Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Krzychu2000

BedWars v1.1

Polecane posty

1. Nick z gry: Krzychu

2. Propozycja dotyczy: BW

3. Opis propozycji:

 

Mikstury

1. Usunięcie mikstury siły. - Jest stanowczo zbyt mocna.

2. Usunięcie mikstury krzywdy II. - Jest za mocna.

3. Ulepszenie mikstury skoku. - Jest bardzo słaba, nie można z nią skoczyć nawet dwóch metrów wzwyż.

4. Poprawienie opisu mikstur. - W opisie można przeczytać, że mikstura jest na 3 minuty i jednocześnie 30 sekund, a w rzeczywistości jest na sekund 10.

 

Język

1. Zrobienie wszystkiego w jednym języku. - Może niektórym to wisi, że mają w ekwipunku złote jabłko i emerald, ale ja wolałbym zdecydować się na jeden język - polski, bo taka mieszanka wygląda po prostu dziwnie.

 

Miejsca pojawiania się diamentów i szmaragdów

1. Poprawienie "dropu" diamentów i szmaragdów. - Powinny one leżeć na samym środku "spawnera", a nie być porozwalane na połowie wyspy.

 

Śmierć

1. Zmiana z zadawania obrażeń graczowi w kresie na natychmiastowe uśmiercenie go na x wysokości. - Mówiąc krótko, spadając do kresu z jednym sercem mam kilkusekundową przewagę nad graczami, którzy spadają tam z ośmioma. A w kryzysowych sytuacjach jest to bardzo dużo.

 

Alarm

1. Usunięcie alarmu "Wróg na Twojej wyspie". - Postaram się go zastąpić czymś innym. Poza tym chyba nie działa tak, jak powinien, bo dzisiaj dostałem informację o zniszczonym łóżku i zaraz po tym informację, że wróg jest na mojej wyspie. Dzięki (y) alarmie.

 

System Anty-AFK

1. Dodanie systemu Anty-AFK. - Proponuję dodanie takiego systemu, aby darmozjady nie zgarniały wygranych niczym się nie wykazując.

 

"Drop" na wyspach graczy

1. Dodanie nowego systemu "dropu" na wyspach graczy.  - Polegałby on na sprawiedliwym podziale złota i żelaza wśród graczy. Mianowicie, jeżeli na miejscu "dropu" nie ma żadnego gracza, żelazo i złoto pojawiają się tam, jak zawsze. Jednak jeśli znajdzie się tam jeden gracz, surowce nie wypadają, a od razu pojawiają się w jego ekwipunku. Zatem z faktu, że jest jedynym graczem na "dropie" otrzymuje 100% surowców. Jeżeli w miejscu "dropu" znajdzie się dwóch graczy, wówczas surowce będą dzielone pomiędzy nimi tak, aby mieli ich po równe 50%. W przypadku trzech graczy będzie to oczywiście 33 i 1/3%, a przypadku czterech - 25%.

 

Sloty VIP

1. Usunięcie slotów VIP z aren dwu-, trzy- i czteroosobowych. - To jest moim zdaniem bardzo ważne, ponieważ w tych przypadkach zazwyczaj drużyny są niekompletne, a proszę mi wierzyć, że różnica choćby w liczbie jednego gracza robi dużą różnicę. Poza tym, kiedy już wprowadzona zostanie funkcja /party, będą z tym jeszcze większe problemy.

 

Dźwięki

1. Dodanie dźwięków przy np. zabiciu, zabiciu finałowym, zniszczeniu czyjegoś łóżka, zniszczeniu swojego łóżka. - Niby to jest zbędny dodatek, ale właśnie - niby. Nie wiem, ile osób ma podobne doświadczenia, ale ja chętniej gram w gry, które starają się wywołać nie tylko bodźce wzrokowe, ale i słuchowe. Mam wtedy wrażenie, że po prostu dzieje się więcej i jest to w pewien sposób przyjemne. Jeśli miałyby być dodane jakieś efekty dźwiękowe, to to nie muszą być symfonie, to mogą być proste, ale ciekawe i przyjemne dźwięki, które potem będzie można kojarzyć z danym wydarzeniem.

 

Alarm i pułapki

1. Alarm [2 diamenty] - Wydaje charakterystyczny dźwięk, który zdradza obecność wroga na wyspie. Ma dwa użycia.  

2. Pułapka I [3 diamenty] - Gdy na wyspę wtargną gracze, zostaną spowolnieni i osłabieni (tu: zmęczenie górnicze) na x sekund. Wydaje charakterystyczny dźwięk, który zdradza obecność wroga na wyspie. Ma jedno użycie.

