Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Blay95

[propozycja] porządki w HNS

Polecane posty

1. Nick w grze: Blay95

2. Tryb gry: hide And seek

3. Nazwa propozycji: ciężko nazwać... może "porządki na tym  trybie"

4. Opis propozycji: 1.Usunięcie ze sklepu dla chowających wszystkich zbroi oprócz skórzanej zwykłej i z protection.

2. Usunięcie ze sklepu dla chowających wszystkich enchantów do łuku oraz wprowadzenie limitu 32 strzał na arenę.

3. Zablokowanie przemiany w kurczaki i oceloty.

4. Usunięcie ze sklepu dla szukających obu diamentowych zbroi.

5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Pomyślmy sobie szczerze... Obecnie ta gra wygląda tak, że kurczaki i oceloty z łukami które mają płonące strzały klepią się z biednymi szukającymi. A ten tryb polega na tym, że szukający mają szukać ukrytych graczy, a nie uciekać przed nimi! Obecnie ten tryb powinien nosić inną nazwę, bo to mi to hide And seek nie przypomina.

6. Ewentulne załączniki: nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem na NIE.
Dlaczego osoby, które ciężko pracowały i zarabiały monety, mają tak po prostu cierpieć?
Na serwerze są gracze "stali", którzy włożyli w ten tryb masę czasu,by pozyskać tak dobre rzeczy.
Dlaczego usuwać enchanty, skoro jest to tryb, na którym trzeba walczyć? Bez sensu.

29 minut temu, Blay95 napisał:

. Usunięcie ze sklepu dla szukających obu diamentowych zbroi.

 

 Po co, skoro właśnie napisałeś, że teraz areny są atakowane przez kurczaki i oceloty xd? Ta diamentowa zbroja ma Ciebie obronić.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś 2 lata temu na poprzedniej edycji nikt nie miał tak absurdalnych pomysłów jak Ty. Wszystkim pasowało jak było a niewiele sie zmieniło poimędzy edycjami. Ale zawsze znajdzie się taki wyjątek, no cóż poradzić. Jestem na NIE.

Poza tym jakby zostały usunęte te zbroje to po kiego grzyba są te wszystkie osiągnięcia.

Przez te wszystkie lata było bardzo podobnie i wątpie że cokolwiek zmieni się w najbliższym czasie z tym systemem

Edytowano przez Kuber

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra propozycja, może od razu usuńmy cały tryb? Znalezione obrazy dla zapytania thinking emoji small

Oczywiście jestem na nie, gracze za dużo grali i ciężko pracowali, aby otrzymać te ulepszenia, muszą mieć jakieś lepsze itemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór

Propozycja w mojej opinii absurdalna. Muszę się do niej odnieść, ponieważ na HNS właśnie gram bardzo często. Ok wiem, że nowi gracze nie mają łatwego startu w ten minigrze, jednak na sw czy sbsg również mogą się pojawiać takie problemy.

Nie będę powtarzać tego co moi poprzednicy jednakże zgadzam się z nimi w 100%. Podam inne przykłady dlaczego jest dobrze tak jak jest. 

1. Rozumiem, że od razu przypuszczasz, że gracze "uciekają" przed chowającymi. Nie do końca to tak wygląda. Owszem zdarzają się gry, na których chowający poddają się i czekają, aż chowający ich zabiją.  Jednak częściej widuję graczy nowych, którzy próbują się obronić. Dochodzi wtedy do walki, w której nie zawsze wygra drużyna chowających. Dlatego nie do końca mogę się z tym zgodzić.

2. Twierdzisz, że "Ten tryb polega na tym, że szukający mają szukać ukrytych graczy, a nie uciekać przed nimi!" i tu masz rację. Jednak "ten tryb" nazywa się HNS+ co skutkuje tym iż są wszelkiego typu ulepszenia. Ty zaproponowałeś usunięcie tak naprawdę większości rzeczy mieszczących się w sklepie, czyli pozostaniu przy tradycyjnym HNS, a tego tu nie chcemy.

3. Myślę, że jest dobrze tak jak jest i że ten tryb jest wspaniały takim jakim jest. Gdyby nie było tych wszystkich dodatków i ulepszeń to po prostu tryb by się znudził. Każda gra na nim polegałaby na tym by się ukryć i czekać do końca gry jako chowający, a jako szukający szukać bloków, które idealnie pasują do otoczenia i nie da się ich znaleźć. Rutynowe działania po prostu by się szybko znudziły. Natomiast dodatki ze sklepu nadają rozgrywce dynamiki i tępa. Powodują, że po każdej rundzie (gdzie nie ważne czy wygrałeś, czy przegrałeś) włączasz kolejną.

Także jestem na Wielkie NIE.

Pozdrawiam i życzę miłej nocki.

Edytowano przez Jusialola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, carmell napisał:

 Po co, skoro właśnie napisałeś, że teraz areny są atakowane przez kurczaki i oceloty xd? Ta diamentowa zbroja ma Ciebie obronić.

Po to, bo myślałem że innym graczom przeszkadzają te oceloty i kury, a po usunięciu ich te zbroję były by za mocne.

