Skocz do zawartości

Ender600

Użytkownik
  • Zawartość

    397
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

186 W porządku

O Ender600

  • Ranga
    Uzależniony

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    CubeGame.pl

Ostatnio na profilu byli

2286 wyświetleń profilu
  1. 1. Tak 2. Tak 3. Nie rozumiem też o co chodzi za bardzo Opcja dodatkowa : Przyśpieszyłbym drop o jakieś 0,5s i było by git - Ogółem Tak
  2. Co do tych strzał dałem tylko przykład, szczerze mówiąc dla mnie to jest obojętne ile ich będzie, ale żeby nie było tyle staków ile było wcześniej (czyli cały ekwipunek) chodziło mi głównie o to aby efekty na łuk i miecz nie były od razu do kupienia tylko były dostępne od 4-5 poziomu osiągnięć, a co do ceny miecza 100k to moim zdaniem lekka przesada, dałbym max 70-80k.
  3. Ok, to zacznę tłumaczyć, piszesz, że szukający nie ma szans z chowającym, więc postanowiłem, że ilość śnieżek i strzał ograniczę, a teraz piszesz, że ta gra nie będzie miała dynamiki, czy hns to jest tryb dynamiczny? od kiedy? Skoro chowający ma się chować, a nie ganiać szukających to te 10-20 strzał mu wystarczy, a śnieżki zawsze można dodać i nie rozumiem czemu ciebie to nie przekonuję skoro nawet nie zostało to wprowadzone na serwer, grasz dłużej ode mnie po zmianach (tak twierdzisz), więc zwróć uwagę jaka jest różnica w setach szukających, bo ja zagrałem jakoś 4-5 aren i dla mnie ta gra zupełnie inaczej wygląda.
  4. W takim razie śnieżek by nie było, a strzał zamiast 30 niech będzie np. 10, myślę, że to by wiele zmieniło Aktualne sety, które obecnie mają szukający dają o wiele większą przewagę niż przed zmianą, ktoś kto nawet nie ma żadnych itemów, bo dopiero zaczął, ale w miarę ogarnia klepe jest w stanie na spokojnie poradzić z chowającym, przypominam, że efekty chowającego na miecz jak i łuk będą dostępne dopiero w 4-5 poziomie osiągnięć i chowający musi jeszcze przecież nazbierać na ten łuk i strzały
  5. Grałem parę aren i myślę, że wystarczyło by jeszcze ograniczyć ilość strzał oraz śnieżek, strzały do max 30, a śnieżki 16, owszem chowający mogą walczyć w grupie, ale szukający też są jedną drużyną, więc nie widzę różnicy, wiem jak kiedyś (w sumie to niedawno) wyglądało hns i te zmiany z pewnością wystarczą. Grupa szukających na pewno dała by radę grupie chowających patrząc na ich ulepszone sety.
  6. Klasy są na pewno ciekawym pomysłem. Jestem także za propozycją @lokiblond lecz nie zgodzę się z usunięciem kur i ocelotów. Co do tych jaj też jestem za wprowadzeniem. Tak samo z powrotem kur i ocelotów, również jestem za jednak trzeba by było osłabić ich przedmioty, tak jak było wyżej wspominane, chowający będzie mógł mieć sharpa dopiero od 4-5 poziomu i tak samo bym zrobił z efektami na łuk. Na przykład przemiana w kurę i ocelota też by była dostępna od jakiegoś poziomu osiągnięć, przepuśćmy 3-4, a sety dla szukających by zostały takie jakie teraz.
  7. Bardzo dziwne to jest, musiało to wystąpić dzisiaj, bo wczoraj tam grałem i ani razu tego bugu nie miałem Wiadomo, za poprawą
  8. Pasuje w jakimś stopniu do obecnych i zarazem się różni. Mapka bardzo przyjemna dla oka, za dodaniem P.s Tak jak wyżej, usuń lub zmniejsz ilość trawy i będzie git
  9. W ogóle nie pasuje do obecnych na scb, sporo byś musiał zmienić. Nie
  10. Kurcze, postaraliście się. za dodaniem
  11. Najlepsze jest to, że wcześniej aż tak nie cofało, a teraz sobie nagle cofa, hmmm ciekawe... Do naprawy....
  12. Wystarczy, że wbijesz na tej wersji w świat singleplayer i klikniesz "e". Mi to wtedy pomogło
  13. Brakuję mi takich dynamicznych map na tej edycji i to bardzo. Zmień trochę środek mapy, bo jest zdecydowanie za pusta. Na razie neutral Edit: Po zmianach jest o niebo lepiej, jest podobna do wielu z tamtej edycji Duże tak
  14. tak, chodzi mi o graczy, bo doublejump i tak jest w stosunku do nich dużym utrudnieniem i nie powinni tracić hp po upadku
  15. Ale na tym trybie właśnie o to chodzi żeby mieć sojusz, więc jak ktoś nie ma to nie wiem po co tam w ogóle gra, Sg z klasami jest do grania w pojedynkę. Nie
×
×
  • Utwórz nowe...