Skocz do zawartości

Kuber

Użytkownik
  • Zawartość

    206
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Kuber wygrał w ostatnim dniu 18 Maj

Kuber ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

162 W porządku

O Kuber

  • Ranga
    Bywalec II

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    2 kyu w Karate Shinkyokushin
    Lubos Branch
  • Nick w grze
    Kuber579
  • Gram na
    CubeGame.pl

Ostatnio na profilu byli

3248 wyświetleń profilu
  1. To teraz i ja się wypowiem co do tego. Kury i oceloty mogą wrócić na tryb pod warunkiem, że zostanie to odpowiednio dostosowane. Limit śnieżek i strzał popieram, ale żeby nie był tak abstrakcyjny jak powiedział @Ender600. Moim zdaniem jeśli byłyby klasy, to powinno zostać to dostosowane tak, aby na każdy poziom z danej klasy był wprowadzony odpowiedni limit (nie jest nim 10 strzał). Maksymalnie w moim przekonaniu powinno być 1 stack strzał oraz 3 stacki śnieżek. Każdy musi mieć prawo do wybronienia się przed szukającym, ale by nie prowadziło to do powtórki z tej edycji. Co do powrotu kur i ocelotów. Tutaj jestem nadal za zmianami, które zostały wcześniej zaproponowane, a mianowicie po przemianie w kurę, ocelota, płotek, kratę bądź wilka chowającemu powinna znikać zbroja, bo nie wyobrażam sobie powrotu biegającego drobiu ze zbroją kolczastą project prot 2... Niech gra sobie małym propem, ale niech za to poniesie koszt żywotności. Będzie chciał bić, niech bije, ale musi zważać na to, że dostanie wtedy 2 hity i go nie ma. Trochę to powinno ostudzić zapał do masowego mordu, a również zachować umiarkowane limity przedmiotów na chowającym. Poeksperymentowałbym również z mieczami. Wydaje mi się, że shaprness na mieczu daje zbyt wiele. Zrobiłbym tak, że można go oddzielnie dokupić do klasy na dopiero po osiągnięciu 4 lvl, za naprawdę dużą ilość monet (wydaje mi się, że 100k byłoby dość sensowne).
  2. Kuber

    [Skarga]

    Nick z gry: Kuber579 Nicki oskarżonych: Aljusz, DESTURLIVE, _TheEnZoPl_ Powód: Brak kultury, niestosowne słownictwo, obraza gracza Tryb: HnS Data: 15.06.2020r Dowody: https://imgur.com/a/n9iaz8N
  3. Niby tak, ale też dawałoby to zbyt dużą przewagę, jak na moje W sumie ciekawe, ja bym urozmaicił jeszcze to o dodatkową mechanikę, a mianowicie gdy jesteś niewidzialny, a uderzysz szukającego automatycznie niewidzialność jest przerywana, bo jeśli w taki sposób dałoby się klepać to byłoby troszkę OP Wszystkie 3 propozycje były opisane wyżej tylko w nieco inny sposób Emmmm, nieee, zbyt małe, byłoby to gorsze od kur czy ocelotów. Niby doniczka ma hitboxy zwykłego bloku, ale dałoby się nią chować w takich miejscach, że bez hitboxów nie ma opcji tego zauważyć + jajo niewidzialności które zaproponowałeś. W sumie dobry pomysł, szukający mieliby większą szansę wybronić się przed natrętnymi chowającymi. Od siebie dodałbym coś jeszcze dla chowających. Moc która byłaby przypisana do itemu który kosztowałby, dajmy na to 5k. Po naciśnięciu w item PPM chowający na czas 5s dostawałby speed boosta 1, cooldown itemu wyniósłby 20s. Item otrzymywałoby się wraz z otrzymaniem broni, lub chwilę przed.
  4. Miałem okazję przyjrzeć się mapie z bliska i pomóc w poprawkach. Mapa jest bardzo przyjemna w gameplay'u (w moim odczuciu). Wiele sposobów ciekawych zagrywek, a zarazem miejsc do chowania się. Jestem za dodaniem.
  5. Może i nie grywam w BW za bardzo, ale wydaje mi się, że forma tamtejszego sklepu będzie lepszym wyborem. Jest on bardziej przejrzysty, nowocześniejszy oraz bardziej intuicyjny od starego sklepu ze SkyWalls.
  6. Ogólnie pomysł z klasami jest całkiem dobrą opcją w moim mniemaniu. Jedyną trudnością jest odpowiednie zbalansowanie każdej z nich na każdym poziomie ulepszenia w taki sposób, aby nie stała się zbyt OP. Co do tych kur i ocelotów to mogłyby wrócić, tylko właśnie pod tym warunkiem, że nie byłoby znowu mordu jak to było do tego czasu. Wydaje mi się, że te zbroje to mogłabyć dobra opcja. Tylko nadal problemem jest to, że jeśli będą miały zbyt mocne bronie to znowu będzie mord, bo taki przeciętny gracz HnS nie da rady w nie trafić
  7. Kuber

