Nadchodzące wydarzenia 1
Welcome to SkyBlock - Sieć serwerów minecraft

Zarejestruj się już teraz, aby uzyskać pełny dostęp do naszej społeczności :)! Po zarejestrowaniu otrzymasz uprawnienia do tworzenia i publikowania własnych treści, modyfikowania swojego profilu, prywatnych rozmów z innymi użytkownikami i wiele innych!

  • Ogłoszenia

    • Sentence

      Regulamin Globalny SkyBlock.pl

      Zasady forum internetowego skyblock.pl     Każdy użytkownik rejestrując się na forum skyblock.pl automatycznie akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Nieznajomość regulaminu wiąże się z karami, które będą opisane poniżej.   §1 Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin, określa zasady i warunki korzystania z forum internetowego działającego pod domeną SkyBlock.pl, w szczególności prawa i obowiązki poszczególnych grup na forum. 2. Rejestracja konta i korzystanie z forum w sposób czynny lub bierny oznacza świadomą akceptację Regulaminu. 3. Zgodnie z ustawą o ochronie prywatności i sposobie gromadzenia danych osobowych dzieci w internecie (COPPA), forum przeznaczone jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 13 rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych lub w razie potrzeby, wyznaczonego opiekuna prawnego, który wyraził stosowną zgodę. 4. Zabrania się umieszczania linków do stron o tematyce pornograficznej, witryn głoszących nienawiść rasową, szowinizm, homofonię, stron których tematyka związana jest z nielegalnym rozpowszechnianiem oprogramowania / lub wszelkich dzieł objętych prawem autorskim. 5. Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych stron internetowych niż SkyBlock.pl 6. Rozsyłanie materiałów typowo reklamowych do innych użytkowników forum jest zabronione i grozi zawieszeniem konta. 7. Przy dokonywaniu rejestracji, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie na adres e-mail podany podczas rejestracji komunikatów dotyczących funkcjonowania serwisu oraz newslettera zawierającego odnośniki do artykułów i reklam polecających różnego rodzaju serwery.   §2 Posty i tematy 1. Zabronione jest dodawanie treść i wszelkiego rodzaju materiałów naruszających prawa autorskie, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, orientacji seksualnej, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym. 2. Administrator zastrzega sobie bezwarunkowe prawo do zablokowania i/lub usunięcia konta użytkownika zawierającego treści sprzeczne z Regulaminem lub obowiązującym w Polsce prawem. Zablokowana zostanie również komunikacja pomiędzy forum, a zidentyfikowanym adresem IP. 3. Zabronione bezwarunkowo jest wykorzystywanie materiałów uzyskanych z Forum lub za pośrednictwem Forum - dotyczących Użytkowników w celach komercyjnych, 4. Zabronione jest umieszczanie treści, które ujawniają dane osobowe, fotografie, adresy poczty elektronicznej, miejsce zamieszkania, numer telefonu lub wszelkich inny poufnych danych. 5. Krótkie wypowiedzi nie wnoszące nic do głównego tematu. Wypowiedzi całkowicie odbiegające od tematu będą karane. 6. Posty o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne. 7. Administracja ma prawo usunąć, zamknąć, edytować post/temat użytkownika bez podania przyczyny. 8. Zabronione jest pisanie w tematach, które są starsze niż 60 dni. Takie posty będą uznawane za spam. 9. Wszelkie linki wychodzące, należy wstawić w znacznikach code. 10. Przy udostępnianiu linku do pobrania pliku należy dodać odnośnik z virustotal.com o rezultatach skanowanego pliku. 11. Zakaz podawania linków do plików, z których płyną korzyści finansowe, np. adf.ly. 12. Zakazane jest umieszczanie ofert handlowych pod wszelką postacią. 13. Użytkownicy, którzy pomimo otrzymania bana permanentnego, powracają na forum wykorzystując nowy adres email, takie konta będą kasowane i banowane w momencie otrzymania zgłoszenia.   §3 Taryfikator ostrzeżeń 1. Za nieprzestrzeganie regulaminu forum na użytkownika nakładane są kary w postaci ostrzeżeń. 2. Po 5 ostrzeżeniach użytkownik traci możliwość pisania na forum, przy 20 ostrzeżeniach użytkownik jest banowany na zawsze. 3. Za znieważanie innych użytkowników grozi ban bez wcześniejszych ostrzeżeń. 4. Powyższe zasady nie dotyczą administracji, która ma osobny regulamin opierający się na podstawach globalnego. 5. Możesz obniżyć swoje punkty ostrzeżeń pisząc poradniki, pomagając innym użytkownikom oraz udostępniając swoje skrypty. Służy do tego odpowiedni dział "Jak zmniejszyć poziom ostrzeżeń" w kategorii "Społeczność forum". 6. Administracja forum ma pełne prawo do nałożenia ostrzeżenia sprzecznego z taryfikatorem w indywidualnym i uzasadnionym przypadku.   §4 Postanowienia końcowe 1. W przypadku łamania prawa przez użytkowników forum Skyblock.pl, Administrator nie ponosi odpowiedzialności prawnej, lecz zobowiązuje się do natychmiastowego usunięcia zgłoszonej zawartości z forum. 2. Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Użytkownicy Forum zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Forum albo podczas logowania na Konto Użytkownika i zapewniona im będzie możliwość akceptacji lub odrzucenia nowej treści Regulaminu, co wiąże się z usunięciem istniejącego konta Użytkownika oraz zablokowaniem dostępu do większości treści i funkcji Forum (prócz jego przeglądania) w przypadku odrzucenia nowego Regulaminu. 3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964 nr 16 poz.93 z późn.zm.), ustawy szczególne oraz odpowiednie ratyfikowane umowy międzynarodowe. 4. W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy o kontakt pod adresem e-mail: <script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script> 5. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.     Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim akceptujesz powyższe warunki. Ostatnia edycja, dnia 12.08.2013r.   © Zabrania się kopiowania, powielania i wykorzystywania części lub całości treści, zawartych na stronach SkyBlock.pl,w formie elektronicznej, mechanicznej czy jakiejkolwiek innej bez zgody właściciela serwisu SkyBlock.pl
AzethMeron

