Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
galileo

[SCB] Fantasy

SCB Fantasy  

22 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Podoba Ci się mapka?



Polecane posty

Nazwa trybu: SCB

      Nazwa mapy: Fantasy

      Nick osoby/osób budujących: Galileo_S4

    Link:

https://imgur.com/a/BbSHrbm

  • Lubię to 6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mapka bardzo przyjazna dla oka :D 

Pograłbym na niej :) 

Tylko w tym kwiatku na środku dodałbym bariery do środka, żeby gracze tam nie mogli kampić i będzie gicio

DUŻE TAK!

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Assassinek Tam niby są te ,,platformy" po których da się wskoczyć. Zrobiłem je bardzo blisko siebie, aby wchodziło się tam bez problemu, ale rzeczywiście... Jak dojdzie tam jakiś dobry łucznik to może być mały problem xD... Pokombinuję, dzięki za opinię :)

2018-06-03_10.14.25.png

  • Lubię to 1
  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@galileo Nie ma sprawy :P  po prostu chciałbym zobaczyć tą mapkę na  serwerze :D 

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No mapka wygląda naprawdę dobrze, chętnie bym ją zobaczył na serwerze, zwłaszcza, że SCB pod względem mapek głowy nie urywa... 

Ale serio, samemu sobie w ankiecie na tak głosować? XD

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ta, aajak :D 

A tak na poważnie, mapka fajna, z idealnie dobranymi do siebie kolorami, duża, co można uznać jako wyjątkowo na +, mimo że przeważa wełna i biały kolor, to prezentuje sie całkiem ładnie. Ten nyan cat dodaje jeszcze większego uroku i słodkości całej mapce, dzięki czemu wygląda świetnie. Trochę taka "odskocznia" od aktualnych znajdujących sie na serwerze. Chętnie bym na niej pograła, a co :) TAK

Edytowano przez niejulkaaaa
  • Dzięki! 1
  • Zdumiony 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładna mapka, przyjemna dla oka. Sprzyda się jakieś lekkie odświeżenie SCB. Za dodaniem 

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem na 100% za dodaniem.

Mapka różni się od tych które aktualnie są na SCB i byłaby fajną zmianą, szczególnie podobają mi się te oddzielne wysepki na rogach

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mapa całkiem niezła. 8/10

Przydałby się na SCB jakiś update, przede wszystkim jako nowe mapy. 

Jestem za dodaniem.

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co prawda, to prawda-na SCB wielu map nie ma i uważam, że przydałoby się lekkie odświeżenie tego trybu chociażby właśnie przez dodanie nowych map.

Co do mapki,-bardzo ładna, dobrze dobrane kolory, kilka miejsc do wskoczenia (oczywiscie na +). 

I ten nyan cat (๑╹ω╹๑ )

Jestem oczysiście za dodaniem:3

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na tak

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mapa idealna dla łuczników, co na plus jak dla mnie;D, jest także dużo miejsca do walki, co także na plus. Bardzo ładna i schludna, wszystko przemyślane. Jestem za dodaniem. TAK

  • Lubię to 2
  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Schludna i ładniutka, 

Dobrze dobrana i nie jest zbyt mała,

I ten Nyan Cat... ;)

Za dodaniem :3

 

 

  • Lubię to 1
  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna mapka różni sie od innych jak najbardziej za dodaniem

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spoczi

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ta

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Duże tak,w szczególności że map na scb za dużo nie ma.

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcę na niej zagrać, za dodaniem.

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tryb SCB nie oferuje zbyt wielu map, a sama mapka wykonana świetnie :) Jestem na TAK.

  • Dzięki! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajna mapka, za dodaniem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mrkarol123
      1. Nick w grze:mrkarol123 2. Tryb gry:SCB 3. Nazwa propozycji: Nowa klasa Hulk 4. Opis propozycji: Byłaby to klasa za 12500/10000 lub klasa VIP w skład wchodziłby zielony set ( buty , spodnie , klata bez czapki) permamentna siła 4 i szybkość 2, głowa hulka 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Przydałaby się nowa klasa na SCB , bo dawno nie było tam odświeżane 6. Ewentulne załączniki: bohater wyglądałby tak jak na zdjeciu oprocz oczywiscie tych smieci w ekwipunku. Można jeszcze dodac złote jabłko ale to już jak wy zarządzicie . Pozdrawiam
    • Przez Zgrzypol
      1. Nick w grze: Zgrzypol

