Skocz do zawartości

Dorek1998

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

O Dorek1998

  • Ranga
    Nowy

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. 1. Nick w grze: iiDorianTheDead; 2. Tryb gry: HnS; 3. Nazwa propozycji: Rebalans osiągnięć szukającego; 4. Opis propozycji: Zmniejszenie ilości wymaganych wygranych za zwiększenie ilości wymaganych zabójstw jako szukający; 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Zdobycie 2000 wygranych jako szukający jest nie tyle co trudne, a uciążliwe do maksimum. Bo to nie problem żeby wejść na serwer i afczyć żeby ci się wygrane same wbijały. Ale gdzie w tym zabawa? Gracze, którzy aspirują się osiągnięciami, muszą wykazać się solidną dawką cierpliwości, a to frustrujące, zwłaszcza kiedy pozostałe osiągnięcia są o wiele mniej wyzywające. Co powiecie na to, żeby zredukować ilość wymaganych wygranych do 1000, ale dla zbalansowania, zwiększenia ilości wymaganych zabójstw jako szukający do np. 4000-5000? W ten sposób będzie to nadal solidne wyzwanie, jednak gracz będzie musiał się wykazać nie tylko cierpliwością, ale też swoimi umiejętnościami w szukaniu, co jest znacznie bardziej satysfakcjonujące i wynagradzające. 6. Ewentulne załączniki: Nah.
  2. Monety to pół biedy, chociaż też prawda, aczkolwiek główny sęk polega na tym, że takie bezprzyczynne rozłączanie z serwerem powoduje zniechęcenie do gry, a to może zaskutkować utratą graczy, a tego chyba nikt nie chce.
  3. 1. Nick w grze: iiDorianTheDead; 2. Tryb gry: Hide and Seek, głównie; 3. Nazwa propozycji: Nie mam na czym stać, hurr; 4. Opis propozycji: Postawienie platform pod graczami, którzy lewitują w otchłani jako szukający i czekają na respawn; 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: To błahostka do wykonania, ale w obecności AntyCheata zwiększyłaby grywalność o kilkadziesiąt procent. Dlaczego? Zjawisko lewitacji podczas odliczania do odrodzenia się jako szukający zazwyczaj skutkuje zmyleniem AntyCheata, że gracz "lewitujący" ma fly'a, przez co wyrzuca go zaraz po odrodzeniu (dotknięciu podłoża). Dodam jeszcze, że dzieje się tak tylko po zginięciu gracza i odrodzeniu jako szukający, zaraz po tym zdarzeniu wyrzuca z serwera i następuje komunikat o utracie połączenia. Dzieje się tak w około połowie przypadków. 6. Ewentulne załączniki: Ewidencja scenariusza w postaci wideo, może pozwoli lepiej rozpatrzyć problem.
  4. 1. Nick w grze: iiDorianTheDead; 2. Tryb gry: Hide & Seek; 3. Opis uwagi: Problemy z AC, znowu; 4. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Osobiście nie sądzę żeby mi to cokolwiek dało, kiedy dochodzą mnie posłuchy że społeczność walczy z tym już "pół roku", ale stwierdziłem, że może zilustrowanie sytuacji w postaci nagrania pokaże jaką udręką istnienie tego Anty Cheata faktycznie jest. Wideo macie w załączniku. Momenty, w których AC zaczyna psuć rozgrywkę: 2:38-3:20 - ciągłe gliczowanie się w kowadłach, drzwiach, półpłytkach; 4:16 - dziwna anomalia na drabince; 5:27 - Grawitacja chyba przestaje działać jak należy. Jeszcze nigdy na absolutnie żadnym serwerze się z takim czymś nie spotkałem... 5. Ewentualne załączniki:
  5. 1. Nick w grze: iiDorianTheDead; 2. Tryb gry: *sigh...* Całość, ale głównie tryby PvP i PvE; 3. Opis uwagi: Antycheat jest obszernie wadliwy. 4. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Będzie nad czym się rozwodzić. Chociaż już widzę te rozgorzałe miny administracji i moderacji po zaobserwowaniu kolejnego tematu związanego z AC. Aczkolwiek nie wyglądacie na przekonanych, więc zaczynamy: Przyczyny, dla których głosuję przeciw obecnemu Anty Cheatowi: #0 Na początek małe zrzeczenie - przyczyny są z mojej osobistej perspektywy i nie zwróciłem uwagi na to, ile wątków jest już o AC. Nie wiem również ile tak faktycznie dobrego AntyCheat robi na całym serwerze; #1 Utrudnia rozgrywkę. Bardzo. - Ja gram głównie na trybach Hide & Seek oraz Villager Defense. Na HnS jest ogromna ilość przeszkód - wystające bloki, płotki, kraty, półpłytki, schodki i wszystkie inne typy bloków, które AC kocha najbardziej. źle skoczysz bądź przebiegniesz, albo odwrócisz się zbyt szybko... Mało tego, podczas celowania łukiem też może cię zahaczyć... i AC już na ciebie patrzy, jak byś mu rodzinę wymordował; #2 Podejrzewa cię? Nie masz życia - Jak chociaż raz podpadniesz Anty Cheatowi i o coś zahaczysz w sposób, jaki nie powinieneś, on zadba o to żebyś nie mógł dalej grać. Serio. Jedyne co mogę wtedy zrobić to stanąć w miejscu i poczekać na koniec gry, albo wyjść i wejść na serwer. Oczywiście nie licząc próby kontynuacji, ciągłego gliczowania się i przechodzenia przez obiekty do momentu, w którym AC stwierdzi że może ci pokazać środkowy palec i wyrzucić z gry; #3 Nie można bić rekordów fal na VD. - Kocham grindować sobie na VD czasami - odprężyć się, porzucać potkami w armie nieszczęsnych zombiaków. Jednak... Teraz jest to niemożliwe ze względu na punkt #2. Zahaczę jeden raz i do końca gry muszę uważać gdzie staję, a co najgorsze - nie mogę sprintować ani skakać (a to jest potrzebne...), bo wtedy AC podejrzewa najbardziej ;/ #4 Czy on cokolwiek dobrego robi? - Przez czas swojej gry ja nadal okazjonalnie widzę odpały na killaurach bądź jakichś, za przeproszeniem, jełopów, którzy ukrytym sobie przenikają przez płotki, kraty bądź inne zabezpieczenia. Nie wiem jak efektywnie AC działa na innych trybach, możecie mnie o tym poinformować, jednak na HnS i VD jest tragedią; #5 Nawet jeśli robi coś dobrze, jak to się ma do tego, co robi źle? - Porównaliście sobie kiedyś ilość kicków faktycznych cziterów, a niewinnych ludzi? Co to za AntyCheat, który wywala w większości graczy, którzy tak faktycznie niczym nie zawinili? #6 Po co AC, który kickuje jak cziter se może po prostu wrócić na serwer i grać dalej? - Uhm... Muszę to tłumaczyć...? Czy serio warto utrudniać graczom grę tylko po to żeby cziterów jednorazowo wyrzucało..? #7 Serwer jest mały, a dobry AC dużo wymaga. - Osobiście nie widzę za bardzo sensu używania Anti Cheata na tym serwerze na szerszą skalę niż podstawowe blokady, typu przed lataniem, nuke'owaniem itd. A to dlatego, że aby zrobić solidny AC, który faktycznie jest inteligentny i wie kogo banować, trzeba mieć już większą drużynę, albo kogoś z dużą głową. A Wasz serwer nie wydaje się być jakoś specjalnie przepopularyzowany, żeby drużyna administracji nie wyrabiała ze sprawdzaniem. Szczerze większym problemem jest fakt, że gracze mogą bez konsekwencji tworzyć kolejne konta i na nich czitować. Nie lepiej zastosować bany IP? Nawet jeśli cziterzy nadal będą udręką do walki, ich pokonanie nie będzie kosmicznie trudne dla tych, którzy mają dobre rzeczy i dobrze grają. A zbanowanie czitera z dobrym sprzętem definitywnie spowoduje u niego większą chęć poddania się i zakończenia gry na serwerze. #8 No dobrze, ale co z wcześniej wspomnianymi noclip'erami? - nic bardziej prostego - dokładniej zabarierować mapy. Kilka dodatkowych i dokładniejszych warstw barier zniechęci nawet najbardziej zaciętego czitera przed chęcią penetrowania zewnętrznych części mapy. Barierowanie jest o wiele łatwiejsze i potrwa o wiele krócej niż robienie pełnoprawnego Anty Cheata. Tyle. Sądząc po opinii innych graczy, mam wątpliwości czy pisanie takich wątków ma jakikolwiek sens, ale spróbować musiałem, bo AC utrudnia rozgrywkę każdemu, nie tylko mnie. Więc musi to zostać uwzględnione w pewnym stopniu. 5. Ewentualne załączniki: https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwio-az8tc_mAhV9zMQBHXC0BOEQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fgiphy.com%2Fgifs%2Freaction-nope-engineer-ouMMRlfLOk44o&psig=AOvVaw3G0Xe2G6iVcvdnZcVk9PhY&ust=1577315957158298
