Skocz do zawartości

father-christmas_1f385.pngchristmas-tree_1f384.png

Wesołych, spokojnych świąt, spędzonych w rodzinnej atmosferze,
udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku życzy Administracja SkyBlock.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
DepresyjnyPej

[Odrzucone][Podanie] frota

Polecane posty

1. Nick na TS3: frota
2. Wiek: 16
3. Doświadczenie: Jak dobrze wiemy TeamSpeak3 jest bardzo niezbędnym komunikatorem głosowym na większości serwerów minecraft, jak i nie tylko. Co też mogę śmiało powiedzieć, że miałem z nim dużą styczność na wielu sieciach. Posiadam ten program od 3 lat i jestem dobrze z nim zapoznany, co znaczy, że nie jestem w tym zielony. Także potrafię kulturalnie rozmawiać z ludźmi i mam raczej dobry kontakt z graczami, jak i administracją sieci. Spełniam także wszystkie wymagania dot. tworzenia kanałów, spacerów, nadawanie rang, etc.
4. Czy posiadasz Discorda?: Tak
5. Jak długo korzystasz z naszego TSa?: Szczerze mówiąc jest mi na ten moment bardzo ciężko powiedzieć, ale myślę że z 1,5 miesiąca będzie, no może krócej :D
6. Dlaczego chcesz moderować akurat nasz serwer? Wasza strefa jak i cubegame'a oraz skyblock'a, ma bardzo zgraną i rzetelną ekipę administracji i własnie to mnie do was przyciągnęło. Oprócz tego wasz TeamSpeak3 jest bardzo rozbudowany i rozmawia na nim wielu graczy, przez co chcę własnie na waszym TS3 wypełniać obowiązki Helpera TS3. Poznałem także trochę waszą ekipę i szczerze mówiąc są to mili i sympatyczni ludzie, więc czemu nie spróbować stać się jej częścią.