Skocz do zawartości

Sentence

Właściciel
  • Zawartość

    635
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    25

Sentence wygrał w ostatnim dniu 1 Kwiecień 2017

Sentence ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

799 Mentor

O Sentence

  • Ranga
    democracy is so overrated

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w grze
    SentencePL

Kontakt

  • Strona WWW
    http://skyblock.pl

Ostatnio na profilu byli

10093 wyświetleń profilu
  1. Zrobiliśmy już sprzedawanie pod scrollem i będzie to wprowadzone na nadchodzącej edycji.
  2. Zmiany 03.08.2019: Edycja XVIII Etherboost: poprawiono odliczanie pozostałego czasu trwania boosta w menu aktywowanie boosta w stacku nie powoduje usunięcia wszystkich przedmiotów (ether boostów) czas trwania boosta można przedłużyć klikając ponownie ether boost nowy czas zostanie doliczony do aktualnego - Questy: ether jest już wypłacany w nagrodach za ukończone questy/kategorie Shop: poprawienie błędu w którym zamykanie sklepu usuwało customowe nazwy i opisy przedmiotom specjalnym m.in klucze, spawnery, kilofy, tagi i inne wcześniejsze poprawki przy kupowaniu i podwójne doliczanie do stacka Ulepszenia wyspy: zaktualizowano na wyspach ceny ulepszeń Island Vault zmieniono limit przechowywanego etheru w skarbcu; 25k -> 100k Nether: poprawiono nazwę klucza do Skrzyni Potworów - wykrywanie i wyrzucanie osób wchodzących do netheru bez przepustki przy użyciu /tpa mcMMO: uzupełnienie tłumaczeń i poprawki estetyczne Fix: zmiana cen za ulepszenia w /fix
  3. Na nadchodzącej edycji będziemy chcieli wprowadzić do EtherMarketu większość rzeczy dostępnych w sklepie internetowym.
  4. Będzie to strasznie lekceważące w stosunku do graczy jeśli teraz przyznam Ci racje, dlatego w ramach wyjaśnienia kilka słów ode mnie; Pragnę przypomnieć, że kilka edycji wstecz przepisaliśmy całkowicie nasz plugin SkyBlock tworząc rozbudowany projekt opierający swoje działanie na wielu instancjach. Pomysł zaczerpnięty z zagranicznego serwera SkyBlock, który obsługiwał ponad 400-500 graczy - tak, mieliśmy ambitny plan pomieszczenie tak dużej ilości graczy wprowadzając 'sektory'. Każdy sektor to osobny serwer, posiadamy 3 maszyny i na każdej znajdują się 2-3 sektory, w tym również spawn/Bungee itd. Niestety lagów nie powodują nasze pluginy bo to często wady i problemy z optymalizacją silnika, hoppery/redstone/moby/spawnery, uszkodzone chunki, leżące itemy na ziemi - przez nasz serwer przewija się bardzo dużo graczy, a z nimi kolejne wyspy itd.. Od początku edycji zarejestrowało się ponad 50 tysięcy graczy i stworzonych zostało prawie 15 tysięcy wysp, liczby mówią same za siebie i utrzymanie tego nie jest takie proste, będziemy dążyć do poprawy i optymalizacji bazując na statystykach z trwającej edycji. Może niektórych to ździwi ale nie wszystko kręci się wokół 'dobrej maszyny', a ram nie jest cudownym lekarstwem na lagi, dobrze zoptymalizowany silnik gry też jest bardzo ważnym czynnikiem, jak ktoś zauważył na poprzedniej edycji nie było takich lagów, po zmianie silnika mieliśmy więcej problemów m.in. wtedy kiedy można było naturalnie kopiowac itemy przy okazji bugując chunki - nie mieliśmy na to wpływu na początku i nikt nie wpadł na to, że taki błąd może istnieć (jesli ktos chce poczytac link: https://github.com/SpongePowered/SpongeCommon/issues/2156) Oczywiście chcemy żeby każda kolejna edycja trwała jak najdłużej, nie lekceważymy graczy, szanujemy każdego czas. Przy tworzeniu edycji pracujemy około 7-10 dni w zależności od stanu poprzedniej, w tym czasie musimy przygotować bazowy sektor na którym aktualizujemy wszystkie pluginy, silnik, sprawdzamy pliki konfiguracyjne i jeśli wymagane są zmiany staramy się utrzymać je zgodnie z zaleceniami względem optymalizacji. Ponieważ posiadamy wiele autorskich pluginów to ich przejrzenie, aktualizacja i poprawienie zgłaszanych błędów również zajmuje trochę czasu, dokładamy rezerwę na testy podstawowych funkcjonalności, aktualizujemy ekonomie itd. Ostatnie edycje to również wiele zmian i nowości, chcieliśmy wprowadzić(a przynajmniej spróbować i poznać wasze opinie) coś nowego i coś co na polskich skyblockach jeszcze nie istniało, to m.in. ulepszenia wysp, mcmmo, rangi/uprawnienia na wyspie, zarządzanie wyspą, nowa waluta (w naszym przypadku ether), weekendowe promocje i wiele innych chcąc wnieść coś co umili wam grę i przyciągnie na dłużej. Ponieważ chcemy być niezależni, każdy z naszych pluginów jest autorski, a każdy inny został przez nas przepisany w sposób obsługujący komunikacje z sektorami. Niestety naszym największym problemem są testy i bardzo przykro mi z tego powodu, że nasza ekipa nie jest w stanie wyłapać wszystkie możliwe błędy; które zgłaszali nam gracze i okazuje się, że testy rozpoczynają się w trakcie trwania edycji. Wiecie po części jak to wygląda od strony technicznej, mamy potężne zaplecze i chyba przyznacie nam rację, naszą największą wadą są odpowiednio i skrupulatne wykonane testy, które tym razem potrwają tak długo, aby mieć pewność, że nic nie zakłóci działania najbliższej edycji i każdej kolejnej. Nie jestem w stanie się odwołać do wszystkich komentarzy, które tu piszecie dlatego zapewniam, że wszystkie sprawy zgłoszone w tym temacie zostaną przez nas przedyskutowane.
  5. Żyjesz jeszcze? :(

