Skocz do zawartości
xThauron

Skyblock is coming, krótkie info oraz propozycje

Polecane posty

I tak co edycje jest to samo, czyli jedne wielkie gowno i pay to win

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Propozycja 1 - Uhonorowanie graczy

Nie oszukujmy się - gracze kupując rangi, grając tam, budując myśleli że ta edycja potrwa zdecydowanie dłużej. Według mnie gracze, którzy byli aktywni powinni zostać w jakikolwiek sposób uhonorowani - czy to bonus $$$ na start, albo kilka dni rangi którą mieli poprzednio.

Propozycja 2 - banicje

Dzbany, które kopiowały itemy itp. powinni zostać zbanowani na nickname oraz ip BEZ UB DO KOŃCA TRWANIA TEGO SERWERA! Dlaczego tak uważam? Zniszczyli grę setką graczy, niech mają za swoje. Nie ma drugiej szansy - zniszczyli serwer, za błędy się płaci.

Propozycja 3 - Zabezpieczenia

Według mnie powinny zostać wprowadzone zabezpieczenia mobspawnerów, beaconów, tagów i etheru. W jaki sposób? Może będzie to trudne, ale to chyba jedyne sensowne rozwiązanie - weryfikowanie ID w bazie. Na jakiej zasadzie by to działało? Każdy wartościowy item (wymienione powyżej) miały by w swoim opisie na końcu takie coś jak "ID: XXX". Za każdym razem kiedy item zostanie postawiony/użyty ID powinno być weryfikowane w bazie danych, jeśli item o takim ID istnieje i nie został użyty - wszystko jest okej. Zawsze znajdzie sie nowy sposób na zbugowanie, zawsze znajdą się osoby które takie sposoby odkryją i będą z nich korzystać. Ale to powinno wyeliminować większość przypadków kopiowania.

Propozycja 4 - Błędy stylistyczne 

Na nowej edycji powinny zostać poprawione błędy stylistyczne, podczas sprzedawania przez /sklep, ale najważniejsze - w ItemShopie! Osoby, które kupiły rangę VIP mogą czuć się oszukane, kiedy np. komenda /ec jest wymieniona jako dostępna dla tej oto rangi, a w rzeczywistości - nie ma.

Propozycja 5 - Administracja & Developerzy

Aktualny skład administracji jest okej jeśli chodzi o Helperów i Moderatorów. Ale... no właśnie. KrecikQ bywa bardzo rzadko. Medson podobnie. Ale [email protected] i Właściciel to istna masakra. Trochę więcej zainteresowania. I teraz przejdźmy do głównego problemu... Deweloperzy! (czyt. next propozycje)

Propozycja 6 - Gospodarka

Przez awarię /ether cena tej waluty wzrosła z 20k$ za 1k ether do... 30k a nawet 50k za 1k ether. Przez głupi błąd administracji i niedopatrzenia. Ale jeśli już o gospodarce mowa - zmiana sposobu na zarabianie. Na przykład zmiana systemu questów. W tym momencie są bezużyteczne i nadają się tylko do zdobycia diaxów - nic poza tym. Według mnie pojedyncze zadania powinny być zmienione na coś innego, niż "przynieś mi barwniki, które w niczym Ci nie pomogą, ale je daj". /baltop też powinien być zmieniony. Dlaczego? Gościu który ma helpera miał przez dłuższy czas 40 000 000$! XD Większość baltopki jest wypełnione administracją, przez co zwykli gracze zajmują max. TOP 10, czasami TOP 5. Dalej już nie przejdziesz. ;d

Propozycja 7 - Drobne poprawki

- /balancetop - ta komenda jest po prostu zbugowana, lepiej ją zablokować aby został zwykly /baltop który działa poprawnie
- /is kick all - wywala błąd i nie można kicknąć wszystkich ;d


Uważam, że rozpoczęcie nowej edycji to krok w dobrą stronę. Tylko administracja musi naprawdę przyłożyć się do tego, ponieważ aktualna edycja to jedna z gorszych.

Pozdro
~ szymonx20
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!!!     (Dla wszystkich innych czytających artykuł, jest to tylko moja subiektywna opinia i nie każdy musi się z nią zgadzać.)

Myślę że fakt iż moja wypowiedź się tu pojawi nie będzie dla nikogo zaskoczeniem. Szacun za to że potrafiliście przyznać się do błędu jaki popełniliście jednak tworzenie nowej edycji przez 2 noce? Nie będę płakał nad tym jaka ta edycja jest okropna pełna bugów, i innych śmieci psujących rozgrywkę. Przechodząc do sedna zmian porad itd. których oczekujecie od graczy aby pomóc wam stworzyć "Najlepszy" SkyBlock w Polsce zapraszam do przeczytania mojej listy:

- Zaczynając od typowych podstaw rozgrywki, od 3 edycji gra polega na jednym, kto ma większy budżet i szybciej kupi rangę będzie Topowym graczem od startu, można zmniejszyć nieco ilość przedmiotów otrzymywanych po zakupie rangi bo nie oszukujmy się dają one bardzo dużego boosta (Zwłaszcza kiedy paczka przyjaciół grających na wyspie zakupi owe rangi).

- Inne rzeczy pojawiające się na każdej edycji? Zadania. Jestem niemal pewny iż każdy kto gra dłużej na serwerze rzyga już tymi zadaniami. Nie zostały one zmienione bodajże od 3 lub więcej edycji, a to nie tak że każda następna ma ciągnąć ze sobą nowości zachęcające innych do gry? 
Inny przykład: Ulepszenia. Jestem skłonny powiedzieć że gdyby nie te ulepszenia, gracze stracili by chęć do zarabiania ponieważ byłoby to zbyt nudne. Na tej edycji przeciętny gracz bez żadnych ulepszeń jest nikim, nie może nic kupić zrobić itd, jednakże gracz który ma już wszystkie ulepszenia wystarczy że uderzy mieczem 2-3 razy i ma już wszystko czego może sobie zapragnąć. 
Na przyszłej edycji można byłoby zoptymalizować ten system aby nie ułatwiał on aż tak rozgrywki tylko pozostawił nam trochę do roboty niżeli machnięcie mieczem. (Z tego co wiem to nawet zamysł na to jest/był ale warto wspomnieć).

