Skocz do zawartości

SeeMon

Użytkownik
  • Zawartość

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

SeeMon wygrał w ostatnim dniu 11 Lipiec 2019

SeeMon ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

28 Ogarnięty

7 obserwujących

O SeeMon

  • Ranga
    Użytkownik II

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    wwa
  • Zainteresowania
    Śmierć
  • Nick w grze
    SeeMon_PL
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Steam
    SeeMon_PL

Ostatnio na profilu byli

664 wyświetleń profilu
  1. Więc tak. Zacznijmy od jednego kluczowego faktu - tryb SkyWars ma być prostą minigierką na parę minut, a nie rozbudowaną grą taktyczną. W znacznej większości graczom którzy napotkają na swojej drodze jakiegoś tryharda z diamentową zbroją, mieczem z knockbakiem itd. nie będzie chciało się insynuować jakichś udziwnionych taktyk, tylko po prostu - podejmą z nimi walkę, albo będą kampić. Graczom bardziej doświadczonym może i by chciało się coś takiego wymyślać, ale ja nie znajdowałbym się w tym gronie. Sam nie wspominam dobrze rozgrywki z poprzedniej edycji. Ciągła gra na odrzut, brak możliwości pokonania graczy z topki itd. Co do łuku, faktycznie. Ludzie grają nim non stop. W tej sytuacji widzę jedno wyjście, a mianowicie ograniczenie liczby użyć łuku w sklepie z rzeczami stałymi do 5 (1 poziom ulepszenia), 10 (2 poziom) i 15 (3 poziom). W skrzynkach znajdowałyby się łuki mające 20 użyć, nie więcej. Kolejną rzeczą są zbroje. Według mnie na poprzedniej edycji - podobnie jak zaznaczył @MikoIino - ten aspekt nie był ani trochę zbalansowany. Diamentowa zbroja powinna znajdować się tylko i wyłącznie w skrzynkach. Byłbym za wprowadzeniem dropu w skrzynkach dokładnie takiego, jaki był w poprzedniej edycji, żeby można było ją faktycznie znaleźć. W sklepie ulepszeń zbroi według mnie powinny być 4 poziomy: pierwsze 3 jakie są obecnie oraz 4 poziom ze zbroją żelazną. Widzę natomiast możliwość dania diamentowego miecza do sklepu z przedmiotami stałymi. Przy dobrym wykorzystaniu swoich umiejętności gracz z kamiennym mieczem może bez problemu pokonać drugiego gracza z diamentowym mieczem. Ogólnie sklep musi przejść dużą renowację, aby gracze faktycznie mieli na co zarabiać monety. Więcej mikstur, więcej bloków, pomysłów może być wiele. Kolejną rzeczą są odległości między wyspami. Teraz gra jest zdecydowanie bardziej dynamiczna niż wcześniej. Nie uważam, że teraz ludzie częściej kampią na wyspach niż wcześniej. Tak samo jak teraz, rzadko kiedy gracz budujący się na inną wyspę nie był zrzucany. Proszę pamiętać o tym, że nie każdy gracz umie SpeedBridge'a, NinjaBridge'a, Breezily itd. To głównie z myślą o tych mniej doświadczonych graczach powstał pomysł skrócenia odległości między wyspami. Ma to oczywiście też swoje wady, takie jak bezużyteczność wody, która wcześniej była używana przy budowie mostów, ale wolę już, żeby woda pozostała bezużyteczna, niż żeby areny trwały po 10 minut. Odnośnie aren jeszcze jestem za przywróceniem większych aren mieszczących do 10 czy do 12 osób. Następną rzeczą są dwie nowości, jakie przyniosła ze sobą nowa edycja, czyli Blitz Star i tryb Duo. Zacznę od Duo, bo tu nie ma dużo do gadania. Jest to świetna rzecz, tylko według mnie konieczne tu są te większe mapy, o których wspomniałem wcześniej. Blitz Star natomiast, dużo do gry nie wnosi. Moce są strasznie drogie i zarazem bezużyteczne. Nawet często używane Ogniste Uderzenie nie ma aż takiego wpływu na rozgrywkę. Pomysł z Blitzem dobry, ale moce muszą przejść dużą renowację, a przede wszystkim ich ceny. Ostatnią rzeczą, teoretycznie najmniej ważną, ale jednak dla innych graczy istotną jest lobby. Poprzednie lobby jest w mojej opinii paradoksalnie największym pozytywem poprzedniej edycji. Byłbym zdecydowanie za jego przywróceniem. Ogólnie rzecz biorąc, nieważne czy zostawimy wszystko tak jak jest, czy przywrócimy starą edycję, zmiany są po prostu konieczne. Ponieważ owa propozycja uwzględnia tą drugą opcję, jestem na nie, ale jeśli choć część rzeczy o których wspomniałem wyżej znajdowałoby się w tej nowej-starej edycji, byłbym w stanie wystawić ocenę pozytywną.
  2. Wesołych świąt kochani :)

