Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Lordzi0

Koniec z ''jestem oszustem''

Polecane posty

1. Nick z gry: Lord_Kapslok_PvP

2. Opis propozycji:zabezpieczenie przed oszustem czyli gdy ktos kogos wywala lub ktos opuszcza gildie to teleportuje go na spawn , gdy dochodzi nowa osoba do gildii lider po 
dodaniu gracza do gildii pojawia się mu gui na ekranie i ma kilka opcji (wszystkie są na poczatku włoczone , lider moze je odblokowac) niszczenie tylko 
stowniarek stawianie bloków ,niszczenie bloków , niszczenie cobbla ( do cobblarki ) , stawianie pół plłytek (chodzi o nogi lider ma wpływ na poziom swojej gildi ;) gdy gildia blokuje sobie możliwosc grania na nogi dostaje jakies pkt czy cos)
otwieranie skrzynek , otwieranie pieców (nie zabezpieczonych) stawianie tnt na terenie gildi

Edytowano przez Lordzi0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedna z lepszych propozycji, zgadzam się w 100%

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • jak dla mnie świetny pomysł 10/10, natomiast jest kilka sposobów żeby to obejść, np. wpuszczająć kogoś na cuboid przed /g opusc...co o tym myslisz autorze? 
  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na noc lider mógł by wyłączyć każdemu nowemu członkowi  kopanie ,ale gracz mógł by zrobić to w dzień,wiec jeżeli była by opcja rozwinięcia tego bardziej to lider miał by ,,moc,, na wyłączenie niszczenia bloków w wyznaczonych kordach gildii. Chodzi mi o to ze jak masz to gui z opcjami i jest tam kilka zakładek niszczenie bloków stawianie ich itp. .Gdy klikniemy w opcje niszczenie bloków to pojawiają się bloki i item nazwany niszczenie wszystkich bloków na kordynatach x y z

Edytowano przez Lordzi0
  • Zdumiony 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezła aktywność :blink:

Jesteście tacy szybcy że aż inny serwer zdążył wprowadzić to na swój serwer.

  • Lubię to 2
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy odpowiedzą w tym roku?

RACZEJ NIE

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×