- Masa błędów, nie będę na to narzekać aż tak bo nie ma serwera który jest perfekcyjny wszędzie są jakieś luki. No ale ta edycja to był hit, tyle sposobów na kopiowanie powielanie lub mnożenie zarówno przedmiotów jak i kapitału na serwerze przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Co usłyszała połowa graczy zgłaszająca bugi/błędy? "Nie możemy tego naprawić podczas trwania edycji, nie mów o tym nikomu i będzie dobrze" - pozostawię bez komentarza. Na ratunek temu przychodzi pomysł z Beta Testami, nie powiem bardzo dobry pomysł tylko czy na pewno można zaufać ludziom którzy się zgłoszą do testowania że wykryją to co mogą i zgłoszą? Moim zdaniem lepiej poszukać takich błędów w gronie osób zaufanych takich jak administracja czy bliżsi znajomi ponieważ zaufanie od pierwszego wejrzenia jest śmieszne.

- ItemShop - Błędy w opisach rang nie od dziś zgłaszane non stop, wypadałoby je w końcu naprawić

- Gospodarka/Waluta Serwerowa (Ether) - Ether jest już z nami nie od dziś tak samo jak sposoby na jego kopiowanie, na zeszłej edycji bugi z mcmmo na tej sami się już raczej przekonaliście. Kiedyś Ether nie był możliwy do sprzedaży i był wyznacznikiem ciężkiej pracy na serwerze a nie ilością zarobionych $$$ za które następnie się go kupowało. Osobiście lepiej jakby Ether wrócił znów do posiadania osobistego a nie do sprzedaży ponieważ nie daje to wtedy frajdy innym ze zbierania go a zarazem łatwiej go skopiować i udostępnić na tle serwera.

- Administracja - cóż o tym mógłbym długo ale komu chce się to czytać. W skrócie, wiemy wszyscy że osoby wyższe rangą mają więcej zajęć niż przykładowo Helper, jednakże ile razy Właściciele zjawili się na serwerze podczas tej edycji? 1/2? Tylko po to żeby naprawić jakiś kolejny krytyczny błąd? SkyBlock jest waszym serwerem więc zainwestujcie w niego coś więcej niż samo zgłaszanie błędów których nie możecie sami naprawić osobą wyższym tylko poświęćcie czas waszym graczom którzy raczej nie są tu 4Fun tylko żeby się zintegrować. Pozostałe osoby z administracji (Moderator/Helper) no jak niektórzy wiedzą mają obowiązek siedzieć na serwerze bo ktoś musi zapierniczać żeby innym było lepiej. Zmiany w kadrze serwera na tej edycji były katastrofalne (Nie mówię o ocenie osób które znam lubie etc. tylko szczerze jak jest). 2 osoby zdjęte z BlackListy, jedna już z banem wyleciała ale cytując "Potrzebują osób które miały już styczność z administracją". Hmm odszedłeś/odeszłaś bo coś się stało, spoko chodź wracaj, to jest to o czym mówią wyżsi z administracji? "Mogę mieć nową administrację od tak na pstryknięcie palcem" taką administracje? To po co rekrutacje na nowych członków. Kończąc ten żal ode mnie dodam tylko tyle, niech ta administracja w końcu będzie poważna i normalna bo Ranga jaką dysponują o czymś świadczy, a przypadków które dobrze że nie wyszły na cały serwer i postawiły całą administrację w złym świetle było od groma.

Reasumując, ta edycja to dno, zmian żadnych a nowości nikt chyba nie widział. Zaplanujcie następną edycję lepiej a nie jak tą i zróbcie w końcu to co planujecie.
Dziękuję za przeczytanie, Uga ikona.png.d5789cff6b80666fc4bf708fb617f4c6.png



W razie pomysłów post będzie na bieżąco edytowany.

Edytowano przez Uga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początku chciałem się zadeklarować jako potencjalny beta-tester nowej edycji :D

 

1. Balans sposobów zarobku

Nie oszukujmy się. W chwili obecnej zarabianie kasy polega tylko na Owcach, a zarabianie etheru na ścinaniu dyń.

Moim zdaniem za wszelką cenę powinno zostać to zbalansowane na tyle, żeby każda praca satysfakcjonowała w podobnym stopniu, jak i nie odbiegała zarobkami od reszty

(Czyt. Drwal na obecnej edycji)

2. Bardziej zachęcający /warp tutorial

Uważam że powinny znaleźć się tam napisane prostym językiem i czytelne porady, a nie tylko wydukane regułki odnośnie komend

 

3. Częstsze odświeżanie scoreboarda między sektorami

W chwili obecnej, po opuszczeniu/usunięciu wyspy pojawiają się bugi, które nie pozwalają na utworzenie nowej, dołączenie, a nawet

teleportują ludzi na wyspę którą domyślnie opuścili

 

4. Skrupulatne i regularne zmiany promocji

Podczas tej edycji, przez pierwszą jej połowę Promocje nie działały, a gdy już je dodano, zostały

one zmienione jedynie TRZYKROTNIE.

Kolejną rzeczą odnośnie tych promocji, jest różnorodność przedmiotów tam.

Beacon z przeceną o 1k?

                             Silk Touch za 200k?

                                                                      TYLKO JEDEN KOLOR CEMENTU?

