Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Uczony

[Podanie]UczonyGuciu kidmod

Polecane posty

1.nick w grze: UczonyGuciu

2.Wiek: 14

3.Opisz siebie: cześć! nazywam się Paweł i interesuje się historią i sportem,według mnie mam trochę wykształcenia,chodzę do 7 klasy,uczę się dobrze,średnią w szkole mam 5.13.lubię czytać książki i dużo czasu spędzam przed komputerem.oprócz minecrafta gram też w inne gry np.cs czy roblox.Nie jestem jakimś mistrzem,ale gram przeciętnie.

4.dlaczego miałbyś otrzymać rangę?

głownie piszę ten wątek,bo spotykałem wielu cheaterów i osób łamiących regulamin.na wielu serwerach pełniłem range moderatora lub administratora serwery liczące ok.200 osób.chciałbym zmienić rozgrywkę.najwięcej czasu spędzałbym na skyblocku.

5.Od kiedy aktywnie grasz na serwerze?

na serwerze gram od około2017 roku,na innym nicku (nonpremium) po kupieniu premki,na tym koncie (UczonyGuciu) gram od ok.12.03.2019

6.Ile czasu jesteś w stanie poswiecic na server?

w dni powszednie ok.4,5h,natomiast w weekendy ok.7,8h na serwerach głosowych podobnie,w weekendy rano bym mógł zaczynać a w dni robocze koło 15 w wakacje mogę poświęcać dużo więcej czasu

7.Discord:tak

TeamSpeak3: tak

sprawny mikrofon: tak

mutacja: jestem w trakcie 

konto premium: tak

dziękuje za rozpatrzenie mojego podania mam nadzieje,że nie odrzucone :DPrzepraszam zaszła pomyłka ale już poprawiona

Pozdrawiam

Rejestracja 11.06.2019 - wypadałoby chociaż trochę pograć a później dopiero składać podanie.

Nie.

Za mało grasz na serwerze, aby startować do rangi KidModeratora.

Nie.

Zaloguj się, aby obserwować  

• Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?