Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MeneQ

[Odrzucone][Podanie] MeneQ

Polecane posty

Nick: Mój nick jest następujący, nie różni się niczym z mojego nicku z forum. MeneQ

Opisz siebie: Mam na imię Igor, jestem doświadczoną osobą na stanowisko KidModeratora. Wiele razy pełniłem funkcję helpera,moderatora czy admina serwera.

Dlaczego miałbyś otrzymać rangę?: Tak jak już pisałem, jestem doświadczoną osobą. Jestem gotów przyjąć obowiązki KidModeratora i bez patrzenia na trudności. Umiem poradzić sobie w większościami problemów. Jestem osobą bezkonfliktową, łatwo łapie konktakt z ludźmi. Lubię pracować w grupie i bardzo dobrze mi to wychodzi. Osoby z którymi pracowałem w tej grupie nie miały jakichkolwiek zastrzeżeń co do mojej pracy zespołowej.

Od kiedy aktywnie grasz na serwerze?: Aktywnie gram zawsze. A na serwerze gram od kilku miesięcy.

Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na serwer?: W tygodniu dziennie mogę 2/3h a w weekend po 5/6h.

Discord: Nie posiadam, nie lubię z tego korzystać.

TeamSpeak3: Posiadam.

Sprawny mikrofon: Posiadam.

Mutacja: Tak.

Czy posiadasz konto premium: Niestety nie, ale zakupię przy najbliżej okazji, więc o konto premium proszę się nie martwić, bo jak mówię, że kupię to kupię . ;]

Nie pisz, że konto pod podanie. Dostanę rangę, będę siedział. Tyle w temacie.

• Haha 1
  • Zdumiony 1

▪ Jeżeli nie spełniasz któregoś z wymagań nie składaj podania, bo prędzej czy później zostanie odrzucone.
W twoim przypadku to brak premium,
+ Wymagamy discorda, skoro nie chcesz korzystać to twój problem...

Nie.

Wszystko wyjasnione wyżej ;)

Nie

Brak premium = nie

"Nie pisz, że konto pod podanie. Dostanę rangę, będę siedział. Tyle w temacie."
Wydaję mi się, że my tutaj ustalamy warunki, nie sądzisz?
Rzecz jasna, wystawiam ocenę negatywną.

23 godziny temu, MeneQ napisał:

Nie pisz, że konto pod podanie. Dostanę rangę, będę siedział. Tyle w temacie.