Sugeruje zacząć interesować się opiniami oraz propozycjami  graczy na ten temat.

 

5. Biały kolor pisania

Miłym i nieszkodliwym udogodnieniem byłoby wprowadzenie możliwości kupna białego koloru pisania na czacie

Domyślnie mają go rangi VIP+, co powoduje że wiadomości osób bez rangi zlewają się z tłem czatu

 

6. Zmiana systemu limitu pistonów

Ranga Premium = Limit graczy

Limit graczy = Więcej osób na wyspie

Więcej osób = Więcej pistonów

Tym tokiem myślenia, osoby nie mające rangi, nie mają możliwości zautomatyzowania farm lub chociażby zrobienia eventów

typu OX

 

7. Usunięcie obrażeń od uderzenia elytrą

Jak sami widzicie, lagów czasami nie da się uniknąć.

Co za tym idzie, podczas latania elytrą dochodzi do różnych cofek, a nawet zwielokrotnienia otrzymanych obrażeń

W połączeniu z szybkością usuwania się itemów, stwarza to idealne warunki do stracenia w ten sposób itemów.

 

8. Podatek od sprzedaży na wyspie innego gracza

Proponuje zmniejszenie cen podczas sprzedaży na wyspach innych graczy (Za pomocą komendy /sell)

Zachęciłoby to do rozwijania własnej wyspy i brania itemów raczej na "użytek własny", aniżeli wykorzystywania

rozwiniętych graczy do ułożenia sobie banalnej rozgrywki.

 

 

 

 

Jak na coś jeszcze wpadnę to dodam

I na litość boską sprawdzajcie dobrze te edycje zanim je wypuścicie

 

 

Edytowano przez Tulipanov

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może co 1/2 tygodniowe ankiety z zapytaniem co może pojawić się na /Warp promocje dla graczy?

Zmiany w item shop żeby opisy nie wprowadzały w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krecik bywa rzadko na serwerze? Tak się składa że mamy wykresy aktywności graczy i administracji, Krecik akurat siedzi na serwerze 3,4 czasem 5 i więcej godzin dziennie. Ja troszkę mniej, ale również nic do zarzucenia sobie nie mam. Co do [email protected] oraz Właścicieli - cóż, oni zajmują się sprawami technicznymi a nie zabawianiem graczy, czy sprawowaniem pieczy nad administracją.

Co do balansów sposobu zarobku - na nowej edycji planujemy ekonomię troszkę trudniejszą, bardziej zbalansowaną i przede wszystkim - odświeżoną. Zamiast zmieniać ceny o 20% w górę/dół, napiszemy ekonomię całkowicie od podstaw, konsultując się ze stałymi graczami serwera.

Jeśli chodzi o zablokowanie wypłacania etheru - propozycja zaakceptowana, ether ponownie wróci do każdego jako jego prywatne saldo.

Co do zadań - całego systemu nie planujemy raczej zmieniać i zostanie on jaki jest, aczkolwiek treść zadań/wymaganych przedmiotów/nagród prawdopodobnie ulegnie zmianie.

Opisy rang i przedmiotów w ItemShop oczywiście zostaną poprawione, żeby nie było już żadnych niedomówień.

@Wiki25 Cóż, jeśi już krytykujesz to przydałoby się, żeby była to konstruktywna krytyka. Z "ten serwer to gówno" naprawdę nic nie wynika. Jeśli chcesz grać, ten temat jest po to, żebyś przedstawiła Co nie odpowiada Ci w rozgrywce, wszystkie propozycje rozpatrujemy. 

Co do promocji, planujemy co-tygodniowe zmiany na nowej edycji, przez pierwsze 1-2 miesiące trwania, potem zmiany minimum 2 razy w miesiącu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja też dołożę swoje trzy grosze

Po pierwsze i  to bardzo istotne, aby zmienić właściciela tego serwera, ewentualnie dać mu kopa, do pracy. Wszyscy doskonale wiemy, że każdy zaistniały i zgłoszony błąd powinien być w trybie natychmiastowym naprawiony lub zablokowany. Co z tego, ze uczciwi gracze zgłaszają bugi, błędy i sposoby kopiowania, jak i tak czas reakcji na naprawę jest za długi.  Przejadło mi się wysłuchiwanie tłumaczenia administracji, że „ zostało to zgłoszone wyżej”, „czekamy na naprawienie”, a najgorzej się słucha  kiedy jedynym argumentem, a może bardziej obroną jest odpowiedz „oni też mają prywatne życie”. Owszem, wszyscy mają, ale jak ja prowadzę biznes to go pilnuję i staram się pracować tak, żeby wszyscy byli zadowoleni.

Moi mili, black lista i osoby na niej znajdujące się to w przeważającej liczbie gracze, którzy wcześniej byli w administracji tego serwera, czyli jednym słowem, stali na straży i sumiennie wykonywali swoje obowiązki dla ulepszenia gry. Co się zatem stało? Czemu zmienili stronę i teraz atakują i chcą zniszczyć wszystko to co kiedyś dla nich było celem obrony? Otóż to proste, zazwyczaj to jest forma zemsty za to jak zostali potraktowani, za brak zwykłego zrozumienia przez innych. Sama byłam taką „ofiarą” kiedy znalazłam błędy i je zgłosiłam, już z góry byłam graczem działającym na niekorzyść serwera. Przecież każdy kto znajdzie błąd najpierw musi sam go wykorzystać :xD

Uważam, że właśnie te osoby które kopiowały raczej pomogły w zablokowaniu zaistniałych błędów, a nagrodą za znalezienie luki była black lista. Tak nie powinno być, taka osoba powinna dostać nagrodę w formie jakiegoś itemka lub nawet rangę, to popchnie graczy do pomocy i eliminowania kolejnych błędów.

