Skocz do zawartości

Polecane posty

1. ziloz

2. (Będą dwie propozycje)

- Bed wars

- HNS

3. Sklep.

4. Nie wiem czy coś z tym sklepem w końcu będzie czy nie, ale jeśli tak to można to pominąć, ale przechodząc do rzeczy.

Sam sklep zawierać będzie:

Surowce, budulec, dodatkowe/specjalne itemy.

Pierwsze dwie rzeczy będą z ograniczeniami, co do ilości wzięcia ich oraz kombinacji jakie można zauważyć poniżej:

10x żelazo - koszt 9000 monet

16x żelazo - 15000 monet

24x żelazo - 23500 monet

3x złoto - 7000 monet

7x złoto - 13000 monet

10x złoto - 19000 monet

20x wełna - 17000 monet

6x drewno - 12000 monet

3x end stone - 16000 monet

Teoretycznie można upchać pozostałe budulce (poza obsydianem!), ale kto jeszcze używa piasku i kaktusów?

Co do ograniczenia:

- brak możliwości wzięcia 2x tej samej rzeczy

- można wziąć tylko dwie rzeczy (np. wełnę 7x złoto)

- otrzymujemy nasze przedmioty dopiero po I ulepszeniu diamentów (wyjaśnienie - ma to zapobiec nagłemu budowaniu się na inne wyspy lub natychmiastowego ataku na drużynę przeciwną)

Dodatkowe/specjalne itemy:

Każdy gracz może owe itemy kupić nawet gdy ktoś posiada vipa lub nie.

Agresywny bałwan:

W bazie mamy możliwość postawienia bałwana w 4 miejscach, które atakują graczy z przeciwnych drużyn, gdy tylko wejdą na teren naszej wyspy. Przeciwnik ma możliwość zabicia bałwanka, a gracz który go postawił może usunąć bałwana i zmienić jego miejsce na inne. Efekt jaki nakłada bałwan po trafieniu gracza ze śnieżki to spowolnienie na kilka sekund.

Koszt za monety - 23000 monet

Koszt w grze - 60 żelaza

Zapalniczka: (brak możliwości rozprzestrzeniania się ognia oraz brak możliwości niszczenia bloków od ognia)

Użycie zapalniczki na bloku powoduje trwałe palenie się go do czasu, aż ktoś nie wyleje na niego wody.

(Dodanie drugiego sposobu na kupno wody - koszt 20 złota)

Koszt za monety - 30000 monet

Koszt w grze - 8 diamentów/28 złota (diamenty służą tylko do ulepszania i potem stają się bezużyteczne, a tak to gracze może będą częściej na nie chodzić)

Zapalniczka jest trochę według mnie naciągana, ale zawsze to jakiś nowy sposób na taktyki.

(Przechodzę do drugiej propozycji, więc pojawia się tu pkt 3)

3. Dodatkowe mapy.

4. Dodanie różnych wersji obecnych map, ale wyróżniającym się tym, że bloki są inaczej ułożone, np. mapa Christmas - jest stodoła, a w niej dużo sianka i wystarczy usunąć siano, potem ułożyć je na nowo. Utrudni to osobą, które znają mapy na pamięć, a znacznie ułatwi chowającym się + stworzenie lobby przed startem areny, aby gracze nie byli wstanie domyślić się na jakiej odmianie mapy będą grać.

5. (Jeśli sklep zostanie ogólnie dodany dobrze gdyby monety zostały wyzerowane, aby każdy miał równe szanse i tryb był częściej grany + dopóki do bed warsów nie ma możliwości kupna monet można być spokojnym, że nie będzie tryb zależny od ilości wydanej kasy.)

(Ceny nie muszą być 1:1 mogą być inne, żeby ktoś nie spinał się o takie rzeczy, a same ceny nie były jakoś specjalnie przemyślane, więc no.)

6. Brak.

Edytowano przez Tegbar
Poprawa błędów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Propozycja nawet spoko. Myślę że do sklepu można dodać ulepszenie za 10-20 diamentów dzięki któremu gracze z całej drużyny będą mogli z takiego sklepu korzystać. (przecież będzie to w końcu jakaś różnica pomiędzy bedwars na innych serwerach:rolleyes:)

Jednak co do samego sklepu to jestem za tym aby mieć możliwość kupowania w nim tylko budulców (oczywiście oprócz obsydianu lub tylko z wełną) oraz tego bałwana. Kupowanie surowców wydaje mi się bez sensu, a zapalniczka mi też nie pasuje.