No dobra... Skoro ja jestem wyjątkiem któremu się nie podoba, to temat zamknijcie. Myślałem że innym to przeszkadza, ale skoro to jest specjalnie zaplanowane i wszystkim to pasuje, to niech tak będzie. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem propozycja nie jest sprawiedliwa. Ci Gracze, którzy mają diamentową zbroję, uzbierali wcześniej monety, jest to pewnego rodzaju wynagrodzenie za wysiłek włożony w długotrwałe zbieranie monet na tym trybie. Sklep jest dostępny zarówno dla szukających jak i dla chowających, więc każdy gracz ma możliwość posiadania diamentowej zbroi. Tak na prawdę każdy blok lub zwierzę ma takie same szanse zabicie chowającego, bez względu na to czym jest, lecz dość dużą rolę odgrywa zbroja, która jest w zasięgu możliwości każdego gracza HNS+ (oczywiście trzeba wcześniej uzbierać monety).

Jestem na NIE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy to właśnie nie to uczucie jest fajne, gdy zabijasz tych drani z najlepszymi zbrojamii, lub gdy wreszcie uzbierasz na te najlepsze zbroje i jesteś w stanie ich zabijać, jeśli wcześniej ci się nie udawało? W dodatku fajnie jest, gdy trzeba cos powalczyc, a nie tylko chodzić i szukać przez 9.30 min.

Wiec no, jesten na NEIN

smacznego i papa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, jestem zmuszony nie zgodzić się z poprzednikami.

Kurczaki i oceloty w diamentowych setach, które bez problemu zabijają nowych szukających to jakieś nieporozumienie.

Do trybu nie dochodzą nowi gracze, właśnie z tego powodu. Szanse na wygranie jako szukający wynoszą jakieś 90%, jako że prawie zawsze znajdują się osoby z wykupionymi itemami, które zabijają szukających, którzy nie mogą nic na to poradzić.

Rozgrywka zamiast być "CHowanym", stała się "Zabijanym".

Rozumiem że stanie w miejscu przez 10 minut bywa nużące, ale HNS wcale nie musi tak wyglądać! Problemem są kończące się w 2 minuty arenki w których jest więcej klepania, niż chowania.

Propo usuwania przedmiotów ze sklepu: Diamentowe zbroje jak najbardziej powinny zostać usunięte, a strzały/łuki nadawane stopniowo.

Mam nadzieję że udało mi się chociaż trochę zmienić wasze podejście do tej propozycje, a tym samym zachęcić do dalszych refleksji na temat tego trybu.

Make HNS Great Again

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to teraz mała lekcja historii, bo widać że na ten temat wypowiadają się osoby, które ze staym HnS nie miały za bardzo styczności.

45 minut temu, Tulipanek napisał:

Kurczaki i oceloty w diamentowych setach, które bez problemu zabijają nowych szukających to jakieś nieporozumienie.

Jak nie kurczaki czy oceloty, to będą to kraty i płotki i nic sie nie zmieni, na starej edycji było tak samo. Równie dobrze można usunąć: Kamienny miecz, sharpness i knockback dla chowającego. To wtedy zmieni sie to w prawdziwego HnS'a i nikt nie bedzie grać, bo komu będzie sie chciało 10 min siedzieć w miejcu albo wrócą samobójcy chowający bo szukanie będzie bardziej ekscytujące niz chowanie się.

 

46 minut temu, Tulipanek napisał:

Propo usuwania przedmiotów ze sklepu: Diamentowe zbroje jak najbardziej powinny zostać usunięte, a strzały/łuki nadawane stopniowo.

Jakim niby prawem? Stara edycja również posiadała i złote zrboje na chowającym i diamentowe na szukający, poziom gry był taki sam i NIKT NIE NARZEKAŁ. Co do strzał to mi wystarczy 32 w zupełności, mam 1024 śnieżki, a inni mają więcej (np. Lachu). Skończy się tak że nie bedziemy zabijać tylko uciekać przez 10 min i używać tylko śnieżek i robić z szukających bałwany. 

Tak jak Fabian powiedział:

Dnia 14.07.2019 o 12:40 AM, Fabiano napisał:

Dobra propozycja, może od razu usuńmy cały tryb?

Jeśli zostaną usunięte te elementy i wprowadzone blokady śnieżek czy strzał to:

1. Osoby które maja już te wszystkie itemy i nagle je stracą, przestaną całkowicie udzielać się na tym trybie, gdyż będą czułi się zniesmaczone tym, że zabrano im coś, na co długo pracowały.

2. Co z osiągnięciami???? Po to zostały one wprowadzone, aby nie było jak na poprzedniej edycji, czyli zbierało sie kase i kupowało od razu diamentową zbroję. Jak chcecie rozwiązać to?

Nadal jestem na NIE i nic tego nie zmieni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta propozycja zamienia się już w kłótnie pomału więc.... 

Obecna edycja HNS jest bardzo dobrze przemyślana pod kątem długiej rozgrywki. Może świadczyć o tym duża ilość graczy z wysokimi wynikami, którym ta edycja się podoba. Nie przewidujemy wprowadzenia żadnej z proponowanych zmian. 

Zamykam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×