Beta testy? No przecież administracja budując nową edycję sprawdza wszystko pod kontem błędów. Tak, sprawdza pod kontem błędów, które były wcześniej, ale nie wychodzi nic poza tym. Żadne beta testy nie sprawdzą luk, ponieważ to jest niemożliwe ze względu na krótki czas.

Jak znaleźć potencjalnych nieuczciwych graczy? Jest takie urządzenie jak konsola. Nie będę wyjaśniać jak działa, każdy kto kiedykolwiek miał styczność z serwerem wie na czym to polega. A na tym serwerze znalezienie osoby kopiującej działa jak polska policja. Pokażesz palcem kto, co i jak? To znajdą, inaczej nie mają swoich pomysłów xd

Ekonomia, zrypana od kilku edycji, zmiany podczas trwania edycji, doprowadzają  do szału osoby, które znalazły dobry zarobek i są karane za to, że umieją obliczyć na czym jest dobrze zarobić.

Punkty za bloki, wszyscy wiedzą jak to wygląda, stawiane kloce, całe platformy drzew, tak ma wyglądać wyspa w top10? Wystarczy tylko trochę czasu poświęcić na przeliczenie pkt za bloki i wdrożenie całego spisu w plugin. To wywoła u graczy chęć porządnego budowania i czystą rywalizację. Do tego dodałabym kilka eventów budowlanych na jakiś konkretny temat, rozrusza atmosferę.

Chcecie od nas propozycji na zmiany? Najpierw zmieńcie swoje zaangażowanie w ten serwer, zainteresujcie się chociaż trochę swoim biznesem. Jeśli jednak macie zamiar wypuścić kolejny bubel, aby zamknąć graczom usta, to lepiej zainwestujcie ten czas w prywatne życie. To zaręczam zaprocentuje :xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściciel tego serwera jest jego właścicielem, nie zmieni się bo to jego biznes i należy do niego.

Nowa edycja jest zawsze dobrym czasem na naprawę błędów, więc jeśli chcecie pomóc, to zgłaszając bugi teraz jest bardzo duża szansa, że nie będą już występować na nowej edycji.

Co do osób z blacklistą - przemyślimy co zrobić z tym faktem, wychodzę z założenia, że każdemu należy się druga szansa, ale osoby które przy okazji dostania się tam popełniały przestępstwa, udostępniały dane osobowe i robiły masę innych niefajnych rzeczy, nawet nie mają co liczyć na ub.

Beta-Testy mamy zamiar poprowadzić dłużej niż kilka dni i zaprosić na nie również grono graczy, nie tylko Administrację. Oczywiście, z nagrodami już na edycji, za znajdywanie błędów.

Co do ekonomii, tak jak mówiłem, będzie zmieniona.

Punktacja za bloki - pomysł bardzo dobry, postaramy się przygotować interesujące zbalansowanie. Jeśli masz jakieś szczegółowe pomysły w tym zakresie, także zachęcam do dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zarobek - Zarabianie kasy na owcach i scinanie dyn wylacznie dla etheru to juz troche nudne , dlatego powinniscie zbalansowac/dodac metody zarobku kasy oraz etheru. 

Questy - Te same od kilku juz edycji naprawde się znudzily i juz niema takiego zapalu aby je wykonywac, powinny byc nowe i wraz z nimi nowe nagrody.

LVL'e prac - Kazda praca mialaby przedzial punktowy ktory trzeba zdobywac aby osiagnac bonusy do danej pracy np. Rybak - im wiecej pkt rybaka posiada tym szybciej moze zlowic rybke lub moze zlowic 2 na raz , Farmer- Im wiecej pkt farmera to wtedy na wieksza szanse np na to ze po zebraniu plonu dostanie go o x2, x4 wiecej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, xxxxxhubertxxxxx napisał:

LVL'e prac - Kazda praca mialaby przedzial punktowy ktory trzeba zdobywac aby osiagnac bonusy do danej pracy np. Rybak - im wiecej pkt rybaka posiada tym szybciej moze zlowic rybke lub moze zlowic 2 na raz , Farmer- Im wiecej pkt farmera to wtedy na wieksza szanse np na to ze po zebraniu plonu dostanie go o x2, x4 wiecej. 

Mcmmo z poprzedniej edycji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Medson napisał:

 

Co do promocji, planujemy co-tygodniowe zmiany na nowej edycji, przez pierwsze 1-2 miesiące trwania, potem zmiany minimum 2 razy w miesiącu.

 

Co do punktacji - mam całą rozpiskę wartości bloków gotową do wklejenia. Oczywiście trzeba ją bardzo mocno pozmieniać, ponieważ na serwerze skyblock na którym była użyta była całkiem inna gospodarka (nie obawiaj się o plagiat bo zamkneli ten serwer miesiąc temu) ale myślę, że nada się jako świetna baza