Oczywiście nadal jestem za propozycją którą napisał chyba @tzmcion w której chciał aby w tym sklepie gracz mógł kupić double jumpa oraz napisanie wiadomości na czacie globalnym.

Jestem na TAK

-----------------------------------------------------------

Co do drugiej propozycji to nie jestem przekonany... Niby to utrudniłoby starszym doświadczonym graczom szukanie, ale jednak raczej nikt nie potrafi zapamiętać wszystkich map. Co najwyżej kilka słabszych miejscówek. 

Jednak coś by to dało, dlatego dam trochę naciągnięte NEUTRAL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up Why you bullying me ?

Co do tych obszernych propozycjii:

1. Jestem absolutnie PRZECIWNY dodawania jakichkolwiek stałych itemów do sklepu na bed wars. Nie bez powodu ten tryb jest najbardziej zbalansowany ze wszystkich trybów, nie chce tam wiedzieć żadnych itemów stałych. Coś typu Efect speed na 1,5x na cala,jedna  gre za 10000 monet, jest jeszcze znośne, ale itemy stałe nie nie nie nie psujmy tym tego trybu. 

Bałwan~~ Que ? Samo odpychanie śnieżkami jest chyba wystarczające, w sumie, jako jednorazowy zakup mógłbym go polubić, ale bez spowolnienia 

Zapalniczka~~ Jako nie item stały, mooooże, ale niezbyt

2. Jeśli umiem czytać, to drugą propozycją jest "dodanie różnych wersji obecnych map", nie wiem, czy da się to jakoś sensownie zrobić, ale nie widzę też w tym zbytniego sensu. Zmiana paru bloków zbytnio nie wpłynie na rozgrywkę :/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, tzmcion napisał:

Jestem absolutnie PRZECIWNY dodawania jakichkolwiek stałych itemów do sklepu na bed wars.

Myślałem że chodzi o itemy jednorazowe... I byłyby dostępne po wykupieniu ulepszenia za ok 10 diamentów.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, tzmcion napisał:

1. Jestem absolutnie PRZECIWNY dodawania jakichkolwiek stałych itemów do sklepu na bed wars. Nie bez powodu ten tryb jest najbardziej zbalansowany ze wszystkich trybów, nie chce tam wiedzieć żadnych itemów stałych. 

@tzmcion Nie wiem gdzie niby ten tryb ma balans, jeśli emeraldy mogą spowodować 100% szans na wygraną na luzie. Niby są jakieś kontry, by taką osobę zabić, ale ile?
Fire ball niszczy tylko wełnę i odpycha gracza, śnieżka również odpycha, a łuk jest chyba tą najprostszą rzeczą, by taką osobę zepchnąć. Ciężko z tych metod korzystać jak gracz nie wychodzi poza swoją wyspę. (A to że ten tryb oferuję ograniczone surowce, oraz czas pominę)

Trudno cokolwiek wymyślić, by był użytek z tych monet, jak nie wiele można coś zrobić, aby miało to ręce i nogi.

To że wymyśliłeś sobie za tę monety pisanie na global chatcie lub double jump jest naciągane. Dostęp dla prawie każdego gracza pisanie na globalu spowoduje spam . Dając raz możliwość użycie double jumpa na arenie mija się z celem, dlaczego? Ktoś zmarnuje go nieumyślnie na początku gry i co ma zrobić? Vip straciłby kolejne przywileje, a nie wiele ich ma. Jeżeli monety nie mają zostać w ogóle użyte to zarówno mogą je usunąć niż robić nadzieję graczom, że wykorzystają je do czegoś.

19 godzin temu, tzmcion napisał:

2. Jeśli umiem czytać, to drugą propozycją jest "dodanie różnych wersji obecnych map", nie wiem, czy da się to jakoś sensownie zrobić, ale nie widzę też w tym zbytniego sensu. Zmiana paru bloków zbytnio nie wpłynie na rozgrywkę :/.