    [PROPOZYCJA]

    Już pisałem o tym i jestem na NIE Zostały one usunięte, dlatego że sporo osób zaczęło się na nie uskarżać w tym spora część administracji. Są one małe i da się nimi chować za blokami co powoduje, że są praktycznie niemożliwe do trafienia (oceloty i kury mają DOKŁADNIE taki sam hitobox). Ten tryb to jest HIDE AND SEEK a nie HIDE AND KILL. Jak na moje samo wprowadzenie tych zwierząt na ten tryb przy panujących na serwerze sposobach obrony przeciw szukającymi było jednym wielkim błędem. Można wrócić kury i oceloty, ale wtedy trzeba doprowadzić do tego aby nie dało sie tak łatwo zabijać. Usunięcie setów na chowającym i enchantów na broniach powinno pomóc ( JOKE...). Nie widze potrzeby przywracania tychże zwierząt. Naucz się grać teraz na tym trybie tak jak jest a nie płacz na arenach, bo na kolejnej edycji HnS raczej też ich nie będzie.
  8. Cena większa zgodze sie, ale takie działanie nie ma prawa bytu. Kompas ma być czymś, co pomaga szukającym w poszukiwaniach, a gdyby można by było go użyć maksymalnie 1 raz na arenie to nikt by go nie kupował, bo po co komuś przedmiot, którego może i tak nie użyją, bo ktoś inny ich uprzedzi lub przypadkiem zużyje jak to czasami bywa.
  9. Nie podoba mi się to w najmniejszym stopniu i nie widzę tego na hns. Potki nie pasują do tego trybu, dlatego i mleko u szukającego będzie zbędne. 1.5 stacka strzał i 4 stacki śnieżek, a będę za. Ciekawa propozycja, która mogła by troch upiłować zapał chowających i popsuć im plany. Sharpness zgodze się do usunięcia, do wyboru do usunięcia jest albo flame albo punch, bo nie mogą się one łączyć, zbyt op combo to jest. Ja zostawiłbym flame, aby chowający mieli jakieś szanse z szukającymi. Może być, ale niech będzie to tak jak napisał Blay, bo nie raz doświadczasz tego, że szukasz od początku x razy pod rząd Droższy tak, ale zmiana też mu się przyda Przytoczę przykładową sytuację. Arena 16 osób z czego kompas ma 9. Zostajesz jako ostatni chowający i nagle leci z Ciebie grad fajerwerek, a po 10s koło ciebie zaczyna się kręcić połowa areny i wiesz, że twoje szanse wygranej jako chowający maleją z czasem. Do zmiany, tak nie może być, zbyt mocne niektóre niższe lvl od wyższych + skąd ktoś z chowających będzie wiedział, którą zbroję ma szukający. Ja bym lekko znerfił te zbroje które aktualnie są i moim zdaniem będzie lepiej. Te zbroje to troche temat rzeka, częściowo mi się podoba, a częściowo do zmiany, poeksperymentowałbym z tymi aktualnymi zbrojami i propozycją tych zbrój, aby wyszło coś sensownego To jest ciekawe A teraz moje zmiany, które bym zrobił Jak wcześniej napisałem, lvl osiągnięć wbija się za szybko i podwyższyłbym progi, a poniżej moje propozycje Oraz do poziomów dodać inne osiągnięcia, które będą zaproponowane Co dalej. Dodałbym widoczny progress osiągnięć, przykładowo teraz masz do zabicia na 5lvl 2000 chowających, ale nie wiesz ilu już zabiłeś oraz ilu jeszcze musisz. Opis, na przykład, ustawiłbym w taki sposób "Zabij 2000 chowających Aktualnie 1256/2000" Na ten moment to chyba wszystko Pozdrawiam Edit: Monet było za dużo na 5lvl - zmniejszone o połowe.
  