Skocz do zawartości
Derpeusz

ChangeLog - postępy nad CubeGame

Polecane posty

24 czerwca 2017 - 12 lipca 2017

* Przepisano system tabliczek i znajdywania serwerow. Dzięki temu niedługo będą dodane ciekawe funkcjonalności.
* Naprawiono błąd, przez który czasem nie odnawiały się areny BlitzSG, SkyWars
* Nowa edycja HNS
* Poprawki w HNS m.in z kompasem, niedziałającym łukiem na stałych blokach
* Prace nad nowym trybem
* Poprawki w Systemie, dzięki którym już nie występują zwiechy i nie brakuje nagle aren
 

  • Lubię to 9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

17 lipca 2017
* Podpięto VillagerDefense, SuperCraftBrothers pod System. Teraz nowy system działa już na wszystkich maszynach i trybach...
Jednocześnie te tryby od tej chwili chodzą na najnowszych pluginach, więc nie powinny już lagować/bugować się.
* Prace nad nowym trybem

  • Lubię to 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

21-22 lipca 2017

* Poprawiono crashowanie się aren BedWars po postawieniu piasku w powietrzu (XD)
* Nowy przedmiot specjalny na BedWars
* Nowe ulepszenia drużynowe na BedWars
* Porzucenie wsparcia dla wersji 1.7, część 1/2
* Poprawiono crash z pluginu, kiedy zginął gracz którego zabójca jest aktualnie w czasie respawnu. W efekcie nie mogła się zresetować arena po wyeliminowaniu innych drużyn.
* Poprawiono bug przez który gracze byli teleportowani do lobby świata na 0.1s przy respawnie.

  • Lubię to 9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1-2 sierpnia 2017

* BedWars
 - Poprawiono event z niszczeniem łóżek na BedWars
 - Dodano kilka poziomów do ulepszenia spawnerów na BedWars
* SCB
 - Poprawiono latanie spectatora
 - Naprawiono zabijanie spectatora gdy wpada w void
 - Dawanie przedmiotów spectatorowi po śmierci
 

  • Lubię to 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3-4 sierpnia 2017

* Naprawiono białe kolory teamów na > 1.12 na BedWars
* Naprawiono sklep i scoreboard na lobby Arcade
* Dodano obsługę wersji 1.12.1
* Dodano obsługę wersji 1.8-1.12.1 na trybie CaveWars i BlitzSG v1

  • Lubię to 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8 sierpnia 2017

* Poprawiono bug przez które system ciągle ubijał działające areny, nawet jesli byli na nich gracze :(
(Wszystkich których ciągle kickało z aren z napisem Restart serwera przepraszamy...)
Ponieważ areny ciągle się restartowały wzmacniało to lagi.
* Zwiększono odstęp między startem kolejnych aren aby uniknąć efektu kumulacji lagów.
* Ok. godziny 22 przeniesiono CubeGame do nowej, pachnącej świeżością serwerowni.
Cała operacja zamknęła się poniżej godziny.
Stare serwery były przeciążone oraz się przegrzewały i miały zajechane dyski.
* Podpięto CaveWars pod system zarządzania arenami.
* Podpięto Stare BlitzSG pod system zarządzania arenami.

  • Lubię to 4
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8-20 sierpnia
* Prace nad wersją BedWarsów po której zostanie wyłączona beta. Wersja to zostanie wgrana niedługo
* Prace nad duzymi zmianami w menadzerze aren...
t.b.c.

20-21 sierpnia
* Przywrócono i napisano od nowa system multilobby :D zintegrowano system znajdywania lobby z kompasem i arenami
* Podłączono wszystkie lobby pod system zarządzania arenami, w związku z czym będą chodzić szybciej i stabilniej i zawsze będą najnowsze pluginy
[oprocz blitzsg beta, naprawie je jutro]
* Poprawiono nieresetujące się areny na BedWars. Fix zostanie wgrany razem z resztą poprawek które wyłączają betę...w najblizszym czasie.
* Wyrzucono bungee i wgrano własne proxy - szybsze i stabilniejsze. Było ono oryginalnie pisane na MCHC więc tam zostało dokładnie przetestowane juz wczesniej.

* Poprawiono pomylone milisekundy z sekundami przez co po dzisiejszym update zuzycie CPU przez baze wystrzelilo do 700% XDDD

W nocy 21 sierpnia miała miejsce przerwa techniczna gdzie w/w zmiany robiłem, było duzo roboty ale wszystko sie udało.
Żadnych większych bugów w związku ze zmianami nie stwierdzono (sprawdzilem dosc dokladnie czy wszystko dziala)

21 sierpnia

* Poprawiono bug z niewidkami na 1.8 w nowym proxy

* Poprawiono lagi na lobby przez zle ustawiony plugin od zwierzaków

  • Lubię to 6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6 września

* Usunięto zduplikowany system antyspam z proxy oraz z pluginu lobby.

* Opublikowano nową stronę WWW

7 września

* Poprawiono błąd logiczny przez który bugował się nowy system tabliczek po restarcie bazy danych.

  • Lubię to 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8 sierpnia:

* Top100 na www zamiast 10, zmniejszenie marginesów zeby sie to zmiescilo na stronie.

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sobota, 07 październik 2017
* Poprawiono crash logiki BuildBattle po włączeniu efektów z particle'sów.

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

27 pazdziernik 2017

BedWars: poprawiono bug przez który źle wybierana była drużyna zwycięska, jeżeli koniec gry był spowodowany rozwaleniem łóżka ostatniej druzyny

BedWars: poprawiono bug przez które nie kończyły się areny (na 99.9999999999%)

giphy.gif

  • Lubię to 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

27 listopad

* Przywrócono SCB do działającej wersji...przepraszamy że tak długo była wersja niegrywalna.

28 listopad

* Poprawiono niewidki na HNS. Dziękujemy administracji za trafne tym razem znalezienie metody jak ten problem odtworzyć, dzięki czemu udało mi się znaleźć i poprawić błąd w kodzie.

Ale uwierzcie nam że do poprawienia tego podchodziliśmy beskutecznie conajmniej 10 razy xD nie mogąć znaleźć przyczyny :0

  • Lubię to 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

21 lutego 2018
* Poprawiono wsparcie PayPala, co przedłużało się ze względu na wymagane formalności

  • Lubię to 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poniedziałek, 19 marzec 2018
* Całkowite usunięcie z trybu HNS możliwości przemiany w królika.
* Prace nad mapami HNS (poprawka miejsc umożliwiających kampienie).

  • Lubię to 4
  • Smutny 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×