Skocz do zawartości

MikoIino

Użytkownik
  • Zawartość

    639
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    32

MikoIino wygrał w ostatnim dniu 26 Czerwiec

MikoIino ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

656 Mentor

O MikoIino

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 10/02/2002

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Zainteresowania
    a no roznie bywa
  • Nick w grze
    MikoIino
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Discord
    MikoIino#6125
  • Strona WWW
    https://www.youtube.com/channel/UCY0gDzAyQ0vB-JNxHUC97Mw

Ostatnio na profilu byli

6921 wyświetleń profilu
  1. MikoIino

    [skarga]

    Nick w grze: MikoIino Nicki oskarżonych: borokerpop, dmandude1, Smitenek Tryb: SCB Powód oskarżenia: fly, killaura, speed Data: 31.07.2020 po 16 Dowody:
  2. MikoIino

    [skarga]

    Nick w grze: MikoIino Nicki oskarżonych: O1s2k3a4r5 Tryb: SCB Powód oskarżenia: killaura, antykb Data: 16.07.2020 przed 16 Dowody:
  3. u gbc_ nie widziales wedki bo boisz sie z nim grac i wychodzisz z poczekalni od niego ogolnie, the bridge to nie jest tryb na ktorym itemy stale mialy w ogole jakikolwiek sens istnienia bez dawania graczowi zbyt duzej przewagi. od samego poczatku ogloszenia the bridge jako nowego trybu obawialam sie tego sklepu z itemami, pamietam, ze pytalam przed wyjsciem trybu czy sklep bedzie zbalansowany, zostalam zapewniona ze w sklepie nie bedzie nic zbytnio dawajacego przewagi. wedlug mnie nawet sharpness 1 i prot 1 daja duzo zbyt duza przewage, sniezki i wedka tez. ogolnie, sklep z itemami stalymi to porazka na the bridge, wedlug mnie powinien zostac w pelni usuniety, a monety z trybu dodane graczowi do innego trybu albo rowniez usuniete.
  4. MikoIino

    [skarga]

    Nick w grze: MikoIino Nicki oskarżonych: xSynetix_ Tryb: SCB Powód oskarżenia: killaura, reach, autoclicker/macro Data: 07.07.2020 po 13 Dowody:
  5. podoba mi się po zmianach, takie drobne struktury jak jakies pojazdy czy sciezki przydaja się w tych bardziej pustych miejscach mapy za dodaniem!
  6. MikoIino

    [skarga]

    Nick w grze: MikoIino Nicki oskarżonych: olus43456712wwd Tryb: SCB Powód oskarżenia: killaura, reach Data: 24.06.2020 po 20 Dowody:
  7. MikoIino

    [skarga]

    Nick w grze: MikoIino Nicki oskarżonych: scoiatael Tryb: SG Powód oskarżenia: makro/clicker - w razie watpliwosci prosze o obserwacje gracza Data: 24.06.2020 przed 18 Dowody:
  8. według mnie, w porównaniu do poprzedniej mapy, czegoś tu brakuje. dodałabym więcej struktur, jakiś jeden czy dwa budynki. tak poza tym to świetna robota, wielki szacunek że się zabieracie za budowę map na SG co nie jest łatwe ani trochę. za dodaniem, ale dodajcie trochę więcej czegoś : )
  9. MikoIino

    [skarga]

    Nick w grze: MikoIino Nicki oskarżonych: xMichaell Tryb: SCB Powód oskarżenia: focus Data: 23.06.2020 po 19 Dowody:
  10. MikoIino

    [problem]

    Nick w grze: MikoIino Opis problemu: cofki przy wykonywaniu skoku, podejrzewam że związane z antycheatem Tryb: SW Załączniki:
  11. mi się mapa w miarę podoba, zwłaszcza zamysł. ale niestety nie widzę rozgrywki na tej mapie w obecnym stanie jako przyjemnej. różni się od większości obecnych map, jest bardziej (nie znam polskiego odpowiednika, przepraszam ) "vertical", jak mapa Kolorowa, i myślę że otwartość mapy, i możliwość spadnięcia ze szczytu na sam dół mapy doda nowe możliwości zagrywek i stylów gry. jednak widzę też trochę wad tak zaprojektowanej mapy - osoba z klasą z łukiem na samym szczycie mapy będzie bardzo trudna do pokonania. mapa też wydaje się zbyt mała jeśli chodzi o wielkości poszczególnych struktur (poza ostatnią wyspą, Endem), klasy z knockbackiem będą miały zbyt dużą przewagę. mam pomysł jak zmienić tą mapę na bardziej grywalną, lecz jest on czasochłonny i zrozumiem jak się go nie podejmiesz - zamiast małych struktur, każdy etap podróży zaprezentowała bym jako wyspa jakoś 50x50, może i nawet 75x75,dokładniej pokazująca dany etap rozgrywki - na przykład, w Netherze była by twierdza, byłoby jeziorko lawy (ale głębokie na 1 kratkę, oraz małe, by pigman nie mógł kampić), złoża kwarcu, glowstona, naturalnie wyglądający teren Netheru. wyspa Endu to według mnie dobra taka jak obecnie, tylko może trochę zwiększyć skalę. wyspa normalnego świata, Overworld, mogła by na przykład przedstawiać polanę z okazjonalnymi drzewami i jeziorkiem, może nawet i rzeką. te 3 wyspy były by ułożone jedna nad drugą, i można by między nimi skakać na platformach, tylko muszą być dużo większe niż obecne kamienne 2x2. tak ogólnie - zamysł superowy, bardzo mi się podoba, lecz w obecnym stanie mapa jest raczej nie grywalna. na nie, mam nadzieję że wprowadzisz poprawki
  12. przywróc glinę zamiast dirta i drewna, nadaje klimat i charakter tej mapie!!! co do układu to obecnie nie mam żadnych zarzutów
×
×
  • Utwórz nowe...