Skocz do zawartości
Sylvvia

CZAS NA ZMIANY CUBEGAME !

Polecane posty

Nick: fandzio647

Propozycja/zmiana/błąd:

1. Balans itemów na Skywars.

2. UB all (tak, dobrze widzisz).

3. To samo co pan Kido02, usunięcie trawy na VD.

Uzasadnienie:

1. Często spotykałem się z taką sytuacją że po "zlootowaniu" skrzynek na skywars nie posiadałem zbyt dobrej zbroi, a obok mnie był vip który OD RAZU po rozpoczęciu gry miał cały diamentowy set i diamentowy miecz. Ja z takim graczem nie mam szans w walce, więc może by zmniejszyć ilość itemów na start arenki.
Nie żeby coś, ale w piątek wystartowała nowa edycja, nie ma diamentowych setów jako przedmiot stały /byku

2. Są tacy gracze, którzy kiedyś popełnili błąd. Każdy powinien mieć prawo do otrzymania drugiej szansy, niektórzy być może zrozumieli to co zrobili, to że mieli przewagę. Dużo graczy by wróciło, żeby kontynuować granie na cubegame.

3. Mógłbym wkleić to co napisał pan wyżej. Też jestem za usunięciem tej trawy, szczególnie że gdy dochodzi się do fali gdzie są małe zombie, to przez wysoką na 2 bloki trawę mamy niewielką szansę zabicia takiego "typka"

ok

 

Edytowano przez fandzio647
dopisanie czegos od kogos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: mrjony

Propozycja/zmiana/błąd:

1. Wprowadzenie z powrotem trybu SkyWalls

2.

3.

Uzasadnienie:

1. Wydaje mi się, że gdy był tryb SkyWalls, więcej graczy było na cubegame. To był naprawdę super tryb. Myślę, że gdyby wprowadzono z powrotem ten tryb, dużo graczy by się cieszyło, i więcej graczy grało by na cubegame. SkyWalls mogłoby być np. zamiast BuildBattle, które jest prawie nie grane.

2.

3.


Wypadałoby coś więcej dodać poza 1 punktem by mieć co wybierać/byku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: ziloz

Propozycja/zmiana/błąd:

1. Zablokowanie możliwości wzięcia itemu i zmiany jego miejsca w eq przed rozpoczęciem się areny. 

2. Znikająca fajerwerka na hns, znikające itemy.

3. Możliwość wejścia na dach na mapie osiedle na hns.

Uzasadnienie:

1. Bug/błąd polega na tym, że przed startem areny bierzemy jakieś itemy, które mamy w eq i przenosimy do craftingu w eq i ewentualnie 5 blok/przedmiot wziąć i nigdzie nie odkładać. Na bed wars daje nam 5 bloków, niby nic, ale zawsze coś. Na hns szukający może się podsadzać, ale żeby zdobyć blok używamy: shift + lpm + esc. Jeśli ze sklepu weźmiemy kompas, miecz lub zbroje nie będą one działać, a inni nie będą widzieć, że trzymasz kompas tylko rękę. Chowający nie będzie mógł podsadzać się, ponieważ kursor nie pokazuje, że można kłaść blok. Na Vd można zagrać na arence każdą klasą. Przed startem areny bierzemy jakąś tam klasę, na arence wybieramy inną klasę, którą wybraliśmy przed startem, odkładamy wszystkie ity, giniemy. Gdy się odrodzimy mamy klasę, którą wybraliśmy w trakcie areny.

// derp - dzieki za przypomnienie - wlasnie poprawilem globalnie ten problem

2. Fajerwerka znika, gdy użyjemy jej w miejscu gdzie jest trawa. Odzyskać ją można, gdy wejdziemy w bonusy i tutaj pojawia się problem. Ewidentnie widać, że slot 5 na pasku jest przypisany do pojawiania się bonusu, który wybierzemy, więc gdy na slocie 5 ustawimy slime balla i weźmiemy bonus to slime ball zniknie, a na jego miejscu pojawi się bonus, który wybraliśmy.

3. Nie wszędzie zostały dodane bariery. Od respa szukających pierwsze drzewko po lewej na liściach nie ma barier. Z mostu używając skilla w parkourze skaczemy na liście i skaczemy dalej po drzewie, by potem wejść na dach. Nadal nie wiem czy z pomocą drugiego chowającego można wejść na dach, ale w razie czego opisze. Od respa szukających idziemy na lewo do budynku. Najwyższe piętro ma ładne wejście na liście i tutaj przydaje się pomoc. Kolega/Koleżanka/czy ktoś tam musi być blokiem stałym i chowający skacze na niego i potem na liście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: tzmcion
Propozycja/zmiana/błąd:
1. Ub all
2. Zapisywanie sie stanu tego zegarka na lobby (chodzi o widocznosc graczy)
3. Kompletna reforma klas na SBSG