[Minigame, PvP][1.7] Wojny Mobów 2.1.1 [20 klas, 8 aren, 4 tryby gry]

4 posts in this topic

Wojny Mobów 2 – Minigame PvP
Ostatnia aktualizacja wątku: 14 września 2017

 

O co tu chodzi?

Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej.

 

Tryby gry:

Wspomniane cztery tryby rozgrywki to:
- Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy.
- Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn.
- Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać.
- Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter.

Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego.

 

Zróżnicowane bitwy:

Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi.

 

Mapy:

Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach:

Rezydencja:
Zalecana liczba graczy: 2-3
Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena.
Rezydencj_qprrxhs.png

 

Dola Jeruzalem:
Zalecana liczba graczy: 3-6
Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju.
59575f48c7adb_DolaJeruzalem.thumb.png.ca514e0326d29c725776180654da700d.png

 

Osada:
Zalecana liczba graczy: 3-6
Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem.
Osada.thumb.png.9cce7c1b27b7c768c15a4c63be3661e2.png

 

Bliźniacze Mosty:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami.
59575fc68cc9b_Bliniaczemosty.thumb.png.f82ff5e4cab382bb1b7e992e5de9405c.png

 

Stos:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia.
Stospng_qprrnne.png


Candyland:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki.
Candyland_qprrneh.png


Tropiki:
Zalecana liczba graczy: 6-12
Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. 

Tropiki.thumb.png.36f2d835b9d7be99a60c387511579d29.png
 

Lodowa:
Zalecana liczba graczy: 6-12
Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew.
Lodowapng_qprrnwe.png

 

Klasy Postaci:
Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki.

Agresorzy:
Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał.

