Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Girmal

[Odrzucone][Helper] Girmal

Polecane posty

Dobry Wieczór

1. Nick: Girmal

2. Wiek: Mam 29 lat [Szalony Rocznik `90]

3. Jak długo grasz na serwerze: Na czas obecny gry około miesiąca - online około 208h 15min

4. Na ile w skali 1/10 znasz komendy Helpera I Moda: 6-7/10 [codziennie się uczę z postu]

5. Czy spełniasz wszystkie wymagania : Sądzę iż tak spełniam wymagania podane w temacie "[WZÓR][WYMAGANIA] Rekrutacja na Helpera mc.skyblock.pl"

6. Opisz siebie:

Jeszcze Raz Witam, nazywam się Sebastian i mam prawie 30 wiosenek. Lubię spokojne gry ale i nutkę rozrywki. Czytam książki, słucham muzyki, jestem informatykiem i gram w Minecrafta.

Mam w naturze nieodmawianie nikomu pomocy, jeśli ktoś jej potrzebuje . Komendy Helpera spokojnie nauczę się bo jestem bystrym dziadkiem :) Nie jestem starym graczem - wróciłem do gry w MC po przerwie, skończyłem na 1.6.4 kiedy mody były bardzo popularne :) Miałem chętkę na SKB i ten serwer był pierwszym, na który wszedłem :). Część z administracji zna mnie lepiej - część gorzej. Niech każdy robi co uważa za słuszne kierując się swoimi zasadami jak i egzekwując przestrzeganie regulaminu , Nie wiem co napisać więcej :P

Z góry dziękuję za przeczytanie tych wypocin.

Pozdrawiam

Pantofel Girmal - cichy kapuś :P

Edit: Poprawienie podania według wzoru. Przepraszam iż tak późno

W razie jakichkolwiek pytań odnośnie mojej osoby proszę mnie łapać na grze/ts3/discord

Edytowano przez Girmal

A więc! Trochę słabo, że nie dostosowałeś się do wzoru, ale podanie całkiem przyjemnie się czyta. Aktywność do najgorszych nie należy, jeden warn od Thordissy od początku edycji (całkiem nieźle). Aktywność na teamspeaku znikoma (jak nie całkowicie brak). Czasami pomagasz graczom, ale rzadko widuję cię na czacie. Rada ode mnie; Wbijaj na teamspeaka na pogaduchy, pomagaj więcej na czacie graczom, którzy potrzebują pomocy. 
Aktualnie NEU/NIE

Heja