Cytat
ACACIA_DOOR: 0
ACACIA_STAIRS: 1
ACACIA_FENCE: 1
ACACIA_FENCE_GATE: 1
ACACIA_STAIRS: 1
ACTIVATOR_RAIL: 1
AIR: 0
ANVIL: 5
ARMOR_STAND: 1
BANNER: 1
BEACON: 500
BED_BLOCK: 0
BEDROCK: 0
BEETROOT_BLOCK: 1
BIRCH_DOOR: 1
BIRCH_FENCE: 1
BIRCH_FENCE_GATE: 1
BIRCH_WOOD_STAIRS: 1
BLACK_SHULKER_BOX: 1
BLUE_SHULKER_BOX: 1
BOAT: 1
BOAT_ACACIA: 1
BOAT_BIRCH: 1
BOAT_DARK_OAK: 1
BOAT_JUNGLE: 1
BOAT_SPRUCE: 1
BONE_BLOCK: 1
BOOKSHELF: 5
BREWING_STAND: 2
BRICK: 2
BRICK_STAIRS: 2
BROWN_SHULKER_BOX: 1
BURNING_FURNACE: 2
CACTUS: 1
CAKE_BLOCK: 1
CARPET: 1
CAULDRON: 5
CHEST: 2
CHORUS_FLOWER: 1
CHORUS_PLANT: 1
CLAY: 2
COAL_BLOCK: 5
COAL_ORE: 0
COBBLE_WALL: 1
COBBLESTONE: 1
COBBLESTONE_STAIRS: 1
COCOA: 1
CONCRETE: 2
CONCRETE_POWDER: 2
CYAN_SHULKER_BOX: 1
DARK_OAK_DOOR: 1
DARK_OAK_FENCE: 1
DARK_OAK_FENCE_GATE: 1
DARK_OAK_STAIRS: 1
DAYLIGHT_DETECTOR: 0
DAYLIGHT_DETECTOR_INVERTED: 0
DEAD_BUSH: 1
DETECTOR_RAIL: 0
DIAMOND_BLOCK: 70
DIODE: 1
DIODE_BLOCK_OFF: 1
DIODE_BLOCK_ON: 1
DIRT: 2
DISPENSER: 5
DOUBLE_PLANT: 1
DOUBLE_STEP: 1
DOUBLE_STONE_SLAB2: 1
DRAGON_EGG: 400
DROPPER: 1
EMERALD_BLOCK: 55
EMERALD_ORE: 0
ENCHANTMENT_TABLE: 5
END_BRICKS: 2
ENDER_CHEST: 5
ENDER_PORTAL_FRAME: 0
ENDER_PORTAL: 0
ENDER_STONE: 2
EXPLOSIVE_MINECART: 1
FENCE: 1
FENCE_GATE: 1
FIRE: 0
FLOWER_POT: 2
FROSTED_ICE: 1
FURNACE: 2
GLASS: 2
GLOWSTONE: 1
GOLD_BLOCK: 40
GOLD_ORE: 0
GRASS: 3
GRASS_PATH: 3
GRAY_SHULKER_BOX: 1
GRAVEL: 1
GREEN_SHULKER_BOX: 1
HARD_CLAY: 2
HAY_BLOCK: 2
HOPPER: 1
HOPPER_MINECART: 0
HUGE_MUSHROOM_1: 1
HUGE_MUSHROOM_2: 1
ICE: 2
IRON_BLOCK: 25
IRON_DOOR_BLOCK: 0
IRON_FENCE: 1

