Skocz do zawartości

Rivaser

Użytkownik
  • Zawartość

    432
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Rivaser wygrał w ostatnim dniu 21 Luty

Rivaser ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

212 Pomocny

O Rivaser

  • Ranga
    Uzależniony

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2802 wyświetleń profilu
  1. Twojego co prawda nie odczytałem, ale udało mi się znaleźć takie same zdjęcie co dałeś i dopisałem wszystkie jakie znalazłem
  2. Mi się podoba, tylko kiedy ktoś wpadnie do tej wody to może być irytujące podczas walki. Moim zdaniem tam też powinny znajdować się bariery lub coś innego. Na razie pozostanę neutralny
  3. Pomysł zły nie jest, ale po pierwsze jest to ściąganie od innych serwerów (szczególnie protection), a po drugie tak jak było wyżej wspominane walki będą za długie przez co gra stanie się dłuższa. Według mnie Protection 2 to jest max, a sharpness bym zostawił taki jaki jest. Neutral/Nie
  4. Tu się nie zgodzę, bo tyle co zabić psychola takie potki speeda wystarczą by go dogonić + perły, które łatwo trafić ze skrzynek + sonic, który również jest przez całą arenę Jeżeli dostaje takie ity to jest ok, tylko raczej mało osób to wie, bo bardzo rzadko widzę by ktoś go używał (lub są to jakieś randomy których widzę pierwszy raz i grają nim na 1 poziomie) Może i dużo nie zadaję, ale znaleźć lepszy łuk od tego z klasy to mały problem i cały czas trzeba pamiętać, że ma tnt, którymi łatwo jest ograć samuraja Może w hp jakiejś specjalnej różnicy nie
  5. Według mnie po wyłączeniu klas pirat będzie odstawał od innych, hazardzista jak i szpieg również to co wspomniał @ananas13333. Nie chodzi o to, że ktoś nie docenia innych klas ja np. wiem jak większość wygląda i mimo wszystko po wyłączeniu tych dwóch (księdza i paladyna) te 3 wymienione będą najlepsze. Samym łukiem areny na wygrasz gdy taki hazardzista pójdzie do ciebie na starcie z diamentowym mieczem + ma perły. Co z tego, że Pyroman ma dobry set po ulepszeniu skoro ma 1500HP co jest niczym i taki pirat czy hazardzista go robią na spokojnie. Dygnitarz oprócz seta (według mnie set nie j
  6. Nie wiem czy ja nie rozumiem czy jak, ale są topki na każdym trybie, więc po co ma być nowy typ statystyk gdzie też będą topki? Na jakiej to by działało zasadzie? Gracz by sobie wbił na jakimś trybie top 100 w topce sezonowej, a w tej topce nie sezonowej by go już nie było? Według mnie bez sensu - Nie
  7. 2 gole też można na spokojnie nabić zajmie to bodajże 1-2 minuty dłużej
  8. Ja myślę, że nawet gdy nie strzelimy ani jednego gola i dana osoba wyjdzie powinien być win. Tak
  9. Nie chce się kłócić, ale przez refila trudniej się przebić niż przez potke? XDD Problem jest tym, że nawet dobry miecz nie da rady, bo to nie jest regenka I tylko III a to daję o wiele więcej, @lokiblond wszystko wyjaśnił jeszcze lepiej ode mnie. Nie Pozdrawiam
  10. Osobiście rzadko gram z falaksem i Japonkiem, więc nie wiem jak grają, ale prawda jest taka, że jak masz księdza to w ciągu areny nie musisz wcale nikogo zabijać chyba, że zrobisz to za pomocą refów, a nie potek i 3 regenki zostają ci na dm i wtedy ma duża przewagę nad paladynem. Podsumowując - każdy kto gra księdzem na 7 poziomie te parę aren, wie, że zużywanie potek na gracza podczas areny nie ma sensu i zostawia je na dm, poza tym ksiądz też może znaleźć 20 refów i zużywać je na graczy podczas areny, a właśnie regenki zostawić na paladyna i wtedy jest bez żadnych szans, przypomnę, że j
  11. Zgodzę się co do wyłączenia klas, ale na pewno nie zgodzę się z tym, że paladyn jest lepszy niż ksiądz. Jedna potka regenki daje tyle co 2-3 refy + np moc sonic i masz gwarantowanego wina. Ksiądz na 7 ma jeszcze jednego refa co daję jeszcze większą przewagę, a znaleźć set i miecz to nieduży problem. Osobiście też bym wolał balans (chodzi bardziej o ulepszenie tych słabszych klas), ale wiadomo jak sprawa wygląda.
  12. Mapa mi się podoba tylko nie wiem czy wyspa gracza nie jest za mała. Proponuję abyś wrzucił więcej przybliżonych zdjęć od boku i przodu (tak jest jedno, ale mimo wszystko nie widać do końca jaką ma wielkość). Na razie neutral Po dodaniu nowych zdjęć myślę, że wyspa gracza jest w sam raz, tylko załatałbym jeszcze te dziury, bo moim zdaniem są niepotrzebne (wiem, że to jest doniczka, ale może zmień na np. ciemniejszy blok chyba, że to tak ma być, lecz mimo wszystko bym je załatał, bo mi nie pasują i może to niektórym przeszkadzać).
  13. Tym bardziej, że antycheat wywala graczy zamiast osoby które używają cheatów, a reset statystyk da tylko mniejszą liczbę graczy
  14. Wszystko wyjaśnione, nie ma na co liczyć, ja już praktycznie straciłem nadzieję po nowej edycji SkyWars. Każdy wie jak wygląda praca nad Antycheatem oraz przykładem są chociażby bugi TheBridge, które były zgłaszane już dobre 3-4 miesiące temu jak nie więcej a poprawek nie widać żadnych. Chciałbym aby serwer w końcu ożył, ale niestety chyba do tego nie dojdzie. Jestem za zmianą czegokolwiek aby znów się tak przyjemnie grało tak jak kiedyś, za czasów mysg
  15. Mapa dobrze wykonana, ale wciąż gracze co używają klas z odrzutem (typu szkielet, zombie ) będą miały dużą przewagę, szczególnie na tych pojedynczych wysepkach. Dodałbym jeszcze jakieś nowe miejsca (gdzieś obok tych wysepek) oraz zwiększył niektóre z wysp np. tą z piaskiem, bo jest zdecydowanie za mała. Póki co neutral Po poprawkach jest dużo lepiej Za dodaniem
×
×
  • Utwórz nowe...