Skocz do zawartości
NorbercikLOV

[Odrzucone] [Helper] NorbercikLOV

Polecane posty

1. NorbercikLOV
2. 16 lat.
3. W sumie to nie pamiętam kiedy się pierwszy raz zalogowałam ale przyznam szczerze że od tamtej pory bardzo często jestem na serwerze, codziennie spędzam na nim godzinę jak nie więcej. :)
4. 10/10 ^^
5. Tak ^^
6. No jestem Natalia, mam 16 lat, uczęszczam do 1 klasy technikum i jestem na profilu Technik Organizacji Reklamy. Jestem bardzo uzależniona od kompa i uwielbiam grać. Głównie jest to minecraft i LoL ale jak dostanę lepszego kompa to mój wachlarz gier się poszerzy wiec no.. Można w coś zagrać itp ^^. Należę raczej do tych ogarniętych i towarzyskich osób, można się ze mną pośmiać, pogadać na wiele tematów i chętnie niosę pomocną dłoń!  No i jestem strasznie cierpliwa!! Interesuje się sportem, od 3 klasy podstawówki do 2 gimnazjum grałam w drużynie koszykarskiej ale przez kontuzje musiałam przerwać.. Aczkolwiek planuje wrócić do swojej ''kariery'' sportowca, teraz będę próbowała spełnić się w piłce ręcznej! Mieszkam w Bydgoszczy, w województwie Kujawsko-Pomorskim. Kilka lat spędziłam na różnych wyjazdach także potrafię się komunikować i nawiązywać dobre relacje z osobami które są w moim otoczeniu..(I mam nadzieję że uda mi się dogadać z ekipą serwera jeśli się dostanę!) Jestem milusia, nie gryzę ^^ Mam bardzo dużo czasu od godziny 15:00 do godziny 20.. Także tygodniowo potrafię poświęcić 25h+!!
Mam nadzieję że rozmowa będzie bardzo przyjemna! ^^ (jeśli do tego etapu dotrę..)

Cieplutko pozdrawiam!!

• Lubię to 1

Zapraszam na rozmowę, za samo podanie i (małą) aktywność - neutral

• Lubię to 1

No zapraszam Cię Norbert na rozmowę, jakoś cię złapię (albo ty mnie). Podanie jest fajne tylko te kolory niepotrzebne. 

Podanie mnie nie przekonuje do tego nie widuje Cie na serwerze.

Znajomość komend 10/10 powiadasz...

Jestem na NIE. Mimo wszystko zapraszam jeszcze na rozmowę na ts3.