Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Hajkol

[Helper] Hajkol

Polecane posty

1. Nick: Hajkol

2. Wiek: 16 lat

3. Jak długo grasz na serwerze? Od 2 bądź 3 edycji, wcześniej na nicku Hikol2003

4. Na ile w skali 1/10 znasz komendy Helpera i Moda? : Szybko się uczę, nie pełniłem wcześniej takich funkcji, ale te podstawowe na pewno znam.

5. Czy spełniasz wszystkie wymagania? : Si, aczkolwiek aktualnie nie posiadam sprawnego mikrofonu. W ciągu tygodnia się to zmieni.

6. Opisz siebie : Mam na imię Szymek, poza grą na Skyblocku zajmuję się masą innych rzeczy. Moim hobby jest gra w piłkę, poświęcam na to naprawdę dużą część mojego czasu. Gram w nią od 8 roku życia. Poza sportem, mam bardzo bogate życie towarzyskie. Często chodzę na imprezy i spotykam się ze znajomymi.  Jestem bardzo otwarty na innych ludzi, uwielbiam nawiązywać nowe znajomości, jak i podtrzymywać te stare. Jedną z moich cech jest sentymentalność, to pewnie dzięki tej cesze, ciągle gram na waszym serwerze. Jestem wam bardzo wdzięczny i chciałbym wam szczerze podziękować za zrobienie tego serwera. 
Myślę, że tyle wystarczy. Czekam na rozpatrzenie podania.

Z Fartem,
Hajkol

Nie zgłosiłeś się niestety na rozmowę na TS3, pomimo zaproszenia.

Aktywność na serwerze od czasu napisania podania, również nie jest zadowalająca.

Ocena negatywna.

Nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek widziała ten nick zarówno na teamspeak'u jak i na serwerze. Jestem na nie.

Zaczynamy! 

Nick widzę po raz pierwszy z tego co pamietam, możliwe że przeleciałeś mi gdzieś przez taba. 

Na teamspeaku w ostatnim czasie nie widziałem (chyba ze siedzisz na strefie prywatnej)

Nie kojarzę abyś pomagał na czacie

Podanie całkiem niezłe, dowiedziałem się kilku rzeczy o tobie 

Aktywność bardzo słaba, biorąc pod uwagę to, że edycja się zaczęła pod koniec lipca a ty masz zaledwie 21h online na serwerze.

Historia względnie czysta, jeden wpis od medsona za wulgaryzmy.