będzie prowadzić do częstszych starć na arenie.
  14. Grucha699

    Jeżeli by zostało to dodane to łatwiej by się wymieniało z innymi graczami na /warp wymiana ponieważ nie będzie potrzeby smashowania w setki, tylko da się 1 banknote i po sprawie. Dzięki tej opcji dużo więcej graczy by używało /warp wymiana, transakcje przechodziłyby dużo szybciej oraz mniej osób zostałoby oszukanych.
  15. Grucha699

    Nie Może Keiko??

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×