Skocz do zawartości

Auderman

Użytkownik
  • Zawartość

    293
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Auderman wygrał w ostatnim dniu 24 Styczeń 2015

Auderman ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

74 W porządku

O Auderman

  • Ranga
    Bywalec III
  • Urodziny 10/13/2000

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zainteresowania
    Administracja , Minecraft , koleje , truki ,
    Komunikacja miejska głównie MPK Poznań
  • Nick w grze
    Saquers
  • Gram na
    Nie podano

Kontakt

  • Strona WWW
    http://Nie mam bo nie potrzebuję
  • Skype
    (Locked for security key)

Ostatnio na profilu byli

3730 wyświetleń profilu
  1. Jeżeli chodzi o „oryginalność” tego trybu na CubeGame to już wyjaśniam. Otóż kiedyś serwer miał własny chyba bo nie jestem pewny tryb ,którym był SkyWalls, które się trochę różniło zasadami od BedWars. Jednak postanowiono usunąć SkyWalls i zastąpić go „sprawdzonym” trybem z innych serwerów czyli BedWars. A co do samej propozycji to to jest całkowite zerżnięcie z innych serwerów i by popsuło jeszcze bardziej rozgrywkę. Swoją drogą nie ma w tej propozycji sensu bo i tak na innych serwerach by zdobyć ten set diamentowy trzeba mieć emeraldy. A jako że set żelazny i diamentowy mają tak samo górę ze skóry to nie ma w tym żadnej różnicy jak przy całych setach żelaznym i diamentowym. Pozdrawiam
  2. To nie mają być dodatkowe rangi tylko bonusy za wpłaty na serwer. Oprócz kosmetyki nie wprowadzają nic sensownego. A co do startowania aren to chodzi bardziej o to że na trybach mniej uczęszczanych jest mało graczy m. in dlatego że trzeba czekać na innych graczy i to jest błędne koło. Dłuższe oczekiwanie na arenę oznacza mniej graczy a mniej graczy oznacza dłuższe oczekiwanie na arenę.
  3. 1. Saquers 2. Nie wiem, chyba wszystkie 3. Komenda arena join, bonusy dla wspierających, areny. 4. Ostatnio miałem okazję pograć trochę na serwerze i stwierdziłem po długotrwałej analizie że przydałyby się lub byłyby miłe widziane niektóre rzeczy: - komenda /arena join [numer areny] pozwoliłaby wejść na żądaną arenę przez gracza lub graczy gdyby chcieli sobie pograć we własnym gronie. Do tego przydałaby się jeszcze jedna zmiana mianowicie - start każdej areny w min. 2 osoby na każdym trybie. Jest właśnie to jeden z bardziej denerwujących czynników na serwerze gdy chciałem pograć na jakimś trybie i było za mało graczy by ruszyć arenę. Funkcja pozwoliłaby uczynić mniej uczęszczane minigry właśnie przez tą właściwość bardziej odwiedzanych np. Villager Defense czy Cave Wars ,które wymagają 4 osób do startu areny co czyni je jeszcze mniej odwiedzanym. - Bonusy dla wspierających. Ciągle pojawiają się pomysły by osoby wspierające nagradzać różnymi rzeczami. Moim pomysłem byłoby nagradzanie gwiazdkami między nickiem a tekstem osoby wspierające jakiś czas oraz nazwami funkcji. Jedną gwiazdkę by się otrzymywało za 2 miesiące z rzędu wsparcie serwera z maksymalnie tygodniowym opóźnieniem między wpłatami. Dwie gwiazdki po 3 miesiącach, 3 po 