Skocz do zawartości

Dragomir11

Użytkownik
  • Zawartość

    455
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    23

Dragomir11 wygrał w ostatnim dniu 16 Czerwiec

Dragomir11 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

466 Mentor

O Dragomir11

  • Ranga
    Uzależniony
  • Urodziny 05/05/1999

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Nick w grze
    Dragomir11
  • Gram na
    CubeGame.pl

Ostatnio na profilu byli

7247 wyświetleń profilu
  1. Z racji tego, że CSG i SBSG są podobnymi trybami pod względem rozgrywki i nie cieszą się takim zainteresowaniem jak kiedyś, nie widzę sensu zabierania możliwości zawierania sojuszy z tego pierwszego, dlaczego? Otóż nie wiem czy ktoś zauważył, ale na bw, sw, tb, mamy możliwość zagrania na arenach 1 vs 1, 2 vs 2, itd. a na sg takiej możliwości nie ma, więc skoro są to w miarę dwa podobne tryby, liczba osób jaka na nich gra jest jaka jest a o nowej edycji, która wprowadziłaby możliwość wyboru dwójek przed startem gry można tylko pomarzyć , proponuje zostawić to wszystko w spokoju tak jak było dotychczas. Nie masz z kim grać i boisz się, że będą Cię zabijać w sojuszu to nie graj : (, chcesz pograć, ale nie masz z kim? Zapytaj czy ktoś nie chce z Tobą zagrać. Jestem na nie.
  2. Nie ma sensu się produkować, bo i tak ponad połowa osób wypowiadających się tutaj, dba tylko i wyłącznie o własne interesy mając w 4 literach chęć poprawienia balansu rozgrywki.
  3. Jestem za zmniejszeniem możliwości maksymalnego budowania a jeśli chodzi o niszczenie mostu, to jestem na nie, bo i tak to raczej nic nie zmieni w rozgrywce.
  4. Problemem tej klasy jest tylko to, że nie ma słabych punktów, kosztem redukcji obrażeń powinien być zmniejszony atak klasy również procentowo, bądź tak jak w przypadku stajennego który też posiada dużą ilość życia zmniejszenie szybkości poruszania się.
  5. Całkiem fajna mapka, poprawiłbym tylko tęczę bo wydaje się trochę kanciasta, również nie przepadam za pixelartami ale niech już zostaną, usunąłbym jeszcze tą wodę bo mogą tam campić jakieś łajzy chyba że zabudowaliście ją barierami. Reasumując, jestem za dodaniem.
  6. Co to za survival games gdzie na każdej mapie jest prosto i jest po 200 skrzynek, o to chodzi żeby szukać, eksplorować i odkrywać. Najmniej skrzyń jest na mapie Plateau, na city jeśli wie się gdzie szukać to jest ich całkiem sporo, podobnie na jungle. Dlatego jestem przeciwny pomysłowi usuwania jakichkolwiek map. Z resztą, na SBSG nie powinno to stanowić problemu, bo są klasy które po ulepszeniu mogą nam dać cały pancerz i jedzenie. A Classic to classic, tradycja, nie psujmy tego
  7. A wy co macie kreatywnego na swojej mapie oprócz oderwanego od rzeczywistości biomu grzybowego w jednym z rogów mapy, bo wydaje mi się, że tematyka budynki + drzewa jest na większości map HNS, nieprawdaż? Przynajmniej wszystkie drzewa zrobili sami a nie tak jak na waszej mapie ponad połowa jest wyrośnięta z mączki kostnej. A co do mapy, powiększyłbym ją, dużo bardziej zróżnicował wysokości terenu, żeby nie było zbyt płasko, poprawcie trochę pnie drzew żeby wyglądały bardziej naturalnie. Przebudujcie całą górkę, na której daliście gąbki i zmieńcie bloki użyte do jej budowy tak aby nie odstawała aż tak bardzo kolorystycznie od reszty terenu. Zróbcie jakieś ładniejsze ścieżki do namiotów i domków. Skoro to dreamland to dodajcie coś czego nie ma na innych mapach i żeby to wyglądało bajkowo, jakieś duże kwiaty z gliny wełny i szkła, magiczne grzyby w różnych kształtach (chodzi mi np. o szpiczaste kapelusze, płaskie, żeby się różniły od siebie) tylko wszystko z umiarem i w miarę pasowało do siebie a może coś z tego będzie.
  8. Piękna to ona nie jest, ale zawsze coś nowego, za dodaniem.
  9. Dla mnie wystarczyłaby jedna w miarę ładna mapka ma kalamburach nie wiem po co ich więcej. Na nie
  10. Nieważne jaki będzie rozstaw wysp i tak szkielet oraz blaze, będą jednymi z najczęściej wybieranych klas. Klasy dystansowe > do walki w zwarciu no chyba że się ma 25 enderpereł w klasie dla VIP-ów i umie się grać.
  11. 1. Dodanie wątku na forum, w którym zastosowany jest wzór: TEMAT: [tryb][nazwa mapy] Nazwa trybu: The Bridge Nazwa mapy: KWADRATOWA PROSTOTA Nick osoby/osób budujących: Dragozbirek Opis mapy: Mapa jest wykonana bardzo starannie i estetycznie, poświęciłem kilka dni na zbudowanie jej całej, wybranie odpowiedniego terenu. Moje dzieło (aczkolwiek uważam, że jest to majstersztyk), uderza w odbiorcę swoją prostotą i lekkością wykonania. Starałem się dobrze wyselekcjonować bloki, które zostaną użyte do jej stworzenia i wybrałem najlepsze z najlepszych które będą do siebie pasować i stwierdzam, że połączenie ich jest bardzo odważne i nigdzie indziej nie spotkacie się Drodzy Państwo z tak oryginalnym pomysłem i jakością wykończenia. Link do zdjęć: https://imgur.com/a/ZWmtSjK
  12. Nie podobają mi się wyspy z bloków trawy, drzewa, stragan i ogrodzenie z płotków. Jestem na nie.
  13. Jeśli już gram endermanem to rzadko mi się zdarza aby nie zdążyć przeteleportować się przed śmiercią od voidu. Dlatego też jestem na nie.
  14. Może Ci nawet, mama, tata, babcia i wszyscy z tego forum dawać like'i pod Twoimi postami i nie będę miał o to do ciebie żalu nie wiem w czym widzisz problem, może pora brać niektóre rzeczy trochę mniej na poważnie :D. Nie wiem, ja akurat nie miałem z tym problemu, radzenie sobie z ciężka sytuacją na początku też poniekąd jest elementem survivalu a według mnie ta cała niewidzialność nie zapewni żadnej ochrony. Jeśli ktoś będzie miał na celu kogoś zabić to i tak to zrobi.
×
×
  • Utwórz nowe...