Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Adriannek

[Odrzucone] [Podanie] Adrian.

Polecane posty

1. Nick na TS3: Adrian. 
2. Wiek: 17lat. 
3. Doświadczenie: Administrator na różnych innych TeamSpeak'ach, pełna znajomość TeamSpeaka'a.
4. Jak długo korzystasz z naszego TSa: Od 14.08 do teraz czyli 08.09 
5. Dlaczego chcesz moderować nasz serwer?: Chce moderować akurat ten serwer, ponieważ szybko się z nim zżyłem oraz odpowiada mi tutejsza atmosfera. 
6. Opisz siebie: Mam na imię Adrian, przeżyłem 17 wiosen. Jestem grafikiem co może oznaczać, że jestem skłonny do pomocy w zakresie moich umiejętności. W wolnym czasie jestem poetą. Nie sprawia mi problemu także to, że musiałbym się dostosować do godzin zebrań, ponieważ jestem punktualny. Poza umiejętnościami grafik jak i znania całego Photoshopa na pamięć interesuje mnie motoryzacja (samochody, motocykle). Posiadam również dosyć przyjemny głos, który w liście lektorów do lat 18 znajduje się na miejscu 3 według: "Organizacji Polscy Lektorzy". Jestem również zawodowym graczem Badmintona lecz potrafię pogodzić trening z TeamSpeak'iem. Wszystkie nieobecności spowodowane wyjazdami itp. zgłaszałbym do Administracji. 

Lake.png

Girl.jpg

• Lubię to 2
  • Haha 1

Zdecydowanie nie jest to najpiękniejsze podanie jakie w życiu widziałem, ale w sumie najgorsze też nie. Rozmawiałem z Tobą jedynie w dziale pomocy, a widziałem na kanałach grupy Sebixów. Twoje pierwsze wejście na serwer miało miejsce trochę później niż dwa miesiące temu, ale powiedzmy, że starałeś się to oszacować. Zanim wystawię ocenę proszę Cię o krótką rozmowę. Skontaktuj się ze mną na discordzie lub teamspeaku, kiedy znajdziesz trochę wolnego czasu.

Mimo okropnego podania, które mało o Tobie mówi rozmowa nie wypadła źle, ponieważ na 7 pytań odpowiedziałeś na 6, także nie ma tragedii. Proszę Cie jednak o poprawę podania i rozpisanie się troszkę bardziej, szczególnie w punkcie 6, ale to tylko dla Twojego własnego dobra.