Skocz do zawartości

lokiblond

Użytkownik
  • Zawartość

    370
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

lokiblond wygrał w ostatnim dniu 23 Styczeń

lokiblond ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

181 W porządku

O lokiblond

  • Ranga
    Uzależniony
  • Urodziny 03/04/2002

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nie wiem
  • Zainteresowania
    madzikowa651 <3 , Amerykański rap, Chelsea <3
  • Nick w grze
    Hunterow
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Discord
    M
  • Steam
    R
  • Strona WWW
    O
  • Jabber
    Ż
  • Skype
    O
  • Gadu Gadu
    N

Ostatnio na profilu byli

  1. @Wiekszość Hmm ciekawe dlaczego prawie cała topka Bw to są Vipy?! I Ci ludzie wcale nie chodzą bardzo wysoko zrzucaja tnt i potem skacza z tego kilometra nie tracąc życia. Bw to jest jeden wielki tryb P2Win i trzeba nie grac wgl na nim lub być ciagle prawie vipem by tego nie widziec.
  2. - Głównym celem hns nie jest gonienie się a szukanie. Berek a chowany to całkiem inne rzeczy ( A, że HNS obecny wygląda jak wygląda, to raczej nie było w planach) -,, Popracuj nad słowotwórstwem i estetyką wypowiedzi" - nie rozumiem o co konkretnie Ci chodzi. Tekst jest pisany bardzo prostym jezykiem by był zrozumiany dla wszystkich. Jak mam Ci napisać jakąś prace magisterską lub coś tego typu z bardziej elokwentnymi i bardziej wyszukanymi słowami to mogę ci napisać na PV chociażby.
  3. Expienie reputacji 