10. Kury oceloty zgodzę się, hitboxy mają za małe, natomiast nie zgodzę się z płotkami i kratami. Osoby grające z hitboxami wiedzą, że ich hitbox jest DOSŁOWNIE taki sam jak zwykłego bloku. Te przemiany bym zostawił. Z przemian do dodania mógłbym zaproponować: - Blok węgla - Murek z bruku i zamszonego bruku - End portal - Różnej maści rudy surowców (diament, złoto itd) - Mokra gąbka Co do zmian w kompasie padł pomysł, aby zmienić jego działanie. Działał by tak, że po użyciu przez 20s wskazuje kierunek najbliższego chowającego, potem staje się neutralny (pokazuje północ). Natomiast chowający dostawałby informację, o tym w postaci miauczenia kota. Byłaby to zarazem podpowiedź dla szukającego oraz znak dla chowającego, że musi się pilnować. Co do osiągnięć Moim zdaniem te które są, niech zostaną ale jak napisałem zwiększyć progi (jestem w trakcie rozmyślania), a co do powyższych 1. Praktycznie awykonalne (z doświadczenia) (U mnie tak wygląda 99% wygranych chowającym xD /Tulipan) (Trzeba wziąć pod uwagę też każdy przypadek, ilość osób na arenie, czy są osoby które znają mapę, czy jest to początek edycji czy późniejszy czas /Kuber) 2. Podoba mi się 3. Również podoba mi się 4. Średnio to widzę, bo liczyłem ile na tej edycji da się maksymalnie będąc stale w jednym miejscu i używając tauntów zdobyć monet z wygraną i vipem ( ok. 740 monet), progi musiałyby być dobrze zbalansowane. Nad swoimi propozycjami osiągnięć nadal myślę. Czas rozgrywki skróciłbym do 8 minut, a minuta w której otrzymywalibyśmy bronie jako chowający byłby równy 6:30. Na ten moment tyle, będę jeszcze się wypowiadał. Pozdrawiam <3 EDIT: W odpowiedzi na propozycje @kamkamek 3. Myślałem też nad tym, i niby fajnie by było, ale jednak nie do końca. Przytoczę Ci sytuację, gdybym był przykładowo ja na arenie, którą znam wystarczająco dobrze (kotlina), wtedy arena nie trwałaby długo. Neutralnie jestem nastawiony do tego. 4. Anty afk, podoba mi się propozycja, gdy szukający stoi w jednym miejscu dłużej niż minuta dostaje ostrzeżenie, że za 30s zostanie wyrzucony z areny i po wyznaczonym czasie się to wykonuje. 5. Easter eggi, tak tak tak, brakuje tego, a tworząc swoją mapę chciałem tam zawrzeć coś takiego, ale zostało zmienione :/ 6. To mogłoby ratować tyłek szukającym niejeden raz, tylko widziałbym to trochę droższe Neu/tak 7. Nie mam zdania 8. chyba nie muszę tutaj wypowiadać swojego zdania xD EDIT #2: Dodać system jak na trybie The Bridge, a mianowicie, gdy wyrzuci cię z rozgrywki podczas szukania nie tracisz monet (mam na myśli wyrzucenie przez ACC lub słaby internet)
  11. Ogółem tryb trzeba tak zbalansować, aby nie był to Die and Seek ze starej edycji oraz Hide and Kill z tej edycji. Trzeba zrobić tak, żeby nie było masowego mordu na szukających, ale nadal dało się jakoś ich zabijać. 1. Kury, oceloty - out 2. Punch chowający - out 3. Limit strzał chowający - 1.5 stacka maximum 4. Zmiana topki pod wygrane (seeker + hider) 5. System osiągnięć i zbrój oraz przemian zostawić 6. Podpiąć kompas pod 2 lvl osiągnięć oraz zwiększyć jego cenę do 25k (jest zbyt op aktualnie gdy na arenie ma go ponad połowa osób), aby nie dało się go kupić na starcie edycji od tak sobie 7. Tak jak napisał @kamkamek, dodać system asyst 8. Zwiększyć progi questów na levele osiągnięć, aby nie wbijało się za szybko ulepszeń zbroi (aktualnie przy dobrych wiatrach w 2 miesiące da się wbić 5 lvl) 9. System rotacji map - stworzyć kilka wersji każdej mapy oraz co 2 tygodnie, góra 1 miesiąc, wgrywać losową wersje każdej z nich, aby nie dało się ich tak szybko wyuczyć na pamięć
  12. On sobie już nie pogra xD http://cubegame.pl/profil/Kelefaw A co do propozycji, tak jak sweetka napsiała, z doświadczenia wiem, że wszystko sie przydaje na tym trybie na różne sposoby Na NIE
  13. Mapa bardzo ładna, ale wątpię że zostanie przyjęta, gdyż na ten moment nie przyjmują map na SW. Nie mniej jestem na TAK
  14. Cóż powiedzieć, wiem ile map zbudowałeś, i spora część z nich mi się podobała. I ta dołącza do ich grona Jestem na tak
  15. Mapka przyjemna dla oczu, jakaś odmienność pojawiłaby się na SG w końcu. Klimat zachowany, budowle wykonane starannie. Cóż więcej powiedzieć - podoba mi się. Tak
×
×
  • Utwórz nowe...