      2. Tryb gry: SCB

      3. Nazwa propozycji: Nowe losowe przedmioty na mapie SCB

      4. Opis propozycji:
      1. ender perła 2. mikstura lewitacji (tak wiem na 1.8 nie ma tego efektu ale pewnie dało by się zrobić coś pluginami) 3. rzucana mikstura spowolnienia
      4. krzesiwo (4 użycia), 5. moneta, dają 10 monet nam (wygląd jej to enchantowany słonecznik, po kliknięciu lewego przycisku trzymając to dostajemy monety)

      5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Myślę że to urozmaici rozgrywkę, a ender perła i mikstura lewitacji pomagała by zabijać endermanów którzy są skampieni w takim miejscu do jakiego inne klasy dostać się nie mogą dzięki czemu rozgrywka stała się by przyjemniejsza dla graczy grających fer.
       
       
    • Przez Zgrzypol
      1. Nick w grze: Zgrzypol
      2. Tryb gry: SCB
      3. Nazwa propozycji: Klasy SCB
      4. Opis propozycji: Oto kilka moich pomysłów na klasy które moim zdaniem urozmaiciłyby SCB
       
      1. Zabójca
       
      -Kamienna siekiera (Sharpness I)
      -Czarny skórzany set
      -1 Ender perła
      -1 Złote jabłko
      -Moce: Po zabiciu gracza uzdrawia się o 4 serduszka jeśli nie ma pełnego życia
      -Koszt 10 000 monet
       
      2. Harcerz
       
      -Drewniany miecz (Sharpness I, Knockback I)
      -Łuk (Infinity, Power II) 
      -Set brązowy
      - mikstura siły (10 sekund)
      -Koszt 15 000 monet
       
      3. Pająk jaskiniowy
       
      - Oko pająka (Sharpness III knockback I)
      - 3 Mikstury trucizny (5 sekund)
      - 1 Mikstura która po upadku tworzy płaską platformę pajęczyny 3x3 która po 15 sekundach znika
      - Niebieski set
      - Moce: szybkość I, Możliwość bicia i przechodzenia bez spowolnienia po pajęczynie.
      -Koszt 10 000 monet
      5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje:
       
      Moim zdaniem te klasy by urozmaiciły by rozgrywkę np. taki harcerz byłby  klasą która ma i łuk i miecz  albo taki zabójca przydałby się dla ludzi którzy dużą ilość graczy zabijają i po każdej walce musi czekać aż mu się zregeneruje życie to z tą klasą po zabiciu kogoś regeneruje się o 4 życia.

       
    • Przez BajBarto
      1. barteq2k
      2. mejor553, AnimalSister
      3. Sojusz
      4. SCB
      5. 23.01.2018 13:40
      6.Dowód na filmie nie klepią się, nawet na czacie gracz pisał że mają soja
       
    • Przez AzethMeron
      Wojny Mobów 2 – Minigame PvP
      Ostatnia aktualizacja wątku: 4 stycznia 2018
       
      O co tu chodzi?
      Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej.
       
      Tryby gry:
      Wspomniane cztery tryby rozgrywki to:
      - Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy.
      - Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn.
      - Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać.
      - Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter.
      Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego.
       
      Zróżnicowane bitwy:
      Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstw, Buffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi.
       
      Mapy:
      Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach:
      Rezydencja:
      Zalecana liczba graczy: 2-3
      Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena.

       
      Dola Jeruzalem:
      Zalecana liczba graczy: 3-6
      Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju.

       
      Osada:
      Zalecana liczba graczy: 3-6
      Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem.

       
      Bliźniacze Mosty:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami.

       
      Stos:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia.


      Candyland:
      Zalecana liczba graczy: 4-8
      Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki.


      Tropiki:
      Zalecana liczba graczy: 6-12
      Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. 

       
      Lodowa:
      Zalecana liczba graczy: 6-12
      Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew.