Uzasadnienie:
1. Na serwerze banujecie mase osób permanentnie. Stosunkowo często zdarza się, że gracze zbanowani przyznają się do używania wspomagaczy, proszą o odbanowanie ~~ którego oczywiście administracja nie daję. Jednak ludzie się zmieniają. Wielu z nich napewno zrozumiało, że granie na wspomagaczach daje o wiele mniej frajdy, niż normalne wygrywanie :P. Jeśli nie daje się komuś szansy na poprawę, to znaczy, że akceptuje się go takim, jakim jest, a wy chyba nie lubicje cheaterów :D. Oczywiście taka decyzja sprawi, że niektórzy z odbanowanych graczy wrócą na serwer dalej ze wspomagaczami, ale w administracjii ostatnio macie dużo nowych osób, które spotkałem w grze i wiem, że sobie poradzą z tym zadaniem ;). Każdemu się zdarza popełnić błąd, jednak większym błędem jest oceniać po tym jednym popełnionym czynie, więc uważam, że danie tym osobom drugiej szansy byłoby bardzo fajnym i miłym gestem z waszej strony,który można by zrobic na jakaś nową edycje, lub urodziny cubegame, no, ale oczywiście taka decyzja to też ryzyko, a czy je podejmiecie zależy już tylko od was ;).


2. Domyślnie jest on ustawiony na pokazywanie tylko VIP. Jednak tych vipów jest masa, na nowym sw jest ich nawet więcej niż graczy szarych. Często stoją oni przed tabliczkami (oczywiście nie celowo, no ale stoją) i przez to nie da się wybrać niektórych aren. Można schować tych graczy właśnie zegarkiem, jednak po powrocje na dane lobby za każdym razem trzeba (by) to zmieniać, co jest trochę monotonne. Gdyby stan zegarka się zapisywal, byloby o wiele lepiej, szczególne, ze nawet jak wszyscy są ukryci, to dalej widać, co pisze na czacie, wiec gdyby administrator coś chciał, to i tak będzie o tym wiadomo.


3. Klasy na SBSG są kompletnie niezbalansowane Kolega wyżej już o tym mówił. Dla mnie jak gram tak bardziej pod zwycięstwo niż 4fun, do wyboru są tylko 2 klasy ~~ hazardzista i paladyn ~~. [Jak 4fun to lecimy stajenny]. Tylko tymi klasami sens jest grac, a to, ze klasy vip sa tez dla graczy, sprawia, ze tymi pierwotnie dla graczy bez vip nikt nie gra. Dlatego uważam, że temu trybowi w tym aspekcie przyda się kompletna reformacja i zmiana.

to (niestety <_<) tyle, pozdrowionka misie !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Propozycje/uwagi:

1. Zmiana klas na SCB tak by dało się grać wszystkimi i by były + - tak samo mocne.

2. Ub all

3. Możliwość wykorzystania większej ilości diamentów na bed wars.

Uzasadnienia:

1. Obecnie na SCB gracze wybierają jedynie ender dragona i bedrocka, rzadziej flowera i herobrine, jeszcze rzadziej blazy i endermany, a inne klasy nie są nigdy wybierane. Gdyby każda klasa była grywalna i (mniej więcej) tak samo mocna, to na tym trybie byłaby bardzo duża różnorodność graczy i myślę, że trochę więcej graczy by tu grało.

2. Ludzie uczą się na błędach. Gdyby było ub all to na serwerze wielu byłych cheaterów oraz innych graczy (np. szczepsoon) wróciłoby na serwer nie łamiąc regulaminu. Oczywiście że cheaterzy również wrócą z cheatowaniem, ale od czego jest administracja i gracze którzy zgłaszają ich? Być może serwer sięgałby tysiąca graczy chociaż...

3. Już napisałem kiedyś propozycje na ten temat. (Poniżej można zobaczyć) Odnosząc się do niej wystarczy tylko prot 2 lub 3. 

Obecnie po trochę dłuższym czasie na bedwars wszystkie ulepszenia mamy wykupione, a diamenty zbierają się po nawet 100. Jest to bez sensu. Chciałbym aby była możliwość wydania znacznie większej ilości diamentów. Mogą to być wyższe poziomy ulepszeń, albo nowe ulepszenia, albo coś innego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.Zmiana gui na BedWars

2.....

3....

1.Chodzi o to,zeby kupowac nieco szybciej kupowac niektóre rzeczy a to jak ma wyglądać to podam nieco nizej2019-07-25_11_42_42_2.thumb.png.8e657061d378578a79f635f32db00e2a.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: Lachuuu
Propozycja/zmiana/błąd:
1. Blitzy SW
2. Otrzymywanie wygranej SW duo
3. Niekonieczna aktualizacja regulaminu/taryfikatora
Uzasadnienie:
1. Fajnie byłoby jakby co dzień lub tydzień były inne blitzy (1 lub 2). Coś na rodzaj rotacji. Myślę że rozgrywka z rotacją byłaby ciekawsza.

// derp - przy aktualnych cenach i domyslnych mocach i tak wybór ogromny nie jest...
2. Bardzo często zdarza mi się tak że gram duo SkyWars i pomimo wysokiej ilości zabójstw na arenie niefartownie spadam, a mój sojusznik wygrywa grę z jednym zabójstwem (goat). I czy jest jakakolwiek możliwość dodania takiego czegoś, że obydwie osoby z drużyny dostają wygraną? A nie tylko te które żyją?