3. Pułapka II [3 diamenty] - Nad zabudowanym łóżkiem pojawia się starszy strażnik, który natychmiast razi promieniem przeciwników, którzy wtargną na jego wyspę. Promień oślepia częściowo graczy na x sekund. Starszy strażnik swoim głosem zdradza obecność wroga na wyspie dla drużyny (lub gracza), która go kupiła (jest słyszalny z każdego miejsca). Ma jedno użycie.

4. Pułapka III [5 diamentów] - Przy łóżku pojawia 5 nieruchomych Zombie w złotej zbroi (ilość i uzbrojenie zależy od trybu - solo/doubles lub 3v/4v), które ożywają i atakują przeciwników, gdy ci wtargną na ich wyspę. Są odporni na TNT i ogniste kule. Pułapka ma jedno użycie.

 

Szybkie zakupy

VIP w głównym ekwipunku na lobby BW będzie miał przedmiot (np. ramka na przedmiot) o nazwie "Szybkie zakupy". Po kliknięciu na niego PPM ukaże się mu inwentarz z dziewięcioma slotami, które będą zajęte białymi szybami. Gdy kliknie się na dowolną szybę, ukaże się kolejny inwentarz, ale będzie zawierał wszystkie dostępne do zakupu przedmioty (+ bariera, która oznacza brak). Wystarczy wybrać dowolny i biała szyba zostanie przez niego zastąpiona. Tak można zrobić z pozostałymi ośmioma. Czemu ma to służyć? Otóż od tej pory na każdej arenie, gdy kliknie w sklep tymczasowy, będzie widział swoje przedmioty, które wcześniej wybrał. Dzięki temu będzie mógł zapewnić sobie lepszy start, usprawniając zakup najpotrzebniejszych mu rzeczy.

 

Rejoin

1. Dodanie możliwości rejoin'u. - Czasem zdarzają się sytuacje, że gracz zostanie wyrzucony z serwera, areny i chciałby kontynuować rozgrywkę, to jest możliwe, o ile on (na solo) lub jego drużyna posiada łóżko.

 

Płomyk

Zastanawiam się nad dodaniem Płomyka do sklepu za np. 4 szmaragdy. Działałby on przez (powiedzmy) 15 sekund, ostrzeliwując przeciwników ognistymi kulami z dużej odległości. Postawiony odpowiednio blisko wyspy przeciwników, sam by do niej podlatywał. By go zabić, trzeba trafić w niego trzykrotnie z łuku z zaklęciem mocy I na pełnym naprężeniu (nie wiem, na ile serduszek by się to składało). W jednej drużynie może żyć 1 Płomyk w tym samym czasie w trybie solo i doubles, a w trybie 3v i 4v mogą żyć na raz 2 Płomyki.

 

4. Własne refleksje: Wyraziłem je w poprzednim punkcie, ale mogę zachęcić do oceny z uzasadnieniem.

Edytowano przez Krzychu2000
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Noo Krzychu rozpisałeś się.

JESTEM NA TAK. :P

Edytowano przez VaioPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiekszosc propozycji jest wzorowaniem sie na innym serwerze,ale dokladnie wszystko co napisales by sie przydalo

NA TAK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@zugi Oprócz rejoina, to nie wiem, na czym miałbym się wzorować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie BedWarsy byłyby wręcz idealne i jestem zdecydowanie na TAK. Chciałbym jeszcze, aby mikstura niewidzialności rzeczywiście działala jak powinna.  Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby coś takiego, że gracz pijąc miksturę staje się niewidzialny jego zbroja też, ale widoczne byłyby particlesy mikstury, aby można wiedzieć mniej więcej gdzie jesteś przeciwnik. Po pierwszym uderzeniu przeciwnika gracz stawałby się widzialny. 

  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie TAK! Takie BedWars'y były by nieziemskie. 

Bardzo dobra propozycja! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodałbym jeszcze po najechaniu myszką na golemy lub silverfishe było napisane z  jakiej drużyny są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko sobie wyobrażam jak wyglądały by takie Bed Wars'y mam bardzo pozytywne myśli ! Z pewnością taka gierka przybrałaby w całości nowy, nowszy i lepszy wygląd ! I kto wie ? Może dzięki takiej aktualizacji serwer przybierze nowych graczy ?

 

JESTEM NA TAK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż fajnie wszystko opisałeś lecz,,,, 

Szybkie zakupy zbyt op

"Drop" na wyspach graczy po co zmieniać i jak to niby chcesz zorganizować?..

Rejoin - nie odpowiadamy ze was wyrzuca z gry

Anty AFK - zbędne nie spotkałam się z osobami które by wchodziły na arenę po to by afczyć.

Dzwięki - do zastanowenia

Alarmy i pułapki nawet ciekawe

Śmierć - em nie.

Do reszty nie będę się odnosić.

Zamykam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×