Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Kepuzonn

[Helper] LuckyOwlAF

Polecane posty

1. Nick: LuckyOwlAF
2. Wiek: 21
3. Jak długo grasz na serwerze? Na tej edycji około miesiąca. Na poprzednich dwóch edycjach aktywny pod innymi nickime.
4. Na ile w skali 1/10 znasz komendy Helpera i Moda? 9/10
5. Czy spełniasz wszystkie wymagania? Tak
6. Opisz siebie:    Mam na imię Karol. Jeszcze jestem studentem Politechniki Śląskiej na kierunku teleinformatyka.
Moją pierwszą miłością była matematyka. Lubię spędzać czas aktywnie na świeżym powietrzu (jak otworzę okno w pokoju). 
Najbardziej lubię długie godziny spędzone na rowerze. 
Oglądam seriale, chodzę do kina. Urodą nie grzeszę, ale nadrabiam elokwencją.

Plusy 
- W miarę dobra aktywność na serwerze 
- Gadałem na ts3
- Często widzę ciebie na naszym ts3

Neutral
- Czasami rzuciło mi się w oczy jak odpisywałeś na chacie
- Znalazła się jedna rzecz w historii

Minusy
- Zerowa aktywność na forum
- Podanie krótkie i wygląda jakby było napisane w 5 minut

Narazie jestem NEUTRALNIE nastawiony do twojej kandydatury

To tak..

Na serwerze wczoraj widziałem cię po raz pierwszy, czy pomagasz graczom? Nie zauważyłem. Na teamspeaku również widziałem cię wczoraj poraz pierwszy. Czas online niby spoko, w historii wpisów znalazło się wyciszenie ode mnie za obrazę graczy. Z tego co pamiętam byłeś już w administracji i pokazałeś na co cię stać otrzymując degrada za kompletny brak aktywności na dc/ts/forum/serwerze!

Cóż, chciałbym z tobą porozmawiać na teamspeaku.

Aktualnie - Nie

Nie rozmawiałam z Tobą, niezbyt kojarzę z serwera(przynajmniej chatu). Na tą chwilę nie.

Miałem okazję porozmawiać z Tobą na ts, wydajesz się przyjemną i poukładaną osobą. Czas online jest w porządku, aczkolwiek chciałbym zobaczyć jego przełożenie na twoją aktywność na czacie. Dodatkowo mocno odrzucająca jest twoja aktywność na forum (a raczej jej brak), pomimo sporego stażu na forum.