6, 4 po roku i 5 po 2 latach. Gwiazdka w przypadku rangi VIP owocowałaby zmianą nazwy rangi i koloru. Byłoby to: 1 gwiazda VIP+, 2 gwiazdki SVIP lub SuperVIP, 3 SuperVIP+, 4 UVIP lub UltraVIP a za 5 gwiazdek tytuł Legendary. Kolory do ustalenia za wyjątkiem Legendary ,który by otrzymał czarny nick z fioletowym pismem. Jeżeli by się nie dokonało wpłaty po tygodniu od poprzedniej lub w przypadku monet po miesiącu i tygodniu od poprzedniej wpłaty owe gwiazdki i tytuły do niej przypisane by się traciło. 5. No i to by było na tyle. Myśle że te zmiany mogłyby bardziej uatrakcyjnić rozgrywkę oraz zachęcić do większego wspierania. Osobiście sam kiedyś przez 2 lata wspierałem serwer z własnej woli ale myśle że gdyby czekały za ciągle wspieranie nagrody takich ludzi by było więcej. Dodatkowo na mniej odgrywanych grach byłoby więcej osób.
  4. Ludzie nie umiecie wymyślać autorskich pomysłów tylko kopiować pomysły z innych serwerów. Temat Murder Mystery był poruszany już tyle razy że szkoda gadać. Nie wiem czy od tego czasu coś się zmieniło ale raczej wydaje mi się że administracji nie pali się do tworzenia kolejnych trybów, które by były kopią z innych serwerów. Dodatkowo jestem przeciwny znoszenia Villager Defense gdyż to dobry tryb mimo że jest nie do końca dopracowany. Dodatkowo z tego co słyszałem to Murder Mystery jest skomplikowanym pluginem i napisanie by było bardzo trudne. Ale jeżeli znajdą się tutaj jacyś programiści w java m. in. ci którzy podsuwają takie pomysły uważając że są proste to zapraszam do współpracy z administracją i może wtedy uda się wam coś zdziałać
  5. No jeżeli posiadasz wiedzę jak te pluginy są dokładnie skonstruowane jak na zagranicznych serwerach to zgłoś się z współpracą do administracji cg i je stwórz a następnie uruchom na ich serwerze który jednocześnie musisz powiększyć by nie wywaliło go w kosmos po pierwszym uruchomieniu. A teraz puenta: spróbuj to wykonać mając jedynie przychody z rangi VIP i rzadko z monet Pozdrawiam
  6. ‭1 1000 0001 1010 1011 1000 1011 0100‬ Zabawa nie ma najmniejszego sensu bo nawet ten windowsowy kalkulator jak i każdy inny umie konwertować Ale jak ktoś chce ‭633 825 300 114 114 700 748 351 602 688‬
  7. W takim razie ja poproszę o rangę bo wydałem swego czasu na tym serwerze w sumie 300 zł Niepotrzebna i bezsensowna ranga, o której dodatkowo autor nic nie powiedział oprócz tego ,że by była. Raczej wspieracz (czy jak to tam inaczej nazwać) to by pasował do rangi która jest wyżej niż VIP bo ja to określam jako osobę która regularnie daje datki na rozwój serwera. No i w sumie taki pomysł można wprowadzić że jak ktoś wpłaca regularnie np. Przez rok datki na rangę VIP to otrzymuje nazwę Super VIPa potem przez 2 lata Ultra VIP a jak przez 10 lat to Legendary. Myślę że to skłoniło by niektórych ale dopiero moja propozycja
  8. 1.Saquers 2.nygalubiplacki kurczakpl15 3.Sojusz międzyteamowy na bedwars 4.Bedwars 5.Dzisiaj 6. Screeny mogą nie wystarczać ale raczej zajęły by sie sobą nawzajem a nie bięgnieli na kolejnego
  9. Auderman