  4. 40% Neutralnie ale za anime minus 10%
  5. Co do łuku chciałbym go zamienić na wędke na niezniszczalności. A knock faktycznie można usunąć
  6. Fall Damage wolałbym by by wyłączony. A z łukiem może i faktycznie, proponował bym zamienić to na wędkę z niezniszczalnoscią.
  7. 1. Nick w grze: Hunterow 2. Tryb gry: Nowy tryb 3. Nazwa propozycji: Berek ( tak chyba było by najlepiej określić ten tryb) 4. Opis propozycji: Wygląd areny/mapy: mapa wyglądała by podobnie jak lobby obecnych skywarsów. Czyli musi być w miare duża, być w powietrzu, posiadać elementy Parkoura( najlepiej prostego, jakieś schody w dół/w góre, ogl miejsca gdzie można fajnie uciekać, i bez pojedynczych klocków na dnie. Itemy uciekającego: gracz nie posiada zbyt dużego ekwipunku by gra miała założony cel a nie wyglądała jak Hns. Na start gracz otrzymuje złotą sikierę i nie ma seta. Itemy goniącego: Ten za to posiada lepsze itemy. Na start otrzymuje kolczasty set, kamienny mieczyk i kompas ( działający do 50 kratek pokazujący najbliższego gracza) Rozgrywka: Gra mogła by być od 3/3 ( 3 szukaczy i 3 chowaczy) do max 8/8 ( 8 szukaczy i 8 chowaczy). Po rozpoczęciu areny uciekinierzy mają około 30/45 sekund na oddalenie się od respu. Po tym czasie rozpoczyna się uruchomienie goniących i rozpoczyna się ściganie. Arena trwała by myślę z około 5/6 minut ( zależy jak by wyglądała gra i czy było by to za dużo czasu czy za mało). Celem uciekinierów jest przedtrwać do czasu zakończenia gry. A goniący mają zabić/zrzucić/spalić osoby uciekające. Sytuacje podczas gry: Jeżeli na parkourze zginie osoba goniąca jest ona cofana na miejsce gdzie się rozpoczynało grę( uprościło by to uciekanie), natomiast jak spadnie uciekający jest on respiony w miejscu gdzie spadł ( mógł by mieć limit 2/3 spadków podczas gry a Vip mógł by mieć bez limitu), ogólnie podczas upadku nie traciło by się życia co pozwalało by na dość ekstremalne ucieczki i skoki co wyglądało by na pewno fajnie. Itemy stałe: Itemy stałe dla osoby uciekającej składały by się z: - Skórzany set - zloty miecz - potka odporność na ogień ( 1 minute) - potka niewidzialnosci ( 10 sekund) - potka prędkości( 30 sekund) Natomiast osoby goniącej: - Ciernie 1 można potem ulepszyć na ciernie 2 lub zelazny set ( tu można dać wybór kto co woli) - Fire aspect - żelazny miecz - knockback - 5 sniezek - Potka prędkości ( 30 sekund) - Potka wyższy skok ( 30 sekund) - double jump - I łuk z 3 strzałami dla Vipa Ceny do ustalenia Zarabianie monet: Najwięcej monet dostawało by się za wygranie jako osoba uciekająca , potem wygrana jako osoba goniąca i na końcu za zabicia. Topka: mile widziana była by też topka, która na pewno bardziej zmotywowała by graczy ( wysokość w niej zależała by od wygranych na uciekającym) 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Jest to tryb wymyślony przeze mnie, nie ma go na innych serwerach co sprawiło by, że byłby wyjątkowy. Uważam, że taki tryb byłby dość ciekawy widząc jaką popularnością cieszy sie HNS. Z plusów trybu: + Elementy parkour który na pewno uszczęśliwił by nie których graczy + tryb drużynowy uczący chociażby pracy zespołowej z różnymi graczami + coś nowego, innego Dziękuje za uwagę. Propozycje jakiś korekt, zmian, usprawnień proszę o pisanie na dole. Byłbym też wdzięczny za zostawienie opini Pozdrawiam Hunterow 6. Ewentulne załączniki:
  8. 1) Nie wiem czy nie zrobić z tego osobnego tematu by doszedł do większej ilości graczy/ 2) Co do kompasu bardzo fajny pomysl z tym do 50 kratek i można by go ,, uruchamiać" tak z minute nie całą po starcie ( około 45 sek) 3) Boje się, że jak gracze uciekający dostaną broń to skończy się to jak na HNS czyli Chowacze zabijają szukaczy ( a tu bardziej chodzi o uciekanie )
  9. Moim pomysłem na nowy tryb ( nie widziałem go nigdzie indziej ) jest : Mapa wygladały by podobnie jak Lobby na sw czyli dosyć duża mapa proste parkoury, zejścia w dół, koniecznie w powietrzu . Wybierało by się 3 uciekających i 3 goniących. Uciekacze są goli bez żadnych itemów ( w sklepie stalym mozna by było kupować zbroje do Max kolczy, potke speeda, odpornosci na ogien ). Za to goniący dostają miecz żelazny, kolczy secik i kompas który pokazuje najbliższego gracza ( w sklepie można by było kupić Miecz diaxowy, knocka, fire aspect, potke speed na 10 sekund, potke jumpa ). Gra rozpoczyna się wypuszczeniem uciekaczy, po 20 sekundach dopiero goniący mogli by ich gonić. Jeśli gracz goniący dogoni uciekacza musi go zabić za pomocą przedmiotów( zabić, zrzucić ), Rozgrywka trwała by około od 3/5 minut. Jeżeli zdarzy się sytuacja, że goniący spadnie zostaje cofnięty na miejsce gdzie rozpoczynał grę a uciekający zostaje zrespiony tam gdzie spadł ale straci cenny czas. Uważam, że tryb mógłby być dość ciekawy szczególnie, że byłby czymś innym, uczył by pracy zespołowej, sprawności i szybkiego myślenia. Jeżeli wam się podoba można zostawić miłą ocenke Jeżeli coś jest nie dociągnięte lub ktoś ma pomysł co można jeszcze zmienić można pisać. Dziękuje Pozdrawiam Hunterow
  10. Proponowałem już jakiś czas temu chociaż ograniczenie double jumpa raz do zgona i się nie przyjęło. Vip na Bw jest zbyt Op, widzialem wielu graczy ( ja tez tak robilem na vipie) którzy skaczą na drodze w bok strącają gracza i na doublejumpie wracaja na droge. Jak dla mnie z propozycji można by obniżyć cennik przedmiotów u Vd. np. zwykly gracz za helm diaxowy = 2eme, klata = 5 eme, spodnie= 3 eme, buty = 2 eme. obniżyć wszystko o 1, a przedmioty pokroju fireballa np. taniej o 5/10 żelaza. Ułatwiało by to Vipa gre przy okazji bylo by to w miare równe @up enderchest byłby nawet gorszy niz ten double jump poniewaz vipy zbieraly by eme diaxy itp i odrazu do ekwipunku.
  11. Wprowadziło by to jeszcze większą nie równość( pomimo iż nierówność taka i tak jest ) na Nie
  12. Ta edycja to żart, ratowanie jej to jak reanimowanie trupa. Dlaczego ta edycja nie ma sensu : - tryb zmienił się w Bow Warsy ( wystarczy stać u sb strzelać jak ktoś próbuje się budować) - Itemy stale pozornie słabsze wcale takie nie są, bo luki na arenie gdzie wyspy są tak daleko są OP - Dynamika gry to żart można iść na obiad, wykąpać, przespac, wrócić i być tam gdzie się było bo typ się boi podejść - wyścigi na środek bez komentarza - skrzynki odnawiane specjalnie dla takich strzelców z wysp by sb strzały zbierali Gram tu 4 edycję ta jest najgorsza Za starą edycją Pozdrawiam Hunterow
  13. Wątpię by to cokolwiek zmieniło jak tryb to takie 2/10. Tak samo jak uważam że należy zmienić nazwe z Cubegame.pl na Bedwars.pl bo o jedyny tryb na którym ludzie grają. Szkoda ale cóż
  14. Ja mimo wszystko proponuję ulepszać tryb na którym ktokolwiek gra A nie z 5 osób na krzyż
×
×
  • Utwórz nowe...