  6. 1. Nick w grze: BlackDead0101000; 2. Tryb gry: Villager Defence, jeśli komuś tytuł nie starczy; 3. Nazwa propozycji: Minimalizacja funkcji AntyCheata w trybie VD; 4. Opis propozycji: Uhm... Nazwa raczej mówi sama za siebie. 5. Własne refleksje i opinie, dodatkowe informacje: Więc, jeśli chodzi o AC na tym trybie, losowe wyrzucanie graczy za bycie podejrzanymi o latanie/killaurę/whatever else jest kompletnie zbędne, a wręcz przeciwnie - działalność AC w taki sposób szkodliwie wpływa na sam tryb Villager Defense. Dlaczego? Otóż: #1 Villager Defense jest alternatywnym trybem gry, to znaczy że gra w niego tylko zadedykowana część społeczności graczy (innymi słowy, cziterzy rzadko tam występują), kiedy tryby typu Bedwarsy, Skywarsy itd cieszą się mianem głównej świetności tego serwera; #2 Zombiaki nie czują frustracji albo zdenerwowania kiedy gracz zabije ich killaurą, jedyna interakcja NPC z oszukującym graczem jest pozytywna; #3 Jeśli cziter pojawiłby się w grze, to szybko by się znudził długotrwałym grindowaniem, a pozostawiłby po sobie jedynie solidnie ugraną serię fal, którą pozostali gracze mogą jedynie kontynuować z uśmiechem na twarzy; #4 Nawet gdyby znalazł się zadedykowany oszust, który na przykład wbiłby topkę fal... Taka sytuacja występowałaby raz na długi czas, a to nie problem dla moderatora żeby gracza sprawdzić, czy faktycznie zasłużył na swoje wysokie miejsce w VD; #5 Villager Defence jest doświadczeniem podobnym do tego, jakie otrzymujemy podczas grania solo, zwłaszcza kiedy Twoja drużyna opuszcza Cię tuż przed rozpoczęciem rozgrywki. #6 Przy dłuższych rozgrywkach trwających godziny, istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że prędzej czy później AC zacznie podejrzewać grindujących, co niemalże całkowicie uniemożliwia pobijanie rekordów fal. 6. Ewentulne załączniki: My tu gadamy o wodotrysku VD, nie ma czego załączać. Wrzucony punkt z osobnego postu/byku
  7. Nick: BlackDead0101000 Propozycja/zmiana/błąd: 1. Usunięcie mapy "Zamek" z trybu Villager Defence lub redukcja ich ilości do minimum; 2. Wręczanie Diamentów na trybie VD co ukończoną falę, nie co ukończoną grę; 3. Zbalansowanie kitów na VD. PleAsE. Uzasadnienie: 1. Mapa ta jest najmniej grywalna ze względu na jej intencje utrzymania 24 graczy max... w grze, która ma najmniejszą populację na całym serwerze. Wiele osób się zgodzi ze mną, że Zamek jest wyjątkowo niekomfortową mapą ze względu na: #1 Ogromny rozmiar mapy, co czyni szukanie i zabijanie zombiaków kompletnym masochizmem; #2 masy zwierzaków i roślinności, które tylko utrudniają rozgrywkę; #3 Sam fakt że potrzeba MINIMUM 6 graczy do wystartowania tego piekła, z którego każdy i tak wychodzi, bo woli Grzybową/Pustynną. 2. Wyobraźcie sobie, że ktoś hardo grinduje Pustynię, zabił kilka tysięcy zombie w ciągu ostatnich trzech godzin... I nagle kompletnie niespodziewanie zostaje wyrzucony z serwera za "Latanie" podczas krytowania zombiaka. I co dostał za swoje długotrwałe starania? Jedno, wielkie, zapakowane nic. Nie ma nic bardziej frustrującego niż zmarnowanie kilku godzin na grę, która nie przyniosła kompletnie żadnych kołaczy, żadnej satysfakcji, a wręcz przeciwnie - odraża faktem że cały wysiłek może bez problemu pójść na marne ze względu na to że Antycheat tak zdecydował. Jest to jedna w przyczyn dla których VD jest tak mało popularne. Jeśli tak ma być, to niech gracz chociaż cieszy się uzbieranymi Diamentami, na które w końcu zasłużył, nieprawdaż? Nie tylko uraczyłoby to ofiary Antycheata, ale też pozwoliłoby graczom swobodnie wyjść z gry bez konieczności proszenia/zmuszania innych aby ją wraz z nim zakończyli tylko daltego, że chce swoje diamenty zachować. Więc byłby to znaczący zysk dla wielu , a nawet i wszystkich graczy. A taki system dla Was na pewno nie jest trudny do wdrożenia, w końcu wystarczy doliczyć ilość diamentów do konta, proporcjonalną w skali 1:1 do zabitych zombie (które są obecnie sumowane co każdą wygraną falę) i dodać 1 diament za wygraną rundę. 