Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
iSOPL

[Przyjęte]Podanie o KidModeratora iSOPL

Polecane posty

1. Nick w grze: iSOPL

2. Wiek: 16 lat

3. Coś o sobie:  Cześć nazywam się Oskar mam 16 lat pochodzę z Gdańska od tego roku zacznę naukę w Technikum Łączności w Gdańsku pod kierunkiem Technik Informatyk. Moimi odrębnymi pasjami od informatyki są między innymi granie w gry podróżowanie oraz granie na klawiszach. Jestem osobą otwartą do ludzi czasami aż chyba za bo mam wrażenie wręcz że się narzucam, ale cóż taki już jestem. Uważam się za osobą która łatwo nawiązuje kontakty przez co nie mam problemu aby nawiązać kontakt. Moją wielką wadą jest to że zanim coś powiem to nie przepuszczam tego przez maszynkę i czasami wychodzą dziwne rzeczy.

4. Dlaczego miałbyś otrzymać rangę ?: Jak napisałem w powyższym akapicie jestem osobą otwartą do ludzi a także ciekawą nowych doświadczeń w Minecrafta gram od jakiś 3 lat obsługa serwera nie jest mi obca więc myślę że będę odpowiednią osobą na to stanowisko

5. Od kiedy grasz na serwerze?: Na serwerze gram bardzo długo lecz nie pamiętam dokładnie od którego roku ale grubo ponad 1.5 roku .

6. Ile czasu średnio przebywasz na serwerze?: Dziennie od 5-8 godzin z przerwami.

7. Mam premium: Tak

Cóż, fajnie się z Tobą rozmawia, wymagania spełniasz - ogólnie zastrzeżeń nie mam.

Myślę, że można dać Ci szansę.

Jestem za drugim etapem.

Podanie nie jest złe :D

Rozmawia się też bardzo fajnie.

Tak samo jestem za 2 etapem :)

Więc nie pozostaje nic niż zaprosić cię na etap 2 ;p

Dałeś radę  ^_^

Etap 2 zakończony powodzeniem!

Gratulacje - podanie przyjęte.

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

• Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?