Nazwa – Zombie (Aggressor)
Liczba HP – 40
Broń – Kij sharpness 4
Efekty – Brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4

Inne – brak

Nazwa – Creeper (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Proch sharpness 4
Efekty – Sila 2
Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x3

Nazwa – Kurczak (Aggressor)
Liczba HP – 32
Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1
Efekty – Siła 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4

Inne – brak

Nazwa – Żelazny golem (Aggressor)
Liczba HP – 36
Broń –  Żelazna Sztabka sharpness 2
Efekty – brak
Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4
Inne – 4 Złote jabłka

Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3 
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2

Nazwa – Wygnaniec (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Żelazna motyka sharpness 6
Efekty – Przyspieszenie 1
Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4
Inne – brak

Nazwa – Wither (Aggressor)
Liczba HP – 40
Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2
Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1)
Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2
 

Tacticale:
Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych.

Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Łza ghasta sharpness 3
Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3
Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji

Nazwa – Kałamarnica (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3
Efekty – Widzenie w ciemności
Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach

Nazwa – Posuch (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Kij Sharpness 4
Efekty – Odporność 1
Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16

Nazwa – Enderman (Tactical) 
Liczba HP – 32
Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3
Efekty – Niewidzialność
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
Inne – 16 enderpereł,

Nazwa – Farlander (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Złota motyka sharpness 4
Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund)
Pancerz – brak
Inne – brak

Nazwa – Pająk (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Oko Pająka sharpness 4
Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2
Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60)
 

Poke Masterzy:
Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność.

Nazwa – Endermite (Poke Master)
Liczba HP – 28
Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw)

Nazwa – Smok Kresu (Poke Master)
Liczba HP – 40
Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4
Efekty – Przyspieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4
 

Archers:
Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie.

Nazwa – Szkielet (Archer)
Liczba HP – 20
Broń – Łuk punch 2 power 1
Efekty – Przyśpieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2

Nazwa – Blaze (Archer)
Liczba HP – 20
Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2
Efekty – Przyśpieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2
 

Chaos:
Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek ;)

Nazwa – Wiedźma (Chaos)
Liczba HP – 20
Broń – Zboże sharpness 3
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg

Nazwa – Ghast (Chaos)
Liczba HP – 40
Broń – Łuk
Efekty – Zwiększenie skoku 12
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
Inne – brak

Nazwa – Herobrine (Chaos)
Liczba HP – 20
Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3
Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1
Pancerz – brak
Inne – Splash Speed 2 Potions x5

 

Wideoprezentacja:

 

Linki do pobrania:

Linki tylko dla tej wersji: MIRROR 1, MIRROR 2
Wersja mapy: 2.1.1
Kompatybilna z: Minecraft 1.7
W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5

 

 

Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0

Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade GamesZaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza.

 

Miłej gry!

Edytowano przez AzethMeron
Repostuje bo update a oryginał zamknięty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mega Pomysł! :D

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łatka 2.1.1 - Poprawia błędy:
- W trybie drużynowym nie działało.. nic. Postawiłem jedną pochodnie i działa :D
- Czasem przy grze TTT (Zdrajca) wylosowany gracz mógł zrespić się bez przedmiotów, teraz się to nie będzie zdarzać
- Odporność 3 w trybie Arcade od teraz działa
- Drobne poprawki optymalizacji i pomniejszych, niewpływających na grę błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your content will need to be approved by a moderator

Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Wczytywanie...

  • Similar Content

    • Przez xApple1995
      1. Nick w grze: 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: 4. Serwer (np. Blitz/hns ): 5. Przybliżona data: 6. Dowody: 1. xApple1995
      2. Dealerek69  KoxeQ94
      3. Sojusz
      4. SCB
      5. 12-07-2017
      6. poniżej

    • Przez AzethMeron
      Wojny Mobów 2 – Minigame PvP
      Ostatnia aktualizacja wątku: 1 lipca 2017
       
      O co tu chodzi?
      Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej.
       
      Tryby gry:
      Wspomniane cztery tryby rozgrywki to:
      - Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy.
      - Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn.
      - Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać.
      - Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter.
      Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego.
       
      Zróżnicowane bitwy:
      Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi.
       
      Mapy:
      Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach:
      Rezydencja:
      Zalecana liczba graczy: 2-3
      Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena.