    1. kambikxd

      kambikxd

      Umarł... [*]

    2. MarekPolak

      MarekPolak

      Ostatnio widziany 29 marca

  6. Zgadza się, w tej sytuacji możemy jedynie ograniczyć spawn mobów i usunąć plugin, jednak mamy w planach wdrożenie własnego systemu stackowania. Będzie on działał na spawnerach; czyli dla większości graczy od 10 poziomu wyspy i prawdopodobnie całkowicie zablokujemy pojawianie się nowych mobów w x promieniu od spawnera, jeśli w pobliżu będzie przynajmniej jeden mob, aby sztucznie doliczyć kolejnego. Pluginy były planowane na wersji 1.8
  7. Udało nam się wyeliminować nieoczekiwane błędy zapisu ekwipunków, które były kasowane w często losowych przejściach pomiędzy sektorami. Nasz autorski system sektorów działał już na poprzedniej edycji i tego typu zjawiska nigdy się nam nie przytrafiły, w związku z tym nie przywiązywaliśmy większej uwagi do zapisu/odczytu ekwipunków graczy - system działał. Ponieważ nowa edycja z reguły oznacza aktualizację dotychczasowych pluginów, w tym również bungee i silnika gry, mogliśmy się liczyć z ewentualnymi błędami. Niestety pomimo przeprowadzonej bety i wielu testów wszystkich naszych pluginów, dopiero po kilku dniach od startu okazało się, że niektórym graczom znikają ekwipunki - zgadz się - "niektórym", ponieważ ten problem nie dotyczył wszystkich graczy, dlatego też nie mogliśmy jednoznacznie stwierdzić przyczyny błędu. Wykrycie przyczyny tak dziwnego błędu wymagało czasu, niestety za bardzo skupiliśmy się na naszych pluginach niż na Bungee, a przyczyna leżała właśnie tutaj. Po zoptymalizowaniu i modyfikacji niektórych metod udało nam się przyśpieszyć i zagwarantować natychmiastowy zapis każdego ekwipunku. Oczywiście rozumiemy frustrację graczy, których ten problem dotknął, często wielokrotnie. Jeśli nadal gracie na naszym serwerze - dziękujemy za zaufanie. Wszystkich graczy, których zniechęciliśmy do gry - przepraszamy i mamy nadzieję, że dacie nam kolejną szansę! Pozdrawiamy, ekipa mc.skyblock.pl
  8. nie umie budować (od rozpoczęcia nowej edycji skyblock)

  9. Sentence

    Prosba u UB

    trzeba bylo nie spamowac jak glupi
  10. Odrzucone z powodów znanych dla obu stron.
  11. System reputacji Od teraz możecie wystawiać innym graczom "oceny" pozytwyne/negatywne, w zależności od ich zachowania i stylu gry. - Każdy gracz ma możliwość rozdania 3 punktów reputacji dziennie. - Gracz może dać wyłącznie 1 punkt reputacji konkretnej osobie. - Punkty negatywne można rozdawać w momencie, gdy posiadamy +6 punktów pozytywnych. Uwaga! W sytuacji, gdy zdecydujemy się dać komuś 1 punkt negatywny, stracimy 2 punkty pozytywne. - Gracz może dołączyć wiadomość do osoby, której daje punkt rep. Przykładowe użycie: /rep + xThauron polecam, sauron. Informacje o danym graczu, jego punktach, randze i komentarzach można przeglądać korzystając z komendy: /rep profil <Gracz> - Top 10 graczy wykazujących się najlepszą reputacją - System awansów i rang wygląda następując: +/- Nowy (0-10pkt) + Aktywny (10-25pkt) Pomocny (25-50pkt) Zaangażowany (50-100pkt) Przyjacielski (150-200pkt) Szlachetny (+200pkt) - Zlosliwy (<0 pkt) Promocje - Automatyczne promocje rozpoczynają się w każdą sobotę o 9:00 i trwają do niedzieli do 24:00 - W promocjach uwzględniono 28 najczęściej kupowanych i sprzedawanych przedmiotów - Wszelkie informacje /promocje info
  12. - Zablokowano używanie komend na wyspach, do których gracz nie ma dostępu. Wyjątkiem są komendy /home, /is, /spawn, /tpa, /heal, /ec oraz /warp - Członek COOP nie może już usuwać skrzynek na wyspie właściciela. - Weryfikacja home <=>
  13. Aktualizacja i poprawki - 2 nowe moby w spawnerach: Enderman - 20lvl - 10000$ Snowman - 10lvl - 5000$ - Poprawienie stackowania mobów - Poprawa stoniarek
×
×
  • Utwórz nowe...