Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Bubsonekkk

[Helper] Bubsonekkk

Polecane posty

Nick: _ZiomeQ_

Gram od początku tamtej edycji lecz bardzo mało bywałem i teraz tego żałuje.

Komendy znam w skali 8/10 lecz swoje braki szybko nadrabiam

Tak spełniam wszystkie wymagania

Mam na imię Maksymilian i mam 15 lat. Moją pasją jest piłka nożna. Jestem uczniem Technikum na kierunku Technik ekonomista.  Jestem wrażliwym człowiekiem i z tego powodu byłem wyśmiewany.

Ciekawią mnie ludzie, dlatego uwielbiam ich poznawać i rozmawiać na rozmaite tematy i im pomagać. Moją mocną stroną jest odpowiedzialność. Wolny czasem chodzę na treningi i należę do sportowej drużyny KS Łosice. Jestem osobą dosyć spokojną więc umiem panować nad emocjami. Lubię czasami pożartować lecz z umiarem.

Na serwerze spędzam dużo czasu i z chęcią pomogę.

Dziękuje za poświęcenie mi tej chwilki i przeczytanie podania.

Czekam na mam nadzieję pozytywne jego rozpatrzenie.

Pozdrawiam

Podanie ciekawe ładnie napisane, aktywność na serwerze - nie najgorsza ale mogłoby być lepiej. Aktywność na teamspeaku - brak, nie widziałem cię tam ani razu. Co do historii, znalazło się pare warnów za wulgaryzmy, co przemawia na twoją niekorzyść. Podsumowując, zapraszam na teamspeaka. 

Obecnie NEU

Co do rozmowy, wbiłeś na teamspeaka i jedyny dźwięk jaki wydałeś to dźwięk klawiatury. 

Dodatkowo zamiast cierpliwie czekać aż wypowiemy się pod podaniem, zadawałeś zbędne pytania jak np. 
,,a ile musze posiadac tak zeby sie dostac?" czy ,,neu to oznacza nie?"

Niestety, jestem na 
NIE

Podanie całkiem dobre, ale konto stworzone dla podania. Kojarzę nick, ale nie przypominam sobie, abyś komuś odpowiadał na chacie. Napisałeś, że ciekawią Cię ludzie, dlatego uwielbiasz ich poznawać i z nimi rozmawiać. Odniosłam niestety inne wrażenie, gdy odwiedziłeś nas na teamspeak'u, na którym swoją drogą widziałam Cię tylko raz.

Niestety, ale jestem na nie.

Brak aktywności na serwerze i TeamSpeaku, do tego podanie zbyt krótkie.