// derp - generalnie wiązałoby się to z modyfikowaniem profili graczom offline czego bardzo nie lubimy
3. Nieraz spotykałem się z osobami które otrzymały bana i kłóciły się że w regulaminie/taryfikatorze nie jest przewidziany ban za taki uczynek który popełnił, wiem że Administracja może uargumentować swojego bana poprzez punkt w regulaminie 6.3. Z doświadczenia wiem że gracze i tak potrafią o wszystko się doczepić (Oczywiście nie wszyscy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: FireGamerPl

Propozycje:

1. Ograniczenie możliwości reklamowania kanału / live'a do dwóch w poczekalni i trzech w trakcie rozgrywki (nie dotyczy rangi YouTuber) 

2. Zwiększenie zasięgu pułapek na BedWars

3. Naprawienie działania pieca na BedWars (drop diamentów i emeraldów) 

Uzasadnienie:

1. Nie raz zdarzyło się, że podczas rozgrywki w grach trio/quatro gracz zamiast grać nachalnie reklamował swój kanał i zachęcał do subskrypcji. Wyłączenie czatu było niemożliwe, ponieważ całkowicie zablokowałoby to kontakt z resztą drużyny, zaś przez obecny regulamin właściciel kanału nie mógł zostać ukarany banem. Podczas rozgrywki gracz powinien skupić się na arenie, a nie na kampanii reklamowej. 

2. Pułapka jest mało popularnym ulepszeniem ze względu na swój zasięg działania - można zniszczyć łóżko bez aktywacji pułapki. Gracz powinien wiedzieć, kiedy jego przeciwnik wchodzi na wyspę, by mieć czas na wycofanie się z pola bitwy, gdy jego łóżko jest niszczone.

3. Czasem w bed wars ma się sąsiada posiadającego zbliżony poziom umiejętności do nas,przez co dopiero po długim czasie jedna z dwóch sąsiednich drużyn odpada. W tym czasie inni przeciwnicy zdobywają już komplet zbroi, przez co są dla gracza mierzącego się z sąsiadem niemal niemożliwym wyzwaniem, a tym samym pozbawieniem szansy na zwycięstwo. Gdyby piecyki działały poprawnie, gracz mógłby uzbierać surowce na set również w bazie, a to pozwoli mu na zdobycie szansy na zwycięstwo również wtedy, kiedy nie ma żadnej szansy na pójście na środek. 

Edit: Poprawnie to znaczy w zasadzie... Zawsze. Niejednokrotnie zdarzyło się, że wszystkie drużyny miały ulepszone piecyk maksymalnie, a jedynie dwóm - trzem drużynom z pieca dropiły emeraldy. Często zdarza się, że ulepszysz piec na maksymalny poziom (ten za 12 diamentów), a piecyk działa tak samo jak na trzecim ulepszeniu (tym za 5 diamentów). Innymi słowy - spawn diaxów i emeraldów z pieca często nie działa. Mam nadzieję, że przystępnie odpowiedziałem na to pytanie :D

// derp - poprawnie czyli jak ??

// pomysłodawca - wyjaśniłem wyżej w edicie ;)

Edytowano przez FireGamer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: Ciuchol

Propozycja/zmiana/błąd:

1. Klasy na trybie Super Craft Brothers

2. Nadmiar trawy i miejsca, z których nie można wyjść - Hide N Seek

3. Aktualizacja zaproszenia na serwer partnerski skyblock.pl

Uzasadnienie

1. Na trybie SCB będąc graczem bez rangi możemy wybrać klasy, które powinny być dostępne tylko dla VIP'ów. Myślę, że w tej sprawie nie ma co więcej tłumaczyć.

2. Trawa na Hide N Seek'u po dłuższej rozgrywce na serwerze może stać się denerwująca. Przeszkadza w rozgrywce zmniejszając szanse na trafienie Chowającego (szczególnie pod postacią kurczaka lub ocelota). Proponuję ograniczyć jej ilość.

Skoro jesteśmy już w temacie HNS warto wspomnieć o dalej istniejących miejscach, z których nie jesteśmy w stanie wyjść. Mimo naprawienia większości przez Administrację nadal możemy je spotkać. Po powrocie z pracy i wyjazdów wakacyjnych postaram się pokazać przynajmniej jedno z nich.

3. Na zegarku widnieje zaproszenie na serwer partnerski SkyBlock, jednak przydałoby się je nieco odświeżyć. Mówię tutaj o wersji i letnich, jasnych kolorach ^^.

"Możesz wybrać tylko 3 rzeczy, więcej nie będziemy uwzględniać, a dodatkowe propozycje będą usuwane." Czytanie z zrozumieniem kolego/byku

Pozdrawiam!

*Z racji wakacyjnej pracy i wyjazdów nie wchodziłem na serwer od maja, więc jeśli coś zmieniło się na serwerze, co mogłoby wpłynąć na moje propozycje i zmiany to proszę o informację w wiadomości prywatnej :).

