Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
xkamell

[Odrzucone] [Helper] xkamell

Polecane posty

1. Nick: xkamell
2. Wiek: Mam 15 lat.
3. Jak długo grasz na serwerze? Na serwerze gram około rok z przerwami.
4. Na ile w skali 1/10 znasz komendy Helpera i Moda? 9/10
5. Czy spełniasz wszystkie wymagania? Tak, spełniam.
6. Opisz siebie: Cześć. Nazywam się Kamil. Mam 15 lat, mieszkam w Stolicy województwa pomorskiego, czyli Gdańsku, gdzie uczęszczam do 3 gimnazjum w "Gimnazjum nr.16". Interesuje się różnymi sportami ale moim ulubionym jest piłka nożna. Z natury jestem bardzo zabawny oraz zawsze potrafię kogoś rozweselić,lecz zachowam również powagę jeżeli wymaga tego sytuacja. W minecraft'a gram od 2009 roku, wtedy właśnie kolega pokazał mi tą grę. Bardzo mi się spodobała więc zainstalowałem ją na swoim komputerze i zacząłem regularnie w nią grać. Pewnego razu trafiłem na serwer teamcraft24, bardzo mi się on spodobał. Grałem na nim około kilka  lat, byłem tam w administracji, lecz upadł on około 2/3 lata temu (średnio grało na nim 1 tyś osób, ale ja grałem na podserwerze 4fun gdzie grało ok.200). Po upadku tego serwera zaprzestałem grać w minecraft'a, aż do czasu gdy natknąłem się na ten serwer w wakacje 2017 roku. Gram na nim aż do dziś, ale nie obeszło się też bez przerw. Na tej edycji gram od 2 dnia, posiadam rangę SkyGod oraz ładną i rozbudowaną wyspę. Przejdzmy do rzeczy, ponieważ nasuwa się pytanie "Dlaczego chciałbyś dołączyć do administracji, i co by to zmieniło" , gdyż jeżeli jestem zwykłym Graczem mogę również pomagać tylko nie tak skutecznie jak Helper. A więc, chciałbym zostać Helperem, ponieważ tak jak pisałem w tym czy poprzednim podaniu jestem pomocny oraz świetnie odnajduję się w gronie ludzi. Bardzo lubię pomagać innym oraz sprawowad nadzór nad chatem, serwerem i tym co się na nim dzieje. Jestem również ambitny co sprawia to że nie poddałem się po jednym odrzuconym podaniu, a poduczyłem się, dowiedziałem wielu rzeczy oraz nabyłem jeszcze większeg