Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
TheFafik1994

[Odrzucone][Podanie] TheFafik1994

Polecane posty

1. Nick w grze:Thefafik1994
2. Wiek:17
3. Opisz siebie: Nazywam się Dominik.Uczęszczam do technikum.Mieszkam na Pomorzu. Jestem graczem ASG gram od około roku. Lubię obejrzeć fajne anime ostatnio skończyłem oglądać ,,fullmetal alchemist brotherhood " .lubię słuchać Twenty One Pilot mam około 185cm wzrostu. posiadam takie wady jak samolubność . Chciwość lecz prawdopodobnie trudno to będzie zobaczyć bo z natury jestem spokojny i w grze można to spostrzec  dopiero naprawdę w ekstremalnych warunkach . pomimo takiej takiej ilości wad chce wspomnieć o moich zaletach którymi są . Spokój/Opanowanie/ Oraz Dystans do siebie który pomaga mi. W Gimnazjum na dzień dziecka w skoku w workach złamałem sobie rękę  https://imgur.com/a/ML6KU dowody. co było tęz powodem wstrzymania się przed graniem na spory kawał czasu  jest tam data 2016 i 16 lat napisane . ale chyba każdy lubi zaniżać sobie wiek (błąd doktora) 
4. Dlaczego miałbyś otrzymać rangę?. Jestem starym wyjadaczem na tym serverze spędziłem sporo czasu.Gram przeszło kilka lat. i przestałem grać na serverach minecraft prócz MYSG gdzie sobie pogrywam. Posiadałem range Administratora na wielu serverach . w innych grach takich jak Garrys mod/Cs Go/ Arma 3/ Rust/ Hurt World/ Poprzez że posiadałem kiedyś na owych serverach administatora posiadłem  umiejętności które mogą się przydać. i sądzę ze byłbym wstanie pomóc komuś na serverze. 
5. Od kiedy aktywnie grasz na serwerze? powróciłem po kilku miesięcznej przerwie. nie licząc że bardzo aktywnie na serverze grałem z 4-5 lat temu to ostatnie 60 dni pogrywam aktywnie 
6. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer?-2h-4h
7. Discord: tak
    TeamSpeak3: tak
    Sprawny mikrofon: tak
    Mutacja: tak
8. Czy posiadasz konto premium: tak

Literówka w podanym nicku - TheFafik1994 prawidłowy,