-
Zawartość
93 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
2
Japonk86 wygrał w ostatnim dniu 21 Styczeń
Japonk86 ma najbardziej lubianą zawartość!
Reputacja
50 W porządkuO Japonk86
-
Ranga
Użytkownik II
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Nick w grze
Japonk86
-
Gram na
CubeGame.pl
Kontakt
-
Discord
A1cнeмisт#8691
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
nie no wygrałeś. NA TAK
-
zmieniam zdanie: Zamiast zmian skrzynek oddawać starą edycję.
-
miłego kopania kobla ręką jak się zabudujesz i będziesz mieć tylko kobla ^
-
Ech ten balans. Na Ender Dragona narzekają jak i na szkieleta. Jedno bije kosmiczne obrażenia i się tepa, drugie bije kosmiczne obrażenia i lata. Jak na moje bez sensu nerfić coś, a poza tym nerfy itp. zostaną przeniesione na 'kolejną edycję' tego trybu. Nie
-
1. Nick w grze: Japonk86 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Migues, __Marcell 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Sojusz 4. Tryb gry: SBSG 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 10.01.2021 (dokładna data na fragmentach streama) 6. Dowody:
-
wyjaśnione tutaj ^
-
1. Nick w grze: Japonk86 2. Tryb gry: Ogólnie serwer, na przykładzie trybu CaveWars 3. Opis uwagi: Antycheat sprawia lekkie problemy w grze, czego można się przekonać podczas samej rozgrywki. Chodzi konkretnie o cofki, jakie on powoduje i jakie są ich skutki. Przeszkadza w gonitwach za graczem, przyczynia się do śmierci na trybach typu sw/bw i cofa bloki przy budowaniu się (głównie speedbridge na ukos) 4. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Jak na moje to przydałoby się zmienić/poprawić nieco AC bo to, co on wyrabia momentami jest niepojęte. Niedawno (1-3 dni temu) mnie cofnęło na
-
Zostanie przeniesione na następną edycję twoja propozycja, która będzie za 8 lat. Nie wiem, czy jest sens proponowania klas, które nie zostaną wprowadzone patrząc na postęp prac na serwerze. Pozdro.
-
Jeżeli Sylvvia nie odpisała, to znaczy, że temat czeka na opinie innych.
-
Dopóki jest P2W to moja ocena NIE.
-
VIP straciłby przywilej -> minimalnie mniejsze zarobki z VIP -> minimalnie szybszy upadek serwera z powodu braku dochodów. Niech zostanie tak, jak zostanie.
-
Odniosę się tutaj do propozycji, które zaproponowałaś: - Pirat - jest to klasa, która tak naprawdę po wyczerpaniu zapasu itemów, się kończy, dlatego nie potrzebny dla niego nerf. - Paladyn - do zmniejszenia ilości expa, to jestem za, aczkolwiek Paladyn to postać, której zadaniem jest dostawać obrażenia, a nie zadawać - z czego pierwsza część jest spełniona. Dlatego chciałem aby mu zabrać obrażenia, by spełniał w pełni swoją rolę. - Alchemik - najbardziej kojarzące się z alchemią jedzenie? Oczy pająka, chociaż melony/marchewki by bardziej pasowały, tak jak wspomniałaś, ale ziemni
-
1 Sprawa: Psychol, pyroman potrzebują to zdrowie - to fakt, aczkolwiek moim zdaniem Pyroman swoją umiejętnością i itemami jakie dostaje z klasy powinien zostać na stanie 1750-1900hp max. 2 Sprawa: Obrażenia mieczy (i ogolnie itemów z klas) są pokazywane zawsze inne po wyjściu i wejściu do emeralda, zauważyłem, że obrażenia mają ustalone minimum i maximum i krążą wokół nich. 3 Sprawa: Nie rozumiem pomysłu na 3 łuki, poza tym itemy które są gotowe (nie enchantowane przez nas) na zaklęcia dające obrażenia nie dodają obrażeń. Można dostrzec to chociażby znajdując miecz Sharpness 1, który