**Za wszystkie błędy i niedopatrzenia przepraszam.

 

Edytowano przez Ciuchol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nick:Hixo23
Propozycja/zmiana/błąd:
1.Usunięcie Trawy na arenach BW

Uzasadnienie:
1.Ponieważ podczas pvp jeżeli się nie ma np łózka i jak się walczy z kimś w miejscu gdzie jest trawa to zamiast bić przeciwnika bije się trawę a nasz przeciwnik może uderzać 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nick:Real__Thanos
Propozycja/zmiana/błąd:
1.customowe nicki na cubegame
2.szybki zakup na trybie bedwars
3.większy cooldown na double jump tryb bedwars

Uzasadnienie:
1.zmienianie nickow (wyłącznie na serwerach,nie na stronie minecraft net) oraz ich kolorów.Jest to bardzo fajna opcja której użyłoby dużo graczy z rangą VIP.
2.okienko szybkiego zakupu (np takie jak na hypixel) to bardzo fajna i przyjemna opcja,która (prawdopodobnie) spodobałaby się graczą trybu bedwars.
3.Chociaż i ja mam vipa to i tak należałoby się zrobić większy cooldown na double jump.Opcja ta daje dużą przewagę nad graczami bez rangi VIP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: Vonderux

Propozycja/zmiana/błąd:

  1. Ulepszenie tablic wyników (scoreboard).
  2. Ogólne wprowadzenie polskich znaków na cały serwer.
  3. Nie przypisywanie komuś innemu adresu IP osoby zbanowanej.

Uzasadnienie:

1. W związku z ulepszeniem tablic, można by zrobić tak, aby wyglądały one bardziej efektywniej skomponowane, a także żeby zawierały więcej przydatnych rzeczy:

  • Dodanie aktualnej daty na Scoreboard. (Dodanie akualnej daty na Scoreboard spowoduje, że szanse będą niemożliwe, że użytkownik piszący skargę na gracza nie podrobi nieaktualnych dat).
  • Ogólne ulepszenie tablic i polskich znaków na wszystkich trybach, podobnie jak na przykładzie do gry w HIDE AND SEEK: [KLIKNIJ, ABY WYŚWIETLIĆ PRZYKŁAD]

 

2. Polskie znaki nie przedstawiały by żadnych błędów językowych, tylko poprawną polszczyznę. Jeżeli chodzi o starsze wersje Minecraft - poniżej 1.13, które są niekompatybilne z polskimi znakami, można by było stworzyć paczę zasobów, która by je zawierała. Dostępna jest też możliwość bez paczki zasobów z polskimi znakami używając BlazingPack.

3. Wiele osób pisze niepotrzebne tematy w dziale "Prośby o odbanowanie" - są one zbędne, ponieważ użytkownik z tym samym adresem IP zostaje zbanowany, a następny dostaje go również. Chciałbym, aby ten problem został rozwiązany.

3. Próbujemy rozwiązać ten problem od jakiegoś czasu, lecz to wymaga czasu/byku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: Kuber579

Propozycja/zmiana/błąd:

    1. Poprawienie działania łuku na HnS

Uzasadnienie:

     1. Na HnS, od praktycznie samego początku, istnieje niewygodny bug, który utrudnia strzelanie z łuku, a dokładniej mam na myśli to, że gdy zaczniemy napinać łuk celując w blok/trawę strzała nie wystrzeli. Jest to dość spore utrudnienie gdy ucieka się oraz strzela z łuku. Dołączam filmik, jesli ktoś nie wie co mam na myśli: 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: Uzulaser648
 

Propozycja/zmiana/błąd:
 

1. Zbalansowanie SBSG.
2. Poprawienie pułapek i TNT na Bedwars.

 

Uzasadnienie:
 

1. Kilka osób już wspomniało o tym. Na SBSG większość klas nie jest używana z jednego powodu - Paladyn i Hazardzista są po prostu o wiele lepsze od nich. Paladyn po pewnym czasie może wydawać się niezniszczalny, a hazardzista po pierwszej minucie dostaje bardzo dużo itemów do craftowania. Wiele klas jak dla mnie ma ogromny potencjał, tak jak szpieg, którym trzeba grać mądrze by wygrać z przeciwnikiem lub samuraj, który generalnie jest szklaną armatą. Ale po prostu nie są one dobre, a przynajmniej nie lepsze od wcześniej wspomnianego Paladyna i Hazardzisty. I nie zapomnijmy, że klasa Alchemika (chyba tak się nazywa?) jest "tymczasowo"  wyłączona od ponad roku, jak nie kilku. Niektóre efekty Blitz Stara również są słabe w porównaniu do innych - po co przywoływać kilka wilków jak można biegać z butami Sonica z prędkością mach 7? Albo po co brać słabą regenerację po zabiciu jak można po prostu porazić kogoś piorunem?
 

