Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mikusikorusi

Ban

Polecane posty

Spróbujmy raz jeszcze...

Nick: RomulusT92

Data otrzymania bana: 06.02.2019, godzina 15:20

Screenshot: dołączony w załączniku

Sytuacja oraz powód:Grałem na SCB (normalna klepa itd.) po zabiciu jednego z graczy, powiedział "Romulus report", spytałem "bo co?". Ale on wyszedł i już nie wrócił. Za chwilę wyrzuca mnie i pojawia się: Zbanowany permanentnie przez _MiamiCenter_ powód: cheaty (TriggerBot) SCB

Dlaczego miałbym dostać unban? Zwrócę się tu bezpośrednio do owego KidModa. Nie, nie mam cheatów. Ile mnie obserwowałeś? 10 minut? Gram na cubegame od przeszło 3 lat i nigdy, nawet mnie nie sprawdzano. Dlaczego nagle miałbym sobie zainstalować? Taka sytuacja, gdzie ktoś oskarża mnie o cheaty to nie pierwsza taka. Potem każdy z tych oskarżycieli przyznawał, że to on "zlamił" albo że dobrze gram. Konkretnie to niesłuszne oskarżenie bardzo mnie zabolało. I na koniec: korzystam z paczki BlazingPack. Większość graczy ją zna, przecież udaremnia korzystanie z cheatów. Kiedyś grałem sobie klasą Króliczek na SCB i gdy jeden gracz zauważył, że skaczę wyżej (bo na Jump Boost IV [moc klasy]) to od razu pisał "romulus fly, ludzie zgłaszać go" To tyle, mam nadzieję, że sprawa zostanie ponownie rozpatrzona. Pozdrawiam, [edit: ile razy oskarżano takiego chociażby Mumina_PL i ile razy było to nieprawdą...]

RomulusT92

Screenshot bana.png

Edytowano przez Mikusikorusi

Wiecie co jest w tym najśmieszniejsze? Według regulaminu, powinienem zostać sprawdzony na Skype, Discord lub innej aplikacji do rozmów w celu ustalenia czy to prawda

Potrzymuję decyzje o zbanowaniu przez Miamiego, jak tak bardzo chcesz to powód został zmieniony z dodatkowym powodem jakim jest multikonto.

Sprawa zakończona, jeszcze jeden temat a skończy się to konsekwencjami.

Zamykam.

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

• Kto przegląda   0 użytkowników