       
      Dola Jeruzalem:
      Zalecana liczba graczy: 3-6
      Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju.

       
      Osada:
      Zalecana liczba graczy: 3-6
      Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem.

       
      Bliźniacze Mosty:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami.

       
      Stos:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia.


      Candyland:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki.


      Tropiki:
      Zalecana liczba graczy: 6-12
      Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami.

       
      Lodowa:
      Zalecana liczba graczy: 6-12
      Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew.

       
      Klasy Postaci:
      Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki.
      Agresorzy:
      Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał.
      Nazwa – Zombie (Aggressor)
      Liczba HP – 40
      Broń – Kij sharpness 4
      Efekty – Brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Creeper (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Proch sharpness 4
      Efekty – Sila 2
      Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x3
      Nazwa – Kurczak (Aggressor)
      Liczba HP – 32
      Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1
      Efekty – Siła 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Żelazny golem (Aggressor)
      Liczba HP – 36
      Broń –  Żelazna Sztabka sharpness 2
      Efekty – brak
      Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4
      Inne – 4 Złote jabłka
      Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2
      Nazwa – Wygnaniec (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Żelazna motyka sharpness 6
      Efekty – Przyspieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Wither (Aggressor)
      Liczba HP – 40
      Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2
      Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1)
      Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2
       
      Tacticale:
      Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych.
      Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Łza ghasta sharpness 3
      Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3
      Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji
      Nazwa – Kałamarnica (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3
      Efekty – Widzenie w ciemności
      Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach
      Nazwa – Posuch (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Kij Sharpness 4
      Efekty – Odporność 1
      Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16
      Nazwa – Enderman (Tactical)
      Liczba HP – 32
      Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3
      Efekty – Niewidzialność
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
      Inne – 16 enderpereł,
      Nazwa – Farlander (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Złota motyka sharpness 4
      Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund)
      Pancerz – brak
      Inne – brak
      Nazwa – Pająk (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Oko Pająka sharpness 4
      Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2
      Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60)
       
      Poke Masterzy:
      Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność.
      Nazwa – Endermite (Poke Master)
      Liczba HP – 28
      Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw)
      Nazwa – Smok Kresu (Poke Master)
      Liczba HP – 40
      Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4
      Efekty – Przyspieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4
       
      Archers:
      Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie.
      Nazwa – Szkielet (Archer)
      Liczba HP – 20
      Broń – Łuk punch 2 power 1
      Efekty – Przyśpieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2
      Nazwa – Blaze (Archer)
      Liczba HP – 20
      Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2
      Efekty – Przyśpieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2
       
      Chaos:
      Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek
      Nazwa – Wiedźma (Chaos)
      Liczba HP – 20
      Broń – Zboże sharpness 3
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg
      Nazwa – Ghast (Chaos)
      Liczba HP – 40
      Broń – Łuk
      Efekty – Zwiększenie skoku 12
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
      Inne – brak
      Nazwa – Herobrine (Chaos)
      Liczba HP – 20
      Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3
      Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1
      Pancerz – brak
      Inne – Splash Speed 2 Potions x5
       
      Wideoprezentacja:
       
      Linki do pobrania:
      Linki tylko dla tej wersji: MIRROR 1, MIRROR 2
      Wersja mapy: 2.0.0
      Kompatybilna z: Minecraft 1.7
      W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5
       
       
    • Przez Bakugan
      Nie wiem czy to tak ma być ale jak się nie wybierze żadnej klasy to są szanse że dostanie się klasę VIP.
       Proszę o odpowiedz
    • Przez Bartoszek120
      Nick:Bartoszek120
      Oskarżeni
      - ProGamerx Caps, wulgaryzm
      - KonerS Wyzywania Graczy, chwalenie się chitami
      - TrollOver9000 wyzywanie gracza wulgaryzmem
      - Mati_Minecraft wyzywanie gracza wulgaryzmem
      - _pikus +  _masterstar Sojusz!
      Serwery:Kilka min. wymienione w temacie
      Data: 2014-09-07
      Dowody: Ssy







  • Ostatnio przeglądający    0 użytkowników

    No registered users viewing this page.