2. Pułapki wokół łóżek chyba też były wcześniej wspomniane, czasami można nawet skakać po czyimś łóżku a ta się nie aktywuje. 
Ale jest jedna rzecz, o której nie widziałem ani jednej skargi... TNT. TNT wybucha z opóźnieniem 1-1,5 sekundy, co trochę psuje dynamikę gry. Jeszcze jednym problemem z tym jest... wytłumaczę to załącznikiem, bo słowami mi trochę trudno.
2019-08-02_23_00_14.thumb.png.110096d5334a031f337b4a0df662abc6.png

Jeżeli mamy poprawić/zastąpić to wypadałoby napisać czym, opisz w punkcie 1
- klasa
- poziom od 1 do 7. 
- moce do zmiany, dodania (bez poziomów) /byku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: polo483
Propozycja/zmiana/błąd:
1. Powrót SkyWalls
2. Przejście niektórych trybów na tryb Arcade
3. Zmiana limitu graczy na SCB na arenie Zimowej z 6 na 8 graczy

Uzasadnienie:
1. Moim zdaniem Powrót SkyWalls dałby serwerowi 'drugą młodość', ponieważ podczas jego obecności na serwerze grało więcej osób. Mapy powróciłyby z dawnej edycji tego trybu, ale lobby mogłoby się zmienić, np. na jakieś bardziej nowoczesne. Klasy byłyby takie jak kiedyś, chyba że dodane zostałyby nowe do kupienia oraz klasy Vip. Sam wychowałem się na tym trybie i mam nadzieję, że będzie mi dane z powrotem tam zagrać
2. Chodzi mi tu o Build Battle i VD. Po dodaniu do Arcade zwolniłoby się miejsce na nowe tryby, np. dla wspomianego wcześniej SkyWalls
3. Na tej arenie poprzez niski limit graczy można zagrać samemu, gdy nie gra się z nikim i nikt nie dołącza, można napisać /v, a arena wystartuje nawet, jeśli jest 1 gracz

Proszę o rozwinięcie punktu nr.1 /byku

Rozwinąłem punkt nr. 1

 

Edytowano przez polo483

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: BlackDead0101000
Propozycja/zmiana/błąd:
1. Usunięcie mapy "Zamek" z trybu Villager Defence lub redukcja ich ilości do minimum;
2. Wręczanie Diamentów na trybie VD co ukończoną falę, nie co ukończoną grę;
3. Zbalansowanie kitów na VD. PleAsE.

Uzasadnienie:
1. Mapa ta jest najmniej grywalna ze względu na jej intencje utrzymania 24 graczy max... w grze, która ma najmniejszą populację na całym serwerze. Wiele osób się zgodzi ze mną, że Zamek jest wyjątkowo niekomfortową mapą ze względu na:

#1 Ogromny rozmiar mapy, co czyni szukanie i zabijanie zombiaków kompletnym masochizmem;

#2 masy zwierzaków i roślinności, które tylko utrudniają rozgrywkę;

#3 Sam fakt że potrzeba MINIMUM 6 graczy do wystartowania tego piekła, z którego każdy i tak wychodzi, bo woli Grzybową/Pustynną.


2. Wyobraźcie sobie, że ktoś hardo grinduje Pustynię, zabił kilka tysięcy zombie w ciągu ostatnich trzech godzin... I nagle kompletnie niespodziewanie zostaje wyrzucony z serwera za "Latanie" podczas krytowania zombiaka. I co dostał za swoje długotrwałe starania? Jedno, wielkie, zapakowane nic. Nie ma nic bardziej frustrującego niż zmarnowanie kilku godzin na grę, która nie przyniosła kompletnie żadnych kołaczy, żadnej satysfakcji, a wręcz przeciwnie - odraża faktem że cały wysiłek może bez problemu pójść na marne ze względu na to że Antycheat tak zdecydował. Jest to jedna w przyczyn dla których VD jest tak mało popularne. Jeśli tak ma być, to niech gracz chociaż cieszy się uzbieranymi Diamentami, na które w końcu zasłużył, nieprawdaż? Nie tylko uraczyłoby to ofiary Antycheata, ale też pozwoliłoby graczom swobodnie wyjść z gry bez konieczności proszenia/zmuszania innych aby ją wraz z nim zakończyli tylko daltego, że chce swoje diamenty zachować. Więc byłby to znaczący zysk dla wielu , a nawet i wszystkich graczy. A taki system dla Was na pewno nie jest trudny do wdrożenia, w końcu wystarczy doliczyć ilość diamentów do konta, proporcjonalną w skali 1:1 do zabitych zombie (które są obecnie sumowane co każdą wygraną falę) i dodać 1 diament za wygraną rundę.


3. Wiele kitów w VD jest kompletnie... nieporównywalnych jeśli chodzi o potencjał pozostałych. Dlatego żeby każdy kit był godny uwagi, oto sugestie edycji każdego z kitów:

Sprytny - Brak sugestii, kit doskonały;

Szaman - Zamiast mikstur siły i leczenia co falę, niech Szaman otrzymuje efekt "Siły" na kilka sekund (np. 3) za każdym zabójstwem. Byłby to użyteczny kit na początek, a nawet w trakcie dłuższej gry.

