Skocz do zawartości

Japonk86

Użytkownik
  • Zawartość

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Japonk86 wygrał w ostatnim dniu 21 Styczeń

Japonk86 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

50 W porządku

5 obserwujących

O Japonk86

  • Ranga
    Użytkownik II

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w grze
    Japonk86
  • Gram na
    CubeGame.pl

Kontakt

  • Discord
    A1cнeмisт#8691

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. zmieniam zdanie: Zamiast zmian skrzynek oddawać starą edycję.
  2. miłego kopania kobla ręką jak się zabudujesz i będziesz mieć tylko kobla ^
  3. Ech ten balans. Na Ender Dragona narzekają jak i na szkieleta. Jedno bije kosmiczne obrażenia i się tepa, drugie bije kosmiczne obrażenia i lata. Jak na moje bez sensu nerfić coś, a poza tym nerfy itp. zostaną przeniesione na 'kolejną edycję' tego trybu. Nie
  4. Japonk86

    Skarga

    1. Nick w grze: Japonk86 2. Nick oskarżonego/oskarżonych: Migues, __Marcell 3. Powód oskarżenia gracza/graczy: Sojusz 4. Tryb gry: SBSG 5. Data (musi być widoczna na dowodach): 10.01.2021 (dokładna data na fragmentach streama) 6. Dowody:
  5. Japonk86

    [Uwaga]

    1. Nick w grze: Japonk86 2. Tryb gry: Ogólnie serwer, na przykładzie trybu CaveWars 3. Opis uwagi: Antycheat sprawia lekkie problemy w grze, czego można się przekonać podczas samej rozgrywki. Chodzi konkretnie o cofki, jakie on powoduje i jakie są ich skutki. Przeszkadza w gonitwach za graczem, przyczynia się do śmierci na trybach typu sw/bw i cofa bloki przy budowaniu się (głównie speedbridge na ukos) 4. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Jak na moje to przydałoby się zmienić/poprawić nieco AC bo to, co on wyrabia momentami jest niepojęte. Niedawno (1-3 dni temu) mnie cofnęło na
  6. Zostanie przeniesione na następną edycję twoja propozycja, która będzie za 8 lat. Nie wiem, czy jest sens proponowania klas, które nie zostaną wprowadzone patrząc na postęp prac na serwerze. Pozdro.
  7. Jeżeli Sylvvia nie odpisała, to znaczy, że temat czeka na opinie innych.
  8. VIP straciłby przywilej -> minimalnie mniejsze zarobki z VIP -> minimalnie szybszy upadek serwera z powodu braku dochodów. Niech zostanie tak, jak zostanie.
  9. Odniosę się tutaj do propozycji, które zaproponowałaś: - Pirat - jest to klasa, która tak naprawdę po wyczerpaniu zapasu itemów, się kończy, dlatego nie potrzebny dla niego nerf. - Paladyn - do zmniejszenia ilości expa, to jestem za, aczkolwiek Paladyn to postać, której zadaniem jest dostawać obrażenia, a nie zadawać - z czego pierwsza część jest spełniona. Dlatego chciałem aby mu zabrać obrażenia, by spełniał w pełni swoją rolę. - Alchemik - najbardziej kojarzące się z alchemią jedzenie? Oczy pająka, chociaż melony/marchewki by bardziej pasowały, tak jak wspomniałaś, ale ziemni
  10. 1 Sprawa: Psychol, pyroman potrzebują to zdrowie - to fakt, aczkolwiek moim zdaniem Pyroman swoją umiejętnością i itemami jakie dostaje z klasy powinien zostać na stanie 1750-1900hp max. 2 Sprawa: Obrażenia mieczy (i ogolnie itemów z klas) są pokazywane zawsze inne po wyjściu i wejściu do emeralda, zauważyłem, że obrażenia mają ustalone minimum i maximum i krążą wokół nich. 3 Sprawa: Nie rozumiem pomysłu na 3 łuki, poza tym itemy które są gotowe (nie enchantowane przez nas) na zaklęcia dające obrażenia nie dodają obrażeń. Można dostrzec to chociażby znajdując miecz Sharpness 1, który
×
×
  • Utwórz nowe...