Skocz do zawartości

Uzulaser648

Użytkownik
  • Zawartość

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    15

Uzulaser648 wygrał w ostatnim dniu 17 Czerwiec

Uzulaser648 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

272 Pomocny

O Uzulaser648

  • Ranga
    Bywalec I

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    dominacja
  • Nick w grze
    Uzulaser648
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Discord
    TVPNewsAt11#3367

Ostatnio na profilu byli

4244 wyświetleń profilu
  1. Tętni tu życiem

    1. SeeMon

      SeeMon

      zdecydowanie

    2. MikoIino

      MikoIino

      jeszcze jak 

    3. Cebularz05

      Cebularz05

      można jak najbardziej

  2. imagine mieć tyle samo śmierci co rozegranych gier no sory ale to tak nie działa pls fix
  3. Według mnie owe klasy absolutnie nie pasują do trybu, jednak moja wypowiedź się nie kończy na zwykłym "nie", chciałbym się wypowiedzieć na temat każdego z powyższych pomysłów. Bedwars to najbardziej zbalansowany tryb na serwerze pod względem designu (oprócz doublejumpa oczywiście ale nie w tym rzecz), mowa o tym, że każdy ma dostęp do tych samych surowców i każdy je może wydać tak samo. Jeżeli w pierwszych 2 minutach mieli przecenę nawet 1 żelaza na np. wełnę, to stack będzie kosztować 12 zamiast 16 żelaza. Można dzięki temu szybciej rushować ludzi, co jest dosyć niesprawiedliwe i będzie dawało dużo mniej czasu na reakcję, do czasu aż ktoś się dobuduje ktoś może dopiero kończyć obudowę. dia spodnie, buty i hełm w pierwszej minucie za 4 emeraldy oj nie nie podziękuję Brzmi trochę bezużytecznie, a jeśli ktoś umie speedbridgować, speed będzie tylko przeszkadzał (jestem przekonany że speedbridge jest szybszy niż zwykły bridging z speed 1) Trochę underpowered, raczej nie kupuje się fireballi hurtowo, żeby miało to jakikolwiek efekt można by dać 4 fireballa po kupieniu trzech, ale nadal brzmi trochę nieskładnie i nie wydaje się dobrym pomysłem. Wydaje się interesującym buffem do gry wczesnej, przez co mam do tego bardzo sceptyczne podejście; raczej nie zabijemy kogoś gdy zrzuca on TNT bo sami zginiemy lub co gorsza (w scenariuszu gdy zaraz zostanie zniszczone nasze łóżko) dostaniemy krytyczne obrażenia, przez co raczej chcielibyśmy zabić kogoś po tym jak już TNT wybuchnie. Zabicie kogoś kto ma 2 serca więcej będzie znacznie trudniejsze i w wielu scenariuszach prawdopodobnie zakończy grę dla wielu graczy. Nie wiem co o tym myśleć. potrzebujemy tego dla każdego gracza, bez limitu użyć Speed 2 za zniszczenie łóżka do śmierci? Ogólnie, speed 2 za zniszczenie łóżka? Jakby wszystkie te moce zostały dodane, to Tank by był bezużyteczny w porównaniu do Nemezis, pełniąc mniej więcej tą samą rolę. Co do tego jestem bardzo negatywnie nastawiony. Jedyna propozycja która mi się szczerze podoba. Nie musi być to nawet tylko na trybach drużynowych - na solo nadal mamy skrzynię drużynową. Samo to nie jest OP a daje trochę bezpieczeństwa, a eme/dia się przenoszą tylko przy killu, nie przy podniesieniu, więc to mnie zdecydowanie pozytywnie interesuje. e: nie nie jestem za dodaniem klas na bw bo to jest coś co będzie miało skywalls ale do cholery usuncie tego doublejumpa to tyle dobranoc
  4. okropny pomysł według mnie, czemu? otóż: >mamy już topkę o którą i tak trudno dosyć >na serwerze jest stosunkowo mało graczy i kolejki rankingowe by rzadko startowały >nagrody były by nieosiągalne dla ludzi o niższych poziomach umiejętności >środowisko rankingowe prowadzi do niewyobrażalnej toksyczności oraz drastycznie zwiększa poziom cheaterów >z obecnym AC można być dosyć często wyrzucanym przez co będzie się traciło ELO zostawmy rankedy dla gry typu lol/cs lub dla serwerów typu hypixel, a skoro już o nim mowa to sam hypixel mówił o tym że pewnie usuną ranked skywarsy bo doprowadzają do toksyczności i mają najbardziej cheatujące środowisko na całym serwerze (po za uhc champions) OP szanuję cię za posiadanie skina kindred
    1. MikoIino

      MikoIino

      w pełni sie zgadzam z tym

    2. Pevpe

      Pevpe

      Piękny cytat...