Wojak - Dodanie całego skórzanego setu, nie tylko tuniki i drewnianego miecza.

Snajper - Dobry na początek gry, ale jedna rzecz mnie dobija. "Co falę: 1 strzała." Serio? Dajcie mu 8-16 strzał co falę, żeby miał czym strzelać. Jedną strzałą nie pokona fali.

Cukiernik - Podoba mi się koncept samożywności u Cukiernika w zamian za jego mniejszą efektywność w bitwie ze względu na brak zbroi i słabą broń, jednak staje się bezużyteczny w dalszej części gry, dlatego zasugerowałbym kompletne usunięcie ciastek i zastąpienie ich mocą: "Nigdy nie traci głodu."

Uciekinier - Zastosujmy zabieg dopasowujący funkcję kitu do jej nazwy, skoro "uciekinier", to niech dostanie możliwość szybkiej ucieczki - Zamiast mikstur co falę (które są bezużyteczne btw, w końcu Sprytny ma permanentną szybkość...), niech dostanie efekt "Szybkosć II" na 2 sekundy za każdym razem kiedy zostanie uderzony przez zombiaka. Metoda taka jak podczas ataku zombiaków z fali 25<, które dają efekt "Osłabienie II" na 5 sekund kiedy uderzą gracza.

Jubiler - Fantastyczny koncept, jednak za mało wynagradzający moim zdaniem, zwłaszcza że to kit dla VIPów. Według mnie dodatkowe 20% diamentów znacząco uatrakcyjniłoby tę klasę.

Medyk - W związku z tym że Cukiernikowi zasugerowałem dać moc nie spadającego głodu, Medyk potrzebuje czegoś innego. Permanentna regeneracja by brzmiała ciekawie na pierwszy rzut oka, jednak kolidowałaby z efektem regeneracji III przy ukończeniu fali i ulegałaby kompletnemu nadpisaniu przez mocniejszy efekt. Może mikstura regeneracji na 45 sekund i mikstura leczenia, co falę? Zamiast nie spadającego głodu.

Kowal - Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń, jeśli ten kit działa.

Czarodziej - Zabawa ogniem, tak? Ten miecz mu się szybko zepsuje, więc co powiecie na to aby każda broń jaką zakupi Czarodziej, miałaby dodany enchant Fire Aspect?

Rycerz - Myślę, że tutaj również brak wątków.

Turysta - Perfekcyjny kit. Może tylko ciut za tani.

Bomber - jeśli to faktycznie ma być terrorysta utylizujący rzucane mikstury leczenia, musi ich mieć o wiele więcej aby dało się go porównać do innych kitów. 3 mikstury "Instant Health II" co falę powinno to wyrównać.

Elf - Taki wzmocniony snajper. W porządku. No może cena z 15K diamentów mogłaby zejść do 12K, bo ten kit jest bezużyteczny w późniejszej grze.

Alchemik - Za słaby, 3 mikstury na całą grę to nic, chyba że ktoś o zdrowych zmysłach daje się zabijać zombiakom żeby je farmić. Najlepszym sposobem na zbalansowanie tego kitu byłoby darowanie graczowi losowej mikstury (siły/szybkości/regeneracji/być może innych) co falę.

Slayer - To jest chyba najlepszy możliwy kit w tej grze. I nie mam do niego najmniejszych zażaleń.

Phew... Wyrobiłem się. Jeśli jednak Waszym zdaniem 1 kit = jedno życzenie... To rip ta propozycja, ale przynajmniej miałem dobre chęci. (jak tak to wybieram Uciekiniera, żeby nie był znerfioną wersją Sprytnego...)

Co do ostatniej linijki - nie, uwzględniamy wszystko i analizujemy czy się opłaca zmiana/byku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: Ender690x
Propozycja/zmiana/błąd:
1. Całkowite usunięcie klasy "Paladyn" z SG.
2. Ulepszenie klasy "Królik" na SCB.
 

Uzasadnienie:
1. Moim zdaniem nie warto zmieniać wszystkie klasy na SG, ponieważ tak naprawdę to Paladyn znacznie różni się od innych, grając nim wystarczy znaleźć spodnie oraz dobry miecz i masz gwarantowane wygranie każdej areny. Poza tym nie można nawet pograć innymi klasami np. Hazardzistą, ponieważ ma małe szanse z ową klasą. Myślę, że usunięcie go było by dobrym rozwiązaniem iż Hazardzistę można pokonać innymi klasami, więc nie uważam, że jest ona lepsza, tym bardziej, że gracze również mogą ją brać.