       
      Klasy Postaci:
      Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki.
      Agresorzy:
      Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał.
      Nazwa – Zombie (Aggressor)
      Liczba HP – 40
      Broń – Kij sharpness 4
      Efekty – Brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Creeper (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Proch sharpness 4
      Efekty – Sila 2
      Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x3
      Nazwa – Kurczak (Aggressor)
      Liczba HP – 32
      Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1
      Efekty – Siła 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Żelazny golem (Aggressor)
      Liczba HP – 36
      Broń –  Żelazna Sztabka sharpness 2
      Efekty – brak
      Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4
      Inne – 4 Złote jabłka
      Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3 
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2
      Nazwa – Wygnaniec (Aggressor)
      Liczba HP – 20
      Broń – Żelazna motyka sharpness 6
      Efekty – Przyspieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4
      Inne – brak
      Nazwa – Wither (Aggressor)
      Liczba HP – 40
      Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2
      Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1)
      Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2
       
      Tacticale:
      Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych.
      Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Łza ghasta sharpness 3
      Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3
      Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji
      Nazwa – Kałamarnica (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3
      Efekty – Widzenie w ciemności
      Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach
      Nazwa – Posuch (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Kij Sharpness 4
      Efekty – Odporność 1
      Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16
      Nazwa – Enderman (Tactical) 
      Liczba HP – 32
      Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3
      Efekty – Niewidzialność
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
      Inne – 16 enderpereł,
      Nazwa – Farlander (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Złota motyka sharpness 4
      Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund)
      Pancerz – brak
      Inne – brak
      Nazwa – Pająk (Tactical)
      Liczba HP – 28
      Broń – Oko Pająka sharpness 4
      Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2
      Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60)
       
      Poke Masterzy:
      Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność.
      Nazwa – Endermite (Poke Master)
      Liczba HP – 28
      Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw)
      Nazwa – Smok Kresu (Poke Master)
      Liczba HP – 40
      Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4
      Efekty – Przyspieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4
       
      Archers:
      Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie.
      Nazwa – Szkielet (Archer)
      Liczba HP – 20
      Broń – Łuk punch 2 power 1
      Efekty – Przyśpieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Splash Speed 2 Potion x2
      Nazwa – Blaze (Archer)
      Liczba HP – 20
      Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2
      Efekty – Przyśpieszenie 1
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2
       
      Chaos:
      Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek 
      Nazwa – Wiedźma (Chaos)
      Liczba HP – 20
      Broń – Zboże sharpness 3
      Efekty – brak
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
      Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg
      Nazwa – Ghast (Chaos)
      Liczba HP – 40
      Broń – Łuk
      Efekty – Zwiększenie skoku 12
      Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
      Inne – brak
      Nazwa – Herobrine (Chaos)
      Liczba HP – 20
      Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3
      Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1
      Pancerz – brak
      Inne – Splash Speed 2 Potions x5
       
      Wideoprezentacja:
       
      Linki do pobrania:
      Linki tylko dla tej wersji: MIRROR 1, MIRROR 2
      Wersja mapy: 2.1.2
      Kompatybilna z: Minecraft 1.7
      W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5
       
       
      Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.0
      Pierwsza duża aktualizacja mapy, skupiona na rozwoju customizacji oraz Arcade Games. Zaawansowane Opcje Konfiguracyjne pozwolą na modyfikowanie czasu uzyskiwania Punktów Bonusowych, edycje Ołtarzy czy nawet wyłączenie naturalnej regeneracji. Nowy system Arcade obsługuje teraz Drużynówkę oraz udostępnia znacznie szerszą gamę efektów. Koniec z każdorazowym układaniem ekwipunków po śmierci, od tej pory każda klasa ma stały, intuicyjny układ przedmiotów na pasku. Nowy moduł informowania graczy o wyborze trybu, mapy i konfiguracji gry zapobiegnie pogubieniu się w monitach, zaś frustrujące do niedawna klasy Enderman oraz Farlander otrzymały zmiany, mające zbliżyć je poziomem do ogólnej METY na mapce. Zmian nie uniknęły także Ołtarze, które poza dotychczasowym, mocnym przedmiotem nadają Błogosławieństwo (efekty Regeneracji 1, Przyśpieszenia 1 i Siły 1) utrzymujące się aż do następnego przejęcia Ołtarza przez innego gracza.
       
      Aktualizacja - Wojny Mobów 2.1.2
      "Mała" ale duża aktualizacja. Poza szeregiem poprawek błędów oraz usprawnień optymalizacji wprowadza zaklęcie ostrości na wszystkich przedmiotach z knockbackiem, w przypadku gdy klasa taki posiada, Delikatnie poprawia balans, wprowadza nowy sekret do Hali Zagubionych Drzwi. Największą zmianą zaś jest przebudowa Stosu - skin Kamikazera zmienił styl, lokalizacje i układ ciała, pojawił się także jeden nowy skin, wszystkie zaś zostały połączone całą masą nowych przejść, ułatwiających poruszanie się po mapie. Stos otrzymał również dwa TP Buffy w zastępstwie za dawny Dark Buff.
       
      Miłej gry!
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×