    3. Bloosone
  5. >pomysł z innych serwerów jakoś w vanilla minecrafcie też dostajesz obrażenia oraz knockback od postawionego przez siebie tnt, to mojang ściągnęło z hypixela???????? :OOOOOOOO tak jak sam pomysł dodania tego mi się podoba trzeba pamiętać o jednym - vipy mają doublejump, a z doublejumpem - odporność na obrażenia od upadku Jakby tego nie było to jak najbardziej bym był za tą propozycją, ale z obecnym stanem rangi VIP doda to tylko swojego rodzaju pay 2 win; możemy sobie zrobić jump na 357 kratek i przeżyć, niestety nie, dziękuję.
  6. dawaj siup twoje zdrowie

  7. więc? co z tego że działały tak od zawsze? daje im to święty zakaz zmieniania? zawsze był z nimi problem i zawsze były one czynnikiem decydującym o wygranych walkach, brzmi bardzo naturalnie dla minecraftowego pvp : )
  8. 1. Nick w grze: Uzulaser648 2. Tryb gry: SBSG 3. Nazwa propozycji: Nerf złotych jabłek 4. Opis propozycji: Złote jabłka zamiast absorpcji dają +300HP i 5 sekund regeneracji 2. 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Złote jabłka obecnie po zjedzeniu dają 10 sekund absorpcji oraz 5 sekund regeneracji 2. Co jest w tym złego? Otóż to, że absorpcja nie działa, tak jak w normalnym Minecrafcie, dając nam OGROMNĄ redukcję obrażeń, którą można równie dobrze nazwać nieśmiertelnością w większości przypadków. Przez to walki są zazwyczaj rozstrzygane przez to, która osoba ma więcej złotych jabłek, nie przez ich umiejętności. Sugeruję zmianę tego: złote jabłka dają +300HP zamiast absorpcji, a 5 sekund rege2 zostaje. Moim drugim pomysłem jest też danie zamiast wcześniej wspomnianych bonusów 5-10 sekund regeneracji 3. Spowoduje to, że jeśli ktoś jest na niskim zdrowiu nie będzie mógł atakować i będzie musiał czekać, aż będzie miał wystarczająco dużo zdrowia, generalnie zmieniając użycie złotych jabłek z ofensywnego na defensywny. Ta zmiana efektywnie zmieni dotychczasowy sposób walki na SBSG, i według mnie powinien on wejść wraz z zrównoważeniem niektórych klas - nerf ten może sprawić, że walka z obecnymi paladynami jest jeszcze trudniejsza. Powiedzcie co myślicie o tym, pozdrawiam.
  9. śmieszne trochę że 5 monet za jedną grę według niektórych "zmieniłoby tok rozgrywki o 180°"
  10. z tego co rozumiem chodzi o to, że można po prostu wyłączyć to, co się już kupiło, i tego nie dostawać dziwna propozycja, bez opinii
  11. traktujesz "nerf" jako kompletne usunięcie klasy z gry, a nie w tym rzecz jak zebrałeś dużą ilość monet i masz, nie wiem, 6 poziom, ta klasa nadal będzie dosyć dobra, jeśli będzie kolejna klasa, która będzie najbardziej optymalnym wyborem to możesz zbierać monety tą klasą którą już masz na 6 poziomie, albo po prostu zbierać na wymaxowanie tej klasy którą już masz na wysokim poziomie serio, nerf nie sprawia że nie możesz grać daną klasą (chyba że zostanie kompletnie wbita w ziemię, ale no, nie o to chodzi)
  12. kompletnie inny pomysł: paladyn nie dostaje butelek z expem ani redukcji obrażeń, ale ma protection 1/2 na każdym odłamku zbroi jaki będzie miał w ekwipunku, refy pozostają pod warunkiem że zostaną one naprawione bo to jest absurdalne żeby mieć tak na prawdę 10 sekund pół-nieśmiertelności jaki jest zamysł za tym? ochrona z protection zmniejsza się z każdym ulepszeniem zbroi, to znaczy że będzie dawać np. 3% więcej redukcji obrażeń jak mamy tylko skórzany set ale około 1% jak mamy full iron (oczywiście te liczby nie są precyzyjne, pewnie większe) więc nadal mamy coś w stylu redukcji obrażeń ale znacznie mniejszą, plus każdy inny gracz ma do czegoś takiego dostęp, a głównie o to chodzi w tym pomyśle oczywiście buff innych klas nadal wchodzi w grę
  13. wprowadzanie slotów vip w szczególności na bridgu jest bezsensowne, oczywiście że tak
  14. jak na ilość lian i slabów nie wydaje mi się że będzie trudno się poruszać i tak nie mam do czego się przyczepić ani trochę
×
×
  • Utwórz nowe...