EDIT: Moją nową wymyśloną klasą zamiast Paladyna jest "Assassin"

Opis:

Znak Klasy: Lancuchowy pancerz zenchantowany

Assassin

-Tylko dla VIP-

Aktualny poziom: 1

Koszt ulepszenia: (Taki jak we wszystkich od 1 do 7)

Zycie: 2300

Predkosc: 104%

Przedmioty:

- Chleb [x1]

- Zelazny miecz

Obrazenia: 100 - 140

Obrazenia krytyczne: 115%

Skórzane spodnie

Skórzane buty

Poziom: 2

Koszt ulepszenia: -

Przedmioty:

- Chleb [x2]

- Zelazny miecz

Obrazenia: 110 - 145

Obrazenia krytyczne: 115%

Skórzany hełm

Skórzane buty

Skórzane spodnie

Poziom: 3

Koszt ulepszenia: -

Przedmioty:

- Chleb [x3]

-  Zelazny miecz

Obrazenia: 115 - 140

Obrazenia krytyczne: 120%

Butelka doswiadczenia [x2]

Skórzane spodnie (ochrona 1)

Skórzany hełm

Skórzane buty (ochrona 1)

 

Poziom: 4

Koszt ulepszenia: -

Przedmioty:

- Chleb [x4]

- Zelazny miecz

Obrazenia: 120 - 150

Obrazenia krytyczne: 125%

Butelka doswiadczenia [x4]

Skórzane spodnie (ochrona 1)

Skórzany helm

Skórzane buty (ochrona 1)

Poziom: 5

Koszt ulepszenia: -

Przedmioty:

- Chleb [x5]

- Zelazny miecz

Obrazenia: 125 - 160

Obrazenia krytyczne: 125%

Butelka doswiadczenia: [x4]

Sztabka złota

Skórzany pancerz

Skórzane spodnie (ochrona 1)

Skórzany helm

Skórzane buty (ochrona 1)

Poziom:  6

Koszt ulepszenia: -

Przedmioty:

- Chleb [x6]

- Zelazny miecz

Obrazenia; 135 - 165

Obrazenia krytyczne: 125%

Butelka doswiadczenia: [x6]

Sztabka złota

Skórzany pancerz (ochrona 1)

Skórzane spodnie (ochrona 1)

Skórzany helm

Skórzane buty  (ochrona 1)

Poziom: 7

Koszt ulepszenia: -

Przedmioty:

- Chleb [x7]

- Zelazny miecz

Obrazenia: 145 - 170

Obrazenia krytyczne: 125%

Zlote jablko

Sztabka złota [x2]

Butelka doswiadczenia: [x8]

Skórzany hełm (ochrona 1)

Skórzane spodnie (ochrona 1)

Lancuchowy pancerz

Skórzane buty (ochrona 1)

Brak specjalnej umiejętności , iż myślę, że była by za dobra

 

Moim zdaniem jest to klasa słabsza niż Paladyn, ponieważ nie ma dwóch refili, a tylko jeden oraz ma słabszy miecz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2. Królikiem mówiąc szczerze tak naprawdę nikt nie gra, więc myślę, że ulepszenie jej spowodowało by, że gracze zaczeli by nią grać. Moją propozycją było by dodanie do marchewki zamiast odrzut 1 to dorzut 2. To sprawiłoby, iż można by było nią grać na mniejszych mapkach, w których łatwo jest kogoś zrzucić.

Jeżeli mamy usunąć klasę Paladyn to najpierw musi być jego godne zastępstwo, proponowałbym wymyślić i dopisać do 1 puntku od 1 poziomu do 7./byku

Edytowano przez Ender600

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: FejmeKK
Propozycja/zmiana/błąd:
1. Usunięcie wędki z trybu "SBSG"

Uzasadnienie:
1.
Według mnie gra na przysłowiową "wędkę" nie pasuje na serwer MiniGames. Coraz więcej osób robi, tak że gdy mamy mało życia i jemy refila nagle te osoby uciekają i co jakiś czas odwracają się z wędką w naszą stronę odpychając nas od siebie aż efekt regeneracji nam minie. Dlatego przychodzę z tą propozycją o usuniecie i najlepiej wyłączenie craftingu wędki tylko i wyłącznie na owym trybie. 

Jeden haczyk, jest moc w bliztarze "spiderman" gdzie jest wędka, mamy usuwać coś na co gracz zbierał monety?/byku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: szymekpe22

Propozycja/zmiana/błąd:

1. Balans klas na trybie SuperBlitzSG/Nowa edycja SuperBlitzSG

Uzasadnienie:

1. Klasy na trybie SuperBlitzSG są niezbalansowane. Paladyn posiada przewagę nad jakąkolwiek inną klasą dzięki 2600 HP oraz zmniejszeniu obrażeń o 20%, co w praktyce znaczy, że ta klasa ma 3120 HP (tyle obrażeń trzebaby zadać osobie z tą klasą aby ją zabić, nie wliczając zbroi oraz leczenia zdrowia). Na dodatek, itemy z tej klasy na wyższych poziomach, a zwłaszcza na maksymalnym są zbyt dobre. Żelazny miecz, który, co prawda ma małe obrażenia, lecz po połączeniu go z innym żelaznym mieczem, chociażby zdobyty po zabiciu innej osoby grającej tą klasą, powstaje żelazny miecz z wyższymi obrażeniami. Zbroja jaką dostaje paladyn nie jest najlepszą, ale jest wystarczająco dobra, aby ta klasa była dużo lepsza od innych. I jeszcze to, co wyróżnia tą klasę spośród innych - na maksymalnym poziomie dostaje ona 2 złote jabłka, które po zjedzeniu na około 10 sekund regenują życie gracza w szybkim tempie. Po zjedzeniu takiego jabłka można normalnie bić się z innymi graczami, nie zważając na swoje życie, gdyż w trakcie działania tego jabłka dostaje się mniej obrażeń. To, w połączeniu ze zmniejszonymi obrażeniami paladyna sprawia, że w trakcie działania złotego jabłka paladyn nie dostaje obrażeń (są one od razu regenerowane przez złote jabłko), a jeśli dostaje, to bardzo mało. Mówiąc o innych klasach - nie widzę sensu używania klas Strzelec oraz Snajper, gdyż Pirat, który posiada tylko 50 HP mniej. ma tyle samo strzał co strzelec, a dostaje także TNT oraz łopatę z odrzutem 2, a później także potionki na speed 2 i 3. Hazardzista jest ciekawą klasą, polega na losowości przy dawaniu itemków z klasy. Reszta klas jest w miarę zbalansowana, ale odstają od Paladyna i Hazardzisty. Co do nowej edycji SuperBlitzSG - ten tryb jest niestety na granicy wymarcia. Aktywność na nim istnieje praktycznie tylko gdy osoba prowadząca streama tam gra, najczęściej Assassinek. SuperBlitzSG na Cubegame to najbardziej oryginalny, najbardziej ciekawy tryb Survival Games jaki kiedykolwiek, na jakimkolwiek serwerze widziałem. SBSG posiada unikatowy system zadawania obrażeń - każda broń ma wypisane ile zadaje obrażeń, jaki dostaje bonus z uderzeń krytycznych. Ilości obrażeń są genialnie dopasowane do jakości broni, dodając różnorodność do trybu. Styl grania może być zależny od rodzaju broni, od klasy czy posiadanych itemków. Ten właśnie tryb wciągnął mnie w serwer Cubegame, w Minecrafta. Niechciałbym, aby tak oryginalny i wciągający tryb odszedł w zapomnienie. Zrobienie nowej edycji, w której klasy zostaną zbalansowane, albo po prostu zmienione na inne, usunięcie statystyk i granie od nowa na pewno ożywiłoby ten tryb, który wyróżnia się od innych na Cubegame tym właśnie unikalnym systemem obrażeń na broniach.

Identyczna sytuacja jak w przypadku Ender690x oraz Uzulaser648, bez pomocy nic nie zdziałamy i tu jest prośba by wymyślić jakie klasy do poprawy/dodania, bo nie gramy w ten tryb jak niektórzy weterani, najlepiej w takim ala wzorze jak podany niżej.
- klasa
- poziom od 1 do 7 /byku

 

"nie gramy w ten tryb jak niektórzy weterani" - dwie administratorki serwera, Sylvvia i Natala_pl są w top 10 na trybie SBSG więc raczej mają doswiadczenie, ale nie bede za slowa chwytal, przejde do klas

 

klasa: pirat, 1800HP

poziomy: 

1 - 5 strzal zamiast 7 

2 - 10 strzal, 2 tnt

3 - 15 strzal, 3 tnt 

4 - 20 strzal, 4 tnt

5 - 25 strzal, 5 tnt

6 - 30 strzal, 6 tnt

7 - 35 strzal, 7 tnt, jedna potionka speed 3 na 15 sekund zamiast dwóch. wspomnialem tutaj tylko o zmianach dla klasy, reszta itemkow jakie sie otrzymuje wedlug mnie powinna zostac tak jak jest. 

 

klasa: paladyn, 2500HP, brak zmniejszonych o 20% obrażeń 

poziomy: 

1 - 3 bez zmian

4 - skorzane spodnie

5 - skorzane spodnie protection 1

6 - (nie pamietam czy na 6 poziomie paladyna dostawalo się jednego refila, ale jesli tak, to jestem za usunieciem tego) zlote spodnie

7 - 1 zlote jablko, zlote spodnie protection 1

znowu, wspomnialem tylko o zmianach, reszta, czyli helm, klata, buty, miecz i jedzenie powinno pozostac bez zmian

 

klasa: strzelec, 1900HP

poziomy:

1-7 - 8 strzal co poziom zamiast 7

 

jeszcze pomysle nad dalszymi zmianami do klas

Edytowano przez szymekpe22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nick: GreyCob69

Propozycja/zmiana/błąd:

1. Przywrócenie klasy "alchemik" na SBSG.

Uzasadnienie:

myślę ze słowa byczka będą najlepszym argumentem na to(z wypowiedzi pod inną propozycją odnośnie trybu) : mamy usuwać coś na co gracz zbierał monety?"

Wymoderowano, poprawiono wygląd/byku
Łapanie za słowa widzę, klasa wróci gdy przestanie być op/byku

Nie mialem na celu zadnego łapania, bardziej chodzi o fakt ze chcialbym zagrac jeszcze kiedyś tą klasą ;)

Zerkniemy na aktualną konfiguracje w wolnej chwili i spróbujemy bardziej przystosować/byku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×