    1. Dragomir11

      Dragomir11

      Dzięki Haker, spokojnych i dobrze przeżytych świąt :D

       

    2. xKestis

      xKestis

      Nawzajem ty cheaterze :)

  3. 1. Nick w grze: SeeMon_PL 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: byk120 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Brak reakcji na upomnienia (nadmierny caps) 4. Tryb gry: SBSG 5. Data (musi być widoczna na dowodach): Jest 6. Dowody: https://imgur.com/a/2tKnzSm
  4. No cóż, do czterech razy sztuka. Jestem na tak.
  5. No na pewno wygląda lepiej ta mapa od poprzedniej, ale ciągle jej czegoś brakuje. Popracujcie jeszcze nad nią i będzie git. Póki co neutral.
  6. 1. Nick w grze: SeeMon_PL 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: KicorVaper, inpdsiunuhbhb, Olas23 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Sojusz (mieli wszyscy ale na ss może tego nie być widać), obraza 4. Tryb gry: SCB 5. Data (musi być widoczna na dowodach): Jest 6. Dowody: https://imgur.com/a/aneXG83
  7. Mapa wizualnie mi się nie podoba, można było się bardziej postarać. Jestem na nie.
  8. Nie wiem co w tej mapie jest starego że się tak nazywa, ale jednak mapa jest bardzo ładna. Jestem na tak.
  9. Mapka ciekawa, wizualnie trochę biedna ale mi akurat się podoba. Sam chętnie bym na niej zagrał, aczkolwiek obawiam się, że dużo osób by grało tutaj na odrzut przez te małe wysepki. Klasy takie jak np. Zombie mogłyby mieć trochę za łatwo. Nie mniej jednak jestem skłonny dać małe tak. Po poprawkach mapa wygląda lepiej, zmień nazwę mapy i będzie git. Jestem na tak.
  10. 1. Nick w grze: SeeMon_PL 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Fuhrer123 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Propagowanie ustrojów totalitarnych 4. Tryb gry: BedWars 5. Data (musi być widoczna na dowodach): Jest 6. Dowody: Screeny Właśnie ogarnąłem że nie widać jego nicku, więc proszę o upomnienie gracza
  11. 1. Nick w grze: SeeMon_PL 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Sebiks123123, kolomama123 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Sojusz 4. Tryb gry: SBSG 5. Data (musi być widoczna na dowodach): Jest 6. Dowody: Screeny
  12. 1. Nick w grze: SeeMon_PL 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: NikoBielik1 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Obraza, brak kultury/szacunku (życzenie śmierci mojej osobie) 4. Tryb gry: SBSG 5. Data (musi być widoczna na dowodach): Jest 6. Dowody:
  13. 1. Nick w grze: SeeMon_PL 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Ange243, _Precel_, ciJebne 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Ange i Precel - Sojusz (w sojuszu był jeszcze 3 typ, NikoBielik, ale żaden ss go nie uchwycił), ciJebne - Nick 4. Tryb gry: SBSG 5. Data (musi być widoczna na dowodach): Jest 6. Dowody: Screeny
×
×
  • Utwórz nowe...