Ma to swoje plusy i minusy, ale zależy to od wykonania. Nikt nie mówił, że trzeba zmienić parę bloków, a np. postawić bloki tam, gdzie ich mogło nie być, zamienić miejscami charakterystyczne budynki/budowle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drogi Tegbarze

Masz absolutną rację, że mój pomysł na wykorzystanie tych monet jest naciągany. Wynagrodzenie graczy, którzy już trochę pograli możliwością większej szansy w walce z vipem jest bez sensu, zaś jeśli chodzi o czat, to racja, że na trybach, gdzie każdy ma dostęp do czatu (sky wars solo, bsg) jest spam i nie da się nic czytać. Tryb bed-wars jest niestety niezbalansowany, gdyż niektórzy, mając tyle samo na starcie, są bardziej doświadczeni i dzięki temu umieją się szybciej zbudować na środek i zebrać emeraldy, niż inni :(. Więc ja także ja nie widzę balansu w tym trybie, a w świetle tych faktów twój pomysł na wykorzystanie monet jest jednak o niebo lepszy niż mój i najwyraźniej nie potrafię pojąć korzyści płynących z takiego sklepu :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sklep ma być dodatkiem do gry. To co pisałem post wyżej odnośnie balansu to mało. Jest jeszcze kilka rzeczy, które powinny mieć inną cenę lub rodzaj waluty (czyt. żelazo, złoto, diamenty, emeraldy). Może mój pomysł nie jest tym najlepszym, ale za którymś razem w tym dziale pojawi się coś, co jednak spodoba się graczom i adminom. Oczywiście miło by było dowiedzieć się, co inni gracze sądzą o tym, bo zawsze jakieś opinię zostawią po sobie i pomoże to w tworzeniu sklepu przez head adminów, gdyż będą wiedzieć, czym się sugerować. (o ile jakieś pracę są, bo ciężko powiedzieć)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze dodajmy 3 golemy za 250000$?

Jestem absolutnie przeciwny itemom stałym w każdej postaci i wariancie. Wychodzę z założenia, że BedWarsów nie ma póki co zmieniać. Przenośny sklep z budulcem za kilka diamentów można przemyśleć, ale to i tak będzie dość kontrowersyjny temat. Skupmy się na tym, by obecne BedWarsy doprowadzić do perfekcji (np. zgłaszając kolejne błędy), a potem wprowadzajmy innowacyjne rozwiązania.

Podsumowując, jestem na nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Skoro kosmetyczne rzeczy nie przejdą, jakiekolwiek itemy również, to co innego mogą dać? 
 

 

5 godzin temu, Ciuchol napisał:

Skupmy się na tym, by obecne BedWarsy doprowadzić do perfekcji (np. zgłaszając kolejne błędy), a potem wprowadzajmy innowacyjne rozwiązania.

Szkoda, że mikstury cieszą się tak dużą popularnością. Taka mikstura niewidzialności jest tak dobra oraz używana, że dawno jej nie widziałem, ciekawe czemu? Może dlatego, iż po jej wypiciu zbroja zostaje i bardzo łatwo się domyślić, że to przeciwnik. Każda inna mikstura, która nie zadaje obrażeń/nie daje nam hp jest na bardzo krótki czas lub nie potrzebna. (ktoś widział, by taką miksturę spowolnienia ktoś używał?) Mikstura skoku lub szybkości są słabe przez ich krótki czas, 30 sekund to trochę mało. (przypomnę - każda mikstura jest za 1 emerald)
Błędy są, a nawet zgłoszone dalej występują, czyt. możliwość wejścia do pokoju przed startem areny i jego opuszczeniu. (dodanie kilku barier blocków nie jest problemem, a może komuś oszczędzić czas, by taką osobę pokonać)
Każdy tryb powinien być perfekcyjny lub do tego dążyć, ale dlaczego nikt nie zwraca uwagi na to, aby coś op miało też kontrę? TNT za 5 złota, którą jedyną sensowną kontrą jest woda za 1 emerald nie jest brana? Dlaczego nikt nie kupuję patyka z ogniem? Takie rzeczy raczej nie występują na "perfekcyjnych" trybach.

 

6 godzin temu, Ciuchol napisał:

Przenośny sklep z budulcem za kilka diamentów można przemyśleć, ale to i tak będzie dość kontrowersyjny temat

Może i kontrowersyjny, ale gracze będą musieli wybrać pomiędzy diamentami, a emeraldami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Dlaczego SkyBlock.pl?

SkyBlock.pl pierwszy serwer skyblock w Polsce, który zapoczątkował swoje istnienie w 2012 roku. Na przestrzeni lat nasza społeczność prężnie się rozwijała, ambitne oczekiwania graczy spowodowały, że zaczęliśmy tworzyć i rozwijać nowe tryby gier, każdy z nich ma swój początek w tym miejscu. SkyBlock.pl to dumnie działająca sieć serwerów, w których skład wchodzą: mchc.pl, cubegame.pl i mc.skyblock.pl

Minigames

SkyBlock

Hardcore

×