3. Wiele kitów w VD jest kompletnie... nieporównywalnych jeśli chodzi o potencjał pozostałych. Dlatego żeby każdy kit był godny uwagi, oto sugestie edycji każdego z kitów: Sprytny - Brak sugestii, kit doskonały; Szaman - Zamiast mikstur siły i leczenia co falę, niech Szaman otrzymuje efekt "Siły" na kilka sekund (np. 3) za każdym zabójstwem. Byłby to użyteczny kit na początek, a nawet w trakcie dłuższej gry. Wojak - Dodanie całego skórzanego setu, nie tylko tuniki i drewnianego miecza. Snajper - Dobry na początek gry, ale jedna rzecz mnie dobija. "Co falę: 1 strzała." Serio? Dajcie mu 8-16 strzał co falę, żeby miał czym strzelać. Jedną strzałą nie pokona fali. Cukiernik - Podoba mi się koncept samożywności u Cukiernika w zamian za jego mniejszą efektywność w bitwie ze względu na brak zbroi i słabą broń, jednak staje się bezużyteczny w dalszej części gry, dlatego zasugerowałbym kompletne usunięcie ciastek i zastąpienie ich mocą: "Nigdy nie traci głodu." Uciekinier - Zastosujmy zabieg dopasowujący funkcję kitu do jej nazwy, skoro "uciekinier", to niech dostanie możliwość szybkiej ucieczki - Zamiast mikstur co falę (które są bezużyteczne btw, w końcu Sprytny ma permanentną szybkość...), niech dostanie efekt "Szybkosć II" na 2 sekundy za każdym razem kiedy zostanie uderzony przez zombiaka. Metoda taka jak podczas ataku zombiaków z fali 25<, które dają efekt "Osłabienie II" na 5 sekund kiedy uderzą gracza. Jubiler - Fantastyczny koncept, jednak za mało wynagradzający moim zdaniem, zwłaszcza że to kit dla VIPów. Według mnie dodatkowe 20% diamentów znacząco uatrakcyjniłoby tę klasę. Medyk - W związku z tym że Cukiernikowi zasugerowałem dać moc nie spadającego głodu, Medyk potrzebuje czegoś innego. Permanentna regeneracja by brzmiała ciekawie na pierwszy rzut oka, jednak kolidowałaby z efektem regeneracji III przy ukończeniu fali i ulegałaby kompletnemu nadpisaniu przez mocniejszy efekt. Może mikstura regeneracji na 45 sekund i mikstura leczenia, co falę? Zamiast nie spadającego głodu. Kowal - Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń, jeśli ten kit działa. Czarodziej - Zabawa ogniem, tak? Ten miecz mu się szybko zepsuje, więc co powiecie na to aby każda broń jaką zakupi Czarodziej, miałaby dodany enchant Fire Aspect? Rycerz - Myślę, że tutaj również brak wątków. Turysta - Perfekcyjny kit. Może tylko ciut za tani. Bomber - jeśli to faktycznie ma być terrorysta utylizujący rzucane mikstury leczenia, musi ich mieć o wiele więcej aby dało się go porównać do innych kitów. 3 mikstury "Instant Health II" co falę powinno to wyrównać. Elf - Taki wzmocniony snajper. W porządku. No może cena z 15K diamentów mogłaby zejść do 12K, bo ten kit jest bezużyteczny w późniejszej grze. Alchemik - Za słaby, 3 mikstury na całą grę to nic, chyba że ktoś o zdrowych zmysłach daje się zabijać zombiakom żeby je farmić. Najlepszym sposobem na zbalansowanie tego kitu byłoby darowanie graczowi losowej mikstury (siły/szybkości/regeneracji/być może innych) co falę. Slayer - To jest chyba najlepszy możliwy kit w tej grze. I nie mam do niego najmniejszych zażaleń. Phew... Wyrobiłem się. Jeśli jednak Waszym zdaniem 1 kit = jedno życzenie... To rip ta propozycja, ale przynajmniej miałem dobre chęci. (jak tak to wybieram Uciekiniera, żeby nie był znerfioną wersją Sprytnego...) Co do ostatniej linijki - nie, uwzględniamy wszystko i analizujemy czy się opłaca zmiana/byku
×
×
  • Utwórz nowe...