    Skarga

    1.Saquers 2.Michcio5 BartezHQM xGosiex 3.Sojusz międzyteamowy na bedwars 4.Bedwars 5.Dzisiaj 6. Screeny mogą nie wystarczać ale nie wyglądają to na dwie rywalizujące między sobą ostatnie drużyny
  10. 1.Saquers 2. Hoodersztyc Drifter460 Tobi_Sob cobza Just_Ace VariuzPL alanzielinski Plaid360 lampa252 wa******nix nowe_konto Randyx PolishMichael85 Roxanka Aty**********ana Mattsobrew Szymonek89 Kolejak543 Kosm0 Maciek5915 i inni 3. Niestosowne zachowania 4. WSZYSTKIE 5.W tym tygodniu 6. Screeny
  11. 1. Saquers 2. OSKI_PL i worwar 3. Niedozwolony sojusz 4. Gungame 5. Dzisiaj Dowody w załączniku
  12. Tam wojskowi którzy byli tam w bazie rozwalili atomówkami
  13. 1. Nick z gry: Saquers 2. Nazwa propozycji: Nowe obliczanie punktów 3. Dotyczy trybu: Hide and seek 4. Opis propozycji: Zakładam że dobrze znasz sytuację: Grasz sobie w Hns a tu nagle przydzielają ciebie do drużyny szukających a reszta wychodzi z serwera więc zostajesz sam jako szukający przeciwko wszystkim chowającym. Reszty scenariusza nie muszę przybiżać . I chodzi o to że w takich sytuacjach chowający dostają monety. Może wychodzenia nie da się zastopować nawet karą ale można skrócić proceder nabijania na tym monet w sposób który wymienię poniżej. Otóż żeby rozbić schemat ,który zbyt prosto przydziela punkty czyli 25 za wygranie przez szukających i 100 za chowających. Nowy schemat wyglądał by w ten sposób że punkty za wygraną arenę jest przydzielany od ilości przeciwników. Tutaj przedstawię formułę na arenę na 10 osób ,gdyż nie znam waszych aren a wynik można rozszerzyć do poszczególnych aren za pomocą prostego działania matematycznego. Przykład formuły: Na arenie jest 8 chowających i 2 szukających. Załóżmy że mają wygrać szukający. Tak więc szukający wyłapują 8 graczy ale 4 szukających wychodzi po im po co zostawać na arenie. Oczywiście dostają karę za opuszczenie. Więc pod koniec rozgrywki zostaje 5 szukających i chowający ,który zostaje złapany. Także pod koniec szukający dostają pieniądze według formuły: Ilość wyłapanych chowających podzielić przez ilość szukających pod koniec razy 15 dzięki czemu zgarniają po 24 punkty. Bonus do wypłaty stanowią profity za znalezienie chowającego wynoszące 20 punktów za sztukę. Natomiast gdy tych dwóch będzie tak niekumatych i wygrają chowający zabijając ich na spawnie chowający dostają punkty według formuły 15 pkt za każdego wyłapanego chowającego i szukającego z przydziału dzięki czemu chowający dostają po 20 punktów zamiast 100 ale unikanie dwóch jest prostsze od unikania 9 szukających. Jednak jest druga strona medalu która mówi że jeśli szukający sam wyłapie 8 chowających bo drugi opuścił serwer za karę a reszta chowających wyszła to dostanie 120 punktów za samotnie wygraną mapę a gdy jedyny chowający wygra mapę przy 9 szukających to zgarnie 135 punktów. 5. Własne refleksje: Zawitałem dzisiaj na wasz serwer i zagrałem 3 partię całkowicie inne. Jedną wygrało 18 szukających w tym ja i zgarnęli po 25 punktów. Drugą byłem sam szukającym i bijący mnie na spawnie chojraki wygrały mapę i zgarnęli po 100 punktów a trzecią wygrało 4 chowających którzy ukrywali się przed 5 szukającymi i dostali po 100 punktów. I po rozmyślaniach podczas blitzsg które zajęły mi zaledwie 5 minut opracowałem nową formułę którą teraz publikuję Pozdrawiam Wszelkie prawa zastrzeżone Auderman inc.
  14. Ten minecraft to nie to samo co za czasów Notcha patrz nowy launcher, strona minecraft.net Aha mam jeszcze pomysł na nową edycję willager defense

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Krzychu2000

      Krzychu2000

      @up no właśnie nie, bo wprowadzili poprawy bugów bugów i naprawili klasę Turysta z VD, a nie, tego ostatniego nie naprawili

    3. MeGaLoDoN

      MeGaLoDoN

      ma stałe jądro prawdopodobnie z wodoru które w wyniku wysokiego ciśnienia ma formę stałą, ale nie da się tam dolecieć więc nadal nie

    4. Auderman

      Auderman

      Jowisz to gazowy olbrzym czyli jest z substancji które na ziemi występują jako gazowe m.in. Metan który tworzy jądro

  15. SKARGA 1. Nick z gry: Saquers 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Skymix 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Obraza i oszustwo 4. Serwer(tryb): Skyblock 5. Przybliżona data: Dawno temu 6. Dowody: https://plus.google.com/u/0/photos/photo/109777403221519726819/6101236916900070946?icm=false Za błędy z góry przepraszam
×
×
  • Utwórz nowe...