Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tzmcion

[Podanie] tzmcion

Polecane posty

1. tzmcion

2. 16 lat

3. Cześć ! Jestem 16 letnim chłopakiem chodzącym do technikum informatycznego :P. Jako informatyk jestem poniekąd zmuszony do interesowania się światem wirtualnym, jednak staram się go jak najwięcej unikać :D. W związku z tym znam się na programowaniu, stronach internetowych i grach.  Gdy nie siedzę przed komputerem, to moim najczęstszym zajęciem jest ogólnie muzyka. Kocham gitare, gram na niej od 4 lat, oprócz tego gram na pianinie i harmonijce. Oprócz tego uczę się śpiewać, jednak pół roku ćwiczeń to za mało na głos, którym się można pochwalić :P. Mam dość specyficzne podejście do wszystkiego. Bardzo często mam kompletnie inną opinie na jakiś temat, niż moi koledzy, co też wiąże się z tym, że mam dosyć nietypowy charakter. Jestem naraz bardzo otwarty dla innych i nieśmiały. Bardzo trudno jest mnie sprowokować, czy też zezłościć. Zazwyczaj reaguję dopiero, gdy ktoś wyzywa innych, gdy zaś ja jestem celem, próbuję podłapać temat i trochę z siebie pożartować, często to trochę rozluźnia atmosfere ;). Myślę, że moimi największymi wadami są brak cierpliwości i hipokryzja :(. Próbuję z tym walczyć, gdyż znalazłem osoby, które potrafiły mi powiedzieć, że mam z tym problem, jednak to jest trudne :/. Swoją drogą nie lubie osób, które nie mówią, co myślą, a gdy nagle nie mogę sobie z czymś poradzić to się pojawiają i lecą z wiązanką typu "bo ty jesteś taki i taki, to nie dasz rady".  Pierwszym uczuciem, jakie powoduje prawda, jest nienawiść, jednak wolę się z nią zmierzyć, gdy mogę się przygotować, niż ryzykować spotkanie z nią w najmniej spodziewanym momencie. Myślę, że na tym zakończę :)