Skocz do zawartości
Qvernfy

[Odrzucone]Podanie na KidModeratora! :3

Polecane posty

Witam,

Jak już wiecie, to napisze do was podanie na KidModeratora. Okej, to może zaczne od tych najważniejszych rzeczy. Nazywam się Robert, mam 14 lat. Ogólnie to ogarniam komendy, posiadam discorda oraz TeamSpeak. Ale uryzwam ogólnie TeamSpeak. Bardzo chciałbym byc u was KidModeratorem, ponieważ już dość długo gram na waszym serverze, i często zgłaszam cheaterów. Bardzo często, a nawet uwielbiam grać na waszym serverze, tak dziennie to ok. 2 godziny :-) Znam ogólnie ortografię, ale czasaqmi mogę się pomylić tylko z jednym wyrazem. Wiecie, każdy ma taki jeden błąd w pisowni :-) A jest to wyraz (Pewnie was to nie interesuje szczególnie) "Jeżeli" piszę go czasem przez rz, ale już sie poprawiam. Gram na waszym serverze od 2 lat. Jak macie jakieś informacje odnośnie gracza, to nie zauważycie, że od tylu, bo kiedyś nie miałem Minecraft Premium, ale teraz mam.

Ogólne informacje o mnie:

1. Mój nick w Minecraft: Qvernfy

2. Mam 14 lat (Jak już wspomniałem)

3. Jestem chłopakiem.

4.Tak szczerze, to nerwy mi czasem puszczają , ale nie za mocne i rzadko (Jestem szczery wobec siebie)

5. Umiem zaobserwować czy gracz ma cheaty, oraz jak dałem mu niesłusznego bana , to umiem się przyznać do winy.

6. Bardzo dobrze się dogaduje z administracją serverów.

7. Nie jestem (Za) poważny, bo czasem warto posmieszkowac , żeby człowiek się nie nudził (ale to pewnie jak każdy)

8. Mam własny kanał na YouTube, i mógłbym nagrywać "Dzień z życia KidModeratora" Może nie jest za duży, ale no trochę subów ma (440 subów). 

9. Mam częstą aktywnośc na róznych teamspeakach, więc ten wasz mi nie będzie przeszkadzał.

10. Oczywiśscie czasem se zrobie wolne od waszego servera, jak np. Wyjadę gdzieś.

11. Posiadam Minecraft Premium.

11. Więcej się o mnie dowiecie na TeamSpeak! Jerzeli jesteście zainteresowani, to odpowiedzcie mi na forum i ustalimy termin rekrutacji ogólnej na TeamSpeak :-) Pozdrawiam!