Skocz do zawartości

Rivaser

Użytkownik
  • Zawartość

    405
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

188 W porządku

O Rivaser

  • Ranga
    Uzależniony

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2618 wyświetleń profilu
  1. Tak jak osoby wyżej, popraw spód wyspy i będzie git, tylko mam złe przeczucie co do tej "dynamicznej mapy" i obawiam się, że Administracja może jej nie przyjąć. Mimo wszystko jestem za dodaniem
  2. Ja powiem tak: alchemik - do usunięcia paladyn - usunąłbym 2 refy do 1 oraz zmniejszył butelki expa z 14 (bo chyba tyle miał na 7) do 6-8 i osłabił hp do 2300-2400 max pyroman - zwiększyłbym mu hp do max 1900 ninja - za op, usunąłbym miksturę skoku lub niewidzialności, bo skok III x2 + niewidzialność x3 to zdecydowanie złe połączenie, tym bardziej, że ma jeszcze perły, zamiast tych mikstur dałbym np. speeda I lub II x2 na 20 sekund (no chyba, że którąś się usunie to jedna zostaje), wydaje mi się, że jedzenia też jest trochę za dużo, ale niech już będzie (Ogólnie ciekawy pomysł na nową klasę) co do reszty - jest git
  3. 1. Nick w grze: Rivaser 2. Opis problemu lub treść pytania: Czy w tym roku będzie nowa edycja HNS czy może w przyszłym? 3. Tryb: HNS 4. Dowody/załączniki: -
  4. W tych starych mapach jak dla mnie każda miała w sobie "to coś" czym do siebie pasowały i mają ten klimat, a np. cmentarz, zawirowana itd. już nie mają tego co stare.
  5. Chodzi o to, że jest inny klimat, pustynia (ogólnie jako pustynia) totalnie nie pasuje do obecnych + pułapki. Nie wiem jak ci to lepiej wytłumaczyć, sam musisz zrozumieć, grając na innych mapkach (mówię tutaj głównie o starych, bo nowe moim zdaniem też nie pasują).
  6. Moim zdaniem dobrze jest jak jest, bo wtedy możesz w jakiś sposób zaskoczyć przeciwnika, a gdy ktoś gdzieś się ukrywa to go zgłaszasz i tyle. Nie
  7. Mapa dobrze wykonana, ale nie pasuję do obecnych na SCB (inny klimat, pułapki, które nie pasują ani trochę do tego trybu). Niestety, nie
  8. 1. Tak 2. Tak 3. Nie rozumiem też o co chodzi za bardzo Opcja dodatkowa : Przyśpieszyłbym drop o jakieś 0,5s i było by git - Ogółem Tak
  9. Co do tych strzał dałem tylko przykład, szczerze mówiąc dla mnie to jest obojętne ile ich będzie, ale żeby nie było tyle staków ile było wcześniej (czyli cały ekwipunek) chodziło mi głównie o to aby efekty na łuk i miecz nie były od razu do kupienia tylko były dostępne od 4-5 poziomu osiągnięć, a co do ceny miecza 100k to moim zdaniem lekka przesada, dałbym max 70-80k.
  10. Ok, to zacznę tłumaczyć, piszesz, że szukający nie ma szans z chowającym, więc postanowiłem, że ilość śnieżek i strzał ograniczę, a teraz piszesz, że ta gra nie będzie miała dynamiki, czy hns to jest tryb dynamiczny? od kiedy? Skoro chowający ma się chować, a nie ganiać szukających to te 10-20 strzał mu wystarczy, a śnieżki zawsze można dodać i nie rozumiem czemu ciebie to nie przekonuję skoro nawet nie zostało to wprowadzone na serwer, grasz dłużej ode mnie po zmianach (tak twierdzisz), więc zwróć uwagę jaka jest różnica w setach szukających, bo ja zagrałem jakoś 4-5 aren i dla mnie ta gra zupełnie inaczej wygląda.
  11. W takim razie śnieżek by nie było, a strzał zamiast 30 niech będzie np. 10, myślę, że to by wiele zmieniło Aktualne sety, które obecnie mają szukający dają o wiele większą przewagę niż przed zmianą, ktoś kto nawet nie ma żadnych itemów, bo dopiero zaczął, ale w miarę ogarnia klepe jest w stanie na spokojnie poradzić z chowającym, przypominam, że efekty chowającego na miecz jak i łuk będą dostępne dopiero w 4-5 poziomie osiągnięć i chowający musi jeszcze przecież nazbierać na ten łuk i strzały
  12. Grałem parę aren i myślę, że wystarczyło by jeszcze ograniczyć ilość strzał oraz śnieżek, strzały do max 30, a śnieżki 16, owszem chowający mogą walczyć w grupie, ale szukający też są jedną drużyną, więc nie widzę różnicy, wiem jak kiedyś (w sumie to niedawno) wyglądało hns i te zmiany z pewnością wystarczą. Grupa szukających na pewno dała by radę grupie chowających patrząc na ich ulepszone sety.
  13. Klasy są na pewno ciekawym pomysłem. Jestem także za propozycją @lokiblond lecz nie zgodzę się z usunięciem kur i ocelotów. Co do tych jaj też jestem za wprowadzeniem. Tak samo z powrotem kur i ocelotów, również jestem za jednak trzeba by było osłabić ich przedmioty, tak jak było wyżej wspominane, chowający będzie mógł mieć sharpa dopiero od 4-5 poziomu i tak samo bym zrobił z efektami na łuk. Na przykład przemiana w kurę i ocelota też by była dostępna od jakiegoś poziomu osiągnięć, przepuśćmy 3-4, a sety dla szukających by zostały takie jakie teraz.
  14. Bardzo dziwne to jest, musiało to wystąpić dzisiaj, bo wczoraj tam grałem i ani razu tego bugu nie miałem Wiadomo, za poprawą
  15. Pasuje w jakimś stopniu do obecnych i zarazem się różni. Mapka bardzo przyjemna dla oka, za dodaniem P.s Tak jak wyżej, usuń lub zmniejsz ilość trawy i będzie git
×
×
  • Utwórz nowe...