Skocz do zawartości
daniells57

[Odrzucone] Rekrutacja: daniellos57

Polecane posty

1.Nick na TS3: daniellos57

2.Wiek: 16

3.Doświadczenie: Jako administrator nie mam doświadczenia na dużych serwerach, ale wraz z kilkoma osobami (około 20 osób) posiadaliśmy swój własny mini-serwer.

4.Korzystam z tego TSa około 6 miesięcy (pierwszy connect 25.12.2017 19:13:41 ~ Meeh)

5.Chce zostać moderatorem, ponieważ poprzez używanie tego oto ts'a zobaczyłem jak wiele ludzi zachowuję się nagannie na kanałach publicznych unlimited. Sam przesiaduję tam często i dzięki mnie zostało zbanowanych już około 13 osób. Również to ja poinformowałem administrację o błędzie na forum związanym z tym że brakowało przycisku dodania nowego tematu do rekrutacji. Na ts'ie mam wielu znajomych kolegów którzy pałają do mnie miłymi uczuciami ale również znajdą się ci którzy mnie nie lubią. Przesiaduję na ts'ie minimum 3-4 godzinny dziennie ale często są dni w których, jak każdemu, sprawy prywatne nie pozwalają. Dzięki temu że byłbym na kanałach unlimited, mogę kontrolować co się tam dzieje i jednocześnie być zżytym z zwykłymi graczami.

6.Jestem graczem od kilku lat, lubię grać w wiele rodzajów gier. Chodzę do liceum i lubię przesiadywać na ts'ie z moim przyjacielem z którym gram w wiele z tych wszystkich gier. Czas jaki spędziłem na tsie powinien zapewnić mi wystarczająco dużo doświadczenia aby mógł bym zostać jego administratorem.

Jestem na minimalne Tak.

Edytowano przez XaRu

Nie lubią z jakiego powodu? Podanie jest w miarę ładne, ale pozostawia wątpliwości. Chcę zamienić z Tobą parę słów, może wtedy mnie przekonasz do swojej osoby. Na tsie znajdziesz mnie od przyszłej niedzieli (18.02) codziennie w godzinach 17-23. Aktualnie jestem na nie.

Nie kojarzę Twojej osoby także na tą chwilę jestem niestety na nie. 

Jeśli chcesz aby moja decyzję uległa zmianie zapraszam na ts3 możesz mnie znaleźć w godzinach popołudniowych,  będziemy wtedy mogli chwilę sami porozmawiać. B)