IRON_ORE: 0

IRON_PLATE: 1

IRON_TRAPDOOR: 1

ITEM_FRAME: 1

JACK_O_LANTERN: 1

JUKEBOX: 3

JUNGLE_DOOR: 1

JUNGLE_FENCE: 1

JUNGLE_FENCE_GATE: 1

JUNGLE_WOOD_STAIRS: 1

LADDER: 1

LAPIS_BLOCK: 15

LAPIS_ORE: 0

LAVA: 0

LEAVES_2: 0

LEAVES: 0

LEVER: 1

LIGHT_BLUE_SHULKER_BOX: 1

LIME_SHULKER_BOX: 1

LOG: 1

#Other log types - examples

#LOG:3: 2

LOG_2: 1

LONG_GRASS: 1

MAGENTA_SHULKER_BOX: 1

MAGMA: 1

MELON_BLOCK: 1

MELON_STEM: 1

MINECART: 0

MOB_SPAWNER: 70

MOSSY_COBBLESTONE: 2

MYCEL: 3

NETHER_BRICK: 2

NETHER_BRICK_STAIRS: 2

NETHER_FENCE: 2

NETHER_STALK: 1

NETHER_WART_BLOCK: 2

NETHERRACK: 1

NOTE_BLOCK: 2

OBSERVER: 1

OBSIDIAN: 3

ORANGE_SHULKER_BOX: 1

PACKED_ICE: 2

PAINTING: 1

PINK_SHULKER_BOX: 1

PISTON_BASE: 1

PISTON_STICKY_BASE: 1

PORTAL: 0

POWERED_MINECART: 0

POWERED_RAIL: 0

PRISMARINE: 4

PUMPKIN_STEM: 1

PUMPKIN: 2

PURPLE_SHULKER_BOX: 1

PURPUR_BLOCK: 1

PURPUR_DOUBLE_SLAB: 1

PURPUR_PILLAR: 1

PURPUR_SLAB: 1

PURPUR_STAIRS: 1

QUARTZ_BLOCK: 1

QUARTZ_ORE: 0

QUARTZ_STAIRS: 1

QUARTZ: 1

RAILS: 1

RED_MUSHROOM: 0

RED_NETHER_BRICK: 2

RED_ROSE: 0

RED_SANDSTONE: 1

RED_SANDSTONE_STAIRS: 1

RED_SHULKER_BOX: 1

REDSTONE_BLOCK: 10

REDSTONE_COMPARATOR_OFF: 1

REDSTONE_COMPARATOR_ON: 1

REDSTONE_COMPARATOR: 1

REDSTONE_LAMP_OFF: 3

REDSTONE_LAMP_ON: 3

REDSTONE_ORE: 0

REDSTONE_TORCH_OFF: 0

REDSTONE_TORCH_ON: 0

REDSTONE_WIRE: 0

SAND: 3

SANDSTONE: 3

SANDSTONE_STAIRS: 3

SEA_LANTERN: 5

SIGN_POST: 0

SILVER_SHULKER_BOX: 1

SKULL: 5

SLIME_BLOCK: 5

SMOOTH_BRICK: 2

SMOOTH_STAIRS: 2

SNOW_BLOCK: 1

SOIL: 2

SOUL_SAND: 2

SPONGE: 5

SPRUCE_DOOR: 0

SPRUCE_FENCE: 1

SPRUCE_FENCE_GATE: 1

SPRUCE_WOOD_STAIRS: 1

STAINED_CLAY: 2

STAINED_GLASS: 2

STAINED_GLASS_PANE: 1

STATIONARY_LAVA: 0

STATIONARY_WATER: 0

STEP: 1

STONE: 1

STONE_BUTTON: 0

STONE_PLATE: 0

STORAGE_MINECART: 0

SUGAR_CANE_BLOCK: 0

THIN_GLASS: 1

TNT: 2

TORCH: 0

TRAP_DOOR: 0

TRAPPED_CHEST: 5

TRIPWIRE_HOOK: 0

TRIPWIRE: 0

VINE: 0

WALL_SIGN: 0

WATER_LILY: 0

WEB: 1

WHEAT: 1

WHITE_SHULKER_BOX: 1

WOOD: 1

WOOD_BUTTON: 0

WOOD_DOOR: 0

WOOD_DOUBLE_STEP: 1

WOOD_PLATE: 0

WOOD_STAIRS: 1

WOOD_STEP: 1

WOODEN_DOOR: 0

WOOL: 1

WORKBENCH: 1

YELLOW_FLOWER: 0

YELLOW_SHULKER_BOX: 1

Wkleiłem punktację do spoilera //Medson

 
Edytowano przez Medson
Wkleiłem punktację do spoilera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Doinwestowanie w wydajniejszą maszynę.

Może to takie prosto z mostu, ale myślę, że jeżeli już oczekujecie propozycji to niekoniecznie muszą być one wszystkie związane z rozgrywką. Lagi - czyli problem z edycji na edycję, raczej nic w tym kierunku nie poszło ani nic się nie zmieniło. Chyba zostało to już po prostu uznane za normę albo temat, którego każdy boi się podejmować kiedy do gry wchodzą pieniądze, prawda? Niekoniecznie mówimy tu o starcie edycji, kiedy jest po 300 osób i nic nie wyrabia, ale o lagach, nagłych cofkach, które prawie codziennie miały miejsce na tym serwerze. Moim zdaniem zwiększenie lub poprawienie wydajności maszyny serwera jest takim kluczem, który otwiera drzwi na różne propozycje dot. rozgrywki, gdyż to właśnie ona jest podstawą do tego, żeby wszystko doskonale ze sobą współgrało. Co z tego jak poprawicie ekonomię, dodacie mnóstwo rzeczy jak ludzie przeważnie uciekają z głównie tego banalnego powodu? Skoro już w namyśle macie chęć stworzenia tego nAjlEpsZeGO sErwERA sKyBlOck w PoLSce, zacznijcie od naprawiania błędów, które towarzyszą temu serwerowi przez kilka dobrych edycji nie bojąc się przy tym, że z portfelika wyleci troszkę więcej pieniędzy niż dotychczas. 

2. Zmiana wersji.

No, ten temat jest też cholernie ciężki i unikany kiedy do gry wchodzą pieniądze lub poświęcenie więcej czasu, żeby przepisać wszystko na nową i lepszą wersję Minecrafta, co nie? Pewnie większość zarzuci mi, że myślę zbyt powierzchownie, ale nic innego nie przyciągnie więcej graczy na stałe jak stworzenie dobrze przemyślanej edycji na wersję 1.13 lub nowszą 1.14, zwłaszcza kiedy jest to SkyBlock, który nie jest trybem polegającym na rywalizowaniu graczy o umiejętnościach szybkiego klikania w myszkę, gdzie od wielu lat wygodna jest każda wersja (1.7-1.8.9), ale trybem, gdzie z każdą wersją Minecrafta jest możliwość znaczącego urozmaicenia rozgrywki. Począwszy od budowania (wiele nowych bloków i obiektów), a kończąc na wielu mobach, roślinach lub biomach, które dodałyby większego smaczku gierce oraz znaczącego wyróżnienia spośród innych serwerów tego typu. Nowe questy na tą wersję, ekonomia i wiele innych rzeczy byłyby znacznie lepsze niż te, które towarzyszyły nam dotychczas na tej nudnej wersji 1.12.

Tak jak już wspominałam, prawdopodobnie obie propozycje będą "kosztowne", ale myślę, że warte i opłacalne, kiedy do gry wchodzi fakt, że ten serwer był zawsze postawiony wyżej nad innymi polskimi serwerami skyblock. Mała reklama, zaoferowanie znaczących zmian, poprawienie jakości gry jest zawsze rzeczą, która przyciąga, o ile jest zgodna z prawdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Shoci napisał:

2. Zmiana wersji.

No, ten temat jest też cholernie ciężki i unikany kiedy do gry wchodzą pieniądze lub poświęcenie więcej czasu, żeby przepisać wszystko na nową i lepszą wersję Minecrafta, co nie? Pewnie większość zarzuci mi, że myślę zbyt powierzchownie, ale nic innego nie przyciągnie więcej graczy na stałe jak stworzenie dobrze przemyślanej edycji na wersję 1.13 lub nowszą 1.14, zwłaszcza kiedy jest to SkyBlock, który nie jest trybem polegającym na rywalizowaniu graczy o umiejętnościach szybkiego klikania w myszkę, gdzie od wielu lat wygodna jest każda wersja (1.7-1.8.9), ale trybem, gdzie z każdą wersją Minecrafta jest możliwość znaczącego urozmaicenia rozgrywki. Począwszy od budowania (wiele nowych bloków i obiektów), a kończąc na wielu mobach, roślinach lub biomach, które dodałyby większego smaczku gierce oraz znaczącego wyróżnienia spośród innych serwerów tego typu. Nowe questy na tą wersję, ekonomia i wiele innych rzeczy byłyby znacznie lepsze niż te, które towarzyszyły nam dotychczas na tej nudnej wersji 1.12.

 

Jeśli zamierzają wystartować ten serwer w te wakacje, to przepisanie wszystkich pluginów i zrobienie dobrego skyblocka na nowszą wersje w niecałe 2 miesiące jest absolutnie niewykonalne. Jest to jak najbardziej dobry pomysł, który wymaga ogromnego zaangażowania ze strony administracji i poświecenia mnóstwa czasu, może na kolejną edycję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten post to moja własna opinia, nie musi się z nią nikt oprócz mnie zgadzać!

 

 

1. Wydajność serwera.

To powinien być wasz priorytet.

Na poprzednich edycjach nie było takich problemów, a tutaj? Pierwsze co muszę czekać pół minuty aby mógł cokolwiek zrobić, a jak z serwera przez lagi wywali to już wogóle pożal się boże.

Macie z serwera profit, większy niż się wydaje to zainwestujcie w ten serwer a nie skąpicie, w końcu on jest dla graczy, czyż nie?

 

2. Ether

No tutaj zgodzę się z Ugą, od kiedy zaczęto sprzedawać ether ekonomia serwera zaczeła się psuć. Trzeba z tego zrezygnować jak i również można byłoby dorobić jakieś nowe wydatki, typu kupna /ec oraz /feed jak w jednej z propozycji.

 

3. Nowa Zawartość. A raczej jej brak.

Tutaj się nie popisaliście, kompletny brak nowości, z edycji na edycję odgrzewany kotlet (Odgrzewanie w mikrofalii nie polepsza świeżości btw.) Misje są te same już trzecią edycje bodajże, ba nawet żadnych nowych rzeczy nie dorabiacie, jedyne różnice to warpy i spawn. Jedyne co się zmieniło to dobudowanie miejsc na eventy i dodanie możliwości dropu ether boosta na 20 min.

 

4. Błędy

Błędy, błędy i jeszcze raz błędy!

Praktycznie pierwszego dnia gry już znalazłem błąd i to szkodliwy a tempo ich naprawy jest... NIE MA GO.

Tak jak z kasynem, był błąd, zamkneliście je na czas naprawy, gdzie wystarczyłoby 15 minut, tam wam zajeło 2 miesiące, nawet żadnego postępu nie ma. A teksty typu naprawimy to... <- Dajcie se z nimi spokój, róbcie co macie i tyle. Błąd z ether boostem, zamiast przedłużać, resetuje i zamiast 15 min ether boosta masz 5. Brawo.

5. Ekipa

No cóż... osoby przyjmowane w ostatnich czasach do administracji wydają się być wątpliwe... (Patrz:Dominika chociażby oraz Anooxy (Bez urazy Ano)) ,ale usprawiedliwienie typu "Potrzeba osób z doświadczeniem" nie jest dobra, jest o wiele więcej osób, które się nadają i mają lepsze predyspozycje niż ww. ,ale zostały odrzucone z czasami głupich a nawet bezsensownych powodów.

Były mod po bl > Ogarnięta osoba bez doświadczenia.

6. Bany

Edycja ma być nowa na wakacje?

Chociaz tyle bo nawet ja powoli przestaję na tej grać.

Osoby zbanowane wg. mnie powinny mieć również na następną edycję bana.

Osoba: *Kopiuje i niszczy ekonomie co skutkuje koniecznością zrobienia nowej edycji*

Administracja: *Nowa edycja* ,*Zignorowanie powodów nowej edycji i ich pozostawienie narażając na powtórkę*

----------|

Lista ww. powodów jest chyba wystarczająca dla podsumowanie tej edycji tym twierdzeniem                           --->          CRAP-o-edycja.

 

 

Edytowano przez Urfe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Wiki25 napisał:

I tak co edycje jest to samo, czyli jedne wielkie gowno i pay to win

Trafione w sedno.

Na prawdę od kilku edycji jest odgrzewany kotlet, niby prace prace - a na starcie edycji jedyne co widzimy to kotlet i nowa mapa...

Postarajcie się bardziej, bo odechciewa się grać, nie ma już tej przyjemności z gry co jeszcze chociażby kilka lat temu...

Np. moja edycja wygląda tak, że zarobie coś i po chwili oddam jakiemuś potrzebującemu graczowi - to tyle.

Pozdrawiam, Orszabator.

edit: a i o lagach nie wspomnę xD

Edytowano przez Orsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mabed98 trawka demonowaty Poldek zglos sie, halo headadmini maja problem z nowa edycja... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję ludzie za pomysły i propozycje, a Pana/Pani @Wiki25 proszę o zaprzestanie wtrącania nic nie dających komentarzy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

I tak co edycje jest to samo, czyli jedne wielkie gowno i pay to win

Będzie to strasznie lekceważące w stosunku do graczy jeśli teraz przyznam Ci racje, dlatego w ramach wyjaśnienia kilka słów ode mnie;

Pragnę przypomnieć, że kilka edycji wstecz przepisaliśmy całkowicie nasz plugin SkyBlock tworząc rozbudowany projekt opierający swoje działanie na wielu instancjach. Pomysł zaczerpnięty z zagranicznego serwera SkyBlock, który obsługiwał ponad 400-500 graczy - tak, mieliśmy ambitny plan pomieszczenie tak dużej ilości graczy wprowadzając 'sektory'. Każdy sektor to osobny serwer, posiadamy 3 maszyny i na każdej znajdują się 2-3 sektory, w tym również spawn/Bungee itd. Niestety lagów nie powodują nasze pluginy bo to często wady i problemy z optymalizacją silnika, hoppery/redstone/moby/spawnery, uszkodzone chunki, leżące itemy na ziemi - przez nasz serwer przewija się bardzo dużo graczy, a z nimi kolejne wyspy itd.. Od początku edycji zarejestrowało się ponad 50 tysięcy graczy i stworzonych zostało prawie 15 tysięcy wysp, liczby mówią same za siebie i utrzymanie tego nie jest takie proste, będziemy dążyć do poprawy i optymalizacji bazując na statystykach z trwającej edycji.

Może niektórych to ździwi ale nie wszystko kręci się wokół 'dobrej maszyny', a ram nie jest cudownym lekarstwem na lagi, dobrze zoptymalizowany silnik gry też jest bardzo ważnym czynnikiem, jak ktoś zauważył na poprzedniej edycji nie było takich lagów, po zmianie silnika mieliśmy więcej problemów m.in. wtedy kiedy można było naturalnie kopiowac itemy przy okazji bugując chunki - nie mieliśmy na to wpływu na początku i nikt nie wpadł na to, że taki błąd może istnieć (jesli ktos chce poczytac link: https://github.com/SpongePowered/SpongeCommon/issues/2156)

Oczywiście chcemy żeby każda kolejna edycja trwała jak najdłużej, nie lekceważymy graczy, szanujemy każdego czas. Przy tworzeniu edycji pracujemy około 7-10 dni w zależności od stanu poprzedniej, w tym czasie musimy przygotować bazowy sektor na którym aktualizujemy wszystkie pluginy, silnik, sprawdzamy pliki konfiguracyjne i jeśli wymagane są zmiany staramy się utrzymać je zgodnie z zaleceniami względem optymalizacji. Ponieważ posiadamy wiele autorskich pluginów to ich przejrzenie, aktualizacja i poprawienie zgłaszanych błędów również zajmuje trochę czasu, dokładamy rezerwę na testy podstawowych funkcjonalności, aktualizujemy ekonomie itd.

Ostatnie edycje to również wiele zmian i nowości, chcieliśmy wprowadzić(a przynajmniej spróbować i poznać wasze opinie) coś nowego i coś co na polskich skyblockach jeszcze nie istniało, to m.in. ulepszenia wysp, mcmmo, rangi/uprawnienia na wyspie, zarządzanie wyspą, nowa waluta (w naszym przypadku ether), weekendowe promocje i wiele innych chcąc wnieść coś co umili wam grę i przyciągnie na dłużej. 

Ponieważ chcemy być niezależni, każdy z naszych pluginów jest autorski, a każdy inny został przez nas przepisany w sposób obsługujący komunikacje z sektorami. Niestety naszym największym problemem są testy i bardzo przykro mi z tego powodu, że nasza ekipa nie jest w stanie wyłapać wszystkie możliwe błędy; które zgłaszali nam gracze i okazuje się, że testy rozpoczynają się w trakcie trwania edycji.

Wiecie po części jak to wygląda od strony technicznej, mamy potężne zaplecze i chyba przyznacie nam rację, naszą największą wadą są odpowiednio i skrupulatne wykonane testy, które tym razem potrwają tak długo, aby mieć pewność, że nic nie zakłóci działania najbliższej edycji i każdej kolejnej.

 

Nie jestem w stanie się odwołać do wszystkich komentarzy, które tu piszecie dlatego zapewniam, że wszystkie sprawy zgłoszone w tym temacie zostaną przez nas przedyskutowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. "Bugowanie" prac 
Pierwszą moją propozycją jest poprawienie "bugowania pracy" tj. stawiania i niszczenia w koło jednego bloku w celu zarobienia etheru. Filmik pokazujący, o co dokładnie mi chodzi, dołączam w linku :).
https://imgur.com/KjSB2x4

2. Tłumaczenia Pluginów
Zauważyłam, że część pluginów (chociażby lockettepro) są nieprzetłumaczone, co powoduje, że już nie raz dostałam pytanie „a co to znaczy?". Wiem, że tłumaczenia niekiedy zajmują wiele czasu, więc z chęcią mogę w tym pomóc, ponieważ już nie jeden plugin w swoim życiu przetłumaczyłam :D 

3. Poprawienie niektórych tłumaczeń
Zauważyłam, że niektóre tłumaczenia (np. ShopGui+) są niedokładne i nieco gryzą w oczy (tu również oferuję swoją pomoc). Przykładem takiego tłumaczenia jest załącznik: 2L6YEag.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Poprawa błędów w item shopie

Chodzi tu głównie o poprawienie "kosmetycznych" rzeczy, jakimi są np. informacje o rangach w item shopie.

2. Urozmaicenie /warp promocje

Według mnie dobrą opcją byłoby codzienne zmiany na /warp promocje, na przykład w poniedziałek opłaca się sprzedawać dynie i dirta, a na następny dzień na przykład drewno. Takie codzienne zmiany na promocjach urozmaiciłyby nieco rozgrywkę :)

3. Naprawienie bugów

Może na tej edycji nie gram długo, ale słyszałem, że ludzie dostawali bany za kopiowanie, więc kolejną moją propozycją jest naprawa bugów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W skrócie:

lepsze podejście administracji do serwara nie tylko tej z niższych rang, nie udostępnianie czegoś na serwerze co nawet nie dziala a sprawia tylko pozory, więcej sposobów zarobku bo aktualnie opłacalny jest 1, więcej eventów bo nudy, możliwość pisania msg z mute, lepsza selekcja związana z rangami - ktoś się nie spisuje to lota albo degrad, ktos jest dobry i wypełnia swoje obowiązki ale równie dobrze dogaduje się ze społecznością awans or somth. Myślę że równie dobrym rozwiązaniem byłoby inne działanie rankingu wysp. Zamiast największy lvl zamienić (lub dodać jeszcze jeden ranking) na zdobywanie punktów rankingowych (lub np. 59 osbów w ostatnim tygodniu) za wizyty graczy na wyspie. Póki co nic więcej mi nie przychodzi do glowy